روش های کسب درآمد ارز دیجیتال (ترید+بازی+سرمایه گذاری)

روش های کسب درآمد ارز دیجیتال (ترید+بازی+سرمایه گذاری)

پنجشنبه 28 بهمن 1400
| 3889
:امتیاز دهید

کسب درآمد اینترنتی ارزهای دیجیتال

وارن بافت، جایی گفته است: "اگر راهی برای پول درآوردن در خواب پیدا نکنید، تا زمانی که بمیرید کار خواهید کرد." حق با اوست! هر فرد باید دارایی ای داشته باشد که در هنگام خواب برای وی درآمدی غیرفعال (Passive Income) ایجاد کند. درآمد خاموش یا غیرفعال ثروتی است که بدون صرف تلاش زیاد یا کار مستقیم به دست می آورید. از طرفی می توان از طریق بازی کردن یا ماینینگ (استخراج ارزهای دیجیتال) در این بازار کسب درآمد نمود. بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد راه حل های مختلف موجود برای کسب درآمد اینترنتی ارز دیجیتال با شما صحبت کنیم. در ابتدا خوب است بدانید که یکی از روش های پرسود برای کسب درآمد از بازار رمزارزها، طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است. جاییکه می توانید از محل خرید و فروش رمز ارزها یا فعالیت کاربران درآمد سرشار به دست آورید. به این منظور می توانید با آرتاراکس تماس بگیرید.
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

انواع روش های کسب درآمد ارزهای دیجیتال

به طور کلی، دو روش اکتیو (فعال) و پسیو (غیرفعال) برای کسب درآمد در بازار رمز ارزها وجود دارد. در روش اول شما نیاز به انجام فعالیت جهت به دست آوردن سود هستید. روش هایی نظیر خرید و فروش توکن ها در یک صرافی و ساخت NFT رایگان، جزو این موارد هستند. در طرف مقابل، درآمدهای غیرفعال می تواند شامل استیکینگ ارز دیجیتال، کلود ماینینگ، فارمینگ و استفاده از پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال می باشد. در ادامه درباره این روش ها بیشتر صحبت می کنیم.
کسب درآمد با ساخت NFT

کسب درآمد از طریق ترید (خرید و فروش)

یکی از روش های مرسوم برای کسب سود در تمام بازارهای مالی از جمله کریپتوکارنسی، خرید و فروش دارایی های مربوط به آن بازار است. در بازار سهام، می توان با روش های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، نسبت به خرید و فروش یک سهم پرداخت. در برخی بازارها مثل بورس تهران، شما تنها می توانید از محل بالا رفتن قیمت دارایی تان سود کنید. اما بعضی دیگر مثل بازار فارکس و ارزهای دیجیتال، می توان از کاهش قیمت ها هم درآمد به دست آورد. این حالت به بازار فیوچرز معروف است. در مورد بازار رمز ارزها، صرافی های ارزهای دیجیتال، محل مناسبی برای ترید و معامله انواع رمز ارزها است. در حال حاضر با وجود هزاران سکه و توکن دیجیتال و صدها صرافی، انتخاب بین گزینه های مناسب کاری سخت است. بدین منظور می توانید به مقاله بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی 1400 مراجعه کنید. درباره گزینه های خارجی نیز، در حال حاضر بایننس و کوکوین، بیشترین محبوبیت را در بین ایرانی ها دارند. آرتاراکس، پرافتخارترین شرکت طراحی سایت صرافی در ایران، در این زمینه آماده همکاری با شماست.
ترید ارز دیجیتال

کسب درآمد ارز دیجیتال با بازی موبایل

جدیداً فضای آنلاین برای ثروتمند شدن گیمرها هم فراهم شده است. بدین منظور شما باید سراغ بازی های متاورسی بروید. مواردی مثل بازی اکسی اینفینیتی، متاورس دیسنترالند و متاورس سندباکس می توانند گزینه های مناسبی باشند. البته لیست تکمیل تری را می توانید در مقاله ارزهای دیجیتال متاورسی پیدا کنید.
کسب درآمد ارزهای دیجیتال متاورس دیسنترالند

