آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان با 12 روش موثر

آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان با 12 روش موثر

یکشنبه 15 اسفند 1400
| 10015
:امتیاز دهید

چطور ارز دیجیتال رایگان به دست آوریم؟

کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال امروزه به یکی از جذاب ترین فعالیت های آنلاین کاربران تبدیل شده است. در این بین، عده زیادی به دنبال روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان هستند. آیا این کار امکان پذیر است؟ ما در این مقاله در بلاگ آرتاراکس با جستجو در بین مراجع معتبر جهانی، به جمع آوری 12 روش کارآمد برای این منظور پرداخته ایم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید، با سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به آرتاراکس، درآمد بالا و 24 ساعته و خودکار را تجربه کنید.
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

تاریخچه ارز دیجیتال رایگان 

مفهوم ارز دیجیتال Free، از فعالیت های جرمی روبین در سال 2014 سرچشمه گرفته است. زمانی که او به هر دانشجوی مقطع کارشناسی در موسسه فناوری ماساچوست 100 دلار پاداش به صورت بیت کوین ارائه کرد. در حالی که برخی از دانشجویان این درآمد بادآورده را نگه داشتند و در نهایت با رشد قیمت بیت کوین، پول را نقد کردند، برخی دیگر در یک رستوران محلی که بیت کوین را برای خرید سوشی می‌پذیرفت، آن را مصرف کردند.

آیا هنوز می توان ارز دیجیتال رایگان به دست آورد؟

امروزه، هنوز هم امکان دریافت رمز ارزها بدون خرید آن ها وجود دارد. همانطور که پاداش‌های نقدی برگشتی به کارت بانکی ارائه شده توسط شرکت‌های کارت اعتباری و پیشنهادات ویژه برخی از بانک‌ها برای سپرده گذاری وجود دارد. مفهوم ارز دیجیتال رایگان، افراد را تشویق می‌کند تا از محصولات یا خدمات پلتفرم‌های شبکه های بلاک چین استفاده کنند. با وجود میانگین هزینه دلاری بیت کوین که در حال حاضر بیش از 60000 دلار ذکر شده است، سرمایه گذاری در این حوزه می تواند شما را به کسب درآمد غیرفعال ارزهای دیجیتال برساند.

چرا و چطور ارز دیجیتال رایگان به دست آوریم؟

قطعاً می توان با ایجاد چند تغییر جزئی در عادات خرید و رویکرد کلی شما به فعالیت های آنلاین، ارز دیجیتال رایگان از جمله بیت کوین به دست آورد. کریپتو می تواند یک سرمایه گذاری پرسود باشد، اما یک بازار بی ثبات است. در حالی که تازه کارها ممکن است نسبت به کاربرد و ارزش آن احتیاط کنند، به دست آوردن رمزارز از طریق این روش ها، می تواند گام خوبی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با سرمایه اندک یا بدون نیاز به آن باشد. علاوه بر این، به شما کمک می‌کند تا قبل از وارد شدن به معاملات بزرگ و پر ریسک، در طول زمان و به تدریج به این بازار مسلط شوید و اعتماد به نفس لازم را به دست آورید.

روش های کسب ارزهای دیجیتال رایگان

کسب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به طور گسترده برای مبتدیانی که ریسک گریزتر هستند و کسانی که در زمینه کریپتو مهارت کافی دارند امکان پذیر است. برخی از این روش ها نیاز به تلاش مشخصی از جانب شما دارند. برخی دیگر خودکار هستند و نیازی به تلاش زیاد ندارند. در ادامه، برخی از کاربردی ترین روش ها برای به دست آوردن ارز دیجیتال به عنوان یک جریان درآمد غیرفعال آورده شده است.

ایر دراپ (AirDrop)

ایردراپ به عنوان یک استراتژی بازاریابی با هدف دیده شدن ارزهای دیجیتال جدید شناخته می شود. این شامل مقادیر کمی از یک ارز تازه راه اندازی شده است که مستقیماً در کیف پول ارز دیجیتال اعضای فعال در صرافی واریز می شود. معمولاً اکثر ایر دراپ ها امن هستند. البته تا آنجایی که نیازی به اشتراک گذاری کلیدهای خصوصی شما نداشته باشند. همچنین صرافی هایی نیز وجود دارند که مسئولیت این رویداد را بر عهده دارند. یکی از نمونه‌های خوب رویداد ایردراپ کریپتو، ایردراپ BIT است که به کاربران پلتفرم اجازه می‌دهد تا با رعایت معیارهای خاص، ارز دیجیتال رایگان کسب کنند. برای شرکت‌کنندگانی که واجد شرایط بودن آن‌ها تایید شده‌ است، ارز واریز می شود.
ایر دراپ ارز رایگان

