پیش بینی قیمت مانا MANA سال 2022

پیش بینی قیمت مانا MANA سال 2022

چهارشنبه 24 آذر 1400
| 3947
:امتیاز دهید

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا 

ارز دیجیتال متاورسی مانا دیسنترلند (Decenterland) اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا قیمت آن روند صعودی داشته است. Decentraland یک پروژه متاورس است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. کاربران آن صاحب زمین های مجازی (LANDS) هستند. جایی که می توانند در واقعیت مجازی زندگی کنند. آن ها می توانند دائماً به روش های مختلف با سایر کاربران تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، کاربران دی سنترلند می توانند دارایی های دیجیتال خود را در قالب توکن غیر قابل تعویض NFT معامله کنند. در این مقاله، پیش بینی قیمت توکن بومی Decentraland، یعنی MANA را مشاهده خواهید کرد که در برابر USD و BTC در بازه‌های زمانی متعدد ارزش گذاری شده است. قبل از ادامه پیشنهاد می کنیم، اگر به دنبال سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال هستید، برای استعلام قیمت طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال روی بنر زیر کلیک کنید.
طراح سایت صرافی

نمودار مانا بر حسب دلار در تایم فریم هفتگی 

همانطور که در نمودار مشخص است، MANA به سرعت در یک بازه زمانی هفتگی در حال افزایش قیمت است. بیشتر سودها در آن صرفاً در عرض چند هفته به دست آمده اند. همانطور که می بینید، پس از لمس یک سقف قیمتی، در یک مثلث فشرده شده است. در سمت راست، سطوح فیبوناچی، از بالا در مارس 2021 تا پایین در ماه مه اندازه‌گیری شده‌اند. قیمت اکنون به سطح 1.618 نزدیک می شود که می تواند به عنوان یک زون مقاومت "منطقی" عمل کند.

تایم فریم هفتگی ماناوضعیت MANA/USD در تایم فریم روزانه

در اینجا قیمت مانا را با بزرگ نمایی بیشتر در نمودار روزانه می بینید. ذکر چند نکته در این نمودار ضروری است. شماره های زیر را روی نمودار دنبال کنید تا شرح وضعیت هر قسمت را متوجه شوید:
  • 1: پایین ترین سطح در ماه مه، که پس از افت شدید برای کل بازار ارزهای دیجیتال رخ داد.
  • 2: خروج تعداد بیشتری از سرمایه گذاران در همان نقطه در ماه ژوئن.
  • 3: تست مجدد (Retest) و موفقیت آمیز کف ماه می در ماه جولای.
سطوح فیبوناچی رسم شده در این نمودار از پایین به بالا در پایان اکتبر است. پس از ثبت یک سقف در محدود 5 دلار، MANA به قیمت حدود 2.3 دلار پول بک زد. این منطقه بین سطوح 0.618 و 0.65 قرار گرفته است. در یک روند صعودی قوی، آن منطقه فرصت خرید خوبی در نظر گرفته می شد. همانطور که می بینید، واقعاً هم چنین اتفاقی افتاد. پس از جهش، سطوح 0.5، 0.382 و 0.236 فیبوناچی توسط ارز دیجیتال مانا به حمایت تبدیل شدند. پس از این پرش ها، MANA تقریباً به طور کامل به سطح اکستنشن -0.236 رسید، جایی که از آن عقب نشینی کرد. اگر MANA صعودی باقی بماند، باید سطوح فعلی را حفظ کند و مرحله صعود بعدی را به سمت بالا شروع کند.

تایم فریم روزانه مانا manaMANA/USD در نمودار 4 ساعته (4H)

نمودار 4 ساعته، روند صعودی قوی قیمت مانا را با سقف های بالاتر (Higher highs) و کف های بالاتر (Higher lows) نشان می دهد. میانگین متحرک نمایی EMA روی 21، 50، 100 و 200 تنظیم شده است. این سطوح همچنین روند صعودی قوی را نشان می دهند و در عین حال از قیمت پشتیبانی می کنند. ارز مانا باید سطح مشخص شده در نمودار را برای ادامه حرکت خود لمس کند. اگر به هر دلیلی آن سطح را بشکند و به پایین‌تر برسد، ساختار بازار به نفع خرس‌ها تغییر می کند.
تایم فریم 4 ساعته ارز مانا

وضعیت مانا / بیت کوین در نمودار 4 ساعته 

در این نمودار، ما دوباره MANA را در یک بازه زمانی 4 ساعته مشاهده می کنیم. اما اکنون این ارز در برابر بیت کوین مقایسه شده است. سطوح فیبوناچی در اینجا از پایین به بالا در پایان ماه اکتبر ترسیم شده است. در جایی که مانا در نمودار USD هنوز نیاز دارد تا سقف را به حمایت تبدیل کند، به نظر می رسد که در اینجا در نمودار بیت کوین این حمایت رخ می دهد. شایان ذکر است که EMA های موجود در این نمودار مشابه حالت قبل هستند. در مجموع به نظر می رسد که بنزین بیشتری در مخزن مانا برای صعود وجود دارد!
مانا بیت کوین تایم 4 ساعته

خلاصه تحلیل

Decentraland (MANA) اخیراً خیلی خوب عمل کرده است. نمودارهای هفتگی نشان می دهد که قیمت توکن به سرعت افزایش می یابد و سود خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. نمودارهای روزانه نشان می دهد که مانا تا پایان اکتبر افزایش زیادی داشته است. یک پول بک اساسی نیز داشته و از آن زمان تاکنون سقف های بالاتر و کف های بالاتری را ثبت کرده است. نمودار 4H ارز مانا نیز همین نکته را نشان می دهد. یک روند صعودی قوی، تا زمانی که خرس‌ها بتوانند یک کف پایین تر و یک سقف پایین تر از کف و سقف قبلی ثبت کنند ادامه خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که موارد فوق پیش بینی کارشناسان سایت کوین مارکت کپ می باشد و نباید صرفاً همین تحلیل مبنای خرید و فروش شما باشد.

بیبشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیبرا چیست؟
صرافی یونی سواپ چیست؟

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کنید

اگر شما هم علاقمند به راه اندازی یک کسب و کار پرسود در زمینه ارزهای دیجیتال هستید، با آرتاراکس تماس بگیرید. ما با تیمی متخصص و ده ها تجربه موفق، آماده طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مدنظر شما هستیم. ما در زمینه طراحی سایت بیت کوین، پرفکت مانی و وبمانی آماده همکاری با شما عزیزان هستیم. نمونه کارهای آرتاراکس را می توانید در منوی بالای صفحه مشاهده نمایید. برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002