ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه گذاری بلند مدت

ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه گذاری بلند مدت

شنبه 18 بهمن 1399
| 5161
:امتیاز دهید

سرمایه گذاری طولانی مدت ارزهای دیجیتال ممکن است یک استراتژی خوب برای افزایش سرمایه اولیه باشد. بیش از 180 ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که می تواند شما را ثروتمند کند. اما کدام یک از این ارزها برای افراد تازه وارد می تواند سودآور و امن باشد. ما قصد داریم لیستی از بهترین سکه ها و آلت کوین ها را برای سرمایه گذاری طولانی مدت ارائه دهیم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم برای تجربه یک سرمایه گذاری پرسود، با استعلام هزینه طراحی سایت صرافی آرتاراکس قدم محکمی بردارید.

جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری بلند مدت

سرمایه گذاری بلند مدت به این معنی است که شما قصد دارید دارایی هایی را به قصد فروش دیرتر (مثلاً در یک سال) به دست بیاورید. اصطلاح خاصی در سال 2013 اختراع شد که به نگهداری دارایی های رمزنگاری شده بدون توجه به وضعیت بازار اشاره دارد: هودلینگ. این کلمه ممکن است مترادف با سرمایه گذاری طولانی مدت باشد. 
رویکرد سرمایه گذاری بلند مدت با ابزارهای معمول سرمایه گذاری مانند اوراق قرضه، سهام و غیره کاملاً کار می کند. هنگام حضور در صنعت رمزنگاری، باید به یاد داشته باشید که بازار رمزنگاری ماهیت بسیار ناپایداری دارد. صنعت بسیار سریع در حال تغییر است، و این برخی از خطرات را در پی دارد. دارایی که امروز می خرید می تواند در مدت یک سال اعتبار نداشته باشد. با این حال، همان عامل نوسانات، همراه با سایر رویدادهای رمزنگاری ، ممکن است ارزش یک دارایی خاص را به طرز چشمگیری تغییر دهد و سود قابل توجهی به همراه داشته باشد.
علاوه بر این، نگه داشتن ارز رمزنگاری شده در دراز مدت خطر کمتری نسبت به تجارت روزانه دارد (به خصوص اگر این اولین قدم های شما در یک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باشد). 

نکات مثبت 

  • نوسانات رمزنگاری می تواند ارزش سرمایه گذاری رمزنگاری شما را چند برابر افزایش دهد
  • نگه داشتن سکه ارز دیجیتال می تواند سود قابل توجهی به همراه داشته باشد
  • هیچ مرجع مرکزی در مورد ارزهای رمزپایه وجود ندارد. شما کسی هستید که می توانید آن را کنترل کنید. دارایی های دیجیتال غیرمتمرکز هستند، این بدان معناست که هیچ دولتی نمی تواند روی آن ها تاثیر بگذارد

نکات منفی

  • نوسانات ممکن است باعث کاهش ارزش سرمایه گذاری های طولانی مدت شود
  • از آنجا که ارزهای رمزپایه دارایی های دیجیتالی هستند، همیشه تهدید کیف پول و نگهداری آن وجود دارد
  • دسترسی به کیف منابع مالی ممکن است از بین رفته باشد (رمز فراموش شده، هک و غیره)

  برسی، تحقیق و برنامه ریزی روی ارز دیجیتال مورد نظر

 




هنگامی که تصمیم گرفتید در ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنید و مدت طولانی آن را نگه دارید، برخی از نکات اساسی باید بررسی شود.
ارز رمزنگاری شده ای را انتخاب کنید. در مورد دارایی های دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری طولانی مدت تحقیق خود را انجام دهید. به اعتبار سکه توجه کنید و بررسی شبکه های اجتماعی آن را فراموش نکنید.
درباره ایده پشت پروژه تحقیق کنید. آیا برای حل مسائل بلاکچین روش جدیدی ارائه می دهد؟ شاید، این یک چشم انداز جدید در مورد توسعه زنجیره بلوک زیر ارائه می دهد؟ تصمیم بگیرید که آیا پروژه مبنای محکمی برای تبدیل شدن به استاندارد صنعت دارد یا خلاصه اینکه آیا ارزش توجه شما را دارد؟
ارزش بازار ارز رمزنگاری شده را بررسی کنید. سقف بازار و سهم بازار یک دارایی دیجیتال خاص را نشان می دهد. هرچه سرپوش بازار بالاتر باشد، خطراتی برای سرمایه گذاران کمتر است.
هر سرمایه گذار باتجربه می داند که کلید تصمیم گیری موفق در زمینه سرمایه گذاری ، متنوع سازی اوراق بهادار است. یک ضرب المثل قدیمی و تحریک کننده که ادعا می کند "همه تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهید" برای سرمایه گذاری طولانی مدت رمزنگاری کاملا مفید است. خرید چند دارایی رمزنگاری برای قرار دادن آنها در طولانی مدت به اندازه کافی عاقلانه است. به این ترتیب شانس بیشتری برای افزایش ارزش برخی از آنها وجود دارد و به این ترتیب سود حاصل می شود.
یک مقاله جذاب و مفید دیگر بخوانید: متاورس چیست و چه کاربردی دارد؟

کدام ارزهای رمزنگاری شده را انتخاب کنید

باید بازار را تجزیه و تحلیل کرد تا گزینه های سرمایه گذاری امیدوار کننده و بالقوه خوبی را انتخاب کند. در ادامه به برسی ای می پردازیم تا بتوانید در انتخاب ارز دیجیتال مناسبتان کمکتان کنیم.



