وارن دیویدسون، خواستار ممنوعیت و جرم انگاری CBDCها شده است

وارن دیویدسون، خواستار ممنوعیت و جرم انگاری CBDCها شده است

دوشنبه 2 مرداد 1402
وارن دیویدسون، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده، علیه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی صحبت کرده و از کنگره خواسته است تا آنها را ممنوع کرده و توسعه آنها را جرم انگاری کند.

دیویدسون، عضو کنگره، در یک پست توییتری در 23 ژوئیه، فدرال رزرو را به "ساخت معادل مالی ستاره مرگ" متهم کرد و اظهار داشت که CBDC ها پول را به ابزاری برای اجبار و کنترل تبدیل می کنند وی افزود:
کنگره باید فوراً هر گونه تلاش برای طراحی، ساخت، توسعه، آزمایش یا تأسیس CBDC را ممنوع کند و سپس آن را جرم انگاری کند.

اظهارات دیویدسون در پاسخ به موقعیتی بود که بانک فدرال رزرو سانفرانسیسکو برای یک "معمار ارشد ارزهای دیجیتال" که روی یک پروژه CBDC کار می کرد، تبلیغ انجام داد.

دیویدسون در پاسخ به نظر یکی از کاربران توییتر، استدلال کرد که پول باید یک ذخیره پایدار ارزش باشد و نباید توسط یک مقام مرکزی قابل برنامه ریزی باشد. پول سالم باید تراکنش های همتا به همتا را بدون مجوز تسهیل کند.

فدرال رزرو به طور فعال در حال تحقیق در مورد این فناوری برای یک دلار دیجیتال بالقوه است، اما هیچ تصمیمی در مورد انتشار آن نگرفته است. احتمال وجود نسخه دیجیتالی دلار آمریکا جنجال‌هایی را در این کشور برانگیخته است و انتظار می‌رود که در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به عنوان یک نقطه کلیدی صحبت شود.

نماینده کنگره، دیویدسون در نگرانی خود در مورد دلار دیجیتال بالقوه تحت کنترل فدرال رزرو تنها نیست. در 14 ژوئیه، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، گفت که اگر رئیس جمهور شود، «ارز دیجیتال بانک مرکزی را حذف خواهد کرد». در ماه مه نیز، DeSantis لایحه ای را امضا کرد که استفاده از CBDC ها را در ایالت محدود می کند.

تام ایمر جمهوری خواه نیز در هشدارهای خود در مورد پول دیجیتالی تحت کنترل دولت، صریح بوده است. در ماه مارس، اندیشکده آزادی‌خواه مؤسسه کاتو گفت که یک CBDC قابل برنامه‌ریزی به‌آسانی به عنوان یک ابزار جاسوسی برای خفه کردن فعالیت‌های غیرمحبوب سیاسی «به آسانی مسلح می‌شود».

برای کسب درآمد و شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، طراحی سایت مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس بهترین انتخاب ها هستند. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس، با سابقه درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.
برای ساخت سایت مشابه بایننس و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002