ایر دراپ چطور انجام می شود؟

بیشتر فعالیت‌های ایردراپ ارز دیجیتال در طول عرضه اولیه یک پروژه بلاک چین جدید اتفاق می‌افتد. با این حال، در برخی موارد، شرکت‌ها یا پلتفرم‌ها ممکن است یک Airdrop را برای ترویج مبادلات خود و افزایش آگاهی از خدمات خود در میان جامعه بلاک چین ارائه دهند. یک راه خوب برای پیگیری ایر دراپ هایی که در آینده عرضه می شوند، استفاده از تقویم ارزهای دیجیتال سایت CoinMarketCal است که دارای اخبار ارزهای دیجیتال و به روز رسانی های منظم در خصوص پروژه های آینده است.

جوایز ارجاع (Referal Bonus)

راه دیگر برای کسب ارز دیجیتال رایگان از طریق برنامه های ارجاع صرافی ها است. این پاداش‌های ارجاع ممکن است نیاز به مبلغ مشخصی از سوی شخص ارجاع‌دهنده داشته باشد، قبل از اینکه فرد معرف بتواند ارز دیجیتال کسب کند. کوپن ها و سایر جوایز نیز ممکن است از طریق این برنامه های پاداش ارجاع ارائه شوند. در بیشتر موارد، پاداش‌های رفرال برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند. کاربران باید از پیوند ارائه شده یا کد معرف شما، برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پلتفرم معاملاتی هدف استفاده کنند. در نهایت، هر چه تعداد کاربران بیشتری را معرفی کنید، جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد. 
کسب ارز دیجیتال رایگان با کد معرف

مثال از روش کار پاداش ارجاع

به عنوان مثال، برنامه ارجاع Bybit، تا 500 دلار پاداش برای شما و کاربرانی که از طرف لینک ارجاع مخصوص شما در این پلتفرم ثبت نام کنند در نظر گرفته است. اگر دوستان زیادی در اطراف خود دارید، پاداش رفرال، راهی عالی برای شما است تا بتوانید جوایز سریع کسب کنید.

برنامه های وابسته (Affilate program)

برنامه های وابسته یا افیلیت، مانند پاداش های ارجاع کار می کنند. با این حال، به جای ارجاع دوستان به پلتفرم مربوطه، برای اینکه در یک برنامه وابسته سود دهی خوبی داشته باشید، باید یک وبسایت یا اکانت شبکه اجتماعی پرمخاطب داشته باشید. در اصل، شما آن برند را در رسانه‌های اجتماعی و وبسایت های خود (با به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند همسو با مأموریت و ارزش‌های پلتفرم) تأیید و تبلیغ می‌کنید. علاوه بر این، می‌توانید به ازای هر مشتری که از سایت تان به پلتفرم صرافی ارز دیجیتال هدایت می‌کنید، کمیسیون دریافت کنید.
افیلیت مارکتینگ

ویژگی های برنامه افیلیت

این یکی از پرسودترین برنامه‌های کسب درآمد ارزهای دیجیتال است. زیرا بر اساس حجم معاملات مشتری، پاداش (کمیسیون) دریافت خواهید کرد. هرچه مشتریان شما بیشتر معامله کنند، ارز دیجیتال رایگان بیشتری خواهید داشت. نکته منفی این است که برای شرکت در برنامه و تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به صرافی، باید در یک فرآیند ارزیابی دقیق شرکت کنید.

استیکینگ ارز دیجیتال

اگر مقالات آرتاراکس را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که استیکینگ ارز دیجیتال راهی است که می توانید دارایی های دیجیتالی در یک پلتفرم آنلاین سپرده و به ازای آن سود دریافت کنید. مشابه همین کار در امور مالی سنتی، سپرده گذاری پول در بانک برای کسب سود است. با استیک کردن ارز دیجیتال خود به عنوان پشتیبان این پلتفرم ها، می توانید بدون نظارت منظم بر درآمد خود، ارز دیجیتال رایگان کسب کنید. 
استیک کردن

معایب استیک کردن 

یکی از نکات منفی این استراتژی برای به دست آوردن بیت کوین رایگان یا سایر ارزهای دیجیتال این است که در صورت انتخاب یک برنامه سهامداری بلند مدت، ممکن است با ضرر مالی مواجه شوید. زیرا از آنجایی که این بازار بسیار پرنوسان است، ممکن است در یک بازار خرسی، فرصت فروش سریع تر دارایی های خود را از دست بدهید.

