همه چیز درباره پروژه سولانا و پیش بینی قیمت Solana سال 2022

همه چیز درباره پروژه سولانا و پیش بینی قیمت Solana سال 2022

چهارشنبه 29 دی 1400
| 4453
:امتیاز دهید

سولانا چیست؟

پروژه پر سرو صدای سولانا یک بستر بلاک چین است که برای میزبانی برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) و مقیاس پذیر طراحی شده است. Solana که در سال 2017 تأسیس شد، یک پروژه متن باز (Open source) است که در حال حاضر توسط بنیاد Solana مستقر در ژنو اجرا می شود. بلاک چین توسط Solana Labs مستقر در سانفرانسیسکو ساخته شده است. سولانا از نظر تعداد تراکنش هایی که می تواند پردازش کند، بسیار سریع است.در تاریخ 5 بهمن 1400، در وبسایت رسمی Solana تعداد تراکنش ها 2873 مورد در ثانیه گزارش شده است. کارمزد تراکنش ها نیز به میزان قابل توجهی در مقایسه با بلاک چین های رقیب مانند اتریوم کمتر است. این رقم در حال حاضر 0.000025 دلار می باشد. تا تاریخ نگارش این مقاله، بیش از 53 میلیارد تراکنش بر بستر این بلاک چین به انجام رسیده است. سولانا به عنوان قاتل اتریوم شناخته شده است. اما باید دید با وجود معرفی اتریوم 2، که بر اساس الگوریتم اثبات سهام کار می کند و سرعت بالاتر و کارمزد خیلی کمتری نسبت به Ethereum اولیه دارد، آیا این پروژه همچنان حرفی برای گفتن خواهد داشت؟
پروژه سولانا چیست

ویژگی های بلاک چین Solana

  • سرعت بالا
  • کارمزد پایین
  • مقیاس پذیری عالی
  • غیرمتمرکز
  • همواره در حال پیشرفت
  • سهولت پذیرش در قالب اعتبارسنج
  • جامعه بسیار بزرگ و فعال
  • متن باز بودن
مزایای سولانا سرعت بالا و کارمزد پایین

امکانات سولانا برای توسعه دهندگان

طبق اعلام سایت این پروژه، این پلتفرم برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز توسط توسعه دهندگان بهینه شده است. کارهایی که شما می توانید در بلاک چین سولانا انجام دهید عبارتند از:
  1. ساخت برنامه غیرمتمرکز یا مارکت پلیس
  2. تبدیل شدن به گره اعتبارسنج
  3. ساخت توکن SPL
  4. ادغام یک صرافی
  5. مدیریت کیف پول ارز دیجیتال
  6. یادگیری نحوه کار بلاک چین سولانا
امکانات سایت solana

ارز دیجیتال سولانا

ارز رمزپایه ای که بر روی بلاک چین سولانا اجرا می شود به نام (SOL) در سال 2021 تقریباً 12000٪ افزایش یافته است و با ارزش بازار بیش از 66 میلیارد دلار، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است. 

وضعیت سولانا در اوایل سال 2022

این روزها در اوایل سال 2022، بازار ارزهای دیجیتال در روند نزولی نسبتاً شدیدی قرار گرفته است. در 24 ساعت گذشته (2 بهمن 1400) اکثر رمزارزها، حدود 15 درصد افت قیمت داشته اند. در این بین، سولانا 19.5 درصد افت قیمت داشته است. همچنین در هفت روز گذشته نیز، این ارز Sol دچار 30 درصد ریزش قیمت بوده است. بنابراین، در یک بازار خرسی ممکن است شما به فکر بررسی این پروژه برای سرمایه گذاری و خرید در قیمت های پایین افتاده باشید. پروژه Solana یکی از چندین پروژه در فضای DeFi است که برای تبدیل شدن به اولین بلاک چین مقیاس پذیر وب با هم رقابت می کنند. این بلاک چین متن باز و مقاوم در برابر سانسور از مجموعه ای جامع از تکنولوژی ها برای تقویت مقیاس پذیری و ارائه یک شبکه قدرتمند برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dApps) استفاده می کند. در این مقاله به معرفی این پروژه و بررسی آینده سولانا می پردازیم. قبل از ادامه پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با آرتاراکس تماس بگیرید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

