طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و هزینه های آن

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و هزینه های آن

شنبه 6 آذر 1400
| 8910
:امتیاز دهید

طراحی سایت صرافی و هزینه های آن

امروزه ما شاهد معرفی فناوری های شگفت انگیز و نوین برای تسهیل و بهبود زندگی انسان ها هستیم. یکی از این تکنولوژی های نوظهور، بلاک چین و صنعت ارزهای دیجیتال است. احتمالاً شما هم مدت زیادی نیست که با بازار رمزارزها آشنا شده اید. اگرچه ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین تقریباً یک دهه است که متولد شده اند. اما صرفاً رشدهای عجیب چند سال اخیر در این بازار، سبب جلب توجه همگان به آن شده است. قبلاً کمتر کسی حاضر به خرید حتی یک دلار ارز مجازی بود. در واقع سرمایه گذاری در این بازار، برای بسیاری عجیب و غیرمنطقی بود. اما امروزه در میانه سال 1400، ما شاهد ارزش بازار بیش از 2.6 تریلیون دلاری کریپتو هستیم. می توانید این عدد را تصور کنید؟ 2.600.000.000.000 دلار سرمایه گذاری واقعی در این صنعت اتفاق افتاده است. این رقم باورنکردنی، حاصل اعتماد میلیون ها نفر در سراسر جهان است. در این مقاله، ضمن معرفی جذابیت های بازار زیبای ارزهای دیجیتال، روشی نوین برای سرمایه گذاری و کسب درآمد از آن از طریق سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید!
طراحی سایت ارز دیجیتال

چرا طراحی سایت ارز دیجیتال؟

ماهیت ارزهای دیجیتال بر بستر غیرمتمرکز بلاک چین تعریف می شوند. یعنی هیچ نهاد واسط شخصی یا دولتی نیست که اطلاعات حساب و تراکنش های شما در آن ذخیره شود. بلکه یک نسخه از تمام اطلاعات برای تمام اعضای شبکه در دسترس است. بنابراین روش خرید و فروش این رمزارزها نیز کاملاً آنلاین خواهد بود. برای مبادله رمزارزها و یا تبدیل آن ها به یکدیگر، افراد نیاز به استفاده از بستری به نام صرافی ارز دیجیتال (Cryptocurrency Exchange) خواهند داشت. افراد از طریق صرافی های ارز دیجیتال می توانند هر مقدار ارزی که لازم دارند خریداری کنند. یا اینکه مقداری از یک ارز دیجیتال را با ارز دیگری مثلا اتریوم یا لایت کوین مبادله کنند. حتی این امکان وجود دارد که آن را به پول نقد تبدیل نمایند. بنابراین بستر مبادله ارزها، صرافی های آنلاین هستند. پس دور از ذهن نیست که مالکیت یک کسب و کار صرافی ارز دیجیتال چه درآمد بالایی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. کارمزد ناشی از فعالیت کاربران و یا خرید ارز یا فروش آن به کاربران می تواند برای شما سود سرشاری به همراه داشته باشد. بدین منظور، تنها کاری که لازم است انجام دهید، تماس با مشاوران آرتاراکس برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است.
قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

یک صرافی ارز دیجیتال، پایگاهی است که کاربران در آن می توانند انواع مخلتف رمزارها از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ترون، ریپل، کاردانو، شیبا، دوج کوین و بسیاری دیگر را خریداری نموده و یا با هم مبادله کنند. همچنین امکان تبدیل آن ها به ارزهای فیات نظیر دلار، یورو و ریال نیز برای کاربر فراهم است. همچنین کسانی که می خواهند وارد تجارت و کسب و کار حرفه ای شوند و به ابزارهای تجاری بین المللی دسترسی داشته باشند، به یک صرافی نیاز دارند که هویت آن ها را تأیید کند. البته اگر فقط می خواهید یک تجارت ساده و شخصی در زمینه ارزهای دیجیتال انجام دهید، پلتفرم هایی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. این سایت ها نیازی به یک حساب کاربری ندارند. روی هم رفته، در برآورد قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال ویژگی های زیر تاثیرگذار است:

