بهترین کیف پول های متاورس در سال 2022

بهترین کیف پول های متاورس در سال 2022

یکشنبه 21 فروردین 1401
| 4303
:امتیاز دهید

بهترین کیف پول های ارزهای متاورسی

این روزها متاورس سروصدای زیادی را در دنیای فناوری به پا کرده است. در همین رابطه، افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این بستر هستند. بنابراین داشتن اطلاعات درباره کیف پول های هماهنگ با این تکنولوژی ضروری به نظر می رسد. از این رو، این بار در بلاگ آرتاراکس، به معرفی و بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب 5 ولت برتر ارزهای متاورسی در سال 2022 می پردازیم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری سودمند در بازار رمزارزها را دارید، هم اکنون برای سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال با آرتاراکس تماس بگیرید. 
طراحی سایت صرافی

جهان به سمت متاورس می رود

اخیراً جهان شاهد قدرت نمایی فناوری های مجازی در بهبوهه هرج و مرج ناشی از بروز یک بیماری همه گیر جهانی بوده است. فن‌آوری‌های دیجیتال به‌عنوان پلتفرم‌های زیرساختی برای ارتباط بین افراد در انجام دورکاری، در کنار پشتیبانی از بسیاری از فرآیندهای مرسوم دیگر خدمات رسانی می کنند. در حال حاضر، مفهوم دنیای مجازی که کاربران می توانند با استفاده از آواتارهای دیجیتال در آن کاوش کنند، در دست توسعه است. با این وجود، استفاده از چنین دنیای مجازی، به آرامی به جریان اصلی تبدیل خواهد شد.

چرا به کیف پول متاورسی نیاز داریم؟

اگر می خواهید در این دنیای مجازی حضور داشته باشید، قطعاً به کیف پول ارزهای دیجیتال متاورسی مناسب نگهداری ارزهای این شاخه از فناوری نیاز خواهید داشت. با این وسیله، امکان مدیریت امن و ساده دارایی های ارز دیجیتال شما فراهم می شود.

آیا Metaverse واقعاً ارزش تبلیغات را دارد؟

این دنیای مجازی شرکت های بزرگی را درگیر خود کرده است. غول های فناوری مدام در حال اعلام شروع یک پروژه در این بستر هستند. این فناوری یک تجربه زنده و سه بعدی از اینترنت و سایر راهکارهای دیجیتال با وعده شفافیت و دسترسی بهتر ارائه می‌کند. علاوه بر این، تکامل Metaverse به عنوان یک مفهوم، منجر به توسعه تعاملات چند بعدی بیشتر در فضاهای آنلاین در مقایسه با فناوری های موجود می شود.
در همین رابطه بخوانید: مزایا و معایب متاورس چیست؟

چرا باید به فکر کیف پول متاورسی خود باشیم؟

آمار زیر در مورد این دنیای مجازی، ممکن است به شما کمک کند تا فوریت یافتن یک کیف پول معتبر را در بهتر درک کنید:
  • بخش Reality Labs متا در حال حاضر تقریباً 10 میلیارد دلار در متاورس سرمایه گذاری کرده است.
  • برآوردها نشان می دهد که این بازار ممکن است تا سال 2024 به 800 میلیارد دلار برسد.
  • بر اساس گزارش Grayscale، این فناوری از نظر درآمد سالانه، پتانسیل رسیدن به تقریباً 1 تریلیون دلار را دارد.
این ها آمار بسیار جالبی در مورد Metaverse و آینده آن است. شما می توانید از این ولت ها برای خرید توکن های متاورسی، NFT های درون بازی یا املاک مجازی استفاده کنید. 

5 کیف پول برتر ارزهای متاورسی

یکی از مهمترین نگرانی ها در مورد انتخاب این کیف پول ها، عدم طبقه بندی واضح آن ها است. متاورس همچنان در حال توسعه است و ولت های کمی وجود دارند که آشکارا با الگوی نوظهور این فناوری مرتبط باشند. بنابراین، باید نگاهی به کیف‌پول‌های رمزنگاری برتر مورد استفاده برای تعامل با این فضا بیندازید. در اینجا نمونه های قابل اعتمادی هستند که می توانید به عنوان بهترین گزینه ها برای استفاده از فرصت های موجود در این بستر جدید به کار بگیرید.

