گری جنسلر و نگرانی‌هایش درباره تقلب در بازار ارزهای دیجیتال

گری جنسلر و نگرانی‌هایش درباره تقلب در بازار ارزهای دیجیتال

یکشنبه 8 مرداد 1402
گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نسبت به شیوع تقلب در بازار ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرده است.

در مصاحبه پنجشنبه با بلومبرگ، گنسلر گفت که بازار کریپتو مملو از تقلب است، مملو از هکرها. او اضافه کرد که در حالی که بازیگران خوب نیز وجود دارند، بازیگران بد «خیلی زیاد» هستند.

او ادعا کرد که سرمایه‌گذاران رمزارز نباید تصور کنند که از حمایت‌های قوانین اوراق بهادار برخوردار هستند، حتی اگر این قوانین برای بسیاری از ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود.

رئیس SEC بار دیگر تاکید کرد که پلتفرم‌های رمزنگاری با قوانینی که از مشتریان در برابر کلاهبرداری محافظت می‌کند، مطابقت ندارند:
«عدم انطباق زیادی در این زمینه وجود دارد. خود پلتفرم‌ها، که در آن‌ها تجارت توکن‌های رمزنگاری مختلف انجام می‌شود، در حال حاضر لزوماً با آن حفاظت‌های آزمایش‌شده در برابر تقلب و دستکاری مطابقت ندارند.»

اظهارات جنسلر پس از آن بیان شد که یک دادگاه ایالات متحده به نفع ریپل در دعوای جاری توسط SEC رای داد و ادعا کرد که فروش XRP در مبادلات به خودی خود یک اوراق بهادار نیست.

با این حال، قاضی فدرال همچنین حکم داد که XRP هنگامی که به سرمایه گذاران نهادی فروخته می شود یک اوراق بهادار است، زیرا شرایط تعیین شده در تست Howey را برآورده می کند.

جنسلر قبلاً گفته بود که از این تصمیم ناامید شده است و افزود که کمیسیون "هنوز در حال بررسی آن و ارزیابی آن نظر است."

SEC به دنبال فروپاشی اخیر برخی از شرکت‌های رمزنگاری برجسته، بررسی دقیق خود را بر روی شرکت‌های رمزنگاری افزایش داده است.

ماه گذشته، این کمیسیون از بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، و کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده شکایت کرد.

این کمیسیون همچنین در سال جاری علیه صرافی‌های کریپتو کریکن و بیت‌ترکس و همچنین پلتفرم وام‌دهی کریپتو نکسو، اقدامات اجرایی انجام داده است.

در همین حال، بررسی‌های نظارتی فزاینده، شرکت‌های رمزارز را مجبور کرده است که به کشورهای مطلوب‌تر نقل مکان کنند.

برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با طراحی سایت مشابه بایننس می توانید درآمد خیلی خوبی کسب کنید. دو نمونه از محصولات شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس، طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال هستند که با بررسی آن ها متوجه خواهید شد که آرتاراکس بهترین انتخاب برای شما جهت طراحی سایت مشابه نوبیتکس و یا ساخت سایت مشابه بایننس هست. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002