  • امکان خرید یا فروش بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو، ترون، شیبا و بسیاری از رمزارزهای دیگر
  • قابلیت ارائه کیف پول داخلی یا انتقال ارز به کیف پول های دیگر
  • اتصال دستور خرید و فروش شما به دیگر کاربران و انجام معاملات
  • ارائه آخرین اطلاعات قیمتی در داخل صرافی و قیمت های جهانی
  • کارمزدهای منطقی و ارائه تخفیفات گوناگون برای کاهش کارمزدها
  • امنیت بالا و محافظت چندلایه ای از حساب کاربران
  • امکان دریافت پول فیات (ریال در ایران) از محل فروش ارزها
  • ارائه اطلاعات از حجم بازار، تعداد خرید و فروش ها و تغییرات لحظه ای قیمت
  • ارائه اطلاعات لحظه ای از دستورات خرید و فروش
  • پشتیبانی 24 ساعته و کامل

پیشنهاد ویژه برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: طراحی سایت صرافی با امکانات عالی و قیمت مناسب

روش کار صرافی های ارز دیجیتال

نحوه کار بیشتر صرافی های ارز دیجیتال شبیه معاملات بورس اوراق بهادار است. یعنی در آن ها مبادله مستقیم بین خریداران و فروشندگان صورت می گیرد و صرافی فقط نقش واسطه را دارد. اما گاهی نیز معاملات در صرافی ها بین کاربران سایت انجام نمی شود. در این حالت، صرافی دیگر نقش واسطه ای ندارد. بلکه به جای آن، کاربران فقط می توانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با قیمت ثابت از خود صرافی خریداری نموده و یا به آن بفروشند. پس از آن، کاربران این امکان را دارند که مانده حساب خود را به صورت ارز دیجیتال یا پول نقد مورد پشتیبانی صرافی مذکور برداشت کنند. یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال امکاناتی است که سفارش دهنده برای صرافی خود درخواست می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، ابتدا ویدیو زیر را مشاهده نموده و سپس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

نقش کیف پول در طراحی صرافی ارزهای دیجیتال

همانگونه که بیان شد، عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال، امکانات درخواستی توسط سفارش دهنده است. یکی از امکانات مورد نیاز صرافی های ارز دیجیتال، وجود کیف پول الکترونیکی در آن است. برای ذخیره سازی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی، معمولاً صرافی ها از ترکیبی از سیستم های ذخیره سازی گرم و سرد استفاده می کنند. کیف پول گرم (Hot Wallet) یک روش ذخیره سازی است که به طور مستقیم به اینترنت متصل است و شامل کلیه کلیدهای لازم برای امضای معاملات می باشد. کیف پول های گرم برای برداشت ها و انجام معاملات بدون وقفه و لحظه ای ضروری هستند، اما به دلیل قرار داشتن روی سرورها در معرض خطر و ریسک حمله هکرها قرار دارند. بنابراین باید به فکر روش دیگری هم باشید.
کیف پول گرم در قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال

کیف پول سرد در صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال

برای رفع خطرات و کاهش ریسک ذخیره سازی آنلاین ارزهای دیجیتال، بسیاری از شرکت ها از سیستم های ذخیره سازی سرد (آفلاین) استفاده می کنند. سیستم های ذخیره سازی سرد (cold storage systems) کلیدهای خصوصی (private keys) ارز دیجیتال را به صورت آفلاین ذخیره می کنند. بسیاری از صرافی ها، هزاران واحد از بیت کوین در اختیار دارند. به همین دلیل برای بیمه شدن در برابر هکرها و سایر خطرات، مقدار زیادی از ارزهای دیجیتال و کلیدهای مربوطه خود را در سیستم های ذخیره سازی سرد نگه داری می کنند. این که هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال چقدر از این پارامترها تاثیر می پذیرد، موضوعی است که پس از صحبت و مذاکره طرفین به طور دقیق مشخص می شود. بدین منظور می توانید از شماره تلفن 02632500126 برای مشاوره رایگان با کارشناسان آرتاراکس استفاده کنید.
کیف پول سرد موثر بر قیمت طراحی سایت صرافی

