شوک عرضه، قیمت بیت کوین را به 120 هزار دلار خواهد رساند

شوک عرضه، قیمت بیت کوین را به 120 هزار دلار خواهد رساند

سه شنبه 20 تیر 1402
استاندارد چارترد می‌گوید امسال قیمت بیت کوین در صف رسیدن به 50000 دلار است و در سال 2024 به بالاترین حد خود می‌رسد.
این بانک سال گذشته کاهش قیمت بیت کوین را تا 5000 دلار پیش بینی کرده بود، و اکنون معتقد است که قیمت بیتکوین تا پایان سال ده برابر بالاتر  خواهد رفت.

جف کندریک، رئیس تحقیقات جهانی و استراتژیست ارشد، پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین در سال 2023 باید به 50000 دلار برسد و بعد از آن تا پایان سال آینده به 120000 دلار برسد.
کندریک معتقد است که دلیل آن در پویایی عرضه نهفته است. همانطور که ماینرها منابع بیشتری را به حفظ شبکه اختصاص می دهند، بیت کوین کمتری را نیز می فروشند و عدم تعادل عرضه و تقاضا را ایجاد می کنند که به نفع گاوها خواهد بود.

یپیش بینی قیمت خوب برای بیت کوین توسط این بانک بزرگ، تنها یکی از مواردی است که یک تحلیلگر اخیراً آن را «اثر بلک راک» نامیده است.
اقدام بلک راک برای تشکیل پرونده برای یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین، که توسط چندین مدیر دارایی اصلی تکرار شد، جرقه چرخشی در نحوه برخورد رسانه های اصلی با بیت کوین زده است.

به گفته آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی BitMEX، سیر تزلزل ناپذیر پیشرفت‌های فناوری در سرتاسر جهان به خودی خود آسمان بیت‌کوین را بالا خواهد برد.
هوش مصنوعی بیش از همه در رادار قرار دارد و هیز معتقد است که بیت کوین را به دلیل ویژگی های منحصر به فردش به عنوان ارز اصلی خود انتخاب می کند.

با افزایش قیمت تاریخی بیت کوین در سال آینده سرمایه گذارانی که از امروز اقدام کرده اند برنده خواهند بود. برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی با ما تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی  آرتاراکس با سابقه ی طولانی در ساخت سایت p2p مشابه بایننس و ساخت صرافی ارز دیجیتال می تواند برای کسب درآمد ثابت از ارز دیجیتال شما را همراهی کند. برای دریافت مشاوره ی رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002