ارز دیجیتال فگ | معرفی + پیش بینی قیمت 2022 و آینده FEG

ارز دیجیتال فگ | معرفی + پیش بینی قیمت 2022 و آینده FEG

یکشنبه 31 مرداد 1400
| 10648
:امتیاز دهید

ارز فگ چیست؟

ارز فگ یک توکن دیجیتالی با نماد FEG است که در اوایل سال 2021 بر بستر شبکه بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس عرضه شد. به گفته تیم توسعه دهنده، ارز فگ توکنی با روند افزایش قیمت پیوسته است و طوری طراحی شده تا موفقیت های بزرگ و چشم گیر را تجربه کند. در این مقاله در وبلاگ آرتاراکس، به بررسی کامل توکن فگ می پردازیم. در پایان این مقاله با توجه به اطلاعاتی که به دست می آورید، قادر خواهید بود در خصوص سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال تصمیم مناسب اتخاد کنید. قبل از ادامه مقاله، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری سودمند در بازار ارزهای دیجیتالی را دارید، برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی و دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان آرتاراکس تماس بگیرید.
طراح سایت صرافی

مکانیزم های ضد تورمی فگ

نام کامل این پروژه Feed every Gorilla به معنی به هر گوریل غذا دهید است. فگ یک توکن تورمی با حداکثر موجودی 100,000,000,000,000,000 واحد FEG در هر شبکه به صورت مجزا است که در هر معامله انجام شده 1% مالیات بین دارندگان تقسیم و 1% دیگر نیز سوزانده می شود. هدف از پرداخت مالیات به سرمایه گذاران ارز فگ تشویق به نگه داشتن سرمایه و کاهش عرضه این توکن ارز دیجیتال است. از این رو می توان گفت حرف توسعه دهندگان این توکن که "سود دهی به سرمایه گذاران" هدف اصلی توکن است تا حدودی درست است. جالب اینجاست که هیچ توکن مالکیتی و عرضه اولیه ای برای فگ در نظر گرفته نشده است.

با کاهش عرضه و کمیابی توکن، قیمت آن افزایش می یابد و سرمایه گذاران به سود می رسند.

ویژگی های ارز دیجیتال فگ

ارز دیجیتال فگ کاملاً غیرمتمرکز است. یعنی هیچ کس نمی تواند بر روی آن ادعای مالکیت کند. تمام تصمیمات با همکاری جوامع و سرمایه گذاران گرفته می شود. همانند دیگر Token های تورمی نظیر شیبا، انتظار می رود که پیشرفت هایی در آن حاصل شده و محصولاتی از فگ ساخته و منتشر شود. اما با توجه به تجربه ای که از این نوع توکن ها وجود دارد، بعید است قرار باشد محصولاتی انقلابی عرضه شده و باعث پیشرفت در دنیای دیفای Defi یا ارزهای دیجیتال شود. سایت ارز دیجیتال فگ یک مکان برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر است. به گفته تیم توسعه دهنده این صرافی آنلاین ارز دیجیتال با این هدف طراحی شده است تا مشکلات صرافی یونی سواپ UNIswap را برطرف کند.

دلایل ایجاد ارز دیجیتال فگ

پروژه FEG که در سال 2021 آغاز به کار نموده، یکی دیگر از پروژه های دیفای یا سیستم امور مالی غیر متمرکز است. اهداف و برنامه هایی که از سمت توسعه دهندگان این پروژه برای آن در نظر گرفته شده، شامل موارد ذیل می باشد:
  • ارائه سطوح امنیتی بالاتر برای کاربران
  • ایجاد یک سیستم پاداش دهی موثر 
  • بهبود کارآمدی پروژه های Defi
بخش جذاب فگ که سرمایه گذاران را به نگه داری آن ترغیب می کند، ارائه پاداش هولد این سکه است. در کنار مکانیزم ضد تورمی، این می تواند یک سیاست تشویقی موثر برای جذب بیشتر افراد به سرمایه گذاری در پروژه FEG منجر شود.

تاریخچه توکن فگ 

تیم توسعه دهنده توکن فگ کاملا ناشناس هستند که ممکن است چراغ قرمزی برای برخی سرمایه گذاران در همین لحظه و با خواندن همین یک جمله روشن شده باشد. تیم ناشناس به این معنی است که اگر توسعه دهندگان این پلتفرم تصمیم بر توقف توسعه این توکن بگیرند هیچ کس پاسخ گو نخواهد بود. بالاتر درباره حداکثر مقدار این توکن گفته شده که از زمان تاسیس تا به لحظه نگارش این مقاله این تعداد توکن گفته شده در شبکه اتریوم به مقدار 58,000,000,000,000,000 و در شبکه هوشمند بایننس به مقدار 56,000,000,000,000,000 واحد سوزانده شده است.

