8 ارز برتر برای سرمایه گذاری در سال 2022

8 ارز برتر برای سرمایه گذاری در سال 2022

یکشنبه 28 آذر 1400
| 4581
:امتیاز دهید

8 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری 2022

در دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال، هر ماه توسعه‌ دهندگان بیشتری سکه‌ها و توکن های خود را منتشر می‌کنند. در حالی که ارزش سکه‌های معرفی شده قبلی نیز اکثراً افزایش قیمت را تجربه می‌ کنند. در حال حاضر، هزاران سکه دیجیتالی وجود دارند و بسیاری از آن ها آینده امیدوار کننده ای در بازار دارند. در سال 2022، ممکن است شاهد باشیم که برخی از رمز ارزها همچنان در حال افزایش باشند یا حتی به بالاترین قیمت خود برسند. بنابراین، در سال 2022 باید به دنبال کدام ارزهای دیجیتالی باشید؟ برای دانستن جواب با ما تا پایان مقاله همراه باشید. همچنین اگر به سرمایه گذاری در دنیای کریپتو علاقمندید، جهت استعلام هزینه طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید.
طراح سایت صرافی

1-ARCANE

توکن Arcane که با نام ARCANE شناخته می‌شود، چهره جدیدی در بازار کریپتو است که در ماه نوامبر 2021 منتشر شد. با این حال، از آن زمان تاکنون شاهد افزایش هیجان‌انگیزی در محبوبیت آن بوده‌ایم. به طوری که به حجم معاملات 24 ساعته 636000 دلار رسیده و به ارزش بازار (مارکت کپ) بیش از 1.3 میلیون دلار در کمتر از یک ماه دست یافته است. مطمئناً نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، می توانید این ارقام را کوچک بشمارید، اما واقعاً مهم است که ARCANE را در بازار زیر نظر بگیرید.
arcen  توکن
ARCANE پس از عرضه اولیه، (یک اتفاق رایج در صنعت کریپتو) به اوج قیمتی خود رسید. اما همچنان جایگاه محکمی در بازار دارد و اکنون دوباره در حال افزایش است. با توجه به نوسانات گذشته آن، به نظر می رسد که مردم همچنان به ARCANE علاقمند هستند و ممکن است شاهد باشیم که در سال 2022 جایگاه بهتری در بازار ارزهای دیجیتال برای خود دست و پا کند.

ویژگی های ARCANE

علاوه بر این، این پلتفرم بر سرمایه‌گذاری در پروژه‌ های ارزشمند دیفای DeFi متمرکز است و برای فهرست شدن در یک بازار سهام متوسط از شرکت های نسبتاً نوپا در ایالات متحده (OTCQB)، درخواست داده است. در صورت موفقیت، این موضوع می تواند یک پیشرفت هیجان انگیز برای ARCANE باشد و سبب شود که ارزش سکه آن بیشتر افزایش یابد.

2-Chiliz

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) تقریباً یک سال است که ایجاد شده است و از زمان عرضه توانسته به خوبی عمل کند. ارزش بازار فعلی آن بیش از 2.6 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته اش در حدود 317 میلیون دلار می باشد. مانند هر سکه دیگری، Chiliz سهم خود را از فراز و نشیب قیمت ها دیده است. با این وجود، در حال حاضر در جایگاه 67 در رتبه بندی ارزهای دیجیتال قرار دارد و ممکن است در طول سال 2022 باز هم رشد کند.
ارز دیجیتال چیلیز
همچنین شایان ذکر است که صرافی چیلیز، خود اولین صرافی ورزشی توکن شده در جهان است. بنابراین اگر به معامله توکن‌هایی که مستقیماً با تیم‌های ورزشی واقعی مرتبط هستند علاقه دارید، پلتفرم مبادله چیلیز را بررسی کنید. این یک ایده بسیار جدید با آینده امیدوار کننده است.

