چه زمانی بیت کوین بخریم؟ آیا گران تر می شود؟

چه زمانی بیت کوین بخریم؟ آیا گران تر می شود؟

پنجشنبه 10 مرداد 1398
| 3237
:امتیاز دهید

آینده قیمت بیت کوین

افت و خیز قیمت بیت کوین یکی از تیترهای اصلی دنیای خبر در این سال ها بوده است و بارها و بارها شاهد افزایش و کاهش نرخ این ارز و دیگر ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بودیم. اما برای سال 2019 و به ویژه 2020 این تغییرات ادامه خواهد داشت؟ در این مقاله مقصود قیمت همه ارزهای دیجیتال است و استفاده از نام بیت کوین بیشتر به دلیل عمومی تر بودن و شناسایی بیشتر آن در بازار است. قبل از ادامه مقاله، اگر به خدمات طراحی سایت ارز دیجیتال نیاز دارید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید:
طراح سایت صرافی
در سال 2017 و برای اولین بار قیمت بیت کوین به بیش از 18000 دلار و تا نزدیک به 19000 دلار هم رسید. همانطور که می دانید در ابتدای کار و معرفی این ارز دیجیتال، نرخ تبادل بیت کوین با دلار امریکا بسیار ارزان و کمتر از یک دلار بود ولی پس از مدتی در کانال 3000 دلار بالا و پایین می شد و اکنون هم که قیمت بیت کوین در حدود 9000 دلار برآورد می شود. اگرچه بیت کوین نرخ بسیار بالایی دارد ولی شاید نتوان به صورت قطع گفت که در آینده نزدیک این نرخ تا چه حد جابجایی خواهد داشت.
آینده بیت کوین

البته اگر نمودارهای قیمت بیت کوین را بررسی کنید متوجه می شوید که از اوایل ژانویه 2019 قیمت بیت کوین روند صعودی گرفت ولی پس از مدتی دوباره به صورت نزولی درآمد و این نشان می دهد که قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هنوز به پایداری و ثبات لازم نرسیده و برای دوستانی که پشتوانه مالی گسترده ای ندارند نمی تواند روش مطمئنی برای سرمایه گذاری باشد. جهت کسب درآمد از طریق طراحی سایت صرافی، به ویژه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و طراحی سایت بیت کوین می توانید از صفحه فروشگاه ساز ارزهای دیجیتال آرتاراکس بازدید فرمایید.

 
قیمت آینده بیت کوین
 

پیش بینی بلند مدت بیت کوین

برای پی بردن به پاسخ این سوال جستجویی در میان سایت های تخصصی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت داشتند انجام دادیم. وب سایت Coinswitch در جدیدترین مقاله تحلیلی خود در خصوص قیمت بیت کوین به صورت بسیار جالبی در مورد آینده این ارز دیجیتال اعلام نظر کرده است. در این وبسایت با توجه به اظهار نظر های افراد متخصص و صاحب نظران در این حوزه وضعیت آینده بیت کوین از زبان این افراد مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه با بررسی اظهار نظر 11 نفر از این افراد همراه ما باشید. 

نظر جان مک آفی درباره بیت کوین

جان مک آفی، موسس شرکت امنیتی مک آفی اعلام کرده که بر اساس نتایج الگوریتیمی خاص که او مورد استفاده قرار داده پیش بینی می شود قیمت بیت کوین تا پایان سال 2020 تا یک میلیون دلار بالا برود! این مورد بسیار عجیب و شاید نشدنی باشد چرا که تنها فردی که چنین پیش بینی داشته خود آقای مک آفی بوده و دیگران مبالغی با اختلاف بسیار زیاد را پیش بینی می کنند.

یک مقاله مرتبط و جذاب بخوانید: آینده ارز فگ 

جانی سینک، مدیر مالی موسسه Bitpay

در ادامه به نقل بلومبرگ به مصاحبه ای با آقای جانی سینک، مدیر ارشد مالی در موسسه مالی Bitpay استناد شده که ایشان نیز روند افزایشی را برای بیت کوین پیش بینی کرده و معتقدند به دلیل اثر شبکه ای شدن بیت کوین و موج هیجانی که در حال حاضر در این خصوص وجود دارد باید قیمت بیت کوین بازهم افزایش پیدا کند تا شاید تا حدود 15 هزار تا 20 هزار بالا برود. در عین حال آقای سینک معتقد است که دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم نیز در این سال روند افزایشی شدیدی را تجربه خواهند کرد.


