OpenAI برنامه رسمی ChatGPT را برای اندروید راه اندازی کرد

OpenAI برنامه رسمی ChatGPT را برای اندروید راه اندازی کرد

شنبه 31 تیر 1402
OpenAI در July 21، برنامه خود را برای راه اندازی نسخه اندروید چت ربات محبوب هوش مصنوعی (AI) ChatGPT در هفته آینده فاش کرد. این راه‌اندازی برای کاربران iOS در ماه می انجام شد.

این شرکت در یک توییت، راه اندازی را اعلام کرد و یک صفحه پیش سفارش در فروشگاه Google Play ارائه کرد که به کاربران اجازه می دهد پس از آماده شدن برنامه برای نصب ثبت نام کنند.

این اعلامیه به دنبال تلاش‌های اخیر OpenAI برای افزایش ایمنی و شفافیت ابزارهایش با ابتکاراتی مانند واترمارک محتوا صورت می‌گیرد. این شرکت به دلیل نگرانی در مورد اطلاعات نادرست تولید شده توسط هوش مصنوعی تحت نظارت قرار گرفته است.

OpenAI اقدامات امنیتی بهبود یافته برنامه اندروید را در مقایسه با نسخه وب برجسته می کند. همچنین ویژگی‌هایی مانند همگام‌سازی تاریخچه مکالمه در بین دستگاه‌ها، مشابه نسخه iOS را ارائه می‌دهد.

OpenAI با معرفی برنامه‌های اندروید و iOS به طور مستقیم با Bing Chat مایکروسافت که از فناوری GPT-4 OpenAI نیز استفاده می‌کند، رقابت می‌کند. این برنامه ها ابزاری جایگزین برای آزمایش مدل های زبان بزرگ (LLM) بدون اتکا به مرورگر وب هستند.

این انتشار همزمان با راه اندازی ربات چت بارد توسط گوگل در اتحادیه اروپا و برزیل است. رقبای دیگری نیز در حال ظهور هستند، مانند Anthropic، با دستیار Claude 2، که عملکردهایی را ارائه می دهد که از نسخه پولی ChatGPT OpenAI پیشی می گیرد. ChatGPT شاهد کاهش ترافیک در ماه ژوئن بود.

جامعه کریپتو به طور گسترده‌ای از ChatGPT و دیگر چت‌ربات‌های هوش مصنوعی استقبال کرده است و برخی حتی از این فناوری برای توسعه توکن‌های جدید استفاده می‌کنند.

برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، طراحی سایت صرافی یکی از بهترین روش هاست. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس، بهترین انتخاب شما برای ساخت صرافی ارز دیجیتال و ساخت سایت p2p مشابه بایننس است. برای دریافت مشاوره رایگان و شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002