نهادی که نماینده مشتریان Binance است به دنبال جبران خسارت است

نهادی که نماینده مشتریان Binance است به دنبال جبران خسارت است

یکشنبه 25 تیر 1402
یک نهاد شخص ثالث به نام Eeon در شکایتی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه صرافی ارز دیجیتال Binance ارائه شده است، مداخله کرده است.
همانطور که در تشکیل پرونده در دادگاه ناحیه کلمبیا در ایالات متحده آمده است، Eeon ادعا می کند که SEC و وکلای Binance نتوانسته اند به اندازه کافی از منافع مشتریان صرافی دفاع کنند و Eeon به دنبال طرف داری از آن هاست.

در این پرونده، ایون ادعا کرد:
«ما طرف‌های مناسب درگیر در این پرونده هستیم، زیرا دادگاه در دستور مورخ 17 ژوئن 2023 ما را به عنوان «مشتریان» معرفی کرده است. ما مشتریان عادی نیستیم. در عوض، ما سهامداران، سرمایه گذاران و صاحبان ارزهای رمزنگاری شده توسط Binance و شرکت های تابعه آن هستیم. ما قویاً معتقدیم که منافع ما به اندازه کافی در نظر گرفته نشده است.»

Eeon ادعا می کند که ارزهای رمزنگاری شده باید به عنوان کالا در نظر گرفته شوند، نه اوراق بهادار، زیرا عمدتاً برای استفاده شخصی و خانگی به جای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، Eeon عدم وجود مقررات خاص برای ارزهای دیجیتال را برجسته می کند، که در نتیجه صلاحیت SEC را بر دارایی ها محدود می کند.

Eeon ادعا می کند که بایننس دارایی های رمزنگاری مشتریان را با مسدود کردن دسترسی و برداشت بدون اطلاع قبلی کنترل می کند. این استدلال می کند که اقدامات SEC به جای محافظت از منافع سرمایه گذاران، و متهم کردن بایننس، به متهم کردن اشتباه مشتریان به پولشویی، وضعیت را برای سرمایه گذاران بدتر کرد. Eeon از دادگاه درخواست می کند تا به مشتریان اجازه دسترسی به دارایی های مسدود شده آنها در پلتفرم های Binance را بدهد.

علاوه بر این، Eeon استدلال می کند که نقل و انتقالات وجوه برون مرزی یک عمل رایج و پذیرفته شده است که از پولشویی متمایز است. نهادهای مختلفی مانند پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، خدمات آزاد، شرکت‌های مشاوره، شرکت‌های صادراتی کوچک و آژانس‌های مسافرتی به طور معمول در انتقال پول بین‌المللی بدون ارتباط با فعالیت‌های پولشویی شرکت می‌کنند.

Eeon در ادعای متقابل خود از بایننس و SEC غرامتی معادل 20 درصد از ارزش روزانه وجوه نگهداشته شده به ازای هر مشتری، که مجموعاً 1000 دلار در روز است، طلب می کند. علاوه بر این، هر دو بایننس و SEC به طور مساوی مسئول پرداخت جریمه خواهند بود و به هر کدام 500 دلار اختصاص داده می شود.

ساخت سایت p2p مشابه بایننس می تواند یکی از روش هایی باشد که شمارا به درآمد ثابت از ارز دیجیتال برساند. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس، متخصص در زمینه طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت سایت صرافی، می تواند شمارا در این مسیر همراهی نماید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002