گری جنسلر معتقد است که هوش مصنوعی می تواند رژیم اجرایی آن را تقویت کند

گری جنسلر معتقد است که هوش مصنوعی می تواند رژیم اجرایی آن را تقویت کند

سه شنبه 27 تیر 1402
گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، معتقد است کارکنان این آژانس می توانند از هوش  مصنوعی بیشتر بهره ببرند.
جنسلر در طی یک سخنرانی در 17 ژوئیه در مقابل باشگاه ملی مطبوعات، چندین مورد استفاده بالقوه از هوش مصنوعی را فهرست کرد که می تواند به مدیریت بهتر به عنوان ناظر اوراق بهادار کمک کند.

او گفت: «ما در SEC همچنین می‌توانیم با استفاده بیشتر کارکنان از هوش مصنوعی در نظارت بر بازار، بررسی افشای اطلاعات، آزمون‌ها، اجرا و تحلیل اقتصادی بهره ببریم.»

SEC حداقل 54 شرکت ارزهای دیجیتال را با اقدامات اجرایی بین سال‌های 2018 تا نیمه اول سال 2023 تحت فشار قرار داده است. سقوط FTX در نوامبر با افزایش چشمگیر نرخ این اقدامات همراه شد.

در حالی که جنسلر جزئیات بیشتری در مورد نحوه استفاده آژانس از هوش مصنوعی ارائه نکرد، اما به شدت از این فناوری و تأثیر مثبتی که می تواند بر بشریت در بازارهای مالی داشته باشد صحبت کرد:

"هوش مصنوعی فرصت های فوق العاده ای را برای بشریت باز می کند، از مراقبت های بهداشتی گرفته تا علم و تامین مالی. از آنجایی که ماشین‌ها تشخیص الگو را انجام می‌دهند، به‌ویژه زمانی که در مقیاس انجام می‌شود، این کار می‌تواند کارایی بزرگی را در سراسر اقتصاد ایجاد کند.
جنسلر افزود: «من معتقدم که این متحول کننده ترین فناوری زمان ما است، همتراز با اینترنت و تولید انبوه خودرو»

علیرغم احساسات مثبت کلی، جنسلر تاکید کرد که بسیاری از سیستم‌های هوش مصنوعی مملو از تعصب و فریب هستند، حقوق حریم خصوصی را نقض می‌کنند و چندین تضاد منافع را نشان می‌دهند.
جنسلر تاکید کرد که زمانی که متن جعلی استعفای او توسط هوش مصنوعی در اینترنت منتشر شد، قربانی اطلاعات نادرست شد است.

جنسلر اضافه کرد که وقتی سیستم‌های هوش مصنوعی آموزش می‌بینند که منافع شرکت را در مقابل منافع مشتری در نظر بگیرند، تضاد منافع ممکن است رخ دهد. او اضافه کرد:
"به همین دلیل است که من از کارکنان SEC خواسته‌ام تا توصیه‌هایی را جهت پیشنهادات قانونی برای بررسی کمیسیون در مورد بهترین روش برای رسیدگی به چنین تضادهای احتمالی در طیف وسیعی از تعاملات سرمایه‌گذار ارائه کنند."

یکی از بازارهایی که هوش مصنوعی می تواند به آن کمک زیادی کند، بازار ارزهای دیجیتال است. برای کسب درآمد ثابت از ارز دیجیتال مناسب ترین راه ساخت صرافی ارز دیجیتال و یا ساخت سایت p2p مشابه بایننس است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با سابقه ی درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی می تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.
 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002