کسب درآمد از فروش ارز دیجیتال
کسب درآمد از فروش ارز دیجیتال

خرید اسکریپت ارزدیجیتال

خرید اسکریپت ارزدیجیتال

شنبه 3 شهریور 1403
| 2723
:امتیاز دهید

برای کسانی که قصد راه اندازی سایت صرافی ارز دیجیتال دارند 2 راه حل وجود دارد، اول طراحی و ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال از صفر و دوم خرید اسکریپت ارزدیجیتال. کدام راه بهتر است و شما باید کدام راه را انتخاب نمایید؟ در این مقاله به شما توضیح می دهیم که کدام راه برای راه اندازی سایت ارز دیجیتال برای شما مناسب تر است.
ابتدا بیاید روش های مختلف راه اندازی سایت ارز دیجیتال را بررسی نماییم و سپس به مزایا و معایب هر کدام بپردازیم.

طراحی و ساخت سایت ارز دیجیتال از صفر

اولین راه برای شمایی که قصد راه اندازی سایت ارز دیجیتال دارید، این است که یک تیم برنامه نویسی استخدام کنید یا به یک شرکت برنامه نویسی مراجعه نمایید و امکاناتی که برای سایت صرافی ارز دیجیتال خود نیاز دارید به آنها بگویید تا برای شما یک سایت صرافی از صفر طبق نظر و نیاز شما طراحی و برنامه نویسی نمایند.
این روش روشی است که اغلب همان ابتدا به ذهن شما می رسد. ولی آیا این روش مناسب شماست ؟
در جواب باید بگوییم که بستگی به تجربه شما در ارزهای دیجیتال و میزان سرمایه (پول و زمان) شما دارد. بدیهی است که در زمان ساخت یک سایت مالی که روزانه چند صد میلیون تومان روی آن قرار است تراکنش انجام شود، میزان مهارت و تجربه تیم برنامه نویسی شما در ساخت صرافی ارزدیجیتال بسیار مهم است. همچنین میزان شناخت شما از نیازهای کسب و کارتان نیز بسیار مهم است که این بخش بر می گردد به تجربه و دانش شما از بازارهای مالی ارزدیجیتال و میزان تحقیق شما برای کشف نیازهای کسب و کارتان.
حال فرض کنیم شما تیم برنامه نویسی مناسب خود را پیدا کرده اید. اولین قدم تحقیق در مورد امکاناتی است که نیاز دارید روی صرافی خود قرار دهید. باید صرافی های مختلف را بررسی کنید و امکاناتی که نیاز دارید را با جزئیات کامل یادداشت کنید. در مرحله بعدی باید با تیم برنامه نویسی جلسه ای بگذارید و امکاناتی که می خواهید را به آنها بدهید.
بدیهی است که اگر تجربه کافی در زمینه سایت ارز دیجیتال نداشته باشید نمی توانید همه جوانب یک سایت صرافی را بررسی نمایید. بعنوان مثال شما از امکانات متعددی که در پنل ادمین سایت صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد بی خبرید. ممکن است عضو یک سایت صرافی شوید و در صفحه ای لیست ارزها به همراه قیمت خرید و فروش ارزها را مشاهده نمایید، ولی این قیمت ها چگونه محاسبه شده اند ؟ بدیهی است که این تعداد ارز را ادمین صرافی بصورت دستی نمی تواند قیمت گذاری کند. از طرفی با بررسی سایت هایی مثل سایت کوین مارکپ کپ می تواند فهمید که قیمت ارزهای دیجیتال بصورت لحظه ای در حال تغییر است بنابراین می توان نتیجه گرفت که شما نیاز دارید روی سایت صرافیتان قیمت ها بصورت خودکار بر اساس مکانیزمی محاسبه و بروز رسانی شوند. اما در نهایت مکانیزم هنوز برایتان نامعلوم است. 
بنابراین در زمان تحقیق روی صرافی های مختلف ایرانی همیشه بخشی از روش کارکرد صرافی ها نامعلوم و مجهول باقی می ماند.
وقتی یک مشتری سفارش ساخت یک سایت یا نرم افزار را به تیم فنی می دهد، تجربه ثابت کرده است که اغلب چالش اصلی این است که بسیاری از مشتریانی که به تیم فنی برای طراحی سایت ارز دیجیتال مراجعه می کنند نمی دانند دقیقا به چه امکاناتی نیاز دارند. بیشتر آنها  حتی سایت های مشابه را بررسی نکرده اند و هیچ اطلاعاتی ندارند. صرفا به تیم فنی مراجعه می کنند و می گویند یک سایت صرافی برایم طراحی کن ! در بهترین حالت ممکن است بگویند یک سایت صرافی مشابه سایت x برایم طراحی کن. حال آنکه اگر سایت x سایت کاملی نباشد و مشکلاتی داشته باشد، در نهایت سایتی که تحویل می گیرید همان سایت x با امکانات ناقص و مشکلاتش است.

