بهترین ارز دیجیتال متاورس | 7 بلاک چین برتر متاورس

بهترین ارز دیجیتال متاورس | 7 بلاک چین برتر متاورس

دوشنبه 8 آذر 1400
| 4595
:امتیاز دهید

متاورس یا جهان مجازی چیست؟

متاورس یک جهان مجازی است که به کاربران اجازه می دهد با ایجاد آواتارهایی، تجربیات خود را از دنیای واقعی یا فیزیکی در یک پلتفرم مجازی تکرار کنند. این مفهوم، پس از همه‌گیری COVID-19 به دلیل محدودیت در تجمعات و جلسات فیزیکی مورد توجه قرار گرفته است. متاورس به افراد اجازه می دهد در یک محیط مجازی، هر فعالیتی شامل کار کردن، خرید کردن، ورزش کردن، تجارت، کشاورزی و حتی خلق آثار هنری را انجام دهند. اما مانند هر اقتصاد دیگر، متاورس نیز به یک پول نیاز دارد. Metaverse یک اقتصاد مجازی کاملاً فراگیر است و به یک روش پرداخت نیاز دارد. از آنجایی که تمام فعالیت ها و تعاملات در این دنیای مجازی از طریق آواتار کاربر انجام می شود، امکان معامله با ارز فیات (ارز کاغذی سنتی) وجود ندارد. قبل از ادامه، خوب است بدانید خرید ارز دیجیتال، تنها راه سرمایه گذاری حوزه بلاک چین نیست. شما با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال به آرتاراکس می توانید به کسب درآمد بالا برسید. برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید.
طراح سایت صرافی

رابطه متاورس و ارزهای دیجیتال

حال که امکان پرداخت با پول معمولی در این بستر فراهم نیست، چگونه می توان زمین یا یک اثر هنری را خریداری کرد؟ اینجا جایی است که ارزهای دیجیتال وارد میدان می شوند. برخی از متاورس ها در حال حاضر از ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت استفاده می کنند. استفاده از ارز رمزنگاری شده باعث می‌شود همه تراکنش‌های مجازی خود به خود انجام شوند. فناوری بلاک چین که به آن ها قدرت می‌دهد، تراکنش‌ها را بسیار امن و قابل اعتماد می‌کند.
متاورس چیست

اپلیکیشن ها و ارزهای حوزه متاورس

اپلیکیشن‌های متاورسی و مبتنی بر بلاک‌ چین مانند Decentraland، Axie Infinity و SecondLive به کاربران اجازه می‌دهند که صاحب سرزمین مجازی شوند، برای کسب درآمد بازی کنند و موارد بیشتری را تجربه کنند. دارایی‌های دیجیتال را می‌توان از طریق توکن‌ غیرقابل تعویض NFT (این با توکن ارز دیجیتال متفاوت است) که در آن جزئیات مالکیت دارایی‌های مجازی کدگذاری شده‌اند، در اختیار داشت. یک NFT حتی می تواند به شکل هنر دیجیتال، یک ویژگی درون برنامه ای و غیره نیز باشد.

در همین رابطه بخوانید: سازندگان متاورس چه کسانی هستند؟

بهترین بلاک چین های متاورس

در ادامه درباره ارزهای دیجیتال و بلاک چین های برتر متاورس صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

Decentraland (MANA)

دی سنترلند Decentraland یک فضای واقعیت مجازی (VR) است که به افراد امکان خرید و فروش، نگهداری و مدیریت دارایی مجازی به نام LAND را می دهد. در این متاورس، مردم می‌توانند سرزمین خود را به هر شکلی که مناسب می‌دانند، از طریق تلفن، لپ‌تاپ یا دسکتاپ توسعه دهند. مانا ارز دیجیتال مربوط به این بازی است. فرد باید آن را داشته باشد و با آن معامله کند. MANA مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و مورد استقبال افراد زیادی (از جمله کاربران تازه کار) قرار گرفته است.
متاورس و decentraland
بلافاصله پس از تغییر نام فیس بوک به متا، ارزش مانا تا 400 درصد افزایش یافت. این پلتفرم همچنین سطح جدیدی از علاقه به ارزهای دیجیتال را برانگیخته است.

