جان بولینگر می گوید بیت کوین در حال فشرده شدن است

جان بولینگر می گوید بیت کوین در حال فشرده شدن است

چهارشنبه 21 تیر 1402
در میان تحلیلگران فنی، اندیکاتورهای کمی وجود دارند که به اندازه باندهای بولینگر شناخته شده یا به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این باندها که به نام خالق آنها، جان بولینگر نامگذاری شده‌اند، به عنوان معیاری برای تعیین سطح مقاومت و حمایت مورد استفاده قرار می گیرد.
خیراً خود بولینگر در توییتر تحلیلی از شرایط فعلی بازار بیت کوین (BTC) ارائه کرد و به اختصار بیان کرد: «SQUEEZE»
این نظر به موقعیت فعلی بیت کوین در باندهای بولینگر اشاره دارد. بیت کوین یک "squeeze" را تجربه می کند، به این معنی که بین باندهای بالایی و پایینی اندیکاتور باند بولینگر قرار گرفته است. چنین موقعیت‌هایی معمولاً پیش‌آهنگی برای حرکت‌های قابل توجه قیمت، چه بالا و چه پایین هستند.

این "فشردگی" به ویژه زمانی جالب است که با حجم فعلی بازار بیت کوین همراه شود. حجم معاملات در یک روند نزولی بوده است، شرایطی که اغلب قبل از حرکت شکست است. فشرده شدن باندهای بولینگر همراه با کاهش حجم معاملات، محیطی از فشار بالا را ایجاد می کند. مانند یک فنر پیچ‌دار، قیمت ناگهانی می‌تواند در هر دو جهت منفجر شود.

جهت دقیق این حرکت بالقوه نامشخص است. باندهای بولینگر می‌توانند هم حرکت صعودی و هم نزولی را نشان دهند و جهت به عوامل مختلفی از جمله احساسات گسترده‌تر بازار، اخبار اساسی و واکنش‌های فعالان بازار بستگی دارد. با این حال، معامله‌گرانی که از باندهای بولینگر در تحلیل تکنیکال خود استفاده می‌کنند، این «فشارها» را به‌عنوان شاخص‌های بالقوه نوسان قیمت‌های آتی مشاهده می‌کنند.
انقباض نوارها را می توان به عنوان آرامش قبل از طوفان در نظر گرفت. قبل از اینکه قیمت حرکت قابل توجهی داشته باشد، زمان کاهش نوسانات است و می تواند یک نقطه عطف حیاتی برای مسیر قیمت بیت کوین باشد.

برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال و کسب درآمد ثابت از این بازار، شما می توانید سایت صرافی ارز دیجیتال خودتان را طراحی کنید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس، ده سال است که در زمینه ی طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال فعالیت حرفه ای دارد. برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و  طراحی وب سایت ارز دیجیتال خودتان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002