مزایای طراحی سایت ارز دیجیتال از صفر

مزیتی که طراحی سایت ارز دیجیتال توسط تیم برنامه نویسی خودتان از صفر دارد این است که می توانید همه بخش ها را سفارشی سازی نمایید. می توانید رنگ بندی، منوها و امکانات دلخواه خود را سفارش دهید. اگر کمی به نقاشی علاقمند باشید حتی ممکن است روی کاغذ طراحی های صفحات مختلف را بکشید و به تیم برنامه نویستان بدهید و از آنها بخواهید طراحی صفحات را طبق طرح هایی که کشیده اید برنامه نویسی نمایند. البته ممکن است چالش هایی وجود داشته باشد که تیم برنامه نویسی به شما بگوید بخشی از طرحتان بنا به دلالیتی نیاز تغییرات دارد. دلایلی مثل مشکل در نمایش اطلاعات در گوشی موبایل و مواردی از این دست. تا اینجا به نظر همه چیز خوب می آید. یک تیم برنامه نویسی استخدام کرده اید و هر چیزی که نیاز دارید را با جزئیات برای آنها توضیح داده اید و از آنها خواسته اید شروع به ساخت آن کنند.

معایت طراحی سایت ارز دیجیتال از صفر

اولین عیب استخدام یک تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ارز دیجیتال از صفر این است که این کار بسیار پر هزینه و زمان بر است. بصورتی که ساخت یک سایت ارز دیجیتال OTC با امکانات کامل حداقل به 8 الی 10 ماه زمان نیاز دارد. عیب دیگر این روش این است که تازه پس از ساخت باید بخش های مختلف را تست نمایید و مشکلات احتمالی را حل نمایید، که این خود باز زمان بر خواهد بود. تازه با فرض اینکه شما همه امکانات مورد نیاز خود را از اول پیدا کرده باشید و به تیم برنامه نویسی گفته باشید. در غیر اینصورت در طی کار مرتبا نیازهای جدیدی کشف می شوند که از اول به فکرشان نبوده اید، مواردی مثل اتوماتیک کردن برخی کارها در صرافی که در ابتدا به نظر نمیرسند ولی وقتی تعداد کاربرانتان زیاد می شوند، وقت زیادی از شما می گیرند و به یک چالش مهم تبدیل می شوند.
تجربه ثابت کرده است که انتقال کامل و دقیق چیزی که در ذهن دارید به تیم فنی در صورتی که خودتان فنی نباشید بسیار سخت و چالش برانگیز است.

