آیا Dogecoin با توییتر همراه می شود؟

آیا Dogecoin با توییتر همراه می شود؟

سه شنبه 3 مرداد 1402
تغییر نامحسوس در بیوگرافی ایلان ماسک پس از تغییر برند پلتفرم او به "X" دوباره شعله های گمانه زنی مبنی بر اینکه Dogecoin ممکن است آینده ای در این پلتفرم داشته باشد را شعله ور کرد.

در 25 ژوئیه، کاربران توییتر (در حال حاضر X) اشاره کردند به پروفایل ایلان ماسک که اکنون دارای هر دو علامت "X" و "D" است. X به نام تجاری جدید توییتر اشاره می کند، در حالی که D به معنای Dogecoin تفسیر شده است، یک memecoin که ماسک در گذشته به طور عمومی از آن حمایت کرده است.

ناظران دیگر، مانند مدیرعامل Real Vision، رائول پال، به نتیجه مشابهی رسیدند، البته با استدلال متفاوت.
پال در توییتی در ۲۵ ژوئیه گفت که ماسک به احتمال زیاد از Dogecoin برای پرداخت‌های جهانی برای سازندگان در این پلتفرم استفاده می‌کند و اشاره کرد که این میلیاردر عجیب و غریب در حال حاضر «به هر حال صاحب یک بخش بزرگ از دوج کوین است» و «او آن را دوست دارد».

تغییر نام توییتر به X با اخطار کمی در 24 ژوئیه انجام شد و رسماً کراس اوور را در ساعت 10 صبح UTC انجام داد. بر اساس داده‌های TradingView، اشاره ماسک به Dogecoin و گمانه‌زنی‌های ناشی از آن باعث شد که قیمت تا 5 درصد افزایش یابد. در حال حاضر با قیمت 0.07 دلار معامله می شود که 9.5 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.

جاش گیلبرت، تحلیلگر بازار eToro گفت: اگرچه تغییر نام تجاری ممکن است یک رشد کوتاه مدت برای Dogecoin ایجاد کند، حرکت ماسک همچنین می تواند در بلندمدت تأثیرات قابل توجهی برای بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

برای استفاده از این افزایش قیمت در آینده، سرمایه گذاری را از امروز آغاز کنید. یکی از روش های کسب سود از ارز های دیجیتال، ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی سایت مشابه بایننس است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با سابقه ی درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند بهترین مسیر را به شما نشان دهد. شما می توانید با طراحی سایت مشابه نوبیتکس و یا ساخت سایت مشابه بایننس به درآمد عالی از بازار ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002