بلاک چین سولانا چیست؟

سولانا یک پروتکل غیرمتمرکز برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز dApps با توان عملیاتی گزارش شده 65000 تراکنش در ثانیه (TPS) به لطف سیستم محاسباتی توزیع شده آن است. برخلاف بسیاری از پروتکل‌هایی که با مکانیسم اثبات سهام (PoS) یا اثبات کار (PoW) اجرا می‌شوند، سولانا از اثبات تاریخچه (PoH) استفاده می‌کند. این یک مکانیسم رمزنگاری جدید است که مقیاس‌پذیری را در عین حفظ امنیت شبکه تقویت می‌کند. سولانا یکی از معدود راه حل های لایه یک است که قادر به پشتیبانی از هزاران تراکنش در ثانیه بدون نیاز به اجرای لایه های دوم یا خارج از زنجیره است.

فن آوری های منحصر به فرد سولانا

در ادامه درباره مزایای مهم بلاک چین سولانا صحبت می کنیم. برخی از مهم ترین این موارد عبارتند از:

الگوریتم اثبات تاریخ PoH

PoH مکانیسم اجماع سولانا است. این در واقع دنباله ای از محاسبات است که یک رکورد دیجیتالی برای اثبات اینکه یک رویداد در هر زمان معین در شبکه رخ داده است ارائه می دهد. می توانید در مورد آن به عنوان یک ساعت رمزنگاری فکر کنید که به هر تراکنش در شبکه به همراه ساختار داده، مهر زمانی می دهد، که می تواند یک ضمیمه ساده از داده باشد. PoH بر اثبات سهام متکی است و از الگوریتم Tower BFT برای اجماع استفاده می کند که مانند یک ابزار اضافی برای تأیید تراکنش ها عمل می کند. در هسته خود، PoH یک تابع تاخیر قابل تایید با فرکانس بالا (VDF) است.
الگوریتم اثبات تاریخ سولانا

VDF چیست؟

یک تابع سه گانه (تنظیم، ارزیابی، تأیید) برای تولید یک خروجی منحصر به فرد و قابل اعتماد است. با اثبات اینکه تولیدکنندگان بلوک، زمان کافی را سپری کرده اند تا شبکه بتواند به جلو حرکت کند، این سیستم نظم را در شبکه حفظ می کند. در مورد سولانا، از SHA256 (الگوریتم هش ایمن 256 بیتی) استفاده می شود. (مجموعه ای از توابع رمزنگاری ثبت شده که مقداری به طول 256 بیت را خروجی می دهد). بیت کوین نیز از آن استفاده می کند. شبکه Solana به صورت دوره‌ای از تعداد و هش‌های SHA256 نمونه‌برداری می‌کند و داده‌های بلادرنگی را ارائه می‌کند که توسط مجموعه هش‌های موجود در CPUها آموزش داده می‌شود. اعتبار سنجی ها می توانند از این توالی هش برای ضبط یک قطعه خاص از داده های ایجاد شده قبل از ایجاد یک شاخص هش خاص استفاده کنند. مهر زمانی برای تراکنش ها پس از درج این قطعه داده ایجاد می شود.
what is vdf

سرعت بالا، هزینه پایین

سولانا ادعا می کند که به توان عملیاتی 65000 TPS با میانگین زمان بلوک 400 میلی ثانیه و متوسط ​​کارمزد تراکنش 0.000005 SOL (توکن اصلی Solana) می رسد. برای دستیابی به این اعداد، تمام اعتباردهنده‌ها در شبکه یک ساعت رمزنگاری دارند تا رویدادها را به جای منتظر ماندن برای تأیید تراکنش‌های دیگر گره‌ها، پیگیری کنند.
در همین رابطه بخوانید: آینده ارز بیبی دوج کوین

برج BFT چیست؟

Tower BFT یک نسخه بهینه شده از پروتکل Practical Fault Tolerance (PBFT) بیزانسی است که شبکه را ایمن و در حال اجرا نگه می دارد. این مکانیسم توافق اساسی سولانا است که از ساعت رمزنگاری PoH استفاده می کند. برج BFT به مشکلات خاصی مانند هزینه بازگشت، سرعت های مختلف ASIC بین گره ها، یا ریسک مربوط به رای های مبتنی بر پاداش رسیدگی می کند.