خدمات پروژه فگ

همان طور که بالاتر توضیح داده شد تیم توسعه دهنده ارز فیگ به دنبال ارائه محصولات برای اکوسیستم خود و در نهایت رشد ارزش توکن است. ولی محصولاتی که در ادامه معرفی می کنیم هیچ چیز جدیدی به دنیای ارزهای دیجیتال اضافه نمی کنند. حتی نمونه بهتر این ها را می توانید در اکوسیستم های دیگر نیز مشاهده کنید. اما به هر حال، از بین 8 هزار ارز دیجیتالی که به دنیا معرفی شده اند، ارز فگ قدم های خوبی را در جهت مفید بودن برداشته است.

صرافی FEGex:

FEGex صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکزی است که به طوری طراحی شده تا با معماری میان زنجیره ای خود، بین دو بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس ارتباط ایجاد نموده و باعث معامله توکن های موجود در این دو شبکه ارز دیجیتال با یکدیگر شود. این صرافی در تلاش برای پشتیبانی از بسترهای فانتوم، آوالانچ و پایگان نیز می باشد. از ویژگی های جالب FeGex می توان به کارمزد پایین و قابلیت استیکینگ ارز دیجیتال فگ برای کسب درآمد اشاره نمود.
fegex صرافی ارز فگ

Smartswap:

همانند صرافی بایننس که شما با خرید بایننس کوین BNB کارمزد کمتری در خرید و فروش در این صرافی ارز دیجیتال پرداخت می کنید و صرافی فگ نیز با سپرده گذاری توکن هایتان در Smartswap کارمزد کمتری در تبدیل ارز دیجیتال پرداخت خواهید کرد. 
SMART SWAP FEG

ابزارهای FEGchart:

مجموعه ابزاهای تحلیل تکنیکال و نمودارها است که برای تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. نمونه این ابزار برای کسانی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، سایت تریدینگ ویو Tardingview است.
FEGCHART

FEGWrapper

به احتمال زیاد بیشتر کسانی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند با کلمه Wrapped مواجه شدند یا آشنایی دارند. این قابلیت که فگ در اختیار کاربران خود می گذارد با پرداخت 1% مالیات ارز دیجیتال رپد شده را به شما می دهد. اگر با مفهوم رپد آشنایی ندارید می توانید به مقاله رپد چیست در وبلاگ آرتاراکس مراجعه کنید. به طور خلاصه می توان گفت با این قابلیت، امکان جابه جایی ارزهای دیجیتال در شبکه های بلاک چین مختلف فراهم می شود.
ارز دیجیتال فگ و ویژگی های ان

هنوز کسب و کار خود را در ارزهای دیجیتال راه اندازی نکرده اید؟ با سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به آرتاراکس شروع کنید!

نرم افزار FEGtrack

تیم توسعه دهنده فگ ارز دیجیتال قابلیتی را برای رصد توکن های شبکه درنظر گرفته است تا با استفاده از این قابلیت می توانید بالانس لحظه ای، ارزش توکن ها، میزان توکن های سوزانده شده و میزان توکن های در گردش، میزان پاداش را مشاهده کنید. به طور کل همانطور که از اسم این محصول پیداست، برای ارزیابی و دریافت اطلاعات کلی و اخبار شبکه مجازی این توکن می توانید از آن استفاده کنید.
بررسی وضعیت توکن فگ با فگ تراکر

توکن رایگان فگ با FEGfaucet

این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که به صورت روزانه توکن رایگان فگ درخواست کنند. این نوع درخواست ثابت بوده و به صورت روزانه و مداوم می توانید مقداری ثابت از این توکن را درخواست و دریافت کنید. به نظر میاد هدف از پرداخت رایگان این توکن ها به کاربران جذب یوزر و درگیر کردن کاربران با این توکن است. به گفته تیم توسعه دهنده پروژه فگ ، آن ها برنامه دارند تا زمان ثبت درخواست توکن از یک روز را کاهش داده و آن را به هر 20 دقیقه برسانند !
توکن رایگان فگ

خرید فگ از صرافی

خرید FEG در صرافی های نسبتاً معتبری امکان پذیر شده است که از جمله آن ها می توان به Gate.io اشاره کرد. از طرفی به دلیل این که فگ هم بر شبکه اتریوم و هم بر شبکه هوشمند بایننس است، می توان این ارز دیجیتال را در دو صرافی ارز دیجیتال Uniswap و PancakeSwap نیز خریداری کرد. 

پیشنهاد ویژه آرتاراکس: طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال با امکانات سایت بایننس!

