صفر تا صد بازی متاورس سندباکس sandbox + کسب درآمد

صفر تا صد بازی متاورس سندباکس sandbox + کسب درآمد

پنجشنبه 9 دی 1400
| 6795
:امتیاز دهید

متاورس سندباکس چیست؟

پروژه متاورس سندباکس بیشتر به خاطر دو فیلم فوق‌العاده‌اش یعنی The Sandbox (2011) و The Sandbox Evolution (2016) شناخته می‌شود که در مجموع 40 میلیون بار دانلود را در سیستم عامل های آی او اس و اندروید ثبت کردند. در سال 2018، توسعه‌ دهنده Pixowl تصمیم گرفت IP این بازی موفق و محتوای تولید شده توسط کاربر و جامعه بزرگ سازندگان را از موبایل به اکوسیستم بلاک چین بیاورد. در این مقاله به معرفی کامل متاورس سندباکس، قابلیت های آن و روش کسب درآمد در آن می پردازیم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال را دارید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید. کارشناسان آرتاراکس برای ارائه مشاوره رایگان آماده هستند.
طراحی سایت ارز دیجیتال

سندباکس از چه چیزهایی تشکیل شده؟

پلتفرم بازی بلاک چین سندباکس از سه محصول یکپارچه تشکیل شده است که با هم یک تجربه جامع برای محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ارائه می کنند. محصولات ترکیبی با اجازه دادن به کاربران برای تضمین مالکیت (کپی رایت) برای محتوای ایجاد شده توسط آن ها از طریق بلاک چین و قراردادهای هوشمند، عمل می کنند.
sandbox

پکیج VoxEdit سندباکس

نرم افزار VoxEdit یک بسته ساده و در عین حال قدرتمند، برای مدل سازی "وکسل سه بعدی" و ایجاد NFT برای سیستم های PC و MAC است که به کاربران اجازه می دهد اشیاء سه بعدی مانند انسان، حیوانات، وسایل نقلیه، شاخ و برگ، ابزار و اقلام را ایجاد و متحرک کنند. وکسل‌ها، که پیکسل‌های سه بعدی مربعی شبیه به بلوک‌های ساختمانی هستند، می‌توانند با استفاده از VoxEdit دست کاری شوند تا به سرعت آثار خلاقانه زیبا ایجاد کنند. پس از ساخت، اشیاء را می توان از VoxEdit به بازار Sandbox صادر کرد تا به دارایی های بازی NFT تبدیل شود.
voxedit سندباکس

مفهوم مارکت پلیس در Sandbox

بازار NFT Sandbox به کاربران این امکان را می دهد که توکن های غیر قابل تعویض NFT خود را که با VoxEdit ساخته شده اند آپلود، منتشر و به فروش برسانند. این آثار ابتدا در یک شبکه IPFS آپلود می‌شوند تا یک فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فراهم کنند. سپس برای اثبات مالکیت در بلاک چین ثبت می‌شوند. پس از انجام این کار، به دارایی تبدیل می شوند که می توانند با ارائه یک پیشنهاد فروش اولیه در بازار، جایی که خریداران بالقوه می توانند آن ها را خریداری کنند، فروخته شوند.
مارک پلیس سندباکس

بازی ساز game maker

سیستم سازنده بازی سندباکس (Sandbox Game Maker) به هر کسی اجازه می دهد تا بازی های سه بعدی شگفت انگیز را به صورت رایگان بسازد. به لطف ابزارهای اسکریپت نویسی در دسترس برای ایجاد بازی های سه بعدی خیره کننده در چند دقیقه، نیازی به کدنویسی نیست. سازندگانی مانند شما در ایجاد یک متاورس عظیم، مملو از طیف گسترده ای از خلاقیت ها و تجربیات تعاملی شگفت انگیز مشارکت می کنند.

پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین

متاورس Sandbox از چندین نوع توکن برای تضمین پویایی اقتصادی بین همه انواع کاربرانی که با پلتفرم تعامل دارند، استفاده می‌کند: یعنی بازیکنان، سازندگان، متصدیان، و مالکان زمین.
متاورس سندباکس

ارز دیجیتالSAND 

توکن ERC-20 که در Sandbox به عنوان پایه ای برای تمام تراکنش ها و تعاملات اکوسیستم استفاده می شود. SAND بخشی ضروری از پلتفرم سند باکس است و در آگوست 2020 در پلتفرم معاملاتی بایننس راه اندازی شد. توسعه دهندگان در حال کار بر روی ایجاد مکانیک های کلیدی هستند که باعث می شود SAND به طور ذاتی به پلت فرم Sandbox و ارزش آن مرتبط باشد. SAND یک توکن از نوع ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است که به عنوان مبنایی برای تراکنش‌های درون The Sandbox عمل می‌کند.
ارز دیجیتال sand

قابلیت های توکن SAND

این توکن بومی پلتفرم، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران می گذارد. از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

دسترسی به پلتفرم سندباکس

بازیکنان SAND را برای بازی کردن، خرید تجهیزات یا شخصی سازی شخصیت آواتار خود خرج می کنند. سازندگان SAND را برای به دست آوردن دارایی‌ها، زمین‌ها و از طریق سهام استفاده می‌کنند. فروش زمین باعث افزایش تقاضا برای ارز دیجیتال SAND برای خرید زمین می شود. هنرمندان SAND را برای آپلود دارایی‌ها در بازار و خرید Gems برای تعریف کمیابی (Rarity) خرج می‌کنند.
یک مقاله مفید دیگر بخوانید: ارز دیجیتال فگ و آینده آن

حاکمیت

SAND یک توکن حاکمیتی است که به دارندگان اجازه می دهد تا با استفاده از ساختار (DAO) یا سازمان خودمختار غیرمتمرکز در تصمیمات حاکمیتی بر روی پلتفرم شرکت کنند. آن‌ها می‌توانند از حق رای بر روی عناصر کلیدی مانند انتساب‌های بنیاد به سازندگان محتوا و بازی و اولویت‌بندی ویژگی‌ها در نقشه راه پلتفرم استفاده کنند. مالکان SAND می توانند خودشان رای دهند یا حق رای را به بازیکنان دیگری که انتخاب می کنند واگذار کنند.

Staking

SAND امکان استیکینگ ارز دیجیتال را فراهم می کند، که درآمد غیرفعال را در LANDS را در پی خواهد داشت. شما با استیک کردن این توکن، می توانید SAND بیشتری دریافت کنید. این تنها راه برای به دست آوردن سنگ های قیمتی و کاتالیزورهایی است که برای ایجاد دارایی مورد نیاز هستند.

مدل جمع‌آوری کارمزد 

5 درصد از کل حجم تراکنش‌های انجام‌شده با توکن‌های سند، به عنوان کارمزد تراکنش‌ها دریافت می‌شود. 50 درصد از درآمدها به عنوان پاداش به هولدرهایی که توکن‌های SAND را در استخر استیکینگ به اشتراک می‌گذارند می رسد و 50 درصد دیگر به صندوق واریز می شود.

بنیاد (Foundation)

نقش بنیاد، حمایت از اکوسیستم سندباکس است. این شامل ارائه کمک‌های بلاعوض برای تشویق محتوای تعاملی با کیفیت بالا و تولید بازی بر روی پلتفرم است. تا به امروز، بنیاد بیش از 15 پروژه بازی را تامین مالی کرده و به بیش از 100 هنرمند، بودجه اعطا کرده است تا قبل از عرضه عمومی، NFT تولید کنند. ارزش گذاری کلی متاورس از طریق ارزش گذاری همه بازی هایی که توسط بنیاد تأمین مالی می شود، رشد خواهد کرد و یک حلقه حمایتی ایجاد می کند تا امکان تأمین مالی بازی ها و تجربیات بزرگتر فراهم شود.
در همین رابطه بخوانید: مزایا و معایب متاورس چیست؟