پروتکل توربین Turbine در سولانا

توربین یک پروتکل انتشار بلوک است که با تجزیه داده‌ها به بسته‌هایی که با پهنای باند کمی توزیع شده‌اند، از شبکه استفاده می‌کند و به گره‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از توان کمتر عملکرد بهتری داشته باشند.

خوشه ها یا کلاسترها 

خوشه ها گروه هایی از اعتباردهنده ها با اهداف مختلف هستند. اما وظیفه اصلی آن ها همکاری با یکدیگر از طریق ارائه خدمات به تراکنش های مشتری است. به گفته سولانا، خوشه ها ممکن است همزیستی داشته باشند. وقتی دو خوشه یک بلوک پیدایش مشترک دارند، سعی می کنند همگرا شوند.

گلف استریم

گلف استریم به پروتکل ارسال بدون ذخایر سولانا اشاره دارد. 

Pipelining در سولانا

Pipelining یک واحد پردازش تراکنش های متعدد است که مراحل مختلفی را برای هر CPU ایجاد می کند تا کار خود را به پایان برساند. این تکنیک معمولا در طراحی CPU استفاده می شود.
مزایای سولانا

تاریخچه و بنیاد سولانا

سولانا در سال 2017 توسط آناتولی یاکوونکو، مهندس سابق شرکت چند ملیتی کوالکام تاسیس شد. او در همان سال وایت پیپر سولانا را با ایده ایجاد یک سیستم توزیع‌شده با الگوریتم جدیدی منتشر کرد که می‌تواند بر روی بلاک‌چین‌های Proof Stake و Proof of Work که عمدتاً مورد استفاده قرار می‌گیرند ساخته و بهبود ببخشد. اینگونه بود که Proof of History (PoH) متولد شد، یک تکنیک زمان سنجی برای رمزگذاری گذر زمان در ساختار داده.
شاید برای شما جالب باشد: بهترین کارت گرافیک ماینینگ 2022

عرضه اولیه سولانا

یاکوونکو به همکارانش گرگ فیتزجرالد و اریک ویلیامز ملحق شد تا Solana را راه اندازی کند و یک سال بعد یک شبکه آزمایشی اولیه ایجاد کرد و در عین حال آزمایشگاه Solana را نیز تأسیس کرد که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است. این پروژه از طریق یک پیشنهاد اولیه سکه (ICO) آغاز شد و بیش از 25.6 میلیون دلار در مارس 2020 جمع آوری کرد. با این حال، در ژوئن 2021، آزمایشگاه سولانا نیز 314 میلیون دلار برای توسعه بیشتر شبکه جمع آوری کرد. از آن زمان، این پروتکل به یکی از سریع ترین پروتکل های در حال رشد در فضای DeFi تبدیل شده است. در سال 2021، این پروتکل توجه بازار را نه تنها به دلیل فناوری آن، بلکه به دلیل عملکرد چشم گیر توکن SOL بومی خود جلب کرد.

اعضای تیم توسعه دهنده سولانا

به غیر از اعضای موسس یاکوونکو، فیتزجرالد و ویلیامز، این پروژه موفق شد توسعه‌دهندگان و پرسنل مدیریتی معروفی را همراهی کند. تیم پشتیبان بنیاد سولانا، یک سازمان غیرانتفاعی که دفتر مرکزی آن در سوئیس قرار دارد، برای حمایت از سولانا با شرکای بین‌المللی همکاری می‌کند. از طرف دیگر آزمایشگاه Solana، توسعه پروتکل را بر عهده دارد.

حامیان سولانا و اکوسیستم

اولین حضور سولانا، شرکت‌های مطرح در حوزه بلاک چین و فضای دیفای و همچنین سرمایه‌های نهادی از جمله Multicoin Capital، CMCC، Tether، Chainlink، Serum و غیره را جذب کرد. بیش از 231 شرکت در حال حاضر در اکوسیستم سولانا، از صنایع مختلف، گنجانده شده اند. برخی از موارد ذکر شده عبارتند از AMM (بازارسازان خودکار – سرم)، اوراکل ها (ChainLink، Gravity، Switchboard، Band Protocol و Nozomi)، پروژه های استیبل کوین، کیف پول ها و صرافی ها.
market place solana

