آموزش کیف پول تراست ولت Trust wallet + ویدیو + دانلود نرم افزار

آموزش کیف پول تراست ولت Trust wallet + ویدیو + دانلود نرم افزار

یکشنبه 20 تیر 1400
| 9346
:امتیاز دهید

آموزش جامع ویدئویی کیف پول تراست ولت Trust wallet

فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال، تحولات زیادی را دنیا ایجاد نمودند. امروزه استفاده از ارزهای دیجیتال بسیار گسترش پیدا کرده است و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای نگهداری از ارزهای دیجیتال به کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. کیف پول های دیجیتالی در شکل های مختلفی موجود هستند که می توانید بنا به نیاز خود از آن ها استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم یک حساب کاربری در تراست والت (Trust Wallet) را ایجاد نماییم. در پایان مقاله، آموزش ویدئویی تراست والت در اختیار شما عزیزان است. با آرتاراکس همراه باشید. همچنین اگر به دنبال استعلام هزینه طراحی سایت صرافی هستید، با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت ترید

مزیت کیف پول تراست ولت

کیف پول موبایلی تراست والت از ارزهای دیجیتال بسیار زیادی پشتیبانی می کند. همچنین نصب و ایجاد حساب کاربری در آن کاملا رایگان است. پشتیبانی از انواع پلتفرم ها و سیستم عامل ها نیز از مزایای مهم این کیف پول است. وجود بسترهای مختلف انتقال و سرعت بالای عملکرد نیز جزو ویژگی های Trust wallet است. از نظر امنیت نیز، یکی از بهترین و امن ترین کیف های نگهداری رمز ارز به صورت نرم افزاری می باشد. البته برای نگهداری مقادیر بالای رمز ارز، بهتر است از انواع کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. سایر مزایای این کیف پول نرم افزاری عبارتند از:

  • ایمن و قابل اطمینان
  • رایگان و قابل دسترس
  • استفاده آسان و راحت
  • قابل نصب روی چند دستگاه به صورت همزمان
  • رابط کاربری جذاب و روان
  • قابلیت تبدیل ارزها به یکدیگر
  • پشتیبانی بیش از 40 بلاکچین و 160 هزار سکه و توکن
  • ارائه قیمت لحظه ای و ارزش لحظه ای دارایی ها

معایب تراست والت

با وجود مزایای متعدد، دو ضعف عمده این کیف پول، نداشتن نسخه ویندوز و عدم وجود سیستم ورود دو مرحله ای است. 

دانلود و نصب تراست ولت

در ابتدا نیاز است که نرم افزار تراست ولت را دانلود کنید. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس موجود است. با کلیک روی لینک های زیر، فایل نصبی را از مسیر گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید:

گام به گام تا نصب تراست ولت

بسته به نوع سیستم عامل تلفن همراه خود، برنامه را از استور گوگل یا اپل دانلود و نصب کنید. بعد از این کار، با لمس آیکون برنامه، آن را اجرا نمایید. در این صورت صفحه ای مانند تصویر زیر برا شما به نمایش در خواهد آمد و دو گزینه را مشاهده خواهید نمود:

  • Create a new wallet: برای ایجاد حساب کاربری جدید در تراست ولت استفاده می شود.
  • I already have a wallet: این گزینه برای زمانی است که از قبل حساب کاربری در تراست والت ایجاد کرده باشید. در اینجا می توانید با وارد کردن کد بازیابی، وارد کیف پول خود شوید.

در اینجا قرار است ما یک حساب کاربری جدید ایجاد کنیم، بنابراین گزینه اول را انتخاب می نماییم.
کیف پول دیجیتال

گام دوم-تایید شرایط و ضوابط:

شما با قوانین و مقررات و سیاست حریم خصوصی این نرم افزار موافقت کنید. بدین منظور تیک گزینه پایین صفحه را زده و روی continue لمس کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید.
نصب تراست ولت

گام سوم-نوشتن کلمات بازیابی: 

در این مرحله نیاز است که تیک کادر پایین صفحه را بزنید. در این صفحه 12 کلمه بازابی به شما نمایش داده می شود. کلمات را با دقت و مطابق ترتیبی که ظاهر شده اند روی یک کاغذ یادداشت و در محل امنی نگهداری کنید. توجه داشته باشید که اگر این عبارات را فراموش کنید یا ترتیب آن را درست وارد نکنید، دیگر به کیف پول خود دسترسی نخواهید داشت. در این شرایط تمام دارایی دیجیتال شما در حساب تراست ولت از بین می رود. بنابراین از این کلمات یک یا چند نسخه مختلف تهیه کنید و آن ها را در مکانی امن نگهداری نمایید. سپس با انتخاب گزینه Continue وارد مرحله بعد خواهید شد. دقت کنید که نباید از این صفحه اسکرین شات گرفته و یا با دوربین از صفحه عکس بگیرید. کپی کردن کلمات بازیابی کیف پول نیز امن نیست.
trust wallet

توجه: عبارات ریکاوری را با دقت و به ترتیب روی کاغذ نوشته و در محلی امن نگهداری کنید.