عوامل موثر بر کیفیت صرافی ارز دیجیتال

برای داشتن یک صرافی ارز دیجیتال حرفه ای و کارآمد، لازم است که موارد مختلفی را با طراح سایت هماهنگ کنید. نتیجه کار باید به گونه ای باشد که کاربران شما نسبت به موارد ذیل با خیالی آسوده تصمیم بگیرند. به بیان دیگر، سایت شما از دید عوامل زیر می بایست مورد تایید کاربران قرار گیرد. در این صورت، هزینه انجام شده برای طراحی سایت ارز دیجیتال که پرداخت نموده اید، در مدت زمانی کوتاه، به شما برخواهد گشت. فراموش نکنید که از نظر معیارهای سئو و دیجیتال مارکتینگ نیز، هدف نهایی باید جلب رضایت بیشتر کاربران باشد!
قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

  • اعتبار (Reputation): یکی از بهترین روش ها برای دست یابی به اطلاعات در مورد یک صرافی ارز دیجیتال، جستجو به دنبال نقد و بررسی کاربران از طریق تماس با کاربران، دنبال کردن شبکه های اجتماعی آن ها، سایت های پرسش و پاسخ، فروم های مربوط به ارز دیجیتال و غیره است. امروزه کاربران می توانند هرگونه سوالی را در زمینه اعتبار صرافی های خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از طریق انجمن هایی مانند BitcoinTalk یا Reddit بپرسند. در داخل کشور هم انجمن ها و وبسایت های مختلف و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین و توییتر مکان مناسبی برای تبادل تجربیات و اطلاعات کاربران به حساب می آیند. بنابراین حتماً در طراحی سایت خود، فضایی برای قرارگیری شبکه های اجتماعی و نقد و بررسی مخاطبین فراهم کنید. آخرین پست های شبکه اجتماعی خود را در سایت نمایش داده و رضایت نامه مشتریان قبلی را در معرض دید کاربران بگذارید.

  • نرخ کارمزدها (Fees): اکثر صرافی ها اطلاعات مرتبط با کارمزد معاملات را در وب سایت خود قرار می دهند. کاربران می توانند قبل از پیوستن به یک صرافی ارزهای دیجیتال، اطمینان حاصل کنند که هزینه های سپرده، معاملات و بازگشت پول به خوبی برای ایشان مشخص شده باشد. کارمزدها بسته به نوع معامله ای که کاربر انجام می دهد به طور قابل توجهی با یکدیگر تفاوت دارند. بنابراین در فرآیند طراحی، بخشی را به نمایش کارمزدها برای عموم اختصاص دهید.
    نرخ کارمزد در هزینه طراحی صرافی ارز دیجیتال

  • روش های پرداخت (Payment Methods): چه روش های پرداختی در صرافی شما وجود دارد؟ کارت اعتباری یا نقدی؟ دقت کنید که اگر گزینه های پرداخت صرافی محدود باشد، ممکن است کاربر برای استفاده از آن با مشکل روبرو شود. به یاد داشته باشید که خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری، اکثراً نیاز به تایید هویت دارد. افزودن گزینه پرداخت با وبمانی، پرفکت مانی و ...می تواند در زمینه جلب رضایت کاربران موثر باشد. بنابراین گزینه های مختلف پرداخت را از طراح سایت خود جویا شوید.

  • الزامات تایید (Verification Requiremen): اکثریت قریب به اتفاق سایت های صرافی ارز دیجیتال، برای واریز و برداشت پول، نیاز به احراز هویت دارند. البته برخی از صرافی ها به کاربران این امکان را می دهند که به صورت ناشناس معامله کنند. اگرچه این الزامات تایید هویت، ممکن است تا چند روز طول بکشد و اندکی ملال آور باشد، اما کاربران صرافی را از بروز هر نوع کلاهبرداری و پول شویی محافظت می کند. بنابراین در هزینه صراحی سایت صرافی این موضوع را مدنظر داشته باشید که حتی المقدور پیکج کامل احراز هویت و شناسایی دو عاملی را از طراح درخواست کنید.
    ورود دو مرحله ای در هزینه طراحی صرافی

  • محدودیت های جغرافیایی (Geographical Restrictions): برخی از امکانات کاربری ارائه شده توسط صرافی ها تنها در یک سری از کشورهای خاص قابل استفاده است. اطمینان حاصل کنید که صرافی شما امکان دسترسی کامل به تمامی ابزارها و امکاناتی که فراهم کرده اید را در کشوری که در آن زندگی می کنید، در اختیار کاربران قرار می دهد. در این صورت، هزینه های مربوط به طراحی سایت صرافی شما معقول تر هم خواهد بود. اگر بازار جهانی را هدف گرفته اید، باید محدودیت قانون گذاری کشورهای مقصد را در نظر بگیرید.