کیف پول مناسب ارز فگ 

ارز فگ توکن جدیدی روی شبکه های اتریوم ERC20 و BEP20 است. در نتیجه کیف هایی که از این بلاک چین ها پشتیبانی می کنند، می توانند میزبان رمز ارز FEG شما باشند. از جمله این موارد می توان به تراست ولت، متامسک، لجر نانو و ترزور را نام برد. اگر در خصوص نحوه کار با کیف پول ها تجربه ندارید، این مقالات مناسب شماست:

آموزش تراست ولت | آموزش اتمیک ولت

آیا فگ برای سرمایه گذاری مناسب است؟

توکن فگ FEG یک مدل اقتصادی فریبنده به نام توکن تورمی را ارائه می دهد. این نوع ارزها معمولا با هدف رساندن سودهای زیاد به کاربران معرفی می شوند و در بعضی مواقع سودهای بسیار زیادی نیز داده اند. ولی باید توجه داشته باشید موردهای بسیار زیادی نیز بوده است که پروژه بعد از زیاد شدن سرمایه به کلی رها شده و قیمت توکن صفر شده است. پس در انتخاب چنین ارزهایی باید دقت بسیار زیادی داشته باشید و هیچگاه سرمایه زیادی رو روی این ارزهای سرمایه گذاری نکنید. این که قرار باشه شما فگ را بخرید و سرمایه گذاری کنید به میزان ریسک پذیری شما بستگی دارد. همانطور که گفته شد این توکن توسط افراد ناشناسی اداره می شود پس اگر قرار است فگ بخرید باید ریسک از دست دادن سرمایه خود را نیز قبول کنید.
نمودار قیمت فگ

پیش بینی قیمت فگ 2022

طبق برآورد سایت digitalcoinprice.com ارز دیجیتال فگ در سال 2022 در محدوده کف قیمتی 0.0000000059 USD و سقف قیمتی 0.0000000072 USD پیش بینی شده است. در تصویر زیر، وضعیت پیش بینی قیمت feg در ماه های مختلف سال 2022 میلادی به نمایش درآمده است. این سایت سرمایه گذاری روی فگ را مناسب تشخیص داده است. 
قیمت فگ 2022

برنامه های مهم اجرا شده فگ 

در مسیر پیشرفت پروژه، اتفاقات و برنامه های زیر نقش مثبتی داشته اند:
  • لیست شدن در صرافی یونی سواپ، هات بیت و پنکیک سواپ
  • اجرای نرم افزارهای fegex، fegfaucet و fegtrack
  • انجام کمپین های تبلیغاتی و توسعه ای برای اکوسیستم
  • ارائه نرم‌افزارها در Google play
  • ساخت ابزارهای معاملاتی از جمله نمودار برای FEGex
  • راه‌اندازی استخر FEGtoken در Goldfarm

مهم ترین برنامه های پروژه فگ در آینده

آن طور که از توییت های توسعه دهندگان و اطلاعات ارائه شده در وبسایت های مرجع ارز دیجیتال بر می آید، موارد ذیل جزو برنامه های اصلی FEG در آینده هستند.
  • گسترش اکوسیستم فگ
  • ایجاد اولین توکن اسمارت دیفای
  • ارائه ورژن های آپدیت شده نرم افزارهای قبلی با امکانات متنوع تر و جدیدتر

سوالات متداول

1-قیمت ارز فگ در بلند مدت چقدر خواهد بود؟
طبق پیش بینی و تحلیل سایت های مختلف، ارز فگ تا سال 2028 در محدوده قیمتی 0.0000000181 USD جای رشد دارد. 
2-در حال حاضر (یکم دی ماه 1400) قیمت فگ در چه محدوده ای است؟ 
اکنون فگ در حال معامله در محدوده قیمتی 0.0000000041 USD می باشد. 
3-مارکت کپ ارز دیجیتال feg چقدر است و رتبه چندم بازار است؟
در تاریخ یکم دی ماه 1400، مارکت کپ ارز feg  رقم 169,518,349 دلار و رتبه آن 3256 می باشد. همچنین حجم معاملات 24 ساعته آن 904 هزار دلار می باشد.
4-از کدام صرافی توکن فگ بخرم؟
صرافی یونی سواپ، پنکیک سواپ و  Gate.io مکان مناسبی برای خرید فگ می باشند.

طراحی سایت خرید و فروش فگ 

اگر قصد طراحی سایت صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را دارید، کافیست با شماره تلفن های شرکت آرتاراکس تماس حاصل نمایید. ما به پشتوانه سال ها تجربه درخشان در زمینه طراحی و راه اندازی سایت های صرافی آنلاین، آماده ارائه خدمات در این حوزه به شما عزیزان هستیم. ما می توانیم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، وبسایت مورد نظر شما را طراحی کنیم. تیم ما تمام امکانات پلتفرم های معاملاتی مورد نیازتان و ابزارهای اطلاع رسانی مارکت کریپتوکارنسی را برای شما فراهم می کنند. شماره های تماس ما برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال:
مشاوره طراحی سایت صرافی آرتاراکس

 

 

 

 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
رضا
1400/12/3 09:48

مقاله خوبی درباره فگ بود ممنون بابت این محتوای عالی

رها
1400/9/21 15:43

خیلی مقاله خوبی نوشتید واقعا دستتون درد نکنه فقط سوالم اینه که چقدر احتمال داره فگ رو بخریم اما کلاه برداری از آب دربیاد؟

ندا ریاحی
1400/9/2 10:08

سلام مقاله خیلی خوب و جامعی بود. از این که این محتوا رو به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دادید از شما ممنونم




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002