معاملات اجتماعی ( social trading ) چیست؟

معاملات اجتماعی ( social trading ) چیست؟

شنبه 4 بهمن 1399
| 2399
:امتیاز دهید


سرمایه گذاری در بازارهای ارزهای دیجیتال به دانش و تجربه گسترده ای نیاز دارد. شما باید در جریان رویدادهای خبری تأثیرگذار بر دنیای تجارت باشید و همچنین توانایی خواندن نمودارها، گزارش های تحلیلی و درک روندها را داشته باشید. اگر توانایی درک این داده ها را نداشته باشید به احتمال زیاد پول خود را در خرید و فروش ارز دیجیتال از دست می دهید. راه حل این مشکل چیست ؟ 
معاملات اجتماعی بهترین راه حل این مشکل است.

معاملات اجتماعی چیست؟

معاملات اجتماعی کمابیش مانند یک شبکه اجتماعی کار می کند. تنها تفاوت این است که مردم به جای اشتراک عکس های سلفی یا ناهار، ایده های تجاری را به اشتراک می گذارند. در اینجا معامله گران با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، نتایج معاملات سایر افراد حرفه ای را مشاهده می کنند و در زمان فاجعه فکری درباره چگونگی وضعیت بازار می کنند. به عنوان یک سرمایه گذار کم تجربه، شما یک سرمایه گذار موفق را انتخاب می کنید و اگر استراتژی معاملاتی وی را دوست داشتید، میتوانید شروع به دنبال کردن وی کرده و معاملات او را کپی کنید.

مزایای تجارت اجتماعی چیست؟

دسترسی سریع به اطلاعات تجاری قابل اعتماد با استفاده از این سیستم ها شما دیگر نیاز نیست دنبال اطلاعات بگردید یا نقل قول هایی که بعضی وقت ها هم ممکن است نادرست باشند را ببینید. در اینجا شما مستقیم با سرمایه گذاران ماهر در ارتباط هستید و اطلاعات قابل اعتماد را در کمترین زمان به دست می آورید.

درک سریع بازار معاملات

وقتی شما اطلاعات دسته بندی شده که همگی آن ها نیز مورد تایید هستند را در بازده زمانی بلند مدت در اختیار دارید، درک بازاری که با آن در ارتباط هستید بسیار ساده می شود و این به شما کمک می کند تا سود بیشتری را از آن بازار کسب کنید.

کسب درآمد در حالی که هنوز یاد می گیرید

سیستم عامل های معاملات اجتماعی به شما امکان می دهد از سرمایه گذاران باتجربه یاد بگیرید، جایی که می توانید با نحوه حرکت در بازار معاملات آشنا شوید و با کپی کردن معاملات آنها درآمد کسب کنید. بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا تمام دانش لازم را برای شروع کار کسب کنید. و در کنار کسب درآمد می توانید یاد بگیرید تا روزی شما هم بتوانید پیشرو شوید.
 

ایجاد یک جامعه تجاری از سرمایه گذاران

سیستم عامل های تجارت اجتماعی جامعه ای از سرمایه گذاران را ایجاد می کنند، جایی که می توانید با سایر سرمایه گذاران تعامل کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید، در حالی که در زمینه های مختلف همکاری می کنید. این یک پلت فرم آنلاین است، تا زمانی که اینترنت داشته باشید می توانید از هرجای دنیا به سرعت و به راحتی به اطلاعات تجارت دسترسی پیدا کنید. 

سیستم عامل های محبوب برای تجارت اجتماعی

1.    Spiking

2.    Coinmatics

3.    eToro

4.    TradingView

5.    Covesting




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002