مثالی از پلتفرم های استیکینگ

Bybit Launchpool نمونه خوبی از یک سیستم استیکینگ است. با قرار دادن توکن‌ها در استخر BIT در Bybit، می‌توانید ارز دیجیتال رایگان به دست آورید. از طرفی، هر زمان که بخوانید، می توانید سپرده اصلی خود را آزاد کنید. این می تواند به شما کمک کند حتی زمانی که به طور فعال در یک صرافی ارز دیجیتال معامله نمی کنید، کسب درآمد کنید.
استیک برای ارز دیجیتال رایگان

یادگیری و کسب درآمد (Learn and Earn)

برنامه‌های آنلاین یادگیری و کسب درآمد (Learn and Earn) به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صرفاً به ازای خواندن مطالب مربوط به پروژه، تماشای ویدیوها و پاسخ دادن به سؤالات در مورد چیزهایی که آموخته‌اید، به شما ارز دیجیتال رایگان می‌دهند. عالی نیست؟! البته توجه داشته باشید، در حالی که اکثر پلتفرم‌ها شامل مطالب آموزشی در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند، تنها تعداد کمی از آن ها فرصت کسب بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را در ازای سرمایه‌گذاری در زمان تان را به شما می‌دهند. یکی از نمونه های این سایت ها، کوین مارکت کپ (Coin market cap) است.

استخراج ارز دیجیتال

ماینینگ اساساً به این معنی است که شما از قدرت محاسباتی برای ایمن نگه داشتن شبکه استفاده می کنید و در ازای خدمات خود پاداش دریافت می کنید. استخراج بیت کوین یکی از قدیمی ترین روش ها برای کسب ارز دیجیتالی است، اما هنوز منسوخ نشده است. تنها مشکل این است که امروزه ماینینگ تنها برای افرادی که سخت افزار قوی و گران قیمت دارند و از پس هزینه های نگهداری و قبض برق بر می آیند، مناسب است.
کسب ارز رایگان با استخراج

مشکلات ماینینگ ارز دیجیتال

با افزایش نرخ هش و رقابت ماینرهای شبکه بیت کوین، اکثر اعضا روی سخت افزارهای سفارشی سرمایه گذاری می کنند تا پاداش خود را تضمین کنند. این پاداش های استخراج بیت کوین هر چهار سال یکبار به نصف کاهش می یابد که به معنای کاهش از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین در چهار سال آینده خواهد بود. این کار به هاوینگ بیت کوین معروف است. استخراج بیت کوین کار پیچیده ای است و نگهداری سخت افزار آن نیز گران است.

استخراج ابری: نسخه جایگزین

در بیشتر موارد، شانس شما برای جبران هزینه های خود با بیت کوینی که از تلاش های استخراج خود دریافت می کنید، نسبتا کم است. استخراج سکه‌های کمتر شناخته شده ممکن است با جوایز بالقوه سودآورتر باشد، اما خطر بی‌ارزش شدن یک شبه سکه‌ها نیز بالاست. بنابراین، بسیاری از مردم استخراج ابری را انتخاب می‌کنند که از قدرت رایانش ابری اجاره‌ای برای استخراج کریپتو استفاده می‌کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند قدرت هش را از Bybit Cloud Mining خریداری کنند تا با حداقل قیمت ورودی به استخراج ETH دسترسی داشته باشند.
کلود ماینینگ رایگان ارز دیجیتال

ارز دیجیتال با پلتفرم های وام دهی

پلتفرم وام‌ دهی ارز دیجیتال همتا به همتا (P2P) شکلی از تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که از ایده گرفتن وام از یک وام‌دهنده، با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه ایجاد شده است. این مفهوم بر اجرای قراردادهای هوشمند متکی است تا به وام دهندگان اجازه دهد تا وجوه رمزنگاری شده را در یک استخر وام قفل کنند و در ازای آن سود دریافت کنند. با این حال، برنامه هایی مانند وام های فلش نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد بدون وثیقه وام بگیرند.
ارز رایگان با پلتفرم وام دهی

روش کار پلتفرم وام دهی

سایت های وام دهی، یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد درآمد غیرفعال و کسب ارز دیجیتال رایگان با دارایی های رمزنگاری موجود شما، مانند استیبل کوین یا بیت کوین است. برای مثال، می‌توانید وام‌دهی P2P را با واریز 1 بیت کوین در کیف پول یک پلتفرم وام‌دهی کریپتو انتخاب کنید تا نرخ بهره هفتگی یا سالانه مشخصی را به دست آورید. اگر وام گیرنده وام را بازپرداخت نکرد، وثیقه وام گیرنده می تواند برای پوشش زیان شما استفاده شود.