شماره 1: متامسک

متامسک اولین و رایج ترین انتخاب در میان کیف پول های متاورسی است. یکی از بهترین نکات برجسته در مورد Metamask این است که می توانید به عنوان یک افزونه مرورگر به آن دسترسی داشته باشید. این افزونه دسترسی آسان به بازارهای مختلف NFT را با چند کلیک امکان پذیر می کند.
متامسک ولت
علاوه بر این، متامسک محبوب ترین کیف پولی است که به کاربران اجازه می دهد، چندین آدرس را برای نگهداری NFT پیکربندی کنند. شما همچنین می توانید یک آدرس واحد را برای همه NFT ها و توکن های خود پیکربندی کنید. این کیف پول توسط ConsenSys که یک شرکت نرم افزاری مبتنی بر وب است، ایجاد شده است.
در همین رابطه بخوانید: ساخت NFT رایگان با متامسک
Metamask با استفاده از یک مرورگر داخلی تلفن همراه یا مرورگر سازگار، قابلیت‌هایی را برای اتصال ایمن به برنامه‌های غیرمتمرکز فعال می‌کند. مزیت آن به عنوان یک ولت برتر، امکان کاوش برنامه های غیرمتمرکز dApps در پلتفرم های مبتنی بر اتریوم، بدون اجرای کامل نود اتریوم، مشتری یا سایر برنامه های غیرمتمرکز است.

شماره 2: کوین بیس

گزینه بزرگ بعدی در لیست کیف پول های مناسب متاورس برای سال 2022، کوین بیس خواهد بود. این ولت همواره مورد علاقه بسیاری از هولدرهای ارز دیجیتال برای مبادله رمزارزها بوده است. علاوه بر این، کوین بیس برای NFT ها و توکن های مربوطه کار ذخیره سازی را انجام می دهد. این کیف پول کنترل کاملی بر دارایی های رمزنگاری شده را در عین سادگی استفاده، به کاربر ارائه می دهد. شما می توانید کیف پول خود را به راحتی به حساب صرافی متصل کرده و دارایی ها را انتقال دهید. در واقع، کوین بیس به عنوان یکی از کیف پول های معتبر و مشهور، از متامسک پیشی می گیرد.
کیف متاورسی کوین بیس

ویژگی های کوین بیس

Coinbase توسط برایان آرمسترانگ در ژوئن 2012 توسعه یافت و امکان کنترل کامل بر دارایی های رمزنگاری شما را فراهم کرد. کاربران می توانند توکن های NFT و متاورسی خود را به صورت ایمن در دستگاه های محلی خود ذخیره کنند. کیف پول کوین بیس با رابط کاربری ساده و کاربردی، امکان انتقال آسان توکن ها را حتی بدون آدرس عمومی فراهم می کند. علاوه بر این، این کیف واقعاً محبوب ترین کیف پول Metaverse است که امنیت و ایمنی دارایی های شما را بهبود می بخشد.

شماره 3: کیف پول انجین

یکی دیگر از گزینه های برتر، کیف پول Enjin است. در حال حاضر، انجین یکی از شرکت های پیشرو در زمینه رو به رشد NFT های درون بازی است. این ساده ترین رویکرد را برای مجموعه NFT در کنار سایر کلکسیون های مورد استفاده به عنوان آیتم های درون بازی فراهم می کند.
کیف متاورسی انجین ولت
Enjin با بازار اختصاصی خود، امکان تجارت دارایی های دیجیتال را با استفاده از ENJ، توکن بومی خود ارائه می دهد. کاربران می‌توانند از مزایای ارزشمند دیگری مانند رابط کاربری زیبا و کارآمد، دسترسی زودهنگام به پروژه‌های دیفای و metaverse و ویژگی‌های آسان برای استفاده بهره ببرند.
شاید برای شما جذاب باشد: 12 روش دریافت ارز دیجیتال رایگان

ویژگی های کیف پول انجین

بنیان گذاران Enjin Wallet، Maxim Blagov و Witek Radomski این کیف پول را برای پشتیبانی از یک پلتفرم بازی مدرن که حول دامنه کریپتو می چرخد، توسعه دادند. این کیف بدون شک بهترین گزینه از نظر طراحی فوق العاده یکپارچه و سهولت استفاده بی نظیر است. رابط کاربری، برجسته ترین جذابیت کیف پول Enjin در کنار پشتیبانی از ارز محلی است.

شماره 4: کیف Math Wallet

نام کیف Math Wallet در بین بهترین کیف پول های متاورسی در حال حاضر تصادفی نیست. این یکی از ولت های قابل توجه است که ادعا می کند شباهت های معتبری با متامسک دارد. Math Wallet احتمالاً محبوب ترین گزینه از نظر پشتیبانی از بیش از 65 شبکه بلاک چین عمومی است. علاوه بر این، این ولت به طور مداوم از نظر محبوبیت و به رسمیت شناخته شدن به عنوان یک گزینه قابل اعتماد، در حال رشد بوده است. Math Wallet که در سال 2017 توسط Eric Yu ایجاد شد، از پشتیبانی Alameda Research برخوردار است و هدف آن ایجاد زمینه های جدید در مشارکت متاورس است.
math wallet metaverse

