بلاتکلیفی نظارتی ایالات متحده می تواند به سود هنگ کنگ باشد

بلاتکلیفی نظارتی ایالات متحده می تواند به سود هنگ کنگ باشد

سه شنبه 13 تیر 1402
کارشناسان صنعت معتقدند تغییر نگرش هنگ کنگ نسبت به فناوری بلاک چین، ارزهای دیجیتال و وب 3 می تواند کسب و کارها را از ایالات متحده دور کند. این شهر طی سال گذشته مجموعه‌ای از اقدامات را برای تقویت توسعه فضای وب 3 و امکان سرمایه‌گذاری به صورت خرده‌فروشی در ارزهای دیجیتال انجام داده است. آخرین نمونه از این امر، تشکیل گروه کاری آن برای ارتقای توسعه وب 3 است. Yat Siu یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری Web3 Animoca Brands، یکی از 15 کارشناس صنعت است که به عنوان مشاور کارگروه دعوت شده است که مستقیماً با مقامات کلیدی دولتی و تنظیم کننده های مالی در ارتباط است.
به گفته ی Yat Siu تغییر تدریجی نگرش هنگ کنگ به ارزهای دیجیتال و وب 3 در سال‌های اخیر باعث شده این شهر در موقعیتی منحصر به فرد برای جذب استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مستقر در حوزه قضایی قرار بگیرد. همچنین با اشاره به این که بسیاری از شرکت‌های ایالات متحده به دلیل عدم شفافیت مقرراتی «تحت رژیم ترس» کار می‌کنند افزود: برخلاف هنگ‌کنگ یا سایر حوزه‌های قضایی مانند ژاپن، خاورمیانه یا حتی اروپا که قوانینی دارند که در حال تبدیل شدن به قواعد هستند، به نظر نمی‌رسد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار بخواهد در این مورد سازگار باشد.
سیو گفت که هنگ کنگ فرصتی برای گرفتن موقعیت رهبری در زمینه توسعه وب 3 دیده است، در حالی که ایالات متحده ظاهراً پتانسیل خود را برای تبدیل شدن به یک مقصد اصلی برای شرکت‌های این بخش از دست داده است.
اعضای گروه  Web3 با دولت هنگ کنگ قراردادی دو ساله منعقد کرده اند و قرار است در مورد راه هایی برای رشد صنعت مشاوره دهند. Siu  که گروه Web3 را هدایت می کند، پیش بینی می کند:
"من فکر می کنم این یک راه عالی است که از طریق آن می توانیم یک رابطه نزدیک تر با دولت ایجاد کنیم و همچنین به نوعی دستور کار پذیرش Web3 را به جلو ببریم."

با توجه به استقبال مردم دنیا از ارز های دیجیتال و پیشرفت هرچه بیشتر این بازار، بهترین راه، سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است. برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می توانید از مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس با سابقه ی طولانی در ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند. برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال دلخواهتان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002