دومین عیب طراحی سایت ارز دیجیتال از صفر این است که مشکلات امنیتی متعددی بوجود می آید که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. سایت های ارز دیجیتال هدف بسیار جذابی برای هکرها هستند و به محض اینکه تعداد کاربرانتان بالا برود و اسم در کنید، هکرها به سمت سایت شما می آیند و از طریق روش های متعدد تلاش می کنند به سایت یا سرور شما نفوذ کنند. دوستی را می شناسم که سایت بسیار قدیمی و معتبر دارد و برای سایت خود یک برنامه نویس استخدام کرده بود. این دوست پس از چندین سال فعالیت به تازگی دریافته که بخشی از سایتش مشکل امنیتی داشته و طی این سالها وجه زیادی را از دست داده است. وقتی این دوست به من مراجعه کرد از او پرسیدم : آیا برنامه نویست تجربه ساخت سایت های مالی را قبلا داشته ؟ جواب داد : نه. با صحبت هایی که کردم مشخص شد دوستم امکاناتی که لازم داشته را می گفته و برنامه نویسش با مبلغی بسیار پایین تر از آنچه که باید باشه امکانات درخواستی دوستم را براش می ساخته. بدیهی است که برنامه نویس دوستم دغدغه ای برای امنیت سایت دوستم نداشته و صرفا به فکر ساخت چیزی که دوستم سفارش داده بوده.
نمایی از داشبورد اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس نمایی از داشبورد اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس

خرید اسکریپت ارزدیجیتال

برای راه اندازی سایت صرافی ارزدیجیتال راه دیگر خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال است. در این روش شما به یک شرکت نرم افزاری مراجعه می کنید که یک محصول نرم افزاری آماده صرافی ارز دیجیتال دارند و از آنها محصول صرافی آماده و کامل خریداری می کنید. معمولا این شرکت ها سالها روی ساخت و تکمیل یک محصول نرم افزاری کامل وقت گذاشته اند و محصولشان توسط ده ها نفر در حال استفاده است. بدیهی است که مشکلات و چالش های مشتریانشان را در عمل دیده اند و برای هرگونه نیاز مشتریشان چاره ای اندیشیده اند.

مزیت خرید اسکریپت ارز دیجیتال

مهمترین مزیت خرید اسکریپت آماده ارز دیجیتال این است که بسیار کم هزینه است و به سرعت می توانید سایت صرافی خود را تحویل بگیرید. بطوری که می توانید طی فقط چند روز صاحب یک سایت صرافی ارز دیجیتال با امکانات کامل و کاملا تست شده شوید.
ساخت اسکریپت صرافی ارز دیجیتال که امکانات کاملی مثل احراز هویت اتوماتیک، بازار OTC، بازار P2P، امکان سرمایه گذاری (Staking)، باشگاه مشتریان، بازارهای پیشرفته P2P ریالی، بخش Swap ارزها، تسویه حساب ریالی اتوماتیک داشته باشد بیش از یکسال زمان می برد، تازه این زمان به شرطی است که تیم برنامه نویسی شما با جزئیات فنی صرافی های ارز دیجیتال آشنایی داشته باشند و تجربه چند ساله در زمینه ساخت صرافی ارز دیجیتال داشته باشند.
تیم برنامه نویسی شما باید محاسبات پیچیده صرافی ارز دیجیتال را بدانند و انواع مشکلات امنیتی که می تواند برای سایت مالی حساسی مثل سایت صرافی ارز دیجیتال ممکن است پیش بیاید را کاملا بدانند و جلوی انواع حملات سایبری از جمله Brute Force، Main in the Middle، Dictionary Attack، Exploit Attack و ... را بتوانند در حین کدنویسی بگیرند.
همچنین لازم است یک تیم امنیتی با تجربه جهت برقراری امنیت سرور اسکریپت صرافی ارز دیجیتالتان به شما معرفی نمایند. بدیهی است که جهت حفظ امنیت اسکریپت صرافی ارز دیجیتال هم باید اسکریپت شما امن باشد و هم سرور شما.
بدیهی است که این موارد وقتی اتفاق می افتد که شما از یک تیم با تجربه اسکریپت صرافی ارز دیجیتال خریداری نمایید . بدین صورت شما به راحتی صاحب یک سایت صرافی ارز دیجیتال با امنیت قوی و امکانات کامل خواهید شد که بارها و بارها توسط خریداران قبلی اسکریپت تست شده و آزمون خود را پس داده است. وقتی سایت صرافی ارز دیجیتال از یک تیم برنامه نویسی با تجربه بالای 10 ساله خریداری می کنید، مطمئن باشید که طی سالها تجربه انواع نیازهای صرافی های ارز دیجیتال را شناسایی و برای همه آنها راه حل پیدا کرده اند و در اسکریپت صرافی قرار داده اند.

