بهترین کیف پول های ارز دیجیتال سال 2022

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال سال 2022

دوشنبه 27 دی 1400
| 4974
:امتیاز دهید

بهترین کیف پول ارز دیجیتال سال 2022

همانطور که می دانید کیف پول های سنتی یک مورد استفاده ساده دارند. یعنی برای حمل وسایل شخصی شما مانند پول نقد و کارت های شناسایی و بانکی به کار می آیند، اما کیف پول ارز دیجیتال امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می دهد. با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در میان مردم و افزایش قیمت آن ها، احتمالاً شما هم در خصوص انتخاب کیف پول ارز دیجیتال مناسب دچار نگرانی شده اید. در این مقاله در وبلاگ آرتاراکس درباره 12 کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری برتر در سال 2022 صحبت می کنیم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، با سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال توسط آرتاراکس، قدمی محکم به سمت موفقیت بردارید.
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

نکات مهم قبل از انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

ویژگی هایی مانند امنیت، کاربرپسند بودن، پشتیبانی از چندین سکه و توکن، نقش مهمی در انتخاب بهترین کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال شما دارند. قبل از شروع، باید مطمئن شوید که موارد ضروری را در نصب و استفاده از کیف پول ارز دیجیتال مطالعه کرده اید. دانستن مواردی مانند کلید خصوصی، کلید عمومی، عبارات بازیابی و نحوه راه اندازی ایمن کیف پول از جمله این پیش نیازها می باشد. 

تنوع کیف پول های ارز دیجیتال

به لطف محبوبیت ارزهای دیجیتال، امروزه تعداد زیادی کیف پول یا ولت دیجیتالی موجود است که از قیمت رایگان تا صدها دلار متغیر اند. یک تمایز مهم در قیمت ها در این است که کیف پول شما یک کیف پول سرد (آفلاین) است یا یک کیف پول گرم (آنلاین). یعنی اینکه آیا یک دستگاه فیزیکی (کیف پول سخت افزاری) است یا به عنوان یک برنامه کاربردی روی دسکتاپ یا تلفن همراه کار می کند. کیف پول‌های رمزنگاری اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند. از کیف پول‌های سخت‌افزاری، به شکل USB یا کارت‌های هوشمند گرفته تا برنامه‌های موبایلی که می‌توانند به صرافی‌های متمرکز یا صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند صرافی یونی سواپ مرتبط شوند که به عنوان واحدهای ذخیره‌سازی مجازی برای دارایی‌های غیر فیزیکی شما عمل می‌کنند. 

اهمیت انتخاب کیف پول مناسب

کیف ‌پول‌های ارز دیجیتال با مدیریت شخصی، سطوح بیشتری از ایمنی را نسبت به کیف پول صرافی ارائه می‌دهند. خدماتی مانند PayPal، Venmo و کیف‌پول‌های کوین بیس از جمله مواردی هستند که ممکن است ارز دیجیتال شما را در سیستم های خود ذخیره کرده باشند. به این معنی که شما به شرکت اعتماد دارید تا بیت کوین خود را برایتان ایمن نگه دارد و همچنین کنترل کلیدهای خصوصی خود را به صرافی می‌دهید. در حالی که در بیشتر موارد، رمزارز شما ایمن است، اما گاهی اوقات فاجعه رخ می دهد و گذشته شطرنجی بیت کوین مملو از هک ها و کلاه برداری از صرافی هایی مانند Quadriga، Mt. Gox، Coincheck، Cryptopia و بسیاری دیگر است. در سال های اخیر که میلیاردها دلار برای کاربران صرافی ارز دیجیتال هزینه داشته است.
یک مقاله مفید دیگر بخوانید: 8 ارز برتر سرمایه گذاری در سال 2022

چه زمانی از کیف پول صرافی استفاده کنیم؟

حجم عظیمی از رمزارزها به صورت روزانه در پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز (CEX) و غیرمتمرکز (DEX) مبادله و خریداری می‌شوند. این صرافی‌ها مستعد حملات هکری و مخرب هستند. علی رغم استفاده آسان از کیف پول های صرافی، به دلیل این خطرات اضافی که دارند، نباید حجم زیادی از رمز ارزهای خود را در آن ها نگه داری کنید. تنها بخشی از دارایی که قصد مبادله آن را دارید به این نوع از کیف های ارز دیجیتال منتقل کنید. ذخیره رمزارز در یک کیف پول شخصی، چه سرد و چه گرم، امنیت بیشتری را ارائه می دهد که به جلوگیری از سرقت کمک می کند.