گام چهارم-تست و تایید عبارات بازیابی:

در این مرحله نیاز است که کلماتی را که یادداشت کردید به ترتیب در این صفحه انتخاب کنید، سپس گزینه Continue را انتخاب کنید. اگر عبارات را درست قرار داده باشید، به مرحله بعد هدایت می شوید.
تراست والت

هنوز کسب و کار دیجیتالی خود را شروع نکرده اید؟ اکنون با کارشناسان آرتاراکس تماس گرفته و طراحی سایت ارز دیجیتال خود را سفارش دهید!

گام پنجم-ورود به صفحه اصلی:

هم اکنون حساب کاربری شما در تراست والت ایجاد شده است و می توانید از کیف پول دیجیتالی خود استفاده نمایید. به طور پیش فرض ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) در کیف پول شما موجود است. می توانید با تایپ نام اختصاری رمز ارز مورد نظر خود در کادر Search آن را به کیف پولتان اضافه نمایید.
کیف پول  دیجیتال
برخی از رمز ارزهای معروف که در این نرم افزار پشتیبانی شده اند عبارتند از:

  • Tron (TRX)
  • Dash (DASH)
  • Litecoin (LTC)
  • Tezos (XTZ)
  • Bitcoin Cash (BCH)
  • Viacoin (VIA)
  • Stellar (XLM)
  • Aion (Aion)

گام ششم-فعال سازی پوش نوتفیکیشن: 

با تایید این پیام، زمانی که رمز ارزی دریافت کنید، روی موبایل تان یک پیغام از طرف تراست والت مشاهده خواهید کرد.
پوش نوتیفیکیشن

گام هفتم-دریافت و ارسال رمز ارزها:

تنها با لمس کردن ارز دیجیتال مورد نظر، صفحه ای به شکل زیر برای شما باز خواهد شد. اگر قصد دریافت ارز دیجیتال را دارید از گزینه Receive استفاده نماید و اگر می خواهید ارز دیجیتال را ارسال نماید باید از گزینه Send استفاده کنید. برای دریافت ارز دیجیتال، آدرس کیف پول شما نمایش داده خواهد شد. می توانید این آدرس را کپی کنید و برای فردی که قرار است برایتان ارز دیجیتال ارسال کند بفرستید.
ایجاد حساب کاربری در تراست والت

نحوه دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت

فرض کنید که شما قصد دریافت بیت کوین را دارید. به این منظور کافیست روی آرم این رمز ارز لمس نموده و گزینه Receive را بزنید. در این صفحه یک کد QR و در پایین آن یک رشته اعداد و حرف مشاهده می کنید. این بیانگر آدرس کیف پول بیت کوین شماست. می توانید کد را کپی و برای فرستنده بفرستید. در این صورت فرستنده قادر خواهد بود برای شما بیتکوین ارسال کند. 
کیف پول دیجیتال Trust wallet

ارتقا امنیت کیف پول 

برای اینکه حساب خود را امن تر کنید، از مسیر تنظیمات نرم افزار نسبت به تعریف رمز عبور برای ورود به تراست ولت اقدام نمایید.


آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ساخت سایت صرافی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت صرافی، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. ما این توانایی را داریم تا بستر معاملاتی مدنظر شما را به بهترین شکل ممکن طراحی و ارائه نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه طراحی سایت صرافی، از خدمات مشاوره ما طی تماس با شماره تلفن های زیر بهره مند شوید:

تماس با طراح سایت صرافی

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126


آموزش ویدئویی تراست ولت

در این قسمت می توانید با استفاده از ویدئو، ایجاد حساب تراست والت (Trust Wallet) را به صورت مرحله ای مشاهده نمایید.




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
پوریا
1401/5/28 10:40

سلام.خیلی عالی بود.ممنون از زحمات شما




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002