قیمت بیت کوین در آینده
 

تام لی و سم داکتر، تحلیلگران ارشد JPMorgan  

آقای تام لی که سابق بر این تحلیلگر موسسه JPMorgan بوده و یکی از بنیانگذاران موسسه تحقیقاتی Fundstrat  (فعال در زمینه تحلیل بازار و استراتژی شرکت ها) می باشد به همراه سم داکتر از همین موسسه، معتقدند که نزول اخیر قیمت بیت کوین به دلیل عدم تمایل کاربران به آن نیست و به خاطر موج کاهشی در ارزش سهام و افت بازار جهانی است.

آقای لی در این خصوص نرخ کاهش  ارزش سهام شرکت هایی مانند اپل، فیسبوک و آمازون را به عنوان دلیل خود بیان می کند و معتقد است که در سال جاری و پس از آن نیز دوباره قیمت بیت کوین روند افزایشی به خود خواهد گرفت و حداقل تا 7 درصد از 4/5 میلیارد حساب کاربری Visa در آینده براساس بیت کوین مبادلات تجاری خود را برنامه ریزی خواهند کرد. آقای لی معتقد است که بیت کوین می تواند روند افزایشی خود را تا رسیدن به نرخ تبادلی کمتر از 36000 دلار تا پایان سال 2019 ادامه دهد. البته این مقدار میانگین است و آقای لی در ادامه صحبت های خود بیان کرده که به صورت کلی نرخ بیت کوین در پایان سال 2019 و اوایل سال 2020 رقمی بین 20 هزار دلار تا 64 هزار دلار باشد.

تحلیل رونی مواس، تحلیل گر ارشد حوزه رمزارزها

متخصص بعدی که در این خصوص اظهار نظر کرده آقای رونی مواس، تحلیل گر بازار ارزهای دیجیتال است که معتقد است بیت کوین در سال 2019 و 2020 می تواند تا 28 هزار دلار رشد کند. او معتقد است که با کاهش منابع توزیع کننده بیت کوین، نرخ تبادل این ارز مجازی افزایش خواهد داشت. او معتقد است که در سال جاری و پس از آن تمایل کاربران برای ماینینگ افزایش بسیار زیادی خواهد داشت و این درحالی است که با عدم محدودیت در استخراج بیت کوین، ابزارهای ماینینگ آن نیز افزایش فزاینده ای در تولید و عرضه خواهند داشت.


طراحی سایت صرافی
 

مایکل نوورگراتز، اقتصاد دان

آقای مایکل نوورگراتز، اقتصاد دان و مؤسس Galaxy Digital، از موسسات معتبر تحلیل بازار ارزهای دیجیتال اما نظری کمی متفاوت با دیگران دارد و معتقد است که نرخ بیت کوین در سال جاری به بیش از 9 هزار دلار نخواهد رسید و این افزایش در سه ماهه ابتدایی سال 2019 اتفاق افتاده و به نظر ایشان بازار بیت کوین بعد از آن به سطح اشباع خود می رسد. در واقع آقای نوروگراتز معتقد است که قیمت بیت کوین هیچ گاه به بیش از 20 هزار دلار نخواهد رسید و به مرور در همین محدوده به ثبات برسد.

در همین رابطه بخوانید: همه چیز درباره متاورس

فران استرنجر، متخصص حوزه ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از پیش بینی های دیوانه واری که در تحقیق Coinswatch اعلام شده مربوط به اظهار نظر آقای فران استرنجر است که برای بیت کوین رسیدن به نرخی در حدود 20 هزار دلار تا ژانویه 2020 را پیش بینی کرده است. به عقیده این محقق حوزه مالی و ارزهای دیجیتال، دلیل این افزایش قیمت گسترده، به صورت نسبی به افزایش تمایل کاربران به این حوزه مربوط می شود ولی به صورت خاص به عوامل پیرامونی آن اشاره نشده است.
 