تفاوت بین کیف پول گرم و سرد

همانطور که سخت‌افزار و نرم‌افزار به بخش‌های فیزیکی و غیرفیزیکی کامپیوتر اشاره می‌کنند، در مورد روش نگهداری ارزهای دیجیتال نیز همان معنی را دارند. در اینجا به بیان تفاوت های بین cool wallet و hot wallet اشاره می کنیم.

کیف پول سخت افزاری (سرد)

کیف پول‌ سخت‌افزاری یا سرد، عبارت اولیه و کلیدهای خصوصی شما را در یک دستگاه فیزیکی امن ذخیره می‌کند و از شما در برابر حملات سایبری (با دور نگه داشتن کلید خصوصی شما از اینترنت) محافظت می‌کند. این یک وسیله شبیه فلش USB است که رمز ارزها را به صورت آفلاین در خود ذخیره می کند. کیف پول های سخت افزاری همیشه امن ترین راه حل در برابر تهدیدات امنیتی هستند.

در صورت گم شدن کیف پول سرد چه کنیم؟

با این حال، اگر کیف پول سرد شما گم شود، به سرقت رفته یا آسیب ببیند، مشکلی برای وجوه شما پیش نمی آید (مگر اینکه کلید یا عبارات بازیابی خود را فاش کرده باشید). این دستگاه فقط «کدهای دسترسی» شما را ذخیره می‌کند. در صورتی که کیف پول سخت افزاری شما از کار بیفتد، به سادگی با استفاده از Seed بازیابی خود برای ایجاد یک کیف پول جدید (چه در یک کیف پول سرد یا چه در کیف پول گرم) اقدام نموده و دارایی خود را دوباره به دست خواهید آورد. به همین سادگی!

کیف پول نرم افزاری 

کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال یا هات ولت، دارایی دیجیتال شما را در یک نرم افزار یا اپلیکیشن تلفن همراه ذخیره سازی می کند که همواره به بلاک چین متصل است و بنابراین در معرض خطر قرار دارد. کلید عمومی و خصوصی شما در این نرم افزار ذخیره می شود. برای امنیت بیشتر می توانید رمز عبور و تایید ورود دو مرحله ای را برای نرم افزار فعال کنید. از مزایای کیف های گرم، سرعت دسترسی به دارایی و انتقال ساده آن به سایر کاربران یا صرافی های دیگر است. 

معایب کیف پول نرم افزاری 

مجازی بودن به این معنی است که عبارات اولیه و کلیدهای خصوصی شما به صورت آنلاین و در مرورگر یا برنامه کیف پول شما ذخیره می شوند و آن ها را بیشتر در معرض تهدیدات امنیت سایبری قرار می دهد. به کیف پول های نرم افزاری صفت «گرم» داده اند، زیرا همیشه به اینترنت متصل هستند. این باعث می‌شود آن ها برای پشتیبانی از مجموعه وسیع‌تری از دارایی‌ها انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر شوند، زیرا هیچ سخت‌افزاری برای مقاصد یکپارچه‌سازی وجود ندارد.

بهترین کیف پول های سرد ارز دیجیتال

با این مقدمه، اکنون به معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال می پردازیم. کیف پول های سخت افزاری زیر به ترتیب اولویت فهرست نشده اند. بلکه شما ابتدا باید نیازهای شخصی خود را از نظر امنیت، پشتیبانی و پلتفرم بررسی کنید.
توجه: به عنوان دستگاه های الکتریکی، باید اطمینان حاصل کنید که کیف پول سرد شما به طور ایمن و در شرایط محیطی مناسب (مثلاً رطوبت کم) نگهداری شود.