فعالیت به عنوان گره لایتنینگ

شبکه لایتنینگ یک پروتکل لایه 2 است که بر روی یک بلاک چین (زنجیره اصلی) موجود اجرا می شود. به عنوان یک گره لایتنینگ، می توانید برای پردازش تراکنش ها از طریق کانال های پرداخت لایتنینگ، کارمزدهای کمی دریافت کنید. در حالی که گره های بیت کوین تراکنش های روی بلاک چین را تأیید می کنند، گره های لایتنینگ فقط تراکنش هایی را تأیید می کنند که به صورت خصوصی و مستقیم با آن در کانال پرداخت تعامل دارند. در ازای خدمات خود در پردازش و تأیید تراکنش‌ها، پاداش دریافت می‌کنید
ارز دیجیتال رایگان با لایتنینگ بیت کوین

معایب گره های لایتنینگ

نکته منفی این است که شما نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه در سخت‌افزار و نرم‌افزار دارید و تنها پس از آن می‌توانید گره‌های خود را به کانال‌های پرداخت متصل کنید تا پرداخت‌ها را مسیریابی کنند. به طور کلی، اجرای یک گره لایتنینگ میلیون‌ها دلار برای شما به ارمغان نمی‌آورد، اما اگر تقاضا برای شبکه لایتنینگ به رشد خود ادامه دهد، درآمد غیرفعال پایداری برای دریافت ارز رمزنگاری است.

سایر روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان

فعالیت های خاصی وجود دارد که می تواند بیت کوین بدون هزینه را در کیف پول شما قرار دهد. برخی از محبوب ترین راه های کسب بیت کوین شامل وبلاگ نویسی هدفمند، جستجو و کاوش کردن، بازی کردن (مثل اکسی اینفینیتی) و فعالیت در پلتفرم های متاورسی مانند سندباکس و دیسنترالند است. این روش ها می توانند به شما در به دست آوردن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در حین انجام کارهایی که دوست دارید کمک کنند.
ارز دیجیتال رایگان با سندباکس

دریافت ارز دیجیتال با وبلاگ نویسی

ظهور فناوری بلاک چین، علاوه بر رونق ارزهای دیجیتال. سبب رشد پلتفرم های تولید و توزیع محتوا شده است. بهترین بخش ماجرا این است که برخی از این پلتفرم های وبلاگ نویسی، به محتواهای پرطرفدار، به عنوان پاداش، بیت کوین رایگان می دهند که می توان آن را به دلار یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. اگر برای به دست آوردن برخی ارزهای دیجیتال در تلاش هستید، وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای کسب بیت کوین است.

مثال از وبلاگ نویسی و کسب بیت کوین رایگان

به عنوان مثال، Steemit به کاربران خود با توکن های بومی (STEEM) برای انتشار و مدیریت محتوا پاداش می دهد. هدف آن قدرت بخشیدن به ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر برای تقویت یک جامعه مشارکتی و خلاق است. از آنجایی که این پلتفرم توسط بلاک چین Steem طراحی شده است و توسط انجمن اداره می شود، به سازندگان محتوا بر اساس رای مثبتی که از سایر کاربران دریافت کرده اند، پول پرداخت می شود. پرداخت برای هر پست وبلاگ به شدت به ارزش این رأی مثبت بستگی دارد. به طور معمول، هرچه Steem Power در حساب کاربری کاربر بیشتر باشد، رای‌های مثبت تاثیرگذارتر هستند، بنابراین، ارز دیجیتالی بیشتری کسب خواهید کرد. جوایز در بلاک چین توزیع شده Steem ذخیره می‌شوند و کاربر می‌تواند STEEM جمع‌آوری‌شده را به آدرس کیف پول خود ارسال کند. 
وبلاگ نویسی برای به دست آوردن بیت کوین رایگان

دریافت ارز دیجیتال در ازای جستجو

ایده دریافت پول برای جستجو ساده است. کاربر برای جستجوی یک کوئری و تماشای تبلیغات در یک مرورگر خاص پول می گیرد. درست مانند جستجوی روزمره شما در موتور جستجوی دلخواهتان، مرورگر Brave به کاربرانی که تبلیغات را با توکن بومی خود تماشا می‌کنند پاداش می‌دهد. هر بار که یک کاربر جدید با کد معرف شما در مرروگر ثبت نام کند، 5 دلار به صورت BAT برای دانلود و حق استفاده از مرورگر به مدت 30 روز دریافت می کنید. این در کنار سایر جوایز ماهانه ای است که می تواند به ارزش 25 تا 40 BAT برای شما وجود داشته باشد.
یک مقاله جذاب دیگر بخوانید: بهترین کارت گرافیک ماینینگ سال 2022

