آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

یکشنبه 5 اسفند 1397
| 2540
:امتیاز دهید

افتتاح حساب پرفکت مانی 

امروز استفاده از صرافی های آنلاین در بین عموم مردم رایج شده است. ارزهای دیجیتالی و وبسایت های ارائه دهنده خدمات مربوطه، از جمله پرفکت مانی مورد استقبال افراد واقع شده. در این اموزش روش افتتاح حساب پرفکت مانی را آموزش می دهیم. آرتاراکس اماده پذیرش پروژه های طراحی سایت پرفکت مانی را برای شما عزیزان دارد. 
 
افتتاح حساب پرفکت مانی
 

ابتدا باید برای حساب کاربری خود به دلخواه نامی تعریف کنید. در کادر بعد باید نام و نام خانوادگی، شهر و کشور محل اقامت، آدرس، کد پستی، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید.

سپس باید نوع حساب کاربری خود را مشخص کنید. چنانچه از طرف شرکت خاصی در سایت ثبت می کنید و یا برای فعالیت تجاری قصد افتتاح حساب دارید باید نوع حساب رو تجاری و در غیر این صورت حساب شخصی رو انتخاب می کنید.

 
افتتاح حساب پرفکت مانی
 

در گام بعدی یک پسورد برای حساب کاربری خود تعریف می کنید و جهت تأیید آن پسورد را مجدداً تایپ کنید. در مرحله آخر حروف و اعدادی که در تصویر می بینید را داخل کادر مربوط به آن وارد کرده و پس از مطالعه قوانین سایت گزینه شرایط توافقنامه رو می پذیرم رو تیک کنید. در انتها هم روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

در همین رابطه بخوانید: ارز دیجیتال فگ چیست؟
 

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام باید وارد ایمیل خود شوید و کد شناسایی پرفکت مانی که برای شما ارسال شده است را یادداشت کنید. اکنون شما با این کد شناسایی و پسوردی که قبلاً تعریف کرده اید می توانید وارد حساب کاربری پرفکت مانی خود شده و عملیات مالی خود را انجام دهید.


حساب پرفکت مانی

برای آشنایی بیشتر با پرفکت مانی مقاله پرفکت مانی چیست را مطالعه نمایید.

طراحی سایت خرید و فروش پرفکت مانی

در این رابطه خوب است بدانید که آرتاراکس قابلیت طراحی سایت ارز دیجیتال را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای استعلام قیمت طراحی صرافی ارز دیحیتال با ما تماس بگیرید.



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002