1. Ledger Nano X (به دلیل انعطاف پذیری و پشتیبانی از سکه های مختلف)

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس Ledger Nano X مدل ذخیره‌سازی سرد لجر نسل دوم است و با پلتفرم Ledger Live یکپارچه شده است. این ولت به شما کمک می کند بیت‌کوین، اتریوم و بیش از 1800 سکه و توکن دیگر را با خیال راحت ذخیره و مبادله کنید. این اولین کیف پول سخت افزاری لجر بلوتوث دار بود که پیشرو بازار شد. یک صفحه نمایش کوچک LED و دو دکمه به شما امکان می دهد در منوها حرکت کنید و کلمات و کاراکترها را وارد کنید. همه تراکنش‌هایی که از طریق Ledger Live آغاز می‌شوند، نیاز به تأیید دستگاه دارند.
ledger nano x

ویژگی های لجر نانو ایکس

برخلاف اکثر دستگاه‌ها، از جمله لجر نانو اس مقرون‌ به‌صرفه و فوق‌العاده محبوب، که نیاز به وصل شدن مستقیم به دستگاه شما دارند، پرفروش‌ترین لجر نانو ایکس از طریق بلوتوث به دستگاه IOS یا Android شما متصل می‌شود. عبارت seed شما بر روی دستگاه محافظت می‌شود، زیرا یک رمز عبور برای استفاده از دستگاه نیز ضروری است. سایر ویژگی های آن عبارتند از:
  1. پشتیبانی گسترده سکه ها و توکن ها
  2. امنیت بسیار بالا
  3. قابلیت اتصال متنوع
  4. قیمت مناسب (119 دلار)
لطفاً توجه داشته باشید که Ledger (تاسیس در سال 2014) سابقه کمی در هدف قرار گرفتن برای حملات فیشینگ مبتنی بر نرم‌افزار و نقض داده‌ها دارد، بنابراین هنگام برخورد با مکاتبات یا تماس‌های تلفنی که ادعا می‌شود از طرف این شرکت است، بسیار مراقب باشید.
شاید برای شما جالب باشد: کارت گرافیک ماینینگ سال 2022

2. کیف پول Trezor Model T (به علت پشتیبانی از ارزهای زیاد و متن باز بودن)

ترزور تی اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین (2013) در نظر گرفته می شود و بزرگترین رقیب Ledger Nano X با کاربرانی بسیار وفادار است. در حالی که بسیاری از ویژگی های این دو کیف سرد یکسان است. اما تفاوت بزرگ شان در این است که مدل ترزور T کاملاً منبع باز است. به این معنی که تمام کدهای استفاده شده در دستگاه برای دیدن کاربران در دسترس و قابل بررسی است. این متأسفانه منجر به دومین تفاوت بزرگ نیز می شود. Trezor از یک عنصر امن استفاده نمی کند، که برای بسیاری از کاربران به دلیل قابلیت های ضد دستکاری و هک آن ضروری است. زیرا یک SE معمولاً با فناوری متن بسته ارائه می شود. 
  TREZOR model T

ویژگی های کیف پول سخت افزاری ترزور تی

جدیدترین مدل Trezor همچنین با یک رابط کاربری جدید، Trezor Suite عرضه می شود. برخلاف Ledger که تجربه‌ای خوشایند هم در دستگاه تلفن همراه و هم در رایانه است، Trezor Suite طوری طراحی شده است که روی دسکتاپ شما به بهترین شکل اجرا شود. Trezor Suite با پشتیبانی از بیش از 1600 سکه یا توکن، امکان تراکنش مستقیم از نرم افزار خود را از طریق صرافی یکپارچه شرکت فراهم می کند. قیمت این دستگاه، 189 دلار است و گاهی همراه با تخفیفاتی نیز است.