توکن LAND

یک قطعه دیجیتالی از املاک و مستغلات در متاورس سندباکس است. بازیکنان زمین را می خرند تا آن را با بازی ها، دارایی ها و تجربیات تعاملی پر کنند. هر LAND یک توکن منحصر به فرد (غیرقابل تعویض) است که روی بلاک چین عمومی اتریوم (ERC-721) قرار دارد. در مجموع 166464 لند در Sandbox وجود خواهند داشت که هر کدام در نقشه ای قرار دارند که متاورس سندباکس را تشکیل می دهد.
land متاورس سندباکس

دارایی ها (ASSETS)

این توکنی است که توسط بازیکنانی که محتوای تولید شده توسط کاربر می سازند ایجاد می شود. دارایی ‌ها از استاندارد ERC-1155 استفاده می‌کنند و می‌توانند در بازار معامله شوند. کاربرد اصلی آن ها این است که به عنوان عناصر ایجاد در بازی ساز سندباکس  Sandbox Game Maker عمل کنند.
دارایی ها در متاورس sandbox

نقشه زمین در متاورس Sandbox

دو نوع بسته مختلف در نقشه Sandbox موجود است:
  • LAND : این همان واحد سندباکس اصلی روی نقشه است. هر LAND شامل 96×96 متر در دنیای بازی است. این به اندازه ای بزرگ است که انواع تجربه های بازی بلاک چین را امکان پذیر کند، اما نه آنقدر بزرگ که توسط یک فرد غیرقابل مدیریت باشد.
  • ESTATE: این ترکیبی از چندین زمین است. اینجا جایی است که پتانسیل تیم ‌های سازندگان برای ایجاد تجربیات آنلاین بزرگ‌تر و همه‌جانبه‌تر وجود دارد.
LAND مرکز متاورس سندباکس است. شما در این متاورس این امکان را دارید که بازی کنید و بازی بسازید، توکن کسب کنید، مسابقات را میزبانی کنید و خیلی چیزهای دیگر!

روش های کسب درآمد در سندباکس

این متاورس، انواع مختلفی از روش ها را برای کسب درآمد کاربران پیش بینی کرده است. برخی از آن ها شامل موارد ذیل هستند:

دارایی های Voxel را ایجاد کنید

دارایی ها را در Voxedit بسازید، آن ها را وارد کنید و در بازار به عنوان NFT بفروشید.

با Game Maker بازی بسازید

با استفاده از LANDS خود، بازی‌ها و تجربیات تعاملی را با Game Maker بسازید و کسب درآمد کنید.

صاحب یک زمین باشید

در متاورس سندباکس یک زمین بخرید. آن ها را اجاره دهید یا با محتوا تکمیلش کنید تا به ارزش آن ها افزوده شود.

صندوق بازی سازان چیست؟

صندوق بازی ساز 2 میلیون دلاری در اکتبر 2019 تأسیس شد تا به سازندگان منتخب با توانایی ساخت، اشتراک گذاری و کسب درآمد از بازی های شگفت انگیز در پلتفرم بازی Sandbox کمک مالی کند. این صندوق توسط DAO بنیاد نظارت می شود، که نقش آن حمایت از اکوسیستم سندباکس، مدیریت پیشنهادات کمک هزینه برای تشویق محتوای با کیفیت بالا و تولید بازی برای Sandbox است. بیش از 15 پروژه بازی در حال حاضر در حال تولید است که توسط بنیاد پشتیبانی می شود، از جمله بازی های مبتنی بر مجوز ATARI و Square Enix که در سال 2021 عرضه می شوند.
شاید برای شما مفید باشد: خرید زمین در متاورس

مزایای صندوق بازی سازان

  • نمایش اولیه رایگان برای بازی‌های شما در Sandbox، که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های رایانه شخصی آنلاین ۲۰۲۰، و شماره ۱ محبوب ترین بازی بلاک چینی است.
  • مالکیت کامل و کپی رایت بازی های خود را حفظ کنید
  • بازی های خود را با استفاده از هزاران دارایی وکسل موجود و اسکریپت بصری ایجاد کنید
  • بسته های زمین رایگان را در بزرگترین Voxel آنلاین Metaverse دریافت کنید
  • به جامعه ای در حال رشد از سازندگان و بازیکنان برسید و تأثیرگذار باشید 
  • با ارز دیجیتال SAND از محتوای خود کسب درآمد کنید
  • بازی ها و دارایی های خود را در مارکت پلیس معامله کنید
  • بخشی از انجمن Game Maker باشید و به تعریف آینده بازی آنلاین کمک کنید