  • نرخ تبدیل ارز (Exchange Rate): صرافی های مختلف دارای نرخ های متفاوتی برای تبدیل ارزها هستند. شاید باعث تعحب شما باشد، اما معمولاً کاربران با کمی جستجو می توانند نرخ های پایین تری هم پیدا کنند. در بعضی موارد ممکن است نوسانات نرخ ارز تا 10 درصد و حتی بیشتر هم باشد. به این پدیده، آربیتراژ نیز می گویند.

تعیین قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال

پارامترهایی که در بالا به آن ها اشاره شد، برای تعیین ارزش و قیمت گذاری سایت ارز دیجیتال از دید کاربران به کار می آید. اما عوامل فنی و امکانات مختلفی نیز وجود دارند که می توانند روی هزینه طراحی صرافی ارز دیجیتال تاثیر بگذارند. شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت صرافی مانند آرتاراکس، انواع مختلفی از امکانات را به شما پیشنهاد می کند. این لیست شامل ماژول های مختلف، صفحات گوناگون، طراحی گرافیکی و المان های ویدئویی به کار رفته در سایت، امکانات معامله گری، امکانات اطلاع رسانی قیمت ارزهای دیجیتال، روش های تماس و پشتیبانی می باشد. بنابراین طراحی سایت صرافی یک پروژه کاملاً سفارشی است. هر شخص یا شرکت، بسته به نیازهایی که دارد، می تواند از بین این امکانات و ماژول ها انتخاب خود را انجام دهد. در ادامه لیست امکاناتی که آرتاراکس می تواند در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد ارائه شده است.
قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

امکانات موثر بر قیمت 

اگر بخواهیم با نگاه جزئی تر و فنی تر، لیست امکانات و ماژول های موثر بر قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال را بررسی کنیم، موارد ذیل را پیش رو خواهیم داشت:
هزینه طراحی سایت صرافی
  • ماشین حساب یا محاسبه گر قیمت ارز دیجیتال
  • کیف پول ارز دیجیتال
  • جدول نمایش قیمت لحظه ای ارزها
  • پنل معاملاتی اصلی صرافی (پنل ترید) 
  • نمایش آخرین سفارشات خرید و فروش
  • نمایش سفارشات در صف اجرا
  • ماژول گزارشات (معامله، حسابداری و...)
  • پنل اعلان کسری موجودی
  • سیستم پورسانت دهی
  • سیستم تعیین سطح دسترسی
  • ماژول واریز خودکار
  • ماژول قیمت خودکار
  • سیستم احراز هویت
  • داشبورد (پیشخوان) پیشرفته
  • بخش ثبت نام / ورود 
  • سایدبار حرفه ای
  • وبلاگ
  • صفحه اصلی
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه قوانین و مقررات
  • صفحه حریم خصوصی
  • نسخه اپلیکیشن صرافی

طراحی اپلیکیشن ارز دیجیتال 

یکی از عواملی که در تعیین هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال موثر است، داشتن نسخه اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال است. وجود نرم افزار موبایل صرافی، می تواند راحتی کار با پنل معاملاتی را به ارمغان آورده و بر تعداد مشتریان کسب و کار شما اضافه نماید. شرکت آرتاراکس با داشتن تیم برنامه نویسی و گرافیک حرفه ای، در راستای طراحی اپلیکیشن مورد نظر شما اعلام آمادگی می نماید.
قیمت طراحی سایت صرافی اپلیکیشن

چرا باید از خدمات آرتاراکس استفاده کنید؟

برای استعلام هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال و شروع همکاری، بنا به دلایل متعدد، آرتاراکس می تواند اولین و برترین انتخاب شما باشد. برخی از این موارد عبارتند از:
هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال

ارائه محصولی تست شده و بی نقص 

ماژول ها و امکاناتی که به شما ارائه می شود، قبلاً کلیه تست های فنی را پشت سر گذاشته اند و در چندین کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته اند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت محصول، امکانات مدنظرتان را به صرافی آنلاین خود بیافزاید.