طراحی سایت صرافی
 

ژائو دونگ، یکی از تاجران بزرگ حوزه ارزهای دیجیتال

ژائو دونگ که به دلیل تجارت گسترده خود در حوزه ارزهای دیجیتال در این حوزه به شهرت بالایی در چین رسیده است معتقد است که بیت کوین تا پایان سال 2021 به نرخ 50 هزار دلار خواهد رسید و اکنون بهترین و مناسب ترین زمان برای خریدن بیت کوین و نگهداری آن است، چرا که افراد با خرید بیت کوین می توانند تنها در طول سه سال میزان دارایی خود را در بدترین حالت دو یا سه برابر کنند.

آنتونی پامپلیانو مؤسس و مشاور مدیریت مالی

آقای پامپلیانو نیز یکی از افراد دیگری است که با نظر جمع مخالف بوده و معتقد است که قیمت بیت کوین از حدود 3000 دلاری که تا چند وقت پیش در آن قرار داشت فراتر نخواهد رفت. آقای پامپلیانو معتقد است که حتی در ماه های آینده نرخ بیت کوین با روند کاهشی خود تا 500 دلار دیگر ارزان می شود. البته ایشان دلیل این استدلال خود را بیان نکرده است و شاهد آن هستیم که در اواسط سال 2019 قیمت هر بیت کوین تا مرز 10000 دلار هم پیش رفته است.


طراحی سایت صرافی
 

آرتور هییز، مدیر عامل موسسه مالی BitMex

آرتور هییز نیز از افراد بسیار فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که نظری مانند پامپلیانو داشته ولی با این تفاوت که وضعیت بیت کوین پس از سال 2019 دوباره افزایشی می شود. آقای هییز معتقد است که بیت کوین پتانسیل افزایش تا نرخ 50 هزار دلاری را دارد ولی برای سال 2019 انتظار افزایش از آن درست نیست. البته 2019سال باید به این مورد اشاره کنیم که آقای هییز پیش از این اظهار نظر متفاوتی داشته و اعلام کرده بود که قیمت بیت کوین می تواند در پایان سال 2019 افزایش یابد.

ونی لینگام، مدیرعامل استارت آپ Civic

آقای لینگام نیز در این حوزه جزء گروهی است که به کاهش قیمت بیت کوین معتقد است. بنابر نظر ایشان بازار بیت کوین در سال جاری به اشباع رسیده و ابتدا  به نرخ 3000 دلار رسیده و سپس افزایش خواهد یافت تا در نهایت در همین محدوده 9 هزار دلاری به ثبات برسد.


طراحی سایت صرافی
 

سخن پایانی

همانطور که در اظهار نظر این یازده متخصص حوزه ارزهای دیجیتال دیدید، با دو گروه از افراد روبرو هستیم که گروه اول معتقدند که بیت کوین افزایش قیمت بسیار شدیدی طی دو سال آینده خواهد داشت و در نقطه مقابل، گروه دوم معتقدند که این ارز به اشباع خود رسیده و نباید انتظار بیشتری از آن داشته باشیم.

با این حال وب سایت Coinwitch در ادامه این نتیجه گیری را کرده که قیمت بیت کوین در اواخر سال 2019 باید به محدوده قیمت 20 هزار دلاری رسیده و کشورهایی مانند ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و چین، بیشترین نرخ تبادلات در این حوزه را خواهند داشت. البته این وب سایت معتقد است که بیت کوین در ادامه می تواند باز هم روند افزایشی خود را حفظ کند و تا پایان سال 2023 به مبلغی در حدود 50 هزار دلار هم برسد که بسیار جالب و شاید دور از ذهن است.
 

طراحی سایت صرافی
 

اما نظر شما در این مورد چیست؟ آیا به صورت کلی سرمایه گذاری روی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را کاری منطقی و عقلانی و روشی با سود تضمین شده برای سرمایه گذاری می دانید؟

طراحی سایت صرافی 

اگر شما هم علاقمند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از طریق طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هستید، یا به دنبال طراحی سایت پرفکت مانی و طراحی سایت خرید و فروش وبمانی می باشید، با آرتاراکس تماس بگیرید. ما با داشتن تیم برنامه نویسی، طراحی و گرافیک، سئو و پشتیبانی مجرب و حرفه ای، آماده ارائه راهکارهای متنوع در این زمینه به شما عزیزان هستیم. افتخار ما اجرای پروژه های متعدد طراحی سایت ارز دیجیتال در طول سالیان متمادی می باشد. مشاهده کنید: نمونه کارهای طراحی سایت صرافی 

تماس آرتاراکس

 
 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002