تیم فنی ما در آرتاراکس بیش از 10 سال است که بصورت تخصصی در حال ساخت سایت های صرافی ارز دیجیتال است. اولین سایت صرافی سایت wmfa بود که حدود 14 سال پیش ساختیم و در آن زمان دومین سایت صرافی ایرانی بعد از سایت فرهاد اکسچنج بود. در طی این سالها سایت هایی مثل صرافچی، اکسچنجر پرو و والکس را ساخته ایم که شاید برایتان آشنا باشند. در 2 سال اخیر مشغول ساخت و توسعه نسل پنجم صرافی ارز دیجیتالمان بوده ایم. این محصول با تکنولوژی بروزتر و سریعتر و با امکاناتی به مراتب بیشتر از نسل های قبلی محصول صرافی مان است. شایان ذکر است نسل پنجم صرافی ارتاراکس دارای انواع مختلفی از بازارهای ارز دیجیتال،بخش سرمایه گذاری (staking)، باشگاه مشتریان و بسیاری امکانات جذاب دیگر  است.
 

نکاتی که باید در زمان خرید اسکریپت ارز دیجیتال به یاد داشته باشید

در زمانی که می خواهید اسکریپت ارز دیجیتال خریداری کنید، نکاتی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. در ادامه شما را با این نکات اشنا می کنیم.

امنیت اسکریپت ارزدیجیتال

در مورد امنیت اسکریپت صرافی ارز دیجیتال نکات زیادی وجود دارد.
اولین نکته انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب است. زبان برنامه نویسی اسکریپت ارز دیجیتال باید یک زبان برنامه نویسی قوی از نظر امنیتی باشد. زبان هایی مثل زبان سی شارپ که توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت ساخته شده اند به دلیل اینکه تبدیل به 0 و 1 می شوند و بعد روی سرور قرار می گیرند بسیار امن هستند.

نکته بعدی ساخت امکانات امنیتی مختلف برای جلوگیری از حملات گوناگون هکر ها است. این مورد را در ادامه مقاله بصورت کامل بررسی می نماییم.

نکته بعدی دقت در محاسبات ریاضی است، بخشی که به دلیل تعدد ارقام اعشار ارزهای دیجیتال گاهی بسیار چالش بر انگیز است. بعنوان مثال وقتی حداقل مقدار برای یک ارز 0.0001 است، تمامی محاسبات باید تا 4 رقم اعشار بریده شوند. در طی بیش از 10 سال مشتریان زیادی به ما مراجعه کرده اند که قبلا از یک تیم کم تجربه خواسته بودند برایشان سایت ارز دیجیتال طراحی نماید، متاسفانه تیم برنامه نویسی نکاتی مانند این را در محاسبات خود اعمال نکرده بودند و بدین ترتیب محاسباتشان به خطا می خورد و گاهی حتی باعث ضرر و زیاد مالک صرافی میشد. بسیاری از برنامه نویسان تعداد ارقام اعشار را کنترل نمی کنند و بدین صورت ارقام به پایین یا بالا گرد می شوند که این خود موجب ضررهای مالی با مالک صرافی ها می شود.