کسب درآمد غیرفعال در بازار رمز ارزها

در گذشته، امکان کسب درآمد غیرفعال فقط برای افراد معدودی که بسیار پولدار بودند فراهم بود. بیشتر سرمایه گذاران، از طریق شراکت در پروژه ها یا افتتاح حساب کوتاه یا بلند مدت یا اجاره ملک، درآمد غیرفعال به دست می آوردند. درباره بازار ارز دیجیتال، در ابتدا تمام کاری که سرمایه‌گذاران می‌توانستند انجام دهند، این بود که ارز را HODL کنند. این کار باعث می شد با افزایش قیمت دارایی در گذر زمان، به سود برسند. 

آغاز پیشرفت با معرفی دیفای

سپس امور مالی غیرمتمرکز دیفای آمد. Defi به عنوان یک نهاد مجزا و پیشرفته نسبت به سیستم مالی سنتی قدیمی عمل می کند. این سیستم، کارآمدتر، مقرون به صرفه تر، در دسترس تر و شفاف تر است. برای ایجاد درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال، نیازی به حساب بانکی ندارید. شما می توانید با خرید دارایی های رمزنگاری شده خود و قراردادن آن ها در حوزه مالی غیرمتمرکز، هنگام خواب هم درآمد غیرفعالی از ارزهای دیجیتال کسب کنید.

پیش نیاز کسب درآمد غیرفعال ارزهای دیجیتال

شما می توانید روش های مختلفی برای کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنید. برخی از دارایی ها را در اختیار داشته باشید و آن ها را در پروتکل های سهامداری، وام دهی یا فارم جهت کسب سود قرار دهید. برای این کار، اول از همه به کیف پول ارزهای دیجیتال نیاز دارید. بدین منظور می توانید به مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال مراجعه کنید. اکثر رمز ارزها می توانند درآمد غیرفعال ایجاد کنند، اما بهینه ترین آن ها اتریوم است. دلیل آن این است که دیفای پیوندهای عمیقی با بلاک چین اتریوم دارد. در واقع، بیشتر پروتکل‌های وام دهی، سرمایه‌گذاری و فارمینگ بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند.

بلاک چین ترا، رقیب اتریوم

بلاک چین های رقیب مانند Terra و زنجیره هوشمند بایننس نیز دارای پلتفرم های DeFi آینده دار و قوی هستند. به عنوان مثال، ترا دارای 13 پروژه دیفای با ارزش 18.2 میلیارد دلار است. صدرنشین این لیست، پروتکل Anchor است. یک پلتفرم پس انداز که نرخ بازدهی کم ثبات کوین Terra را ارائه می دهد. علاوه بر این، ترا میزبان Lido، یک ارائه دهنده خدمات و نقدینگی است. همچنین Terraswap در آن وجود دارد. یک صرافی غیرمتمرکز که از قراردادهای هوشمند مدیریت شده از معاملات همتا به همتا پشتیبانی می کند. طبق داده‌های DeFi Prime، زنجیره هوشمند بایننس بیش از 44 پروژه DeFi دارد.
کسب درآمد غیرفعال ارز دیجیتال

سایر بسترها برای درآمد غیرفعال

شبکه BSC میزبان پنکیک سواپ، محبوب ترین پلتفرم بازارساز خودکار دیفای(AMM) است. همچنین خانه شبکه DRIP، تجارت، سهامداری، خدمات کشاورزی نقدینگی و پلتفرم خودکار بهینه‌ساز بازده، AutoShark Finance است. شبکه ارز دیجیتال هوشمند بایننس و شبکه بلاک چین اتریوم از بیشترین تعداد پروژه‌های رمزنگاری با درآمد غیرفعال پشتیبانی می‌کنند. بنابراین داشتن ارز بومی اتریوم یعنی ETH یا ارز بومی شبکه هوشمند بایننس یعنی BNB، سرمایه‌گذاری در اکوسیستم پیچیده دفای را برای شما آسان‌تر می‌کند.

