آموزش تصویری اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

آموزش تصویری اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

یکشنبه 21 شهریور 1400
| 11456
:امتیاز دهید

نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

کیف پول تراست ولت Trust Wallet به شما این امکان فوق العاده را می دهد تا از صرافی های غیرمتمرکز مانند پنکیک سواپ استفاده کنید. PancakeSwap یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز DEX مبتنی برای زنجیره هوشمند بایننس است. از ویژگی های این صرافی، انجام سریع معاملات با کارمزد کم می باشد. شما می توانید بدون واسطه، نسبت به معامله توکن های با یکدیگر اقدام کنید.  همچنین می توانید از طریق روش نقدینگی و اخذ پاداش، از انواع قرعه کشی ها در این بستر معاملاتی بهره مند شوید. برای بهره مندی از امکانات این صرافی آنلاین غیر متمرکز، باید نسبت به اتصال یک پول ارز دیجیتال تان به آن اقدام کنید. در این مقاله نحوه اتصال Trust walllet به PancakeSwap را آموزش می دهیم. با آرتاراکس همراه باشید. همچنین اگر تمایل به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، برای استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.
سایت فروش بیت کوین

دانلود کیف پول تراست ولت

ابتدا باید برای دانلود و نصب تراست ولت روی تلفن همراه تان اقدام کنید. برای این کار می توانید از طریق لینک های موجود در وبسایت رسمی تراست ولت که در ادامه آورده شده، نسبت به دانلود نسخه مربوط به سیستم عامل تلفن همراه خودتان اقدام نمایید. 
اگر نحوه نصب، راه اندازی و کار با این کیف پول را نمی دانید، این مقاله را در آرتاراکس بخوانید: آموزش کیف پول تراست ولت + فایل ویدئویی

آموزش تصویری اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

بعد از نصب کیف پول روی گوشی، کافیست وارد منوی اصلی نرم افزار تراست ولت شوید. در ادامه نحوه انجام کار را به صورت تصویری دنبال می کنیم.

گام اول: منوی DApps را مانند تصویر زیر باز کنید:
نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

گام دوم: به پایین صفحه رفته و پنکیک سواپ را در لیست صرافی ها یا همان Exchanges پیدا کنید.

تراست ولت و پنکیک سواپ

گام سوم: حال گزینه PancakeSwap را انتخاب کنید. بعد از آن، به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد.

پنکیک سواپ و کیف پول تراست

گام چهارم: در صفحه جدید، باید گزینه Connect را انتخاب نموده و Trust Wallet را پیدا کنید.

وصل کردن تراست به پنکیک سواپ

اکنون شما با موفقیت حساب کیف پول ارز دیجیتالی تراست ولت خود را به صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ متصل کرده اید. اگر قصد اتصال از طریق کامپیوتر را دارید، در ادامه آموزش نیز همراه ما باشید. اگر درباره کیف پول های دیجیتالی مشتاق یادگیری بیشتر هستید، به مقاله کیف پول ارز دیجیتال چیست مراجعه فرمایید.

اتصال پنکیک سواپ و تراست ولت در کامپیوتر

از قابلیت های جالب پنکیک سواپ، این است که می توانید آن را از طریق کامپیوتر نیز به کیف پولتان متصل کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
گام اول: به وب سایت رسمی pancakeswap.finance مراجعه کنید.
گام دوم: روی گزینه Connect wallet کلیک کنید.

اتصال از طریق کامپیوتر

گام سوم: بر روی گزینه Wallet connect کلیک کنید.

اتصال پنکیک سواپ به تراست ولت در کامپیوتر

گام چهارم: در اینجا برای شما یک  QR کد به شکل زیر نمایش داده می شود که باید آن را با بخش اسکنر داخل نرم افزار تراست ولت اسکن کنید.

کیو آر کد در پنکیک سواپ

گام پنجم: برای اسکن کردن این کد QR ، به قسمت تنظیمات کیف پول تراست ولت رفته و روی WalletConnect لمس کنید:

وصل کردن trust wallet به pancakeswap

گام ششم: بعد از اسکن کردن این کد کیو آر، می توانید تراکنش های خود را با صرافی پنکیک سواپ بر روی کامپیوتر انجام دهید.

آموزش کار با پنکیک سواپ Pancakeswap

خب حالا که آموزش اتصال به این صرافی را به شما دادیم باید در نظر داشته باشید طراحی سایت ارز دیجیتال این نوع از صرافی ها به صورت غیر متمرکز است. خرید و فروش رمز ارزها در DEX ها متفاوت نسبت به صرافی های متمرکز است. در ادامه آموزش انجام تراکنش در پنکیک سواپ را به طور کامل بیان می کنیم. اگر تا اینجا با ما همراه بوده اید، حتما در پایان، به این مقاله امتیاز داده و نظر خود را درباره محتوای آن با ما در میان بگذارید!
شاید این آموزش هم برای شما مفید باشد: رپد بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد؟
در این آموزش ما با استفاده از ارز دیجیتال بایننس کوین توکن TWT را خریداری می کنیم.

