بلاک چین می تواند تا سال 2030، 10 میلیارد دلار برای مؤسسات مالی پس انداز کند

بلاک چین می تواند تا سال 2030، 10 میلیارد دلار برای مؤسسات مالی پس انداز کند

یکشنبه 8 مرداد 1402
بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، بلاک چین این پتانسیل را دارد که تا سال 2030 تقریباً 10 میلیارد دلار در هزینه های پرداخت برون مرزی موسسات مالی صرفه جویی کند.

این گزارش که توسط شبکه پرداخت دیجیتال ریپل، با همکاری شورای پرداخت سریع‌تر ایالات متحده (FPC) در 29 ژوئیه منتشر شد، 300 متخصص مالی را در 45 کشور مختلف، از بخش‌های مختلف مانند فین‌تک، بانکداری، رسانه، فناوری مصرف‌کننده و خرده‌فروشی مورد بررسی قرار داد.

در میان شرکت کنندگان مورد بررسی - از تحلیلگران گرفته تا مدیران و مدیران عامل - 97٪ قاطعانه معتقدند که فناوری بلاک چین در سه سال آینده نقش مهمی در تسهیل سیستم های پرداخت سریع تر خواهد داشت.

علاوه بر این، بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان موافق بودند که مهم‌ترین مزیت ارز دیجیتال، پتانسیل کاهش هزینه‌ها است.

بر اساس این گزارش، شرکت تحلیلگر فین‌تک Juniper Research پیش‌بینی می‌کند که استفاده از بلاک چین در تراکنش‌های جهانی منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها برای بانک‌ها در شش سال آینده خواهد شد.

تحقیقات Juniper از این ایده پشتیبانی می کند و به پتانسیل بلاک چین برای افزایش قابل توجه پس انداز برای مؤسسات مالی که تراکنش های فرامرزی انجام می دهند اشاره می کند که تخمین زده می شود تا سال 2030 10 میلیارد دلار باشد

از آنجایی که چشم انداز تجارت الکترونیک همچنان در حال گسترش است و کسب و کارها بازارهای بین المللی را در اولویت قرار می دهند، انتظار می رود که پرداخت های فرامرزی در سال های آینده رشد کنند. این گزارش خاطرنشان می کند که پیش بینی می شود افزایش قابل توجهی در تراکنش های پرداخت بین المللی تا سال 2030 وجود داشته باشد.

با این حال، اختلاف نظر در میان شرکت‌کنندگان در مورد زمانی که اکثر بازرگانان از پرداخت‌های ارز دیجیتال استقبال می‌کنند، وجود داشت. در حالی که 50 درصد از افراد مورد بررسی مطمئن بودند که اکثر بازرگانان در طی سه سال آینده پرداخت های رمزنگاری شده را اتخاذ خواهند کرد، سطوح اطمینان متفاوتی در مورد اینکه آیا این کار در سال آینده انجام می شود وجود داشت.

این پس از تحقیقات بانک تسویه‌های بین‌المللی (BIS) نشان می‌دهد که ممکن است تا 24 ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در شش سال آینده در گردش باشد.

گزارشی که توسط BIS در 10 ژوئیه منتشر شد و با بررسی 86 بانک مرکزی از اکتبر تا دسامبر 2022، نشان داد که 93٪ از بانک های مرکزی در حال تحقیق در مورد CBDC هستند و ممکن است تا سال 2030 حداکثر 15 CBDC خرده فروشی و 9 CBDC عمده فروشی در گردش باشد.

پس اگر به دنبال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هستید از همین حالا شروع کنید. یکی از روش های پردرآمد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال طراحی سایت مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس است. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، با ده سال سابقه درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند به شما در انتخاب بهترین مسیر کمک کند. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و همچنین مشاوره کاملا رایگان با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002