راهنمای گام به گام برای کسب درآمد غیرفعال

در ابتدا کافی است که یک شبکه بلاک چین را انتخاب کنید. سپس ارز فیات خود را به ارز بومی آن تبدیل کنید. خوشبختانه، اکثر شبکه‌های پشتیبان دیفای، با کیف پول متامسک سازگار هستند. بدین ترتیب می توانید مستقیماً در مرورگر خود به دارایی‌های دیجیتالی تان دسترسی داشته باشید. داشتن یک کیف پول سازگار با شبکه و برنامه دیفای، فرآیند کسب درآمد غیرفعال ارز دیجیتال شما را تسهیل می کند.

1-انتقال ارز دیجیتال به کیف پول

برای سهولت استفاده، می توانید توکن بومی یا استیبل کوین هایی مانند Dai را خریداری و به کیف پول خود منتقل کنید. اگر می‌خواهید از بیت‌کوین درآمد غیرفعال ایجاد کنید، می‌توانید دارایی‌های رمزنگاری شده wBTC را در شبکه‌های دیگر خریداری کنید.

2-اتصال ولت به برنامه دیفای موردنظر

دارایی‌های موجود در کیف پول خود را برای استفاده فعال کنید تا پروتکل بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. پس از این مرحله، شما آماده این هستید که در خواب هم کسب درآمد داشته باشید.

انواع برنامه های دیفای برای کسب درآمد 

مراحل بیان شده در بالا، می تواند برای بکارگیری ارز دیجیتال در انواع برنامه های کسب درآمد غیرفعال استفاده شود. برخی از این برنامه ها به شرح ذیل می باشند.

پلتفرم های وام دهی غیرمتمرکز

پلتفرم های وام دهی دیفای یکی از محبوب ترین کانال های ایجاد درآمد غیرفعال در امور مالی غیرمتمرکز هستند. بنابراین به نظرتان چگونه می توان از وام دادن در بازار ارزهای دیجیتال، درآمد کسب نمود؟ به طور سنتی، بانک ها و سایر موسسات وام دهی، پس انداز کاربران را با هم جمع می کنند و با نرخ بهره ای مشخص به کسانی که به پول نیاز دارند، وام می دهند. بانک سود وام را دریافت می کند و درصدی از آن را به صاحب حساب پس انداز می پردازد. 
کسب درامد ارز دیجیتال با پلتفرم وام دهی کامپاند

کسب درآمد غیرفعال با برنامه های وام دهی

در پلتفرم وام دهی کریپتو، دارندگان ارز دیجیتال می‌توانند با قرض دادن دارایی‌های خود به دیگران، سود دریافت کنند. این کار به کمک قراردادهای هوشمند انجام می شود که سرمایه‌گذاران را از طریق پروتکل‌های مشخصی به وام گیرندگان متصل می‌کنند. قرارداد هوشمند شامل کدهایی هستند که به صورت خودکار اجرا می شوند و خطرات وام دهی را کاهش می دهند و الزامات وثیقه وام را حذف می کنند. علاوه بر این، پلتفرم‌های وام‌دهی همتا به همتا، وام‌گیرندگان و وام دهندگان را به هم متصل می‌کنند و شرایط و نرخ‌های قراردادهای وام را تعیین می‌کنند.
در همین رابطه بخوانید: کاربردهای بیت کوین چیست؟

سازوکار پلتفرم وام دهی

در این تنظیمات، وام دهندگان ارز دیجیتال، به عنوان سرمایه گذار عمل می کنند. بنابراین، آن ها پس از قرض دادن دارایی های خود به وام گیرندگانی که واجد شرایط دریافت وام هستند، درآمد غیرفعالی کسب خواهند کرد. برای دسترسی به وجوه، وام گیرنده وثیقه را تامین می کند و پلتفرم وام دهی P2P آن وثیقه را به عنوان تضمین وام از طریق قراردادهای هوشمند قفل می کند.
روش های کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال

فواید پلتفرم وام دهی 

وام دهنده از ارزهای دیجیتال درآمد غیرفعال به دست می آورد، در حالی که وام گیرنده به وام های سریع دسترسی دارد. علاوه بر این، وام دهنده می تواند درآمد بیشتری از مشوق های پلتفرم، مانند توکن های جایزه به دست آورد. این پاداش ها وام دهندگان بیشتری را به پلتفرم ها جذب می کنند و بر رشد پلتفرم ها تأثیر مثبت می گذارند.

