امارات متحده عربی جایگاه خود را در دنیای ارز های دیجیتال تقویت می کند

امارات متحده عربی جایگاه خود را در دنیای ارز های دیجیتال تقویت می کند

سه شنبه 20 تیر 1402
قطب معدن در خاورمیانه، خود را به عنوان یک مقصد طرفدار وب 3 برای شرکت های متمرکز بر رمزارز با بیش از 30 منطقه تجاری آزاد و سهم رو به رشد در نرخ هش استخراج بیت کوین تثبیت کرده است.
شروع ماینینگ امارات متحده عربی با همکاری ماینر بیت کوین Marathon Digital و Zero Two (بازوی دارایی دیجیتال صندوق ثروت دولتی ابوظبی) در ماه می آغاز شد. این سرمایه گذاری مشترک، دو سایت معدنی با ظرفیت ترکیبی 250 مگاوات (MW) در ابوظبی ایجاد کرد.

شهر ابوظبی به دلیل بهره وری انرژی و موقعیت آن به عنوان مرکز تجارت در این کشور، به مرکزی برای انواع فعالیت های استخراج رمزارز در امارات تبدیل شده است.
بر اساس داده‌های Hashrat Index، ظرفیت استخراج بیت کوین امارات متحده عربی احتمالاً حدود 400 مگاوات یا 4٪ از نرخ هش جهانی بیت کوین است. در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده، چین، روسیه و قزاقستان چهار کشور برتر با بیشترین سهم از نرخ هش جهانی بیت کوین هستند، امارات متحده عربی به دلیل منابع موجود خود می تواند به تدریج پله های ترقی را طی کند.

امارات متحده عربی، تمرکز خود را از ذخایر نفت و گاز خود به سمت انرژی خورشیدی و هسته ای تغییر داده است. این کشور قصد دارد انرژی گاز را که برای تولید برق استفاده می شود با انرژی خورشیدی و انرژی هسته ای جایگزین نماید.
تقاضای برق امارات متحده عربی به طور قابل توجهی بین گرم ترین و خنک ترین ماه ها در نوسان است که منجر به از دست دادن شدید برق تولید شده می شود. این شکاف و هدر رفت برق را می‌توان توسط استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پر کرد.
با تمرکز استخراج بیت کوین بر استفاده از منابع انرژی پاک، امارات متحده عربی می تواند شاهد استفاده از بخش قابل توجه انرژی خود از منابع هسته ای و تجدیدپذیر در دهه آینده باشد.

از دیگر مزایای ماینرها در امارات، سیاست مالیات صفر کشور است.
این بدان معناست که ماینرهای بیت کوین می توانند در یکی از 30 منطقه آزاد تجاری کشور ثبت نام کنند و از مالیات شرکتی، مالیات بر ارزش افزوده و عوارض واردات اجتناب کنند که این مزیت قابل توجهی نسبت به فعالیت در کشورهای غربی است.

با گسترش بازار ارز های دیجیتال در امارات متحده عربی و همچنین افزایش قیمت بیتکوین در سال آینده بهترین تصمیم سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است. برای شروع این کسب و کار پرسود می توانید به صورت کاملا رایگان با مشاورین ما صحبت نمایید. شما می توانید با همکاری  شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس، برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال مشاوره دریافت کنید و با ساخت صرافی ارز دیجیتال خودتان کسب و کار جدیدتان را شروع کنید. شرکت آرتاراکس با ده سال سابقه در ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال می تواند به شما بهترین مسیر را نشان دهد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.

 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002