ارز دیجیتال رایگان از طریق بازی 

بازی‌های کریپتو پدیده جدیدی نیستند و مدتی است که وجود داشته‌اند، اما تنها زمانی که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) علاقه زیادی را به صنعت مالی برانگیخت، این بازی‌ها هم بر سر زبان ها افتادند. در حقیقت، اخباری مبنی بر این وجود دارد که مردم فیلیپین در طول همه‌گیری کرونا NFT را به عنوان یک منبع درآمد به کار می گرفته اند. این توکن های به دست آمده را می توان به آسانی در صرافی های ارز دیجیتال، خرید و فروش کرد.
play to earn بازی

روش کار بازی های کریپتویی (Play to earn)

مفهوم این ها، شبیه به هر بازی دیگر است، به جز آن که پاداش های درون بازی واقعی است. به طور کلی، بازی‌های play-to-earn ، کاربران را تشویق می‌کند تا آیتم‌های درون بازی را جمع‌آوری کنند و در ازای پاداش‌هایی به شکل ارز دیجیتال رایگان، به آزمون‌ها پاسخ دهند. به عنوان مثال، بازی اکسی اینفینیتی به کاربران اجازه می دهد تا حیوانات خانگی دیجیتالی به نام Axies را پرورش دهند، نبرد کنند و تجارت کنند تا از طریق NFT درآمد کسب کنند. هر زمان که بازیکنی ماموریت ها و منابع مزرعه را تکمیل کند، به وی پاداش داده می شود. از طرف دیگر، برخی از این بازی ها نیاز به سرمایه گذاری اولیه مناسبی دارند.
اکسی اینفینیتی

دریافت ارز دیجیتال رایگان از طریق کش بک 

شما می توانید ارز دیجیتال را به همان روشی که از صادرکننده کارت اعتباری خود، کش بک (برگشت بخشی از پول به کارت در ازای خرید) دریافت می کنید، به دست آورید. همانطور که NerdWallet اشاره می‌کند، کارت‌های اعتباری که به کاربران امکان کسب ارز دیجیتال را می‌دهند، به طور فزاینده‌ای در بازار مالی محبوب می‌شوند. این کارت‌های اعتباری درصدی از خریدهای انجام‌شده روی کارت‌ها را در قالب جوایز رمزنگاری ارائه می‌کنند. با انتخاب روش دریافت و پرداخت با کریپتو، برای هر یک از خریدهای خود، می توانید مقدار قابل توجهی بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را در طول زمان به دست آورید.
کش بک برای کسب ارز دیجیتال رایگان

نتیجه گیری 

ایده کسب کریپتو بدون هزینه را نباید با برنده شدن در لاتاری اشتباه گرفت. این یک شبه شما را میلیونر نمی کند، اما می توانید با استراتژی و ثبات مناسب از آن درآمد کسب کنید. از آنجایی که پذیرش بیت کوین و بلاک چین همچنان در حال رشد است، ممکن است ارزش رمزارز رایگانی که به دست آورده اید ده سال آینده بیش از آنچه تصور کنید ارزش داشته باشد.

سرمایه گذاری سودمند در ارزهای دیجیتال

اگر شما هم به سرمایه گذاری پرسود در بازار ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید، بهتر است به جز خرید و فروش آن ها، به روش های بهتر نیز بیاندیشید. پیشنهاد ما به شما، طراحی سایت ارز دیجیتال است. با این کار شما می توانید از امکانات خرید و فروش اتوماتیک انواع رمز ارزها از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، کاردانو و... بهره مند شوید. ما به پشتوانه ده سال سابقه در زمینه طراحی سایت های ارز دیجیتال، طراحی سایت صرافی بیت کوین و... آماده همکاری با شما عزیزان هستیم. شماره تلفن های آرتاراکس برای مشاوره تخصصی:

مشاوره طراحی سایت صرافی آرتاراکس

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
عمید
1400/12/16 10:25

مقاله خوب و کاملی بود من از روش کد معرف تو صرافی ایرانی تونستم استفاده کنم که باعث میشد از محل کارمزد افرادی که معرفی کردم، کسب درامد داشته باشم




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002