نکته بعدی نمایش اطلاعات بصورت زنده است. در دنیای ارزهای دیجیتال همه چیز به سرعت درحال تغییر است. از قیمت ها گرفته تا سفارشات و معاملات بازارهای P2P ، در صرافی ها لازم است همه این اطلاعات بصورت زنده با سرعت بالا به کاربران نمایش داده شوند. دیگر زمان آنکه کاربران برای دیدن اطلاعات بروز مجبور باشند مرتبا صفحه را بروزرسانی نمایند گذشته است. در ادامه این مورد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

نکته بعدی تنوع امکانات صرافی است. بسیاری از شرکت های نرم افزاری فقط صرافی OTC به شما ارائه می دهند و سایر امکانات مثل بازارهای P2P را ندارند. گاهی شرکت ها به دروغ بیان می کنند که همه انواع بازارها را دارند ولی بعدا که درخواست خرید امکانات جدید به آنها می دهید، بیان می کنند که 2 تا 3 ماه (و حتی بیشتر) زمان لازم است تا امکان جدید را به سایت شما اضافه نمایند. در صورتی که اضافه کردن یک بخش جدید اگر واقعا ساخته شده باشد نباید نهایتا بیشتر از 1 روز زمان ببرد. پس حواستان به دروغ ها باشد.
صرافی ارتاراکس انواع بازارهای و امکانات متنوع ساخته شده است و در جلسه حضوری در محل شرکت بصورت کامل دموی تمامی بخش ها به شما نمایش داده می شود و تمامی بخش ها توسط تیم فروش و مشاوران ما به شما توضیح داده می شوند و هر بخش که تمایل داشته باشید می توانید از همان ابتدا خریداری نمایید و در کمتر از 7 روز کاری کل سایت و صرافیتان را تحویل بگیرید. لازم به ذکر است ما به مشتریانمان 2 سایت تحویل می دهیم. اول یک سایت وردپرسی که قالب آن بر اساس نظر و سلیقه مشتری از صفر طراحی و برنامه نویسی می شود. این سایت برای انتشار اموزش ها، مقالات و اخبار صرافی است که روی یک هاست وردپرسی بصورت مجزا بالا می اید تا به راحتی بتوانید در صورت نیاز با خیال راحت آن را در اختیار یک تیم سئو قرار دهید تا برایتان مطالب مختلف منتشر کنند تا سئوی سایتتان بالا برود و در نتایج جستجوی گوگل بالا بیایید.
دوم سایت صرافی ارز دیجیتال است که کلیه اطلاعات مالی و اطلاعات کاربران درون آن قرار دارد. این بخش روی یک زیرساخت 5 سروره امن بالا می آید که توسط یک تیم امنیتی آماده سازی می شود و بصورت 24 ساعته مانیتورینگ امنیتی می گردد. البته شما فقط هزینه ماهانه معادل یک سرور را پرداخت می کنید. این مزیت کار با آرتاراکس است که بخشی از هزینه سرور صرافی شما را پرداخت می کند.
در زمان عقد قرارداد لیست کامل امکانات صرافی به شما تحویل می شود تا در هر زمان که خواستید بتوانید امکانات جدید را سفارش دهید و در کمتر از 24 ساعت روی سایتتان امکانات جدید را تحویل بگیرید.

نکته بعدی پشتیبانی است. هر نرم افزار نیازمند پشتیبانی است. از اموزش نحوه کار کردن با سایت گرفته تا رفع مشکلات احتمالی فنی. همچنین بسیار مهم است که بپرسید آیا سایت مرتبا بروز رسانی می شود یا خیر. در آرتاراکس ما مرتبا هر هفته چندین آپدیت جدید برای صرافی ها می سازیم که شامل بهبود امکانات، بهبود گرافیک و طراحی، بهبود امنیت و یا حتی اضافه شدن امکانات جدید به صرافی است. این آپدیت ها مرتبا روی صرافی مشتریان نصب می گردد و از طریق کانال مشتریانمان جزئیات هر آپدیت اطلاع رسانی می شود. اگر وارد صفحه ورود یکی از سایت های مشتریان ما شوید، در پایین فرم ورود می توانید ورژن نرم افزار صرافی را مشاهده نمایید.
در زمینه اموزش، در آرتاراکس پس از تحویل صرافی به مشتری، یک پک اموزش ویدئویی برای مشتری ارسال می شود که بصورت کامل و روان تمامی بخش های پنل مدیریتی را توضیح می دهد. مشتریان بعد از دیدن اموزش ها اگر باز سوالی داشته باشند می توانند از پشتیبانی ارتاراکس بپرسند. دسترسی به پشتیبانی از طریق کانانل تلگرام و تلفن میسر است.