ارز دیجیتال SOL

SOL توکن بومی و کاربردی سولانا است که برای سهام‌داری و پرداخت هزینه‌های تراکنش استفاده می‌شود. این یک نشانه تورمی است اما با عرضه رو به کاهش و نرخ تورم سالانه 1.5 درصد طراحی شده است. ارز SOL در مارس 2020 و در بحبوحه انتشار شبکه آزمایشی بتا راه اندازی شد و تلاش کرده است تا به یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو تبدیل شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، ارز دیجیتال سولانا در سال 2021 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و حتی از منظر ارزش کل بازار (از سپتامبر 2021) به هفتمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شد. تقریباً 18 ماه پس از ICO، قیمت توکن سولانا 725 برابر قیمت توکن ICO آن یعنی 0.22 دلار شده است.

رقبای سولانا

سولانا در دنیای DeFi تلاش کرده است تا به رقیب قانونی پیشروان صنعتی مانند اتریوم، پولکادوت و بایننس (BSC) تبدیل شود. می‌توانیم آنها را با هم مقایسه کنیم تا ببینیم هر کدام چه مزایا و معایبی دارند. سولانا ظاهراً قادر به دستیابی به سرعت پردازش بیش از 60000 TPS است. این امر آن را به یکی از سریع ترین بلاک چین ها برای رقابت با سایر صنایع خارج از فضای DeFi تبدیل می کند. به عنوان مثال، اتریوم تنها می تواند 16 TPS را مدیریت کند. سولانا این مزیت ها را دارد:
  1. یک الگوریتم اجماع متفاوت برای جلوگیری از تأیید کند تراکنش
  2. توکنومیک جدید برای کارمزدهای کمتر
  3. به طور کلی یک تجربه کاربری بهتر
با این حال، اتریوم در کانون توجه جامعه DeFi قرار گرفته است. زیرا اتریوم 2.0 در حال توسعه است. ETH 2.0 ارتقایی است که همه افراد جامعه DeFi انتظار آن را دارند. این کار می‌تواند مقیاس‌پذیری را بسیار بهبود بخشد، هزینه‌ها را کاهش دهد و توان عملیاتی را افزایش دهد. یکی از ویژگی های مهم سولانا که توسعه دهندگان را به خود جلب کرده است، مکانیسم ترکیبی آن برای حل مسائل معمولی بلاک چین، مانند PoH است که زمان بین تراکنش ها را کاهش می دهد و امنیت شبکه را تقویت می کند.
یک مقاله مفید دیگر بخوانید: مزایا و معایب متاورس چیست؟

غیرخطی بودن بلاک چین سولانا

در اینجا یک ویژگی کلیدی وجود دارد که ما باید در مورد Solana بدانیم که آن را از سایر بلاک چین‌ها متمایز می‌کند: این یک بلاک چین غیرخطی است و سیستم و فناوری ترکیبی آن به طور قابل‌توجهی بر DeFi تأثیر می‌گذارد.

ظهور NFT ها در سولانا

سولانا در سال 2021 از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است، (در درجه اول به دلیل افزایش شدید قیمت آن). در اکتبر 2021، ارز دیجیتال از نظر سود YTD حدود 8000 درصد افزایش یافته است. بخش زیادی از آن به لطف رشد انفجاری توکن های غیرقابل تعویض در بلاک چین سولانا به دست آمد. دلیل اینکه مردم آن را به اتریوم ترجیح می‌دهند ساده است– ارزان‌تر و سریع‌تر بودن – کاربران می‌توانستند NFT‌ها را با هزینه‌ای کم یا بدون هزینه ایجاد کنند و بنابراین صدها پروژه وجود داشت که شروع به کار کردند.

