SEC و Binance علیه مداخله Eeon متحد می شوند

SEC و Binance علیه مداخله Eeon متحد می شوند

شنبه 7 مرداد 1402
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و بایننس پاسخ‌هایی را در رابطه با نهاد «Eeon» ارائه کرده‌اند، که به دنبال مداخله از طرف مشتریان در پرونده SEC علیه صرافی ارز دیجیتال است.

با توجه به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا، بایننس و SEC به درخواست Eeon برای مداخله در شکایت اعتراض کردند، زیرا این درخواست الزامات قانونی لازم برای مداخله را برآورده نمی کند.

SEC ادعا می کند که Eeon سابقه نمایندگی ناموفق مکرر خود در پرونده های دادگاه را دارد. همچنین ادعا می کند که قانون بورس اوراق بهادار، اصحاب دعوی خصوصی را از مداخله منع می کند و درخواست Eeon را غیرمجاز می کند.

SEC همچنین استدلال می‌کند که مشارکت Eeon در شکایت هیچ تأثیر قابل‌توجهی نخواهد داشت، زیرا ادعاهای آنها با ادعاهای متهمان مطابقت دارد و الزامات مداخله را برآورده نمی‌کند. علاوه بر این، آژانس می گوید که ادعاهای متقابل Eeon ماهیت متناقض دارند.

بایننس سه دلیل برای رد دادخواست Eeon ارائه کرد: عدم رضایت کمیسیون SEC، شکست Eeon در تثبیت خود به عنوان یک طرف ذینفع قانونی و عدم رعایت الزامات قانونی لازم برای مداخله.

هم SEC و هم متهمان (Binance و مدیر عامل آن Changpeng "CZ" Zhao) در مخالفت خود با هرگونه مداخله Eeon در شکایت SEC علیه Binance و مدیر عامل آن متحد هستند.

بایننس که یکی از صرافی های بزرگ دنیاست مطمئنا می تواند راهی برای مقابله با این شکایت و پیروزی پیدا کند.

اگر تمایل دارید کسب و کار بزرگی مثل بایننس داشته باشید می توانید با طراحی سایت مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس کسب و کار خودتان را شروع کنید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس متخصص در زمینه طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند به شما برای یک شروع پر قدرت کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002