برای این کار، در قسمت ساید بار سمت چپ پنکیک سواپ، با کلیک بر روی منوی Trade و انتخاب زیر منوی  Exchange وارد قسمت خرید و فروش ارزها شوید.

خرید ارز دیجیتال با پنکیک سواپ

در قسمت Search شما می توانید ارز مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از انتخاب، روی گزینه Import کلیک کنید.

آموزش پنکیک سواپ

مقدار توکنی که می خواهدی دریافت کنید را وارد کنید و روی Swap کلیک کنید.

خرید ارز در پنکیک سواپ

در ادامه به شما پنجره ای نمایش داده می شود و اطلاعات درخواست شما را نشان می دهد. اطلاعات را بررسی کنید و اگر صحیح بود بر روی Confirm Swap کلیک کنید.

تبدیل ارز دیجیتال در پنکیک سواپ

بعد از تایید شما در سایت، صفحه ای به نمایش در می آید که به شما اعلام می کند که منتظر تایید تراکنش در کیف پول شما است. حال شما باید به کیف پول تراست ولت خود بازگردید. 

تایید تراکنش در تراست ولت

کیف پول Trust Wallet به صورت خودکار درخواست تایید تراکنشی که برای آن ارسال کردید را به شما نمایش می دهد، بار دیگر به طور کامل اطلاعات را چک کنید تا از صحت اطلاعات مطمئن شوید. در پایان بر روی Confirm کلیک کنید تا کار خرید رمز ارز در پنکیک سواپ به اتمام برسد.

چطور ارز دیجیتال پنکیک رو به تراست ولت منتقل کنیم

بعد از تایید تراکنش در کیف پول Trust ولت صفحه زیر نمایش داده می شود که به شما اعلام می کند، تراکنش با موفقیت تایید شده است. حال تراکنش به شبکه ارز دیجیتال بایننس ارسال می شود تا بقیه مراحل آن انجام شود.

تایید تراکنش در پنکیک سواپ

زمانی که تراکنش بر روی شبکه تایید و انجام شود شما مقدار توکن خریداری کرده را در کیف پول خود مشاهده می کنید.

سوالات متداول

1-چطور تراست ولت را به پنکیک سواپ وصل کنیم؟

برای اتصال پنکیک سواپ در تراست ولت کافی است از داخل کیف پول Trust گزینه Dapss را انتخاب و مراحل اتصال را طبق آموزش بالا انجام دهید.

2-نحوه خرید از پنکیک سواپ با تراست ولت چگونه است؟

برای خرید هر ارز از pancakeswap کافیست ابتدا مقداری بایننس کوین در حساب خود داشته باشید. پس از آن می توانید با کلیک روی Trade وارد صفحه Exchange شده و ارز مدنظرتان را بخرید.

3-علت وصل نشدن پنکیک سواپ به تراست ولت چیست؟

اگر شما هم به خطای No provider was found برخوردید، به این معناست که پلتفرم در برقراری ارتباط با کیف پول شما با مشکل روبرو شده است. معمولا این خطا در زمان استفاده از هر مرورگری به جز مرورگر DApp ارائه شده توسط تراست ولت رخ می دهد. این خطا بدین معناست که Trust wallet با مرورگرهای معمولی مثل مایکروسافت اج یا کروم هماهنگی کامل ندارد. دلیل دیگر هم می تواند به علت عدم فعال سازی قابلیت DApps browser در کیف پولتان باشد.
 

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با آرتاراکس

اگر شما هم علاقمند به راه اندازی کسب و کار در حوزه ارزهای دیجیتال را دارید، زمان را از دست ندهید. کسب درآمد از مارکت کریپتو فقط به خرید و فروش یا استخراج ارز دیجیتال محدود نمی شود. شما عزیزان می توانید با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آنلاین از محل کارمزد خرید و فروش کاربران کسب درآمد بالایی را تجربه کنید. برای این کار از طریق اسکن کد زیر یا تماس با کارشناسان آرتاراکس، سفارش طراحی صرافی ارز دیجیتال خود را در اسرع وقت به ما بسپارید. ما آماده ارائه استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال در اسروع وقت به شما عزیزان هستیم.

تماس با طراح سایت صرافی

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
علیرضا
1400/9/26 19:14

خیلی مقاله خوب و کاملی بود ممنون ازتون

مینا
1400/9/24 09:23

واقعا ممنون ازتون من مدت ها بود دنبال حل مشکل No provider was found بودم تا اینکه راه حل رو تو سایت شما دیدم. کارتون عالیه

رضا رفیعی
1400/9/23 15:15

خیلی دنبال این اموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ بودم دمتون گرم:)

رضاکیوانی
1400/9/11 12:23

دمتون گرم عالی و روان توضیح داده بودید.




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002