 

ارزهای رمزپایه اصلی

ارزهای رمزپایه اصلی نوعی دارایی رمزنگاری هستند که اساساً ستون های صنعت هستند. بدیهی است که اولین و پیشروترین رمز ارز دیجیتال بیت کوین است. داشتن بیت کوین همیشه یک تصمیم منطقی و هوشمندانه است.
مکان دوم در دست اتریوم است، بیشتر برنامه های مبادلات غیر متمرکز که در حال پیشرقت هستند، بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده اند. این موضوع همواره ارزش اتریوم را همیشه حفظ می کند و آن را انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند. 
 

ارزهای دیجیتال ناشناس

تا زمانی که صنعت رمزنگاری قول می دهد هویت شما را تأمین کند و حریم معامله را برای هر کاربر فراهم کند، ارزهای رمزپایه ناشناس تقاضای زیادی دارند. دنیای بلاکچین و ارزهای رمزپایه به سمت پذیرش انبوه پیش می رود. آماده سازی برای روزی که دارایی های دیجیتالی ناشناس بخشی حیاتی از برنامه روزمره ما باشد بسیار مهم است.
معروف ترین ارزهای دیجیتالی که امنیت حریم خصوصی شما را تضمین می کند، مانرو و زی کش است. هر دو امکان معاملات غیرقابل ردیابی و بسیار رمزگذاری شده را دارند.
 

پروتکل ارزهای رمزپایه

بسیاری از پروژه های "روشن" نوید می دادند که جهان را به مکان بازگشت بهتر به عصر عرضه اولیه ارزهاس دیجیتال تبدیل کنند. اکثر آنها در حال حاضر غیرفعال شده یا اعلام خروج کلاهبرداری کرده اند. با این حال ، آن دسته از پروژه هایی که در زمینه موفقیت خود راه حل موفقیت آمیز داشتند ، توانستند آن را در سال 2020 تحقق بخشند.
سکه دات برای اثبات اعتبار خود به مدت کافی در بازار حضور داشته است. این پلتفرم یک راه حل برای انتقال بین زنجیره ای، مقیاس پذیری و غیره ارائه می دهد. داشتن یک سکه دات برای سرمایه گذاری بلند مدت ممکن است ایده خوبی باشد.
آدا پروژه جامع دیگری است که هدف آن حل مشکلات اصلی بلاکچین مانند عدم مقیاس پذیری ، سرعت معامله ، امنیت و شفافیت است. سکه آدا با شهرت بی عیب و نقص، سرمایه بالای بازار و پتانسیل زیادی برای انتشار راه حل های واقعا پیشرفته، باید بخشی از استراتژی سرمایه بلند مدت شما باشد.
چرا استراتژی های سرمایه گذاری بلند مدت شامل خرید سکه میوتا هستند؟ این یک دارایی بسیار جذاب برای معامله گران است. ویژگی این ارز این است که بدون کمسیون و ماینر کار می کند ! توسعه دهندگان پروژه موفق به راه اندازی شبکه ای کاملاً خودپایدار و بی نهایت مقیاس پذیر شدند که در آن کاربران معاملات سایر کاربران را تأیید می کنند. علاوه بر این، این پروژه مبتنی بر بلاکچین نیست و در عوض، از روش اجماع منحصر به فرد تانگل استفاده می کند. 
نئو با دارا بودن کلیه ویژگیهای اصلی ارز دیجیتال (تمرکززدایی ، روشهای رمزنگاری رمزنگاری ، عدم کنترل توسط دولت) از مزایای رقابتی زیادی برخوردار است که به موجب آن با اطمینان از سرمایه گذاری کل بازار خود را در ارزهای برتر تثبیت کرد.

سایر ارزهای رمزپایه

آلت کوین های دیگری نیز وجود دارند که ارزش توجه شما را دارند. سکه هایی مانند ترون این دارایی ها برای حفظ محیط مناسب در اکوسیستم بلاک چین های بومی آنها ایجاد شده اند. با این حال ، نیازی به یادآوری نیست که وضعیت بازار ممکن است در عرض چند ساعت تغییر کند. با این حال داشتن این سکه به دلیل نظمی که دارد ریسک کمتری دارد.
استلار برای تسریع پرداخت ها و کاهش کارمزد معاملات مرزی تلاش می کند. به طور گسترده توسط شرکت هایی با سرمایه چند میلیون مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از برترین ارزهای رمزپایه ارزان قیمت است. این شرکت روند صعودی روشنی را نشان می دهد.
 

نتیجه گیری

از آنجا که این صنعت دسترسی به بیش از 180 ارز رمزپایه را فراهم می کند، فرد می تواند ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود را انتخاب کند. تمام ارزهایی که معرفی شده قابل خرید از سایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال داخل ایران هستند و می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید. سرمایه گذاری عاقلانه انجام دهید، و ممکن است طرف خوش شانس بی ثباتی با شما باشد. برای داشتن یک سرمایه گذاری پرسود، با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال آرتاراکس شروع کنید.
 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002