ویژگی های Math Wallet

کیف Math Wallet از بیش از 65 شبکه بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند. جدا از عملکردهای مختلف، ادغام با کیف پول های سخت افزاری متعدد را نیز ارائه می دهد. این به کاربران در ایجاد چندین آدرس کمک می کند، در حالی که مرورگر داخلی dApp می تواند به کاربران در کاوش در بازارهای NFT کمک کند. در عین حال، کاربران همچنین می توانند قابلیت هایی را برای استیکینگ و مبادله مستقیم از طریق کیف پول پیدا کنند. همه این عوامل در کنار هم، کیف پول Math Wallet را به یک انتخاب قابل اعتماد برای همه تبدیل می کند.
در همین رابطه بخوانید: استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

شماره 5: کیف پول آلفا

آخرین گزینه ما برای اتمام این مقاله، آلفا ولت می باشد. این کیف بهترین راه کار را برای افرادی که به دنبال فرصت هایی برای سرمایه گذاری در توکن های دارای پشتوانه اتریوم هستند، ارائه می کند. کیف پول آلفا به کاربران در استخراج و همچنین سرمایه گذاری در NFT ها و توکن ها کمک می کند. مهم تر از همه، پشتیبانی از طیف گسترده ای از بازارهای NFT مانند OpenSea و ChainZ Arena را فراهم می کند. همچنین می‌توانید با استفاده از کیف آلفا از مزیت تجربه کاربری جذاب و مینیمال برخوردار شوید.
کیف پول متاورس آلفا ولت
کیف آلفا که توسط تیم متنوعی از کارشناسان متخصص در صنعت بلاک چین توسعه یافته است، به دلایل بسیاری بهترین کیف پول متاورس است. اول از همه، می تواند توکن های مرتبط با قراردادهای هوشمند را پشتیبانی کند. همچنین با ارائه یک کلید امنیتی 12 کلمه ای در کنار ارائه نوید یک تجربه بومی غنی، امنیت را تضمین می کند.

سخن پایانی

نکته پایانی در مورد انتخاب کیف پول های برتر Metaverse برای سال 2022 در نهایت سلیقه ای خواهد بود. شما پنج رقیب برتر برای کسب رتبه اول در این میان دارید. Metamask، Math Wallet، Coinbase Wallet، Enjin Wallet و Alpha Wallet دارای مجموعه ای متمایز از قابلیت های متاورسی هستند. هر یک از این ها، انعطاف‌پذیری را برای استفاده از NFT ارائه می‌کنند و در نتیجه واجد شرایط حضور در این لیست منتخب می شوند. همانطور که انگیزه برای مشارکت در این دنیای مجازی شروع به افزایش می کند، کیف پول های کریپتو به عناصر اصلی اکوسیستم تبدیل می شوند. بنابراین علاوه بر انتخاب کیف پول مناسب، شروع به یادگیری بیشتر در سایر جنبه های این فناوری و دنیای ارزهای دیجیتال کنید.

سوالات متداول

1-آیا همه کیف پول ها مناسب متاورس هستند؟

خیر، ارزهایی که تا به امروز در این بستر شکل گرفته اند، در تمام کیف ها وجود ندارند. صرفاً تعدادی ولت معتبر و کارآمد وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

2-برای دانلود و نصب این ولت ها چطور باید عمل کرد؟

ساده ترین راه، مراجعه به سایت سازنده و دانلود نسخه متناسب با سیستم عامل دستگاه شما می باشد. علاوه بر این، نسخه های موبایل این ها نیز در گوگل پلی یا اپ استور قابل دسترسی است.

3-آیا خرید ارزهای متاورسی ریسک دارد؟

بله، این رمزارزها نیز جزوی از بازار کریپتوکارنسی هستند. بنابراین شامل ریسک های کلی بازار ارزهای دیجیتال از جمله نوسان قیمت می شوند

4-آیا استفاده از این ولت ها، برای ایرانیان مجاز است؟

در این خصوص، باید قوانین هر یک از این پلتفرم ها را در وبسایت مربوطه جستجو کنید

طراحی صرافی ارز دیجیتال با آرتاراکس

اگر به دنبال سرمایه گذاری سودمند در بازار جذاب رمزارزها هستید، فرصت را از دست ندهید. همین امروز با کارشناسان آرتاراکس تماس گرفته و مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی P2P دریافت کنید. به پشتوانه ده ها پروژه موفق و قدرتمند و سال ها تجربه، مفتخریم که میزبان شما در شرکت آرتاراکس باشیم. شماره های تماس با کارشناسان ما:
مشاوره طراحی سایت صرافی آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002