Threads دوباره توییتر را کپی می کند

Threads دوباره توییتر را کپی می کند

سه شنبه 27 تیر 1402
Threads، در پاسخ به تعداد فزاینده‌ای از گزارش‌هایی که به حملات اسپم و ربات‌های کریپتو شیلینگ اشاره می‌کنند، مجبور به اعمال محدودیت‌های نرخ شده است.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در پستی در 17 جولای در اپلیکیشن Threads از معرفی محدودیت‌های نرخ خبر داد.

توضیح آدام موسری برای معرفی محدودیت نرخ در Threads:
«حملات هرزنامه‌ها افزایش یافته‌اند، بنابراین ما باید مواردی مانند محدودیت‌های نرخ را سخت‌تر کنیم، که به معنای محدود کردن ناخواسته افراد فعال  است.» موسری توضیح داد: اگر گرفتار این حملات شدید، به ما اطلاع دهید.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، از این اعلامیه انتقاد کرد و به اسکرین شات اعلامیه ارسال شده در توییتر پاسخ داد: "کپی"

در 1 ژوئیه، توییتر محدودیت‌های نرخ سخت را بر روی کاربران اعمال کرد، البته به دلیلی متفاوت و با استناد به سطوح شدید حذف داده‌ها از سازمان‌های خارجی. کاربران تایید شده توییتر در حال حاضر محدود به مشاهده 15000 پست در روز هستند، در حالی که حساب های تایید نشده و تایید نشده جدید به ترتیب 1500 و 1000 پست در روز می توانند مشاهده کتتد.

پس از راه اندازی در 5 جولای، Threads شاهد جذب بی سابقه کاربران جدید بود که در عرض پنج روز از 100 میلیون کاربر گذشت. متأسفانه به نظر می رسد برای زاکبرگ، مشکلی در ارتباط با نگه داشتن مردم با جایگزین جدید توییتر وجود دارد. اولیویا مور، شریک شرکت سرمایه گذاری مخاطره‌آمیز a16z دریافت که تنها یک هفته پس از راه‌اندازی Threads، کاربران فعال روزانه 40 درصد کاهش یافته است.
مور معتقد است که اقدام وارد کردن کاربران به طور مستقیم از اینستاگرام برای برنامه Threads کار نمی کند. با گره زدن مستقیم حساب‌های کاربری به هویت واقعی آن‌ها در اینستاگرام، از حالت‌های تعامل اجتماعی که توییتر به آن شهرت دارد، یعنی حساب‌های ناشناس و صفحات طرفداران، جلوگیری می‌شود.

توییتر یک برنامه اجتماعی منحصر به فرد است که جایگزین کردن آن دشوار است. حتی با یک محصول کپی.


برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی با شماره های پایین سایت تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، متخصص در زمینه ی ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال بهترین گزینه برای شروع کسب و کار شماست. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002