محبوب ترین پلتفرم های وام دهی

برخی از محبوب ترین پلتفرم های وام دهی مانند MakerDAO، Aave و Compound هستند. این پلتفرم ها بر روی شبکه اتریوم اجرا می شوند. Aave دارای نرخ بازدهی متوسط 3% در DAI و USDC است. وام گیرندگان به طور متوسط 4 درصد بهره وام وثیقه شده DAI و USDC در Aave پرداخت خواهند کرد.
درامد ارزهای دیجیتا با پلتفرم وام دهی آوه

درآمد غیرفعال از پلتفرم های وام دهی Aave

مراحل گام به گام برای شروع دریافت سود از طریق پلتفرم Aave به شرح ذیل می باشد:
  • توکن های اتر خود را از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی خریداری کنید.
  • ETH خود را به کیف پول خود ارسال کنید.
  • کیف پول خود را به یک پلتفرم وام دهی P2P وصل کنید.
  • ارز دیجیتال خود را در استخر وام دهی پلتفرم قرار دهید. برای انجام این عمل در Aave، روی گزینه "staking" در سمت چپ برنامه کلیک کنید.
به همین سادگی شما شروع به کسب بازدهی خواهید کرد. پلتفرم P2P دارایی های دیجیتال شما را به وام گیرندگان قرض می دهد و سودتان را به شما می پردازد.

خطرات پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که وقتی دارایی‌های دیجیتال خود را به یک استخر نقدینگی سپرده‌گذاری می‌کنید، نمی‌توانید تا زمانی که دوره مسدود بودن آن ها سپری شود، آن ها را معامله کنید. در نتیجه، دارایی های شما ممکن است در یک بازاری خرسی، در معرض خطراتی مانند کاهش قیمت قرار گیرند.

الگوریتم اثبات سهام (PoS)

بلاک‌ چین‌هایی که از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کنند، یک فرآیند تولید ارز دیجیتال و درآمد غیرفعال منحصر به فرد از طریق استیکینگ ارز دیجیتال دارند. پروتکل اجماع PoS به مشارکت‌کنندگان شبکه یا گره‌هایی که دارایی‌های خود را در شبکه‌ به اشتراک می‌گذارند، اجازه می‌دهد تا در فرآیندهای حاکمیتی زنجیره بلوکی، مانند اعتبارسنجی تراکنش‌ها، شرکت کنند.

چطور از طریق اثبات سهام درامد غیرفعال داشته باشیم؟

سیستم‌ های بلاک چین، اعتباردهنده‌ها را از بین شرکت‌کنندگان انتخاب می‌کنند و برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و قابل اعتماد نگه داشتن شبکه، ارزهای دیجیتال بیشتری را به آن ها پاداش می‌دهند. تمام شرکت‌کنندگانی که دارایی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، سود وجوه خود را نیز دریافت خواهند کرد. بازده سپرده گذاری به روش استیکینگ، می تواند به 15 درصد برسد. همچنین می‌توانید دارایی‌های استیک شده خود را به اعتبارسنج‌ها واگذار کنید و پاداش‌های بیشتری دریافت کنید. برخی از محبوب ترین بلاک چین های Proof of Stake عبارتند از اتریوم 2.0، سولانا، کاردانو و پولکادات.
در همین رابطه بخوانید: استیکینگ کاردانو در اتمیک ولت

چالش های تبدیل شدن به اعتبارسنج

با این حال، سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به روش اثبات سهام، می تواند برای اکثر سرمایه گذاران پیچیده و چالش برانگیز باشد. برای تبدیل شدن به یک گره اعتبارسنج، باید حداقل تعداد ارز دیجیتال مورد نیاز را به شبکه ارائه کنید و یک اوراق سپرده و تضمین نیز ارائه دهید. به عنوان مثال، برای به اشتراک گذاشتن ETH به عنوان یک گره اعتبارسنجی، باید تعداد 32  اتر را در کیف پول خود نگه دارید.