پروژه های بلاک چین سولانا

برخی از آن ها، مانند پروژه آکادمی Degenerate Ape، شامل NFT هایی بود که در آن زمان بیش از یک میلیون دلار فروخته شد. برای مثال، یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز ارزهای دیجیتال، Moonrock Capital، سیزدهمین میمون کمیاب را با 5980 SOL به دست آورد که در آن زمان 1.1 میلیون دلار ارزش داشت. توکن NFT یک میمون به قیمت 5980 SOL یا بیش از 1 میلیون دلار فروخته شد.
nft میمون سولانا

معایب و چالش های سولانا

با این حال، سولانا نقطه شکست های اجتناب ناپذیری دارد که باید با آنها مقابله کند. در حالی که این پروتکل می‌تواند با پروژه‌های بلاک چین با مشخصات بالا رقابت کند، همچنان در برابر متمرکز شدن آسیب‌پذیر است، زیرا اعتبار‌دهنده‌های زیادی برای بلاک چین وجود ندارد. این چیزی است که سولانا به دلیل آن مورد انتقاد قرار گرفته است: هر کسی در شبکه می تواند اعتبار سنج شود، اما انجام این کار چالش برانگیز است. زیرا به منابع محاسباتی بالایی نیاز دارد. این ممکن است دلیلی باشد که چرا پروتکل همچنان خود را به عنوان یک شبکه اصلی بتا برچسب گذاری می کند. ممکن است اشکالات، کدها و تأخیرهای خاصی وجود داشته باشد. با این حال، توسعه‌دهندگان و پروژه‌هایی مانند Solstarter، Serum Swaw یا Raydium همچنان به شبکه می‌آیند تا آن را بسازند یا بخشی از آن باشند. علاوه بر این، شبکه دو قطعی بزرگ را در ماه سپتامبر شاهد بود. مرتب سازی قطعی دوم ساعت ها طول کشید.

پیش بینی قیمت سولانا 2022

در حال حاضر SOL جایگاه هفتم را در CoinMarketCap دارد. همنطور که ابتدای مقاله اشاره شد، قیمت Sol اخیرا افت زیادی داشته است (30 درصد در یک هفته) اما آیا آخرین ارتقاها، پیشرفت ها و تغییرات در بلاک چین SOL به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش‌بینی قیمت سولانا برویم. ما از دید تحلیل تکنیکال نگاهی به آخرین وضعیت قیمت سولانا می اندازیم.
تکنیکال سولانا
نمودار تایم فریم روزانه بالا الگوی کانال نزولی را نشان می دهد. این یک الگوی نزولی است که از پیوستن به اوج‌های پایین تر و کف های پایین تر شکل می‌گیرد. بر اساس نمودار بالا، سولانا توانسته به خوبی از موقعیت خود در برابر خرس ها دفاع کند. به عبارت دیگر، SOL خود را برای افزایش احتمالی صعودی در روزهای آینده آماده می کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است قیمت سقف کانال مقاومتی را بشکند. از آن مقاومت خود فراتر رفته و روندی صعودی شروع شود. البته، این مستلزم بررسی وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال است.
این مقاله مفید را از دست ندهید: پیش بینی قیمت مانا دیسنترالند 2022
برعکس، اگر فشار فروشندگان بیشتر باشد، ممکن است قیمت SOL کاهش یابد. این الگو دوره تثبیت را نشان می دهد که ممکن است باعث شکست قیمت شود. علاوه بر این، شکست از خط روند پایین تر، شروع یک روند نزولی جدید را نشان می دهد. بنابراین حرکت سولانا را در کانال فعلی باید زیر نظر گرفت. شکست از هر طرف، می تواند شروع یک رالی صعودی یا نزولی جدید باشد.

بررسی وضعیت RSI

شاخص قدرت نسبی (RSI) سولانا در سطح 58 قرار دارد، این بدان معناست که SOL در وضعیت تقریباً بیش خرید قرار دارد. در این حالت، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان بدون نگرانی در مورد تغییر قیمت عمده معامله کنند. بنابراین، معامله گران باید ارز دیجیتال را عاقلانه معامله کنند و نباید تحت تأثیر هیاهوی بازار قرار بگیرند. با در نظر گرفتن همه این موارد، معامله گران می توانند از ضررهای غیرمنتظره به دلیل نوسانات شدید بازار کریپتو فاصله بگیرند.
rsi sol

وضعیت میانگین متحرک نمایی و ساده در سولانا

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) SOL نیز نگاه کنیم. از ابتدای سال 2021، قیمت SOL شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از قیمت قبلی است. علاوه بر این، این موارد بلافاصله با نوسانات، تثبیت و اصلاحات همراه است. با در نظر گرفتن این موضوع، سولانا در سال 2022 بازار رقابتی دارد. نمودار زیر نشان می دهد که SOL در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.
sol قیمت

