چین می خواهد سیستم اعتبار اجتماعی خود را به متاورس منتقل کند

چین می خواهد سیستم اعتبار اجتماعی خود را به متاورس منتقل کند

دوشنبه 30 مرداد 1402
طبق گزارش‌ها، چین به دنبال پیاده‌سازی سیستمی مشابه سیستم اعتبار اجتماعی خود است، اما در Metaverse و دیگر دنیای مجازی آنلاین است.

پیشنهادهایی که توسط POLITICO مشاهده شده و در 20 اوت گزارش شد، نشان می‌دهد که شرکت مخابراتی دولتی China Mobile یک شناسه دیجیتالی را برای همه کاربران دنیای مجازی آنلاین و متاورز پیشنهاد کرده است که با «ویژگی‌های طبیعی» و «ویژگی‌های اجتماعی» کار می‌کنند.

این پیشنهادها می‌گوید «برای حفظ نظم و امنیت دنیای مجازی» این شناسه حاوی اطلاعات شخصی و نشانه‌های قابل شناسایی از جمله شغل افراد است و پیشنهاد می‌کند که چنین داده‌هایی به‌طور دائم ذخیره و با مقامات به اشتراک گذاشته شود.

نمونه‌ای از مزایای این سیستم با یک کاربر مشکل‌ساز ارائه شد که «شایعات را پخش می‌کند و در متاورز هرج‌ومرج ایجاد می‌کند» که شناسه دیجیتالی به پلیس این امکان را می‌دهد به سرعت فرد را پیدا کرده و مجازات کند.

این پیشنهاد منعکس کننده سیستم اعتبار اجتماعی چین است (یک زیرساخت در حال توسعه که برای بهبود رفتار طراحی شده است) که شهروندان را در معیارهای مختلف نمره می دهد و رتبه بندی می کند.

در سال 2019، آسوشیتدپرس گزارش داد که مقامات 17.5 میلیون بار در سال 2018، مجرمان اجتماعی را از خرید بلیط هواپیما منع کردند. سایر متخلفان اجتماعی با 5.5 میلیون بار ممنوعیت از خرید بلیط قطار مجازات شدند.

در 5 ژوئیه، China Mobile این پیشنهادها را به عنوان بخشی از گفتگو با یک گروه متمرکز در مورد Metaverse که توسط آژانس فناوری ارتباطات سازمان ملل متحد، اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) گردآوری شده بود، ارائه کرد.

گروه متمرکز متاورس مجدداً در ماه اکتبر تشکیل جلسه می دهد و می تواند در مورد پیشنهادات رای گیری کند.

در صورت تصویب، آنها می توانند عمدتاً بر شرکت های مخابراتی و فناوری تأثیر بگذارند زیرا گروه Metaverse ITU در حال توسعه استانداردهای جدید برای خدمات متاورس است.

برای شروع کسب درآمد از ارز دیجیتال، بهترین روش طراحی سایت صرافی است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند به شما در این مسیر کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002