بهترین کلکسیون های NFT سال 2022 کدامند؟

بهترین کلکسیون های NFT سال 2022 کدامند؟

یکشنبه 22 خرداد 1401
| 4196
:امتیاز دهید

بهترین کلکسیون های NFT سال 2022 

افزایش روزافزون علاقه به NFT ها یکی از دلایل مهم برجسته شدن تمرکز روی آن ها است. توکن های غیرقابل تعویض، انقلابی در مالکیت دارایی های دیجیتال ایجاد کرده است. در نتیجه، جستجوی افراد برای مشاهده کلکسیون ها یا همان مجموعه های برتر آن ها، در طول یک سال گذشته شتاب بیشتری پیدا کرده است. این در حالی است که بسیاری از افراد در مورد توکن های غیر مثلی اطلاعی ندارند. اما موضوعی که نمی توان از آن گذشت، تبدیل شدن آن ها به یک نقطه برجسته در دنیای فناوری می باشد. شما می توانید هر روز پروژه جدیدی در این فضا به همراه حجم معاملات عظیم مربوط به آن را مشاهده کنید. در نتیجه مهم تر از همیشه، استفاده از کلکسیون ان اف تی برای پیدا کردن انتخاب های جدید است. در ادامه این مقاله جامع از بلاگ آرتاراکس قصد داریم 10 کلکسیون برتر در حوزه ان اف تی ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار رمزارزها را دارید، هم اکنون برای سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال با آرتاراکس تماس بگیرید.
طراحی سایت صرافی

کلکسیون NFT چیست ؟

همان طور که از نامش پیداست و به زبان ساده کلکسیون ان اف تی، مجموعه ای از کاراکتر های تولید شده و منحصر به فرد از NFT ها می باشد که توسط کامپیوتر تولید شده است. به عنوان مثال، آثار هنری با این نام در مقیاس کوچکتر، با مشارکت سازندگان محتوا یا هنرمندان دیجیتالی ایجاد می شود که برای فروش نیز در بازار های مختلف در این حوزه ارائه می شوند. از طرف دیگر برخی از محبوب ترین کلکسیون های NFT را می بینید که در پلتفرم های مربوط با آن برای تجارت در دسترس هستند. برخی از کلکسیون های برتر این حوزه بیش از 500 میلیون دلار تراکنش موفق و 19500 خریدار منحصر به فرد، تنها در عرض 7 روز انجام داده اند.
در همین رابطه بخوانید: چطور NFT رایگان بسازیم؟

10 کلکسیون های برتر nft در سال 2022

در ادامه قصد داریم برخی از کلکسیون های برتر را معرفی و توضیحاتی نیز ارائه دهیم:

1- دریبلی Dribblie 

دریبلی یکی از اولین کلکسیون های ان اف تی، که برای سرمایه گذاری و کسب درآمد است. دریبلی در واقع یک بازی مدیریت فوتبال است که در آن بازیکنان می توانند از طرق شرط بندی، مالکیت و اجاره ان اف تی جوایزی کسب کنند.

2- باشگاه فلای فیش Flyfish Club 

فلای فیش کلاب یکی از ایده های منحصر به فرد مجموعه NFT است که امروزه می توانید پیدا کنید. فلای فیش اولین باشگاه غذاخوری خصوصی را برای اعضای ان اف تی تاسیس کرد. اعضای این باشگاه می توانند از دسترسی به یک اتاق غذاخوری خصوصی به مساحت بیش از 3000 متر مربع در شهر نیویورک لذت ببرند.

3- لاکی بلوک Lucky Block NFTs 

NFT های لاکی بلوک با ارزش ترین کلکسیون ان اف تی در حال حاضر هستند که از محبوبیت خاصی نیز برخورداند. نکته جالب این است که توکن غیر مثلی لاکی بلوک به غیر از ارزش ذاتی، ارزش بیشتری را برای مالکان به ارمغان می آورد. هر NFT آن می تواند به عنوان یک بلیط برای قرعه کشی های روزانه در پلتفرم کار کند.

4-آزوکی Azuki 

نام بزرگ بعدی در کلکسیون برتر NFT ها، با نام Azuki است. این مجموعه که به عنوان اسکیت بازان خود خوانده در دنیای مجازی نیز شناخته می شود، با جابجایی بین دنیای فیزیکی و دیجیتال، سرمایه گذاران مشتقاق بسیاری را به خود جلب کرده است. این پروژه اساسا مجموعه ای از 10000 آواتار منحصر به فرد است. مجموعه ان اف تی آزوکی از شخصیت‌ها و شراکت‌ها برای تشویق همکاری با لباس‌های خیابانی در کنار محصولات جدید NFT استفاده می‌کند.
شاید برای شما جالب باشد: روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان

5-Bored Ape Yacht Club 

یکی از کلکسیون های محبوب NFT در بازار است که حتما نام Bored Ape Yacht Club یا BAYC را شنیده اید. این کلکسیون یک پروژه ان اف تی جالب می باشد که توسط Yuga Labs توسعه یافته است. این مجموعه دارای آواتارهای منحصر به فرد مبتنی بر بلاک چین اتریوم با ویژگی های برجسته آن ها است. اساساً با الگوی یک میمون متحرک، توکن های غیرمثلی BAYC برای هر شخصیت طراحی های متفاوتی دارند. طرح‌های منحصربه‌فرد میمون‌های دیجیتال، نادر بودن آنها را تأیید می‌کند و در نتیجه ارزش آن ها را افزایش می‌دهد. البته افراد معروفی نیز از این کلکسیون حمایت می کنند. به لطف افراد مشهوری مانند پاریس هیلتون و جیمی فالون که میمون های خسته خود را در پلتفرم های دیجیتال مختلف به رخ می کشند، حجم معاملات مجموعه BAYC بدون قید و شرط دو برابر شده است.
کلکسیون ان اف تی

6- NBA Top Shot 

یکی دیگر از موارد قابل توجه در میان پرفروش ‌ترین کلکسیون های NFT ، می‌تواند توجهات را به NBA Top Shot جلب کند. این کلکسیون پروژه ای است که در آن طرفداران بسکتبال، می توانند ویدئوهای رسمی و دارای مجوز بسکتبال را به صورت توکن های غیر قابل تعویض یا همان ان اف تی خریداری کنند. 

7- CryptoPunks 

صحبت در مورد مجموعه های محبوب NFT بدون ذکر نام CryptoPunks عملاً نامعتبر است. کریپتو پانک در حال حاضر گران‌ترین مجموعه ان اف تی موجود است. این مدرن ترین پروژه و اولین پروژه ای بود که توجه علاقه مندان به توکن های غیرمثلی را به خود جلب کرد. کلکسیون CryptoPunks NFT شامل 10000 کاراکتر منحصر به فرد 8 بیتی بر بستر شبکه اتریوم است. 
کریپتو پانکس

8- Mutant Ape Yacht Club 

کلکسیون میمون های جهش یافته Mutant Ape Yacht Club یا MAYC برداشت جالب دیگری از ایده های مجموعه NFT، با پیشرفت های ظریف نسبت به ان اف تی های BAYC است. در حالی که مجموعه BAYC NFT دارای 10000 مجموعه آواتار است، MAYC دارای حدود 20000 آواتار است. دارندگان BAYC NFT می توانند از سرم Mutat برای تغییر ان اف تی های BAYC به MAYC NFT های جدید استفاده کنند.
یک مقاله جذاب و مفید دیگر: بهترین کیف پول های متاورسی 

9- Meebits

Meebits دومین ورودی محبوب در کلکسیونی است که توسط تیم سازنده CryptoPunks برای سرمایه گذاری ایجاد شده است. Larva Labs کلکسیون جدید Meebits را پس از موفقیت CryptoPunks توسعه داد. این مجموعه شامل حدود 20000 شخصیت سه بعدی منحصر به فرد است که بر اساس شخصیت های محبوب بازی های ویدیویی که در Minecraft و Roblox مشاهده می کنید طراحی شده اند. این کلکسیون توکن غیرمثلی حدود 9000 عدد از Meebit را تنها در عرض 8 ساعت پس از عرضه به فروش رساند. یکی دیگر از نکات برجسته و امیدوارکننده در مورد Meebits به عنوان یک مجموعه NFT، این است که می تواند عملکردهایی را برای استفاده به عنوان آواتار در تجربیات واقعیت مجازی، بازی ها یا متاورس فراهم کند.

10- Crypto Baristas 

کریپتو باریستا که توسط Coffee Bros راه اندازی شد، اولین کافه جهان است که با بودجه NFT تامین می شود. در مرحله اول، این مجموعه تقریبا 60 شخصیت کافئین دوست را راه اندازی کرده است. مالکیت شخصیت های توکن های غیر قابل تعویض، به مفهوم سازی و بهره برداری از اولین کافه با بودجه ان اف تی کمک می کند. پروژه Crypto Baristas همچنین یک مداخله نوآورانه برای حل سه مسئله مهم در پروژه های مختلف NFT است. طبق اعلام کریپتو باریستا می تواند مشکلات مالکیت، حاکمیت و مدیریت جامعه را به طور موثر حل کند.
کلکسیون nft

سخن پایانی 

معرفی برخی از بهترین کلکسیون های NFT نشان از اهمیت و رشد روز افزون ان اف تی ها در جامع امروزی دارد. هر کدام از این مجموعه ها برای اهداف خاصی طراحی و ایجاد شده اند. با توجه به گسترش تکنولوژی و زندگی دیجیتال آینده خوبی برای این نوع مجموعه ها پیش بینی می شود. در این مقاله از بلاگ طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس نیز سعی شد با برخی از کلکسیون های معروف در این حوزه آشنا شوید. شما عزیزان می توانید جهت راه اندازی سایت خرید و فروش آثار NFT و ارزهای دیجیتال با کارشناسان آرتاراکس در ارتباط باشید. 
مشاوره طراحی سایت صرافی آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002