KuCoin اخراج گسترده کارکنان را رد می کند

KuCoin اخراج گسترده کارکنان را رد می کند

چهارشنبه 4 مرداد 1402
صرافی ارزهای دیجیتال KuCoin شایعاتی را که حاکی از آن بود در حال آماده شدن برای اخراج 30 درصد از نیروی کار خود (رقمی که به حدود 300 کارمند می‌رسد)است، رد کرد.

سخنگوی KuCoin گفت: «ما می‌خواهیم روشن کنیم که KuCoin هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیروی کار را آغاز نکرده است.» وی ادامه داد:
"به عنوان بخشی از توسعه کسب و کار شرکت و بررسی عملکرد شش ماهه کارکنان، ممکن است برخی از تغییرات برای پرسنل در صورت نیاز وجود داشته باشد، که یک فرآیند عادی در توسعه سازمانی است."

جانی لیو، مدیر عامل کوکوین، در پاسخ به شایعات تعلیق، در توییتی در 25 جولای گفت که صرافی ارز دیجیتال همچنان به آرامی کار می کند. لیو توضیح داد که هرگونه کاهش بالقوه کارکنان بخشی از ارزیابی عملکرد شش ماهه کارکنان خواهد بود که به گفته او، این بخشی از "رقابتی و پویایی" برای باقی ماندن در شرکت است.

به نظر می رسد شفاف سازی KuCoin در پاسخ به پست ۲۵ جولای روزنامه نگار مستقل «وو بلاک چین» بود که ادعا می کرد کوکوین به زودی ۳۰ درصد از نیروی کار خود را به دلیل سیاست سختگیرانه «مشتری خود را بشناس» در ایالات متحده که منجر به کاهش سود شرکت بوده تعلیق می کند.

با این حال، وو بلاک چین پس از اینکه لیو تأیید کرد که کاهش کارکنان بخشی از یک ارزیابی عملکرد عادی است، از ادعاها عقب نشینی کرد.

KuCoin درصد کارکنانی که قرار است تعدیل شوند و اینکه کدام موقعیت‌ها بیشترین تأثیر را خواهند داشت، مشخص نکرد.
لیو ادعا می کند شرکت در حال حاضر حدود 1000 پرسنل در سراسر جهان استخدام می کند، رقمی که  به طور پیوسته در حال افزایش است.

کاهش قیمت دارایی‌های کریپتو در طول سال 2022 بسیاری از شرکت‌های سنگین این صنعت در بایننس، کوین‌بیس و کراکن را وادار کرد تا به میزان قابل توجهی تعداد کارمندان را کاهش دهند.

بایننس از 31 می امسال بیش از 1000 کارمند را اخراج کرده است، در حالی که کوین بیس 18 درصد و سپس 20 درصد دیگر از کارکنان خود را به ترتیب در ژوئن 2022 و 20 ژانویه اخراج کرد. در ماه نوامبر، کراکن 1100 کارمند را تعدیل کرد که تقریباً 30 درصد از نیروی کار آن زمان را تشکیل می داد.

با این حال، داده‌های اخیر مارس 2023 نشان می‌دهد که نرخ اخراج‌ها در سراسر صنعت کریپتو ممکن است در حال حاضر کاهش یابد. زیرا بازار ارز دیجیتال رو به بهبود است و الان بهترین زمان برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است که می توانید این کار را با طراحی سایت مشابه نوبیتکس ویا طراحی سایت مشابه بایننس انجام دهید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با سابقه ی عالی که در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال دارد می تواند به شما برای شروع کسب و کار کمک کند. اگر تمایل به ساخت سایت مشابه بایننس دارید و یا می خواهید مشاوره دریافت کنید با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.

 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002