اگر رئیس جمهور بشوم از دلار با بیت کوین حمایت خواهم کرد

اگر رئیس جمهور بشوم از دلار با بیت کوین حمایت خواهم کرد

چهارشنبه 28 تیر 1402
رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا وعده داده است که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، به تدریج از دلار ایالات متحده با بیت کوین حمایت خواهد کرد.

کندی در سخنانی در رویداد Heal-the-Divide PAC در 19 ژوئیه ادعا کرد که حمایت از دلار آمریکا با آنچه او «ارز سخت» می‌خواند، از جمله طلا، نقره، پلاتین یا بیت کوین، می‌تواند به ثبات مجدد اقتصاد آمریکا کمک کند.

حمایت از دلار و تعهدات بدهی ایالات متحده با دارایی های سخت می تواند به بازگرداندن قدرت به دلار، مهار تورم و آغاز دوره جدیدی از ثبات مالی، صلح و رفاه آمریکا کمک کند.
کندی توضیح داد که این روند تدریجی خواهد بود و بسته به موفقیت طرح، میزان حمایت از دلار را تعدیل خواهد کرد.

"برنامه من این است که خیلی خیلی کوچک شروع کنم. شاید 1 درصد از اسکناس های صادر شده توسط ارزهای سخت، طلا، نقره، پلاتین یا بیت کوین پشتیبانی شود"

علاوه بر این، کندی اعلام کرد که تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا را معاف از مالیات بر سرمایه خواهد کرد.
به نظر او، معافیت پیشنهادی باعث تشویق سرمایه‌گذاری‌ها می‌شود و به سرمایه‌گذار‌ها انگیزه می‌دهد تا به جای سایر کشورهای دوستدار رمزنگاری مانند سنگاپور یا سوئیس، تجارت خود را در ایالات متحده توسعه دهند.

آخرین بار اظهارنظرهای کندی در حمایت از بیت کوین در 19 مه، پس از حضور وی در کنفرانس بیت کوین 2023 میامی، جایی که او اعلام کرد که کمک های مالی کمپین سیاسی در بیت کوین را می پذیرد، منتشر شد.
و در 9 جولای، همراه با افشای سرمایه‌گذاری نشان داده شد که کندی تا 250000 دلار بیت‌کوین را در اختیار دارد، علی‌رغم اظهارات قبلی‌اش که در آن هرگونه قرار گرفتن در معرض این دارایی را انکار می‌کرد.

RFK جونیور یکی از نامزد های ریاست جمهوری، که بسیاری از امیدها به اوست، وعده های گسترده مبتنی بر گسترش ارزهای دیجیتال می دهد.
اما نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، در 14 جولای، قول داد در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را ممنوع کند.


انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند در بازار کریپتو بسیار تاثیر گذار باشد. بسیاری از افراد در حال حاضر سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را شروع می کنند زیرا آینده این بازار بسیار امیدوار کننده است. یکی از پر سود ترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، ساخت صرافی ارز دیجیتال است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با ده سال سابقه درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت سایت مشابه بایننس، بهترین انتخاب برای شما در شروع بیزینس جدیدتان است. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002