3. Ellipal Titan (امنیت بالا)

کیف سخت افزاری الیپال تایتان از فناوری بلوتوث یا USB برای اتصال به یک برنامه تلفن همراه یا رایانه استفاده نمی کند. بلکه از روش امنیتی air gap یا شبکه شکاف هوا بهره می برد. امنیت ایر گپ به داشتن یک دستگاه کاملاً جدا از سایر دستگاه ها یا سیستم ها اشاره دارد. Ellipal Titan این ویژگی امنیتی منحصر به فرد را با برقراری ارتباط از طریق کدهای QR برای امضای تراکنش ها انجام می دهد.
الیپال تایتان کیف پول ارز دیجیتال

ویژگی های الیپال تایتان

این دستگاه شما را از تمام حملات WiFi، بلوتوث و سلولی محافظت می کند. اگر همه این ویژگی‌های امنیتی از کار بیفتند، آخرین راه‌حل امنیتی برای حفظ سکه‌ها و توکن‌های ذخیره‌شده شما، فعال کردن ویژگی خود تخریبی ضد دستکاری آن است. این کار با حذف کلید خصوصی ذخیره شده آن در حسابتان، دارایی بیت کوین شما را حفظ می کند و به شما امکان می دهد تا بعداً با عبارت اولیه نوشته شده خود، سکه های خود را بازیابی کنید. اگر می‌خواهید یک سطح امنیتی برای روزهای سخت آماده کنید، یا به همان اندازه که بیت‌کوین شما امن است، کیف پولی امن می‌خواهید، Ellipal Titan می‌تواند گزینه ایده آل شما برای ذخیره‌سازی سرد باشد. قیمت این کیف سرد 169 دلار است.

4. CoolWallet Pro (به دلیل اتصال بلوتوث)

کول ولت اصلی در سال 2016 به عنوان اولین کیف پول سخت افزاری موبایل مجهز به بلوتوث در جهان برای ذخیره سازی بیت کوین راه اندازی شد. از آن زمان تاکنون دو نسخه دیگر منتشر شده است، CoolWallet S (برای ذخیره سازی اولیه و تجارت غیرمتمرکز) و CoolWallet Pro متمرکز بر سهام DeFi.
CoolWallet Pro

ویژگی های کول ولت پرو

برخلاف اکثر کیف پول‌های سرد با فاکتورهای سخت USB، کول ولت مانند یک کارت اعتباری سنتی به نظر می‌رسد. با صفحه نمایش جوهر الکترونیکی چشم نواز و باتری لیتیوم یونی که ماه‌ها شارژ نگه می‌دارد. این یک کیف پول سرد ضد دستکاری است. همچنین بسیار بادوام، ضد آب و تا زاویه 15 درجه نیز قابل خم شدن است. CoolWallet به سرمایه گذارانی که دوست دارند رمزارز خود را با احتیاط در کیف پول واقعی خود حمل کنند تا دسترسی 24/7 به دارایی ها در شرایط آب و هوایی شدید داشته باشند توصیه می شود.
در همین رابطه بخوانید: ارز فگ چیست؟

ویژگی های امنیتی کول ولت 

CoolWallet با یک عنصر امن پیشرفته (EAL 6+) که با Nano X Ledger مطابقت دارد و چندین معیار امنیتی بیومتریک، از جمله فشار دادن دکمه فیزیکی برای تأیید تراکنش، یک کیف سخت افزاری امن و قوی به شمار می رود. قیمت نسخه پرو 149 دلار و نسخه اس 99 دلار است. 