نکته بعدی امکان پرداخت اقساطی است. برخی شرکت ها اجازه می دهند قیمت صرافی ارز دیجیتال را بصورت قسطی پرداخت کنید. ما در آرتاراکس امکان پرداخت اقساطی را داریم و حتی نیاز به دادن چک نیز ندارد.

نکته بعدی مشاوره های بعد از راه اندازی سایت صرافی است. در آرتاراکس سعی می کنیم تجربیات چندین ساله خود را با مشتریانمان به اشتراک بگذاریم تا نیاز نباشد سالها روش های مختلف بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار را آزمایش کنند. بدین صورت ما روش هایی که مشتریانمان جواب نگرفته اند و روش هایی که از آنها جواب گرفته اند را به شما یاد خواهیم داد تا سریعتر به موفقیت برسید.
.
سرعت بازار P2P اسکریپت صرافی ارزدیجیتال آرتاراکس سرعت بازار P2P اسکریپت صرافی ارزدیجیتال آرتاراکس
اجازه دهید برخی نکات بیان شده در بالا را با جزئیات بیشتری بررسی نماییم.

سرعت اسکریپت ارز دیجیتال

سرعت در بروز رسانی قیمت ارزها و مواردی از این دست بخشی جدایی ناپذیر از امکانات اسکریپت صرافی ارزدیجیتال است. کاربران شما برای دیدن قیمت زنده ارزها نباید نیاز به رفرش کردن صفحه داشته باشند. اطلاعات پر تغییری مانند قیمت ارزهای دیجیتال اسکریپت صرافی ارزدیجیتال شما باید بصورت آنی و زنده در معرض دید کاربرانتان قرار گیرد. وجود همچین امکانی نیازمند کدنویسی زیاد و استفاده از تکنولوژی Socket است که بسیاری از برنامه نویسان به دلیل سختی کدنویسی آن را انجام نمی دهند و از روش های غیر اصولی مانند بروز رسانی قیمت ها با استفاده از تایمر های زمانی استفاده می کنند. این روش ها شاید در ابتدا به نظر نرسند، ولی وقتی کاربران سایت صرافی شما زیاد شوند، فشار زیادی روی سرور شما می اندازند، بطوری که مرتبا شاهد هنگ کردن سرور سایت خود خواهید بود.
در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس تمامی قیمت ارزها از طریق تکنولوژی سوکت (Socket) بر روی مرورگر و اپلیکیشن تمامی کاربران سایت بروز رسانی می شود.
در این روش زمانی که یک ارز قیمتش تغییر کند، سرور قیمت جدید آن ارز را برای تمامی اپلکیشن های و مرورگر کاربران آنلاین سایت صرافی ارز دیجیتال شما ارسال می کند و بدین صورت کاربران صرافی شما بدون نیاز به رفرش کردن صفحه می توانند همیشه اخرین قیمت ارزها را مشاهده نمایند.

در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس تغییرات قیمتی با رنگ مشخص شده اند تا جلوه بیشتری برای کاربران داشته باشند. بدین صورت کاربر می تواند متوجه شود که قیمت یک ارز در لحظه بروز شدنش نسبت به قیمت قبل کاهش داشته یا افزایش .

