SEC برنامه ETF بیت کوین بلک راک را می پذیرد

SEC برنامه ETF بیت کوین بلک راک را می پذیرد

دوشنبه 26 تیر 1402
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، درخواست بلک راک را برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)، پس از تایید برنامه مشابه توسط Bitwise در روز قبل، پذیرفته است.

ETF ها صندوق های سرمایه گذاری هستند که معمولاً از شاخص های خاصی پیروی می کنند و معمولاً در بورس معامله می شوند. در حوزه ارزهای رمزنگاری شده، صندوقی که ارزش یک یا چند توکن دیجیتال را منعکس می‌کند و شامل انواع ارزهای دیجیتال است، به عنوان ETF ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

در روز جمعه، ۱۴ ژوئیه، رگولاتور اعلام کرد که در حال بررسی برنامه‌های صندوق‌های مختلف از جمله Wise Origin Bitcoin Trust، WisdomTree، VanEck و Invesco Galaxy است.
ورود بلک راک به رقابت ETF بیت کوین به دلیل جایگاهش در صنعت مالی قابل توجه است. تشکیل پرونده آن برای یک ETF بیت کوین شامل توافقی برای «اشتراک گذاری نظارت» با صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس بود.

رقابت بین شرکت‌هایی که برای اولین بار راه‌اندازی ETF بیت‌کوین را در ایالات متحده مطرح می‌کنند، از نظر بسیاری به عنوان یک پیشرفت مثبت برای صنعت کریپتو تلقی می‌شود. با پرونده های متعدد، شانس موفقیت افزایش می یابد، با پیشنهادهای متنوع که SEC را قادر می سازد تا استراتژی ها و نگرانی های مختلف را ارزیابی کند.

SEC هنوز ETF بیت کوین را در ایالات متحده تایید نکرده است. با این حال، در کانادا، محصول مالی در حال حاضر در دسترس است. سه صندوق مهم: بیت کوین هدف، 3iQ CoinShares و CI Galaxy Bitcoin، توسط رگولاتورها در کشور تایید شده اند.

تایید ETF توسط SEC باعث پیشرفت دنیای کریپتو می شود و این افزایش قیمت در آینده فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در زمان حال است. یکی از پر درآمد ترین روش های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، طراحی سایت صرافی است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس می تواند به شما برای طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال دلخواهتان کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002