5. SafePal S1 (به علت فناوری Air Gapped و قیمت مقرون به صرفه)

سیف پال اس وان اولین کیف پول سخت افزاری است که توسط بزرگترین صرافی جهان یعنی بایننس (که با Trust Wallet نیز مرتبط است) پشتیبانی می شود. S1 (که در حال حاضر کمبود سهام ناشی از بیماری همه گیر کرونا را تجربه می کند) از مکانیزم امضای شکاف هوا (آفلاین) استفاده می کند و از هیچ فناوری WiFi، NFC، USB یا بلوتوث و اقدامات ایمنی مانند عنصر امن EAL5+، خود استفاده نمی کند. SafePal S1 از طیف گسترده ای از ارزها پشتیبانی می کند و ارزش خوبی را برای کاربرانی ارائه می دهد که یک وسیله خیلی فانتزی نمی خواهند. Safepal شبیه Ellipal است (هر دو دارای ایرگپ هستند) اما در زمان نگارش مقاله (بهمن 1400) دارایی های کمتری را پشتیبانی می کند. همچنین قیمت سیف پال تنها 39 دلار است.
سیف پال کیف پول

6. کیف پول سخت افزاری keepKey

KeepKey یک سخت افزار قابل اعتماد است که با پشتیبانی و ویژگی های بومی ShapeShift همراه شده است. این دستگاه دارای طراحی ممتاز است که از بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر پشتیبانی می کند و دسترسی آسان به آن ها را فراهم می کند. در همین حال، قیمت آن باید لبخندهای بیشتری را چه در بازارهای گاوی و چه خرسی به ارمغان آورد. زیرا کیپ کی یکی از کیف پول های سرد مقرون به صرفه در بازار است. در واقع قیمت آن فقط 49 دلار است.
کیپ کی

بهترین کیف پول های گرم ارز دیجیتال در 2022

آیا از نظر بودجه، هنوز برای خرید یک کیف پول سرد آماده نیستید؟ یا انعطاف پذیری و دسترسی سریعی که یک برنامه کیف پول گرم در تلفن یا رایانه شما ارائه می دهد برایتان ارجحیت دارد؟ خوب پس با نگاهی به بهترین کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال در سال 2022 همراه ما باشید. خبر خوب اینکه استفاده از این کیف ها، رایگان است! در اینجا هم کیف پول های گرم زیر به ترتیب اولویت فهرست نشده اند. آنچه برای یک شخص بهترین است، لزوماً برای دیگری بهترین نخواهد بود. کیف پول نرم افزاری مناسب برای شما واقعاً به نیازهای تان از نظر امنیت، پشتیبانی و پلتفرم بستگی دارد. بنابراین، تحقیقات خود را در مورد همه آن ها انجام دهید و بهترین را برای خودتان انتخاب کنید.

1. کیف پول Exodus

کیف نرم افزاری اگزودوس یک انتخاب ثابت به عنوان یک hot wallet برای ایمن نگه داشتن ارزهای شما است. نرم افزار کیف پول برای کار بر روی مک، لینوکس و ویندوز طراحی شده است و دارای یک برنامه همراه برای استفاده در دستگاه های IOS و Android است. یک رابط دسکتاپ نیز موجود است و بسیار مبتدی پسند است.

ویژگی های اگزودوس

کیف پول اگزودوس با صرافی Exodus همگام است و پس از اضافه شدن وجوه به کیف پول، امکان تراکنش آسان را فراهم می کند. در حالی که محدودیت های حجمی در صرافی وجود دارد، Exodus از بیش از 130 نوع ارز دیجیتال، از جمله ارزهای مورد علاقه شناخته شده مانند اتریوم، تتر USD و البته بیت کوین پشتیبانی می کند. اگر می خواهید بعداً وجوه خود را به شکلی از کیف سخت افزاری منتقل کنید، خوش شانس هستید. زیرا کیف پول Exodus کاملاً با Trezor Model T و Model One سازگار است.
این مقاله را از دست ندهید: نحوه خرید زمین در متاورس

2. کیف پول دیجیتالی واسابی

Wasabi همچنین یک انتخاب قوی برای دارندگان بیت کوین است. این یک نرم افزار متن باز است. در تمام نرم افزارهای رایانه ای محبوب موجود است و به شدت بر امنیت و حریم خصوصی تمرکز دارد. در حالی که اکثر کیف پول ها بر روی این ویژگی ها تمرکز می کنند، Wasabi به طور منحصر به فردی با بیت کوین قابل اعتماد است، زیرا ویژگی معروف به Coinjoin را ارائه می دهد.