خدمات پشتیبانی دائمی

رفع خطاهای نرم افزاری به صورت مادام العمر توسط آرتاراکس برای صرافی شما پشتیبانی می شود.

نصب بروزرسانی ها به صورت رایگان

نسخه های به روز کلیه بخش های سایت، به صورت رایگان برای صرافی ارز دیجیتال شما نصب می شود.

امنیت بالا

سفارشی سازی اختصاصی طبق استانداردهای امنیتی روز دنیا، سبب می شود که خیال شما از بابت امنیت صرافی تان راحت باشد.

ارتقاء به نسل بالاتر 

هر زمان که بخواهید، می توانید درخواست توسعه سایت صرافی تان را با آرتاراکس مطرح کنید. طراحی منعطف و توسعه پذیر ماژول ها، امکانی است که آرتاراکس آن را در گذر سال ها تجربه برای شما فراهم نموده است.

همه تحت مالکیت شماست

طراحی سایت صرافی در آرتاراکس، به گونه ای اجرا می شود که دامنه و هاست به نام شما تهیه شود. در این صورت، تنها شما مالک کسب و کارتان هستید و می توانید از کسب درآمد بالا و پایدار لذت ببرید.

ارائه راه کارهای مشاوره ای (بازاریابی و فروش)

هدف ما فقط اجرای پروژه راه اندازی کسب و کار شما نیست. بلکه پس از تحویل سایت نیز با ارائه راهکارهای مشاوره ای برای موفقیت در کنار شما هستیم. همه این ها با اولین تماس شما برای استعلام هزینه طراحی صرافی از آرتاراکس آغاز می شود!
هزینه طراحی سایت ارزهای دیجیتال

هزینه طراحی سایت صرافی توسط آرتاراکس 

ما در آرتاراکس، برای پیشبرد اهداف شما در زمینه سرمایه گذاری یا کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، فرآیند طراحی سایت صرافی را آسان کرده ایم. با وجود نمونه کارهای مختلف در وبسایت آرتاراکس و آمادگی کارشناسان ما برای ارائه مشاوره و راهنمایی به شما، دریافت استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال در اسرع وقت برای شما فراهم است. بدین منظور کافی است از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید. شرکت آرتاراکس به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، سایت فروش وب مانی، پرفکت مانی و بیت کوین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. همچنین از این بخش می توانید نمونه کارهای جدید ما را مشاهده کنید: نمونه کار طراحی سایت صرافی 

 

 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
مدیر: در پاسخ "مهدی یراعی"
1402/7/4 19:04

جناب یراعی عزیز، اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس یک محصول کامل و تست شده است و بنابراین خیلی سریع طی 5 روز کاری تحویل می گردد. لازم به ذکر است اسکریپت صرافی ارتاراکس دارای بخش های OTC P2P تتری، P2P ریالی ، استیکینگ، باشگاه مشتریان و بسیاری بخش های دیگر می باشد و مرتبا در حال توسعه است. هر مشتری می تواند بسته به بودجه و سرمایه اش امکانات دلخواه خود را تهیه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات دقیقتر با مشاوره از طریق شماره های پایین سایت تماس حاصل فرمایید.

مهدی یراعی
1402/7/4 18:58

سلام. هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال چقدره ؟ چقدر طول می کشه ؟

مژگان کریمی
1402/6/11 18:50

سلام. با مشاور شما تماس گرفتم و صبورانه به سوالاتم پاسخ دادند. از تیم پر انرژی و خوش برخودتون تشکر می کنم.

رضا عنایت
1400/11/10 16:16

سلام، ما به تازگی مشتری شما شدیم و واقعا باید بگم از حسن برخورد مدیریت محترم مجموعه آرتاراکس و گروه پشتیبانی واقعا راضی بودیم. هر کسی یک بار با آرتاراکس کار کنه محاله سمت شرکت دیگه ای بره امیدوارم همیشه بدرخشید و مثل همیشه رتبه اول باشید




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002