قیمت سولانا در سال 2022

قیمت SOL یک سیگنال صعودی را نشان می دهد. اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت ممکن است همراه با خریداران حرکت کند و سطح مقاومت 351 دلاری خود را بشکند و بالاتر رود. برعکس، اگر سرمایه‌گذاران از ارزهای دیجیتال حمایت نکنند، ممکن است خرس‌ها قدرت را در دست بگیرند و SOL را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت SOL ممکن است به 68.53 دلار کاهش یابد. در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت SOL ما برای سال 2022 صعودی است. این احتمال زیاد برای پیشی گرفتن از بالاترین قیمت فعلی (ATH) در حدود 260.06 دلار در سال جاری وجود دارد. علاوه بر این، سولانا تنها در صورتی می تواند به ATH برسد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.
پیش بینی قیمت ارز سول در 2022

پیش‌بینی قیمت سولانا (SOL) 2023

اگر این روند صعودی ادامه یابد، SOL تا پایان سال 2023 به 500 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 550 دلار را نشان خواهد داد. سپس رشد کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت هایی که به 500 دلار می رسد، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.
یک ارز دیجیتال جذاب در این مقاله معرفی شده: ارز فگ و آینده FEG

پیش بینی قیمت سولانا (SOL) 2024

اگر SOL سطح حمایت را در حدود 200-MA که میانگین متحرک بلندمدت است حفظ کند، خریداران زمان و ثبات کافی برای دستیابی به ماموریت حمله بعدی در سطح حیاتی 750 دلار خواهند داشت.

پیش بینی قیمت سولانا (SOL) 2025

با توجه به آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت SOL و پیش بینی پروژه های جدید پلتفرم، سرمایه گذاران SOL می توانند انتظار مشارکت و ادغام های زیادی را در حدود سال 2025 داشته باشند. این بهترین سرمایه گذاری است. زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 900 دلار برسد.

پیش بینی قیمت سولانا (SOL) 2026

در چهار سال آینده، قیمت SOL می تواند تا 1200 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای SOL چندان دشوار نیست. زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که طبق پیش‌بینی، SOL احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

نتیجه گیری

سولانا علی رغم مشکلاتی که دارد، یک بلاک چین با عملکرد بالا است که توجه جامعه را به خود جلب کرده است. این شرکت از حمایت برخی از نام‌های شناخته‌شده در صنعت برخوردار است و علی‌رغم برخی چالش‌هایش، به نظر می‌رسد در مسیر درست رشد قرار دارد. در مدت زمان کوتاهی، Solana به یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌ها برای برنامه‌های مختلف DeFi تبدیل شد و در مرکز رونق NFT در سال 2021 قرار گرفت.

طراحی سایت خرید و فروش سولانا

اگر علاوه بر خرید و فروش رمز ارزها، به دنبال روش هایی جذاب برای سرمایه گذاری هستید، این پیام مخصوص شماست. شما می توانید با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال به آرتاراکس، قدمی محکم رو به جلو بردارید. به پشتوانه ده سال سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت مانند طراحی سایت صرافی بیت کوین و اپلیکیشن و فعالیت تخصصی به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین شرکت در زمینه طراحی سایت صرافی در خدمت شما هستیم. برای مشاهده نمونه کارهای ما از منوی بالا صفحه اقدام نموده و برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با طراح سایت صرافی

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
محمد امین
1400/11/11 11:31

مقاله خوبی بود، بنظرم سولنا و کاردانو و اتریوم در کنار بیت کوین می تونن یه سبد هولد خیلی خوب باشن

میثم
1400/11/10 16:28

درسته سولانا ادعا کرده که سریعترین بلاک چینه، اما وقتی فشار زیادی رو شبکه میاد قطع میشه الان دو سه بار اینطوری شده. اگه اون تعداد قرارداد هوشمند که رو اتریومه بیاد رو سولانا میشه قضاوت کرد. خصوصا با اومدن اتریوم 2 که بر اساس PoS کار می کنه کار برای رقبای اتریوم مثل کاردانو و سولانا واقعا سخت میشه و بنظرم کلا میرن کنار




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002