ویژگی های Wasabi

کوین جوین به Wasabi کمک می کند تا تراکنش های بیت کوین را با ترکیب بسیاری از سکه های کوچک از چندین کاربر در یک تراکنش واحد و بزرگ، ایمن تر کند. این همچنین اطلاعات شخصی را مخفی می کند. زیرا این تجارت دیگر شامل یک کیف پول فردی نیست و برای محافظت بیشتر، معاملات از طریق شبکه Tor هدایت می شوند و به پنهان کردن آدرس IP کاربر کمک می کنند. Wasabi یک انتخاب عالی برای تراکنش های ناشناس و ایمن مربوط به بیت کوین است. در مواقعی که استفاده از یک کیف پول گرم ضروری است. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که برنامه‌های اختلاط سکه به دلیل نگرانی‌های مربوط به پول شویی، در تیررس رگولاتورها و دولت ها قرار دارد. 

3. کیف پول تراست ولت

کیف پول Trust با پشتوانه بایننس یک انتخاب عالی برای کاربران بیت کوین است که می خواهند با پروتکل ها و برنامه های DeFi بیشتر آشنا شوند و همچنین بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری را به صورت ایمن و راحت در یک کیف پول داغ ذخیره کنند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Trust Wallet توکن اصلی آن است. Trust Wallet Token (TWT) ، یک توکن ابزاری BEP-20 با کاربردهای زیادی مانند تخفیف در خرید ارزهای دیجیتال درون برنامه‌ای و شرکت در مدیریت Trust Wallet است که به شما امکان رای می‌دهد. 

ویژگی های تراست ولت

Trust Wallet در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و کاملاً منبع باز است. این امکان دسترسی آسان به تمام DApp های ساخته شده بر روی اتریوم و سایر بلاک چین ها را به راحتی از طریق برنامه Trust Wallet فراهم می کند. اگر به دنبال کیف پولی برای ذخیره بیت کوین هستید و در عین حال می خواهید با پروژه‌های غیرمتمرکز و توکن‌های جایگزین آشنا شوید، تراست ولت یک گزینه عالی برای شما است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید: آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت

4. کیف موبایلی مای سیلیوم 

MyCelium یک کیف پول مبتنی بر اپلیکیشن است که به طور خاص برای نگهداری بیت کوین طراحی شده است. از آنجایی که طراحی آن بسیار متمرکز است، ویژگی های منحصر به فرد زیادی برای این کیف پول وجود دارد که آن را به یک انتخاب عالی برای مبتدیانی تبدیل می کند که می خواهند ابتدا بیت کوین را برای مدت طولانی نگه دارند. برای شروع، بازار MyCelium در کیف پول ادغام شده است. بنابراین نیازی به انتقال بیت کوین به / یا از یک صرافی نیست. این تراکنش ها را ایمن تر و آسان تر می کند. همچنین، تمام تاریخچه چت و تراکنش ها در آن رمزگذاری شده است. حتی MyCelium فقط اطلاعات عمومی شما مانند آدرس بیت کوین، نام مستعار، موقعیت مکانی و غیره را مشاهده می کند. 
این مطلب مفید را هم بخوانید: ارز لیبرا (دییم) چیست؟

5. اتمیک ولت (دسکتاپ و موبایل)

اتمیک ولت یک راه حل عالی برای داشتن همه ویژگی های مورد انتظار از یک کیف پول گرم است. از جمله:
  • امنیت بالا
  • سهولت استفاده
  • امکان خرید رمز ارزها در کیف پول در صرافی داخلی Atomic Swap 
  • رابط کاربری زیبا و دوستانه
Atomic wallet به شما این امکان را می‌دهد که ۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف را بلافاصله پس از نصب و راه اندازی کیف پول خود خریداری کنید. اتمیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز Decentralized exchange است. به این معنی که تمام بیت کوین یا سایر رمزارزهای شما روی بلاک چین وجود دارد و احتمال هک شدن آنها کمتر است. زیرا DEX ها امن تر از صرافی های متمرکز هستند. همراه با ویژگی‌های امنیتی قابل اعتماد و مجموعه وسیعی از سکه‌ها که به راحتی و بدون استفاده از صرافی جداگانه خریداری می‌شوند، کیف پول Atomic همچنین پشتیبانی زنده 24/7 را ارائه می‌دهد. 

