خبر بد برای ریپل! قاضی برای پرونده ی LBRY حکم صادر کرد

خبر بد برای ریپل! قاضی برای پرونده ی LBRY حکم صادر کرد

چهارشنبه 21 تیر 1402
پس ازتصمیم گیری قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در مورد اینکه آیا فروش ثانویه LBRY Credits (LBC) یک اوراق بهادار ثبت نشده است یا خیر، ممکن است ریپل مدتی طولانی تر نفس خود را حبس کند.

در 11 ژوئیه، قاضی پل باربادورو از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه نیوهمپشایر، در مورد پرونده ای که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه پلتفرم محتوای غیرمتمرکز LBRY مطرح کرده بود، تصمیم گرفت.

این حکم ممکن است سابقه قانونی باشد برای قاضی دادگاه منطقه ای آنالیسا تورس، که قرار است در ماه های آینده در مورد پرونده SEC علیه ریپل تصمیم بگیرد.

باربادورو در حکم خود گفت:
"بر این اساس، من هیچ موضعی در مورد اینکه آیا الزام ثبت نام برای عرضه های بازار ثانویه LBC اعمال می شود یا خیر، ندارم."

جان دیتون، یک وکیل آمریکایی که وکالت هزاران XRP را بر عهده دارد، در 11 ژوئیه توییت کردند که او با باربادورو تماس گرفت تا روشن شود که آیا LBC یک اوراق بهادار ثبت نشده است یا خیر و بارابادرو در نهایت تصمیم گرفت که از "نقاط قضایی" خود حمایت کند.
بعد از این صحبت، باربادورو به این نتیجه رسید که فروش ثانویه LBC به منزله ارائه اوراق بهادار نیست.
قاضی در جلسه تجدید نظر توضیح داد که LBC تنها زمانی به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته می شود که فروش مستقیماً انجام شود.
SEC همچنین پذیرفت که فروش LBC در بازار ثانویه یک اوراق بهادار ثبت نشده محسوب نمی شود.

در همین حال، جرمی هوگان، وکیل مستقر در ایالات متحده و مدافع ریپل، گفت که قاضی آنالیزا تورس احتمالا ظرف چند ماه آینده حکم خود را صادر خواهد کرد و اگر ریپل کاملاً برنده نشود، قبل از پایان سال از جزئیات آن مطلع خواهیم شد. اگر جزئیات بد باشند، ما شاهد درخواست‌هایی خواهیم بود که برای مدت طولانی ادامه خواهند داشت.»
او افزود: «اما این برای یک دارنده معمولی XRP اهمیتی ندارد»

با وجود دادگاه ریپل در ماه آینده و نگرانی ها، شاهد رشد ریپل در سه ماه دوم سال هستیم. این فراز و نشیب های قیمت فرصت هایی است برای دارندگان سایت های صرافی ارز دیجیتال. اگر شما هم قصد طراحی وب سایت ارز دیجیتال و یا ساخت سایت p2p مشابه بایننس دارید می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارتاراکس، با ده سال سابقه در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی می تواند بهترین انتخاب شما برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002