3-سرویس های استیکینگ ارز دیجیتال

برخی از خدمات پرطرفدار استیکینگ عبارتند از Rocketpool، Figment Network، MyCointainer، Stake.Fish، Stakinglab و P2P Validator. از طرف دیگر، شما می توانید دارایی های خود را در کوین بیس، بایننس، کوکوین، Kraken و Poloniex قرار دهید.

خطرات استیکینگ

استیکینگ خطرات خاصی دارد و به اشتراک گذاشتن دارایی های شما فقط در گره های اعتبارسنجی معتبر سودمند است. سهام گره هایی که اقدامات اشتباه انجام می دهند، سوزانده می شود. در نتیجه، ایمن‌تر است که دارایی‌های خود را با استفاده از استخرهای معروف و خدمات سهام‌داری معتبر به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر، در برخی موارد شما باید دارایی های خود را برای دوره های طولانی قفل کنید. در نتیجه، دارایی‌های ارز دیجیتال شما ممکن است در معرض افت ناگهانی ارزش ناشی از افت بازار قرار بگیرند.

4-کشاورزی بازده (فارمینگ)

کشاورزی محصول در مبادلات غیرمتمرکز مانند صرافی یونی سواپ Uniswap و SushiSwap انجام می شود. کشاورزان بازده، تامین کننده نقدینگی نیز هستند. آن ها نقدینگی خود را در استخر نقدینگی صرافی غیرمتمرکز ارائه می کنند. سپس کسری متناسب از کارمزد معاملاتی را از تمام تراکنش های درون آن استخر به دست خواهند آورد. 

روش کسب درآمد غیرفعال از طریق فارمینگ

یک صرافی غیرمتمرکز را انتخاب کنید و یک جفت ارز دیجیتال مشخص را در یک استخر نقدینگی به ازای پروتکل های فارمینگ واریز کنید. به عنوان مثال، SushiSwap دارای استخر حلزون دایره است که یک استخر USDC-ETH است. به همین ترتیب، استخر Tether Turtle جفت USDT-ETH را می پذیرد. این دو استخر، جوایزی را در سوشی، توکن اصلی DeX، پرداخت خواهند کرد. هنگامی که جفت دارایی های رمزنگاری یا توکن های LP خود را به یک استخر سپرده می کنید، قراردادهای هوشمند پلتفرم ها آنها را قفل می کند. سپس به شکل بازدهی سود کسب خواهید کرد.
فارمینگ ارز دیجیتال

خطرات روش فارمینگ

برخی از خطرات فارمینگ شامل از دست دادن دائمی وجوه سپرده شده است. از دست دادن دائمی می تواند منجر به از دست دادن ارزش توکن هایی شود که در یک استخر نقدینگی سپرده گذاری می کنید. با این حال، بازده می تواند این ضررها را در طول زمان جبران کند. همچنین خطرات آسیب پذیر قرارداد هوشمند وجود دارد که می تواند منجر به از دست رفتن سرمایه شود. در نهایت، اگر ارائه‌دهنده نقدینگی قبل از زمان سررسید، نقدینگی خود را از استخر بیرون بکشد، با خطر انحلال نیز مواجه است.

5-کسب درآمد با حساب‌های ارز دیجیتال متمرکز

پلتفرم‌های حساب‌های بهره‌ دار ارز دیجیتال مانند Nexo، BlockFi و SwissBorg نیز روش‌های عالی برای کسب درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال هستند. به عنوان مثال، حساب‌های Nexio تا 17 درصد سود سالیانه برای دارایی‌های شما پرداخت می‌کنند. در حالی که APY حساب سرمایه گذاری BlockFi (BIA) می‌تواند تا 9.5٪ باشد. کارت ویزا Rewards BlockFi به دارندگان خود 3.5٪ تخفیف در خریدهای BTC پرداخت می کند، در حالی که Nexo Mastercard با هر خرید با کارت Nexo، 2٪ بازگشت نقدی فوری دارد.