اضافه کردن  امکانات اسکریپت ارزدیجیتال در کمتر از یک ساعت

یکی دیگر از مزیت های مهم خرید اسکریپت ارزدیجیتال این است که در کمتر از یک ساعت می توانید امکانات صرافی ارز دیجیتال خود را ارتقا دهید.
بعنوان مثال می توانید بازار P2P را در کمتر از یک ساعت به صرافی ارز دیجیتال OTC خود اضافه نمایید. کار به اینجا ختم نمی شود. شما امکاناتی مانند انواع بازارهای ارز دیجیتال، باشگاه مشتریان، امکان سرمایه گذاری (Staking) و سایر امکاناتی که ساختشان چندین ماه زمان نیاز دارد را در کمتر از یک ساعت می توانید به اسکریپت صرافی ارز دیجیتال خود اضافه نمایید.
در اسکریپت ارز دیجیتال آرتاراکس هر یک از امکانات ذیل را می توانید در هر زمان که لازم داشتید، تهیه نمایید و در کمتر از یک ساعت روی سایت صرافی ارز دیجیتال خود تحویل بگیرید.
  • بازار P2P حرفه ای با امکان ترید 300 ارز دیجیتال به تتر و بالعکس. با پشتیبانی از انواع سفارشات Market - Limit - Stop-Loss و ....
  • بازار P2P ویژه با امکان تبدیل انواع ارزهای پرفکت مانی-ریال، تتر-ریال، ترو یو اس دی-ریال، تتر به پرفکت مانی، پرفکت مای به تتر، یوتوپیا یو اس دی به پرفکت مانی، پرفکت مانی به یوتوپیا یو اس دی، تتر به یوتوپیا یو اس دی، یو توپیا یو اس دی به پرفکت مانی و ...
  • سفارش گذاری هوشمند با امکان ثبت سفارش خرید یا فروش انواع ارز دیجیتال در قیمت دلخواه شما
  • باشگاه مشتریان با امکاناتی مثل انواع قرعه کشی های ارزی و انواع هدایای مختلف غیر ارزی، انواع جشنواره های جایزه ای و ...
  • سرمایه گذاری (Staking) با امکاناتی همچون ایجاد انواع فرصت های متنوع سرمایه گذاری برای مشتریان با زمان های دلخواه و اعطای سود در پایان زمان سرمایه گذاری
  • گزارشات مالیاتی با امکان ارائه گزارش دقیق میزان سود و زیان هر یک از سفارشات OTC
  • حواله های ارزی دلار، یوآن، درهم، پوند و  ...
  • خرید و فروش طلای آب شده در بازار OTC
  • خرید و فروش طلای آب شده در بازای P2P
  • تبدیل سریع (Swap)  با امکان تبدیل سریع انواع ارزهای دیجیتال به یکدیگر

قیمت اسکریپت ارزدیجیتال

بدیهی است که قیمت اسکریپت ارزدیجیتال بسیار کمتر از ساخت یک سایت ارز دیجیتال از اول است. به این دلیل که یک محصول نرم افزاری که بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه برای ساختش طی بیش از یک سال و نیم شده است، با قیمتی بسیار پایین عرضه می گردد.


جهت استعلام قیمت اسکریپت ارز دیجیتال با مشاور ما از طریق شماره تماس های پایین سایت تماس بگیرید.
 

اگر در مورد نکات بعد از خرید اسکریپت ارز دیجیتال کنجکاوید پیشنهاد می کنم برای تکمیل دانشتون مقاله "راهنمای کامل ساخت و خرید اسکریپت ارز دیجیتال" رو هم مطالعه کنید.




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
سینا اژدری
1403/6/15 15:25

نکات خوبی رو گفتین. ممنون از اشتراک گذاری تجربیاتتون

مدیر در پاسخ به "همایون"
1403/6/15 13:28

لطفا با مشاور ما از طریق شماره تماس پایین سایت تماس حاصل فرمایید.

همایون
1403/6/15 13:27

سلام. کاتالوگ صرافی ارز دیجیتالتون چطوری می تونم بگیرم ؟ صرافیتون امکان staking هم داره ؟

حسن
1403/6/14 12:23

مقاله مفیدی بود. اطلاعات خوبی در مورد صرافی ارز دیجیتال بهم دادین.




working hours
9:00 الی 18:00

phone
0912 064 96 24
021 7105 83 83
phone
021 7105 83 81