3-Elrond

الروند از زمان ورود به بازار کریپتو در سپتامبر 2020، افت و خیزی را تجربه کرده است. اما قیمت آن در طول سال 2021 به طور پیوسته رشد کرد و در نوامبر 2021 به اوج 490 دلار رسید. اگرچه از آن زمان ارزش آن کمی کاهش یافته است، اما همچنان در بازار به خوبی عمل می کند، با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً 300 میلیون دلار و ارزش بازار بیش از 7.7 میلیارد دلار. به نظر می رسد که الروند در دنیای ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه خواهد داد و حتی ممکن است از جایگاه 27 فعلی خود در رتبه بندی پیشی بگیرد.
ارز الروند
Elrond همچنین توسط Maiar، یک کیف پول رمزنگاری محبوب و برنامه استیکینگ ارز دیجیتال پشتیبانی می شود. شما می‌توانید الروند را با استفاده از Maiar با stake کردن از طریق طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان به دست آورید، جایی که می‌توانید جوایز قابل قبولی کسب کنید.

4-Solana

سولانا یا SOL، نام بسیار بزرگی در بازی کریپتو است که در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ کریپتو، در کنار غول‌های صنعت مانند بیت‌کوین و اتریوم قرار دارد. حجم معاملات 24 ساعته آن بیش از 3 میلیارد دلار و ارزش بازار آن حدود 6.8 میلیارد دلار است. حداقل می‌توان گفت، این ارز یک بازیکن کلیدی در دنیای رمز ارزها است و به نظر می‌رسد اوضاع برای آن امیدوار کننده است. سولانا در اواخر نوامبر 2021 به پایین ترین سطح خود در حدود 185 دلار رسید اما اکنون شاهد افزایش قابل توجه قیمت دیگری است. با سابقه طولانی مدت آن در بازار کریپتو، به جرات می توان گفت که در سال 2022 همچنان در مورد این ارز برجسته خواهیم شنید.
ارز دیجیتال سولانا برای سرمایه گذاری 2022
همچنین اگر به Solana علاقمند هستید، خوب است بدانید که این بستر، طیف گسترده ای از پروژه های DeFi را که پشتیبانی می کند. می توانید ماژول های Rust را که برای مبتدیان ارائه می کنند و دوره های مالی که در آن ها مشارکت می کنند را بررسی کنید. این شرکت به وضوح تصمیم دارد از پروژه ها و توسعه دهندگان ارزشمند حمایت کند. این می تواند موفقیت بیشتری را برای سولانا در آینده نزدیک به همراه داشته باشد.

یک مقاله مفید و جذاب دیگر بخوانید: ارز دیجیتال کیشو چیست؟

5-Terra

ترا در سال 2018 تأسیس شد و سکه رمزنگاری خود را که به نام LUNA شناخته می شود در بهار 2019 در بازار عرضه کرد. از آن زمان تاکنون، Terra توانسته در صنعت کریپتو سر و صدای زیادی ایجاد کند و ارزش بازار فعلی آن بیش از 52 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته اش حدود 23.5 میلیارد دلار است. از یک طرف، LUNA شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش خود بود و در عرض یک هفته از 38 دلار به 61 دلار رسید. البته، هیچ راه مطمئنی برای دانستن اینکه قیمت آن در چند ماه آینده چگونه خواهد بود وجود ندارد. ارز Terra در طول سال های 2020 و 2021 چند افت بد را تجربه کرده است، اما مسیر گذشته و حال آن بسیار خوب به نظر می رسد.
ارز ترا برای سرمایه گذاری 2022
LUNA همچنین اخیراً توسط صرافی کریپتو Injective پذیرفته شده است و اکنون توسط Stader Labs برای لیکوئید استیکینگ پشتیبانی می‌شود. این گسترش و تنوع مداوم LUNA آن را به یک ارز دیجیتال امیدوارکننده برای سال های آینده تبدیل می کند.