خطرات حساب‌های بهره‌دار ارز دیجیتال

Nexo، BlockFi و SwissBorg پلتفرم‌های کیف پول متمرکز و تنظیم‌شده هستند. شما باید تحت بررسی‌های AML یا KYC قرار بگیرید تا دارایی‌ها را بر روی پلتفرم‌های آن‌ها قرض بگیرید یا وام دهید. علاوه بر این، باید کنترل کلیدهای خصوصی خود را به کیف پول آن ها بسپارید. به عنوان مثال، برای باز کردن یک حساب Nexo، باید دارایی های رمزنگاری خود را به حساب Nexo خود واریز کنید. در نتیجه، اگر Nexo دچار یک حادثه هک شود، ممکن است دارایی های خود را از دست بدهید.
پلتفرم‌های حساب ‌های بهره‌ دار کریپتو واسطه‌هایی هستند که کلیدهای خصوصی شما را نگه می‌دارند 

6-استخراج ابری (کلود ماینینگ)

الگوریتم گواهی اثبات کار در بلاک چین بیت کوین، به عنوان روش اعتبارسنجی تراکنش ها به کار می رود. شما می توانید با مشارکت در فرآیند استخراج، درآمد غیرفعالی از استخراج بیت کوین یا سایر رمزارزها کسب کنید. با این حال، این کار یک فرآیند فشرده و سنگین محاسباتی است و به سخت افزارهای قوی نیاز دارد. به همین دلیل، ماینرها منابع محاسباتی خود را برای تقویت نرخ هش با هم ترکیب می کنند. این کار به آن ها شانس بیشتری برای برنده شدن پاداش بلوک را می دهد. به این کار استخراج ابری یا کلود ماینینگ می گویند. 
استخراج ابری و کسب درامد ارز دیجیتال

سایر مزایای کلود ماینینگ

علاوه بر این، ماینرهای کوچک مقیاسی که به دنبال ایجاد درآمد غیرفعال از استخراج هستند، می‌توانند ریگ ماینینگ را اجاره یا خریداری کنند و به استخرهایی مانند Antpool، Binance pool، Foundry USA یا Slush Pool بپیوندند تا دارایی‌های ارز دیجیتال بیشتری کسب کنند.

نحوه پیوستن به یک استخر ماینینگ

ابتدا با تحقیق و بررسی، یک استخر ماینینگ معتبر انتخاب کنید 
  • آدرس های URL Stratum V2 آن را وارد کنید
  • کیف پول خود را به استخر وصل کنید
  • استخراج خود را در استخر پیکربندی کنید
  • پرداخت های استخر را دریافت کنید (Claim Rewards)

خلاصه مقاله

دیفای یک سیستم مالی رو به پیشرفت در جهان است. بیش از 96 میلیارد دلار در پلتفرم های آن سپرده گذاری شده است و طبق پیش بینی ها، تا پایان سال 2022 می تواند به صنعت 800 میلیارد دلاری تبدیل شود. داده ها نشان می دهد که دارایی های دیجیتال قفل شده در پلتفرم های DeFi در سال 2021 به میزان 385 درصد رشد کرده است. سرمایه گذاران از پلتفرم های کسب درآمد غیرفعال مانند Aave و Compound سود زیادی به دست آورده اند.

کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال به روشی متفاوت

علاوه بر روش های فوق، یک روش پرسود و کارامد برای کسب درآمد اتوماتیک و شبانه روزی از بازار رمزارزها وجود دارد. بدین منظور کافی است برای طراحی سایت ارز دیجیتال با مشاوران آرتاراکس تماس بگیرید. ما به پشتوانه ده سال تجربه و انجام ده ها پروژه موفق در زمینه طراحی سایت بیت کوین، پرفکت مانی، وبمانی و بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال، آماده همکاری با شما عزیزان هستیم. برای مشاوره رایگان با کارشناسان آرتاراکس، کد زیر را اسکن نموده و یا با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

مشاوره طراحی سایت صرافی آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002