جواهرات (GEMs) و کاتالیزورها (Catalysts)

جواهرات و کاتالیزورها نشانه هایی هستند که سطح و کمبود دارایی ها را مشخص می کنند. کاتالیزورها توکن های ERC-20 هستند که سطح و کمبود دارایی شما را که در بازار نمایش داده می شود را مشخص می کنند. کاتالیزورها سوکت های خالی را به NFT های شما اضافه می کنند که می توانند با Gems پر شوند. هرچه کاتالیست با کیفیت بالاتری باشد، سوکت های بیشتری برای دارایی شما در دسترس است. به عبارت دیگر، هر چه این ردیف بالاتر باشد، کمبود کمتر و دارایی قدرتمندتر و ارزشمندتر است!

همکاری 50 مشارکت کننده در پروژه سندباکس

تیم Sandbox بیش از 50 مشارکت کننده برای توسعه محتوا بر روی پلتفرم دارد. از جمله برندهایی مانند Shaun the Sheep، استودیوهای بازی dApp مانند Dapper Labs (CryptoKitties)، سرمایه‌گذارانی مانند Square Enix ، Tomb Raider و شرکت‌های بازی نمادین مانند (Tycoon ,Rollercoaster)ATARI. این شرکا املاک و مستغلات مجازی خود را در متاورس سندباکس تضمین کرده اند و جزو اولین کسانی خواهند بود که تجربیات اجتماعی چند نفره را پس از راه اندازی عمومی پلتفرم و پس از آن ارائه می کنند. مشارکت با آتاری شامل ساخت بازی‌هایی بر اساس IP های محبوب آن‌ها مانند Rollercoaster Tycoon، PONG و بسیاری از مجوزهای دیگر است. این پروژه ها در سال 2021 راه اندازی می شوند و جزئیات بیشتر به زودی اعلام می شود.
شاید برای شما هم جالب باشد: بهترین کارت گرافیک ماینینگ 2022

تیم سند باکس

این متاورس یک تیم برنامه نویس ارشد را برای اجرای چشم انداز خود جمع آوری کرده است. 37 نفر واقع در 4 دفتر در آرژانتین، فرانسه، کره و ژاپن. این تیم شامل کارشناسان بازی‌های ویدیویی از شرکت‌های AAA و مهندسان سطح بالای بلاک چین است.

قراردادهای هوشمند پروژه

همه قراردادهای هوشمند سندباکس به صورت عمومی در Etherscan و Github در دسترس هستند و توسط Certik، پیشرو در امنیت مورد اعتماد Binance، Upbit، Bithumb و غیره، حسابرسی شده‌اند.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. تیم ما به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت صرافی بیت کوین، وبمانی و پرفکت مانی ، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما می توانید نمونه کار طراحی صرافی آنلاین را در این قسمت مشاهده نمایید. برای تماس با مشاورین شرکت آرتاراکس جهت استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال کد زیر را اسکن نموده و یا با شماره های تلفن ما تماس حاصل فرمایید.

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
نفیسه احمدی
1400/10/26 13:46

چقدر سندباکس امکانات مختلفی داره، هم میتونی گیمر باشی و هم میتونی بازی بسازی این فوق العادس

کامران نجدت
1400/10/21 16:18

محتوای خوبتون رو خوندم و لذت بردم امیدوارم همیشه موفق باشید

علی
1400/10/19 16:40

بین سندباکس و دیسنترالند بنظرتون کدوم برای سرمایه گذاری بهتره؟

شیدا
1400/10/18 16:49

خیلی جالبه که این روزا حتی با بازی کردن هم میتونی پول دربیاری اونم به دلار ممنون بابت این مقاله و محتوای عالی




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002