سند باکس Sandbox

سندباکس (SAND) دنیای مجازی دیگری است که به افراد اجازه می دهد تا زمین مجازی و همچنین سایر دارایی های دیجیتال را از طریق یک ارز دیجیتال متاورس جایگزین و بومی به نام SAND مدیریت کنند. تجربه زندگی دیجیتالی را می توان به راحتی از طریق این ارز دیجیتال به صورت آنلاین به دست آورد. Sandbox منحصر به‌ فرد است. زیرا به افراد اجازه می‌دهد چه در بازی خودشان، چه بازی‌های دیگر و یا مدیریت سایر دارایی‌های مجازی از ارز SAND استفاده کنند. سند توسط بلاک چین اتریوم نیز میزبانی می شود که آن را بسیار ایمن و کارآمد می کند. علاوه بر این، sand توسط SoftBank از طریق Vision Fund خود (یکی از محبوب‌ترین مؤسسات سرمایه‌گذار در فناوری های نوین) پشتیبانی می‌شود.
sandbox متاورس

استار اطلس (ATLAS):

استار اطلس به افراد اجازه می دهد که فضای مجازی فرازمینی را کشف کنند. جایی که در آن افراد می توانند از یک سفینه فضایی سفارشی برای دسترسی به یک متاورس فوق العاده استفاده کنند. با Star Atlas می توان به ایجاد دنیای مجازی برای خود و ایجاد یا پیوستن به یک گروه دیگر استفاده نمود. این فعالیت های درون بازی توسط توکن ATLAS Metaverse در بلاک چین سولانا فعال می شود که بسیار ارزان تر، سریع تر، ایمن تر و حتی مقیاس پذیرتر از بلاک چین اتریوم است.
star atlas چیست

سایر کاربردهای استار اطلس

ATLAS همچنین می تواند برای به دست آوردن یک ارز درون برنامه ای به نام POLIS مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند برای برخی ها آزاردهنده باشد، اما در عین حال به افراد اجازه می دهد تا به طور مجازی از طریق امکانات اضافی که از طریق POLIS فعال می شوند، زندگی مجازی را تجربه کنند.

یک مقاله جذاب و مرتبط دیگر بخوانید: مزایا و معایب متاورس چیست؟

اکسی اینفینیتی  (Axie Infinity)

اکسی اینفینتی یک توکن بومی بازی پرورش حیوانات خانگی در حوزه NFT می باشد. شما برای انجام بازی لازم است که حیوانات خانگی مجازی را جمع آوری کنید. اخیراً گیمرهای زیادی علاقمند به انجام بازی هایی شده اند که از طریق انجام آن می توانند ارز دیجیتال کسب نموده و درآمد زایی کنند. نکته عجیب درباره بازی Axie Infininty  این است که در کشور فیلیپین، بیش از 60 درصد جمعیت کشور، در این بازی حضور فعال دارند. بازیکنان این بازی می توانند همچنین توکن SLP را به دست آورند. 
اکسی اینفینیتی

بلاک توپیا  Bloktopia 

بلاک توپیا یکی از برنامه های عالی متاورس است که دارای گرافیک بسیار جذابی نیز است. شما در یک برج 21 طبقه ای قرار می گیرید که داخل آن فضای بزرگی از انواع فروشگاه ها و دفاتر کار وجود دارد. نکته جالب توجه درباره تعداد طبقات این پلتفرم این است که 21 طبقه معادل 21 میلیون واحد بیت کوینی است که در نهایت وجود خواهد داشت.

بلک توپیا متاورس

انجین ENJ

سکه انجین یا انجین کوین Enjin coin یک پلتفرم متاورسی مبتنی بر اتریوم است. این پروژه قصد دارد استفاده از NFT را برای افراد آسان کند. انجین اخیراً توانسته که 19 میلیون دلار سرمایه جذب کند تا از ان برای ساخت یک بلاک چین مبتنی بر پولکادات استفاده کند. عرضه نهایی ENJ یک میلیارد می باشد.

انجین کوین متاورس
متاورس و بلاک چین

متاورس و ارزهای دیجیتال در ارتباط نزدیکی باهم کار می کنند. به کمک متاورس می توان طیف گسترده ای از تجربیات را از طریق مجازی زندگی به دست آورد. بستر بلاک چین نه تنها امنیت و اعتبار را به تراکنش های دیجیتال می افزاید، بلکه پای مفهوم مالکیت مجازی دارایی ها را نیز به دنیا باز می کند، چیزی که قبلاً کمتر به آن پرداخته شده بود. با این حال، با توجه به اینکه این پلتفرم‌ها هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند، کاربران باید با احتیاط قدم بردارند، زیرا اکثر آن ها غیرقانونی هستند.
ارز دیجیتال مانا mana

طراحی سایت ارزهای دیجیتال 

اگر به دنیای جذاب بلاک چین و ارزهای دیجیتال علاقمند هستید، بهتر است به عنوان یک مالک کسب و کار در آن فعالیت کنید. شما می توانید با سفارش طراحی سایت صرافی به آرتاراکس کسب و کار پرسودی را فراهم کنید. بدین منظور کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
alireza
1400/9/11 10:13

مقاله مفید و جذابی بود به متاورس علاقمند شدم!!!

یوسف احمدی
1400/9/9 14:13

مقاله جالبی بود. من فکر می کنم در کمتر از پنج سال دیگه این متاورس مثل اینستاگرام و سایر ابزارهای فضای مجازی یه بخش عادی زندگی انسان ها میشه




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002