6-Avalanche

Avalanche یا AVAX اخیراً در بازار کریپتو عملکرد بسیار خوبی داشته است. با افزایش قیمت تقریباً 200 درصدی بین سپتامبر و دسامبر 2021 واقعاً خوش درخشیده است. به همراه این رشد، ارزش بازار آن به بیش از 28 میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات روزانه 1.7 میلیارد دلاری را تجربه کرده است. سازندگان AVAX همچنین در حال کار بر روی توسعه شبکه DApps و DeFi خود و همچنین برخی از ادغام های هیجان انگیز با چند پروژه مبتنی بر اتریوم هستند. بنابراین مراقب تحولات بیشتر در این سکه در سال 2022 باشید.
ارزهای مناسب سرمایه گذاری 2022

7-Ethereum

اگر به ارزهای دیجیتال علاقه دارید، قطعاً نام اتریوم را شنیده اید. پس از بیت کوین، در حال حاضر محبوب ترین و با ارزش ترین سکه در بازار همین اتریوم است (اگرچه تفاوت قیمت قابل توجهی بین این دو وجود دارد). با افزایش شدید قیمت ETH یعنی تقریباً 800٪ فقط در سال 2021، اوضاع برای ETH همچنان رو به بهبودی است. ارزش بازار اتریوم نیز بسیار شگفت‌انگیز است. این رقم در حال حاضر حدود 562 میلیارد دلار است و روز به روز در حال افزایش است. حجم معاملات 24 ساعته آن تقریباً 30 میلیارد دلار است. به طور خلاصه، اتریوم همچنان به رشد خود ادامه می دهد و قطعاً یکی از مواردی است که در سال 2022 باید زیر نظر داشته باشید.
سرمایه گذاری اتریوم 2022
علاوه بر این، اتریوم اکنون در حال توسعه ETH 2.0 است. یک به‌روزرسانی برای بلاک چین اصلی که می‌تواند تراکنش‌های کارآمدتر و سازگار با محیط ‌زیست را ارائه دهد. این خبر بسیار خوبی برای اتریوم و کل بازار ارزهای دیجیتال است و اتریوم را به گزینه‌ای قوی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند بدون آسیب رساندن زیاد به کره زمین با کریپتو تعامل کنند.

8-Decentraland

دی سنترلند یک پلتفرم بسیار جالب است که با بسیاری از بسترهای دیگر که در حوزه بلاک چین خواهید دید متفاوت است. بازیکنان در این دنیای مجازی سه بعدی برای خرید یا فروش زمین و اشیا به دارایی های مبتنی بر رمزنگاری متکی هستند. این پلتفرم سکه مخصوص به خود را توسعه داده است که با نام MANA شناخته می شود. برای آشنایی با پیش بینی قیمت مانا کلیک کنید. ارز مانا چند سالی است که وجود دارد. در ابتدا در سال 2017 در بازار کریپتو عرضه شد و تا سال 2021 شاهد افزایش قیمت عمده ای نبود (که با توجه به افزایش شدید محبوبیت کریپتو در سال گذشته منطقی است). حجم معاملات روزانه آن بیش از 1.7 میلیارد دلار و ارزش بازار آن حدود 8.2 میلیارد دلار است. پلتفرم جذاب واقعیت مجازی و سکه تثبیت شده آن، Decenterland را به ارز دیجیتال جالبی تبدیل کرده است که می توان در سال 2022 به آن توجه کرد.

سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال 

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. تیم ما به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت وبمانی و پرفکت مانی ، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما می توانید نمونه کار طراحی صرافی آنلاین را در این قسمت مشاهده نمایید. برای تماس با مشاورین شرکت آرتاراکس کد زیر را اسکن نموده و یا شماره های تلفن را لمس کنید.

 

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
یاسر
1401/12/16 18:40

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ارز دیجیتال چنده ؟

شایان
1401/10/17 17:31

روی چیلیز من پارسال خیلی خوب سود کردم. ارز خیلی خوبیه




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002