کیف پول اتمیک در iOS/Android و همچنین Mac/Windows/Ubuntu/Debian/Fedora پشتیبانی می شود.

6.کیف پول کوین بیس

در حالی که برخی از افراد بیشتر به امنیت، حریم خصوصی و ادغام با سایر دستگاه‌ها اهمیت می‌دهند، سایر دارندگان بیت‌کوین فقط بر راحتی تمرکز دارند و به راحتی می‌توانند تراکنش‌ها را آغاز کنند. اگر این به نظر شما می رسد، شاید کیف پول Coinbase بهترین گزینه شما باشد. کیف پول کوین بیس که در آوریل 2021 راه اندازی شد، یک گزینه عالی برای تجارت همه ارزهای دیجیتال شناخته شده است. برای کسانی که از صرافی کوین بیس استفاده می کنند، کیف پول کوین بیس به شما این امکان را می دهد که به راحتی از صرافی استفاده کنید و در عین حال امتیاز نگهداری بیت کوین خود را حفظ کنید. برای کسانی که هنوز از نظر امنیتی نگرانند، کوین بیس سابقه هک "صفر" را دارد و به پیروی از تمام مقررات ایالات متحده در مورد نگهداری رمزارز شهرت دارد. 

خلاصه مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2022

همانطور که قدم زدن با هزاران دلار در جیب، کار امنی نیست، بهتر است دارایی های دیجیتال خود را در مکان امن تری به جز صرافی نگه دارید. در حالی که کیف پول های گرم برای معامله گران بسیار فعال و ذخیره سازی کوتاه مدت مناسب هستند، کیف پول های سرد برای امنیت و ذخیره سازی طولانی مدت و ارقام با ارزش بالا، بسیار مناسب هستند.

توصیه های پیشگیرانه در استفاده از ولت ها

هیچ کیف پولی کاملاً بی خطا یا صد در در صد ایمن نیست. هر دو کیف پول سرد و گرم در معرض حملات فیشینگ بر روی نرم افزار یا برنامه های خود هستند که می تواند هنگام انجام تراکنش، وجوهی را به حساب هکرها ارسال کند. کیف پول های سرد همچنین در معرض خطر حملات زنجیره تامین و سرقت هستند. اگر در زمینه کریپتو تازه کار هستید، مفید است که با برخی از کیف پول های رایگان شروع به کار کنید و در حالی که با عملکرد و ویژگی های کیف پول آشنا هستید، فقط مقدار کمی از ارزهای دیجیتال را در آن ها نگه دارید. همانطور که میزان دارایی شما رشد می کند، باید کم کم به فکر روش های نگهداری امن تر موجودی ارز دیجیتال خود باشید.

سرمایه گذاری هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال

اگر علاوه بر خرید و فروش رمز ارزها، به دنبال روش هایی جذاب برای سرمایه گذاری هستید، این پیام مخصوص شماست. شما می توانید با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال به آرتاراکس، قدمی محکم رو به جلو بردارید. به پشتوانه ده سال سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت و اپلیکیشن و فعالیت تخصصی به عنوان قدیمی ترین شرکت طراحی سایت صرافی در خدمت شما هستیم. برای مشاهده نمونه کارهای ما از منوی بالا صفحه اقدام نموده و برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با طراح سایت صرافی

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
مهدی
1401/10/17 17:30

تراست ولت خیلی خوبه من استفاده می کنم راضیم

هادی
1400/11/10 16:29

دوستان یه سرچی درباره سیف پال یه سرچی بزنید:)




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002