بهترین محیط‌های برنامه نویسی وب کدامند؟

بهترین محیط‌های برنامه نویسی وب کدامند؟

یکشنبه 3 اسفند 1399
| 5140
:امتیاز دهید

آشنایی با محیط های برنامه نویسی 

یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) نرم افزاری است که ابزارهای اساسی مورد نیاز برای آزمایش و نوشتن نرم افزار را تلفیق می کند. بدون IDE، یک توسعه دهنده مجبور است همه این ابزارها را جداگانه انتخاب و مدیریت کند، اما IDE همه این ابزارها را به عنوان یک چارچوب یا سرویس واحد گرد هم آورده است. نیازی به گفتن نیست که IDE به دقیقتر و سریعتر کار یک طراح وب کمک می کند. در این مقاله، ما بهترین گزینه های طراحی وب IDE را به شما معرفی می کنیم که شامل پشتیبانی غنی از ویژگی با چندین زبان کد است. اما قبل از شروع، باید به سوال مشترک "IDE چیست؟" پاسخ دهیم. با جزئیات بیشتر و همچنین نحوه انتخاب بهترین IDE برای نیازهای خاص شما.
ساخت صرافی ارز دیجیتال

IDE چیست؟

یک IDE (Integrated Development Environment) نرم افزاری است که می توانید روی رایانه خود نصب کنید. آنها برای ساده سازی روند طراحی وب همانطور که قبلا ذکر شد، توسعه یافته اند.

IDE شامل این ویژگی های اصلی است:

  • ویرایشگر متن - IDE یک ویرایشگر متن است که شامل چندین ویژگی خاص دیگر نیز می باشد.
  • Compiler or Interpreter - یک برنامه یکپارچه است که کد شما را به زبان قابل خواندن توسط کامپیوتر ترجمه می کند که به عنوان اجرای اسکریپت شما ذکر می شود. Interpreter برنامه ای است که هدف آن اجرای کد بدون نیاز به اولین کامپایل است.
  • یکپارچه سازی - اینها شامل روشهای خودکارسازی فرایندهای لازم است.
  • Debugger - برنامه ای شامل کد شما برای بررسی خطاها، تا بتوانید آنها را برطرف کنید.
  • Syntax Highlighter - قسمت هایی از کد شما با رنگ هایی نمایش داده می شود که با عناصر مختلف مانند خصوصیات، برچسب ها، ویژگی ها و بقیه مطابقت دارد. این به شما کمک می کند کد شما از نظر بصری آسان تر شود و ببینید کجا اشتباهات کوچکی را مرتکب شده اید.
  • رابط کاربری گرافیکی (GUI) - این صفحه ای است که توسط انسان قابل دیدن می باشد. این می تواند شامل دکمه ها منو و سایر عناصر مشابه باشد.
  • سایر ویژگی های ممکن - بسیاری از IDE ها ویژگی های جدیدی را ایجاد می کنند که ممکن است سایر IDE ها ارائه ندهند.

چگونه IDE مناسب خود را پیدا کنیم؟

هنگام تصمیم گیری در مورد IDE که می خواهید استفاده کنید، ضروری است که ابتدا میزان نیاز خود را تعیین کنید. این بدان دلیل است که هر IDE می تواند بین ویژگی های ارائه شده متفاوت باشد.

ویژگی هایی که شما ممکن است برای بهترین IDE به آنها نیاز داشته باشید

در اینجا لیستی کوتاه از ویژگی های احتمالی مورد نیاز شما در خارج از اجزای معمول IDE که قبلاً ذکر شده است، آورده شده است:
  • پشتیبانی از زبان برنامه نویسی شما - IDE انتخابی شما باید از زبان کدهایی که برای پروژه های خود نیاز دارید پشتیبانی کند.
  • شخصی سازی - برخی از IDE ها امکان ویرایش رابط کاربری گرافیکی را دارند.
  • کتابخانه کد منبع - برخی از IDE ها منابعی دارند که شامل اسکریپت ها و کد منبع است که می توانید استفاده کنید.
  • عیب یابی و گزارش خطا – این ویژگی یکی از مهمترین نکاتی است که برای انتخاب IDE در طراحی وب سایت باید در نظر بگیرید.
  • جایگذاری کد - بسیاری از IDE ها می توانند به صورت هوشمند کد شما را برای شما به پایان برسانند. به عنوان مثال، یک IDE می تواند زمان آماده بودن برای بستن قسمت را تشخیص دهد و آن را برای صرفه جویی در وقت شما  ببندد.
  • ادغام ها و افزونه ها - با GitHub و Apache’s Subversion
  • جستجوی کد - می توانید هر عنصری را که می خواهید به سرعت از طریق کد خود جستجو کنید.
  • مرتب سازی کد – شاید در کدهای کوچک این تاثیر زیادی دیده نشود ولی وقتی کدهای شما بزرگ شود مرتب سازی کدها توسطIDE  بسیار کارآمد می شود
  • توسعه مبتنی بر مدل (MDD) - این فرایندی است که توسعه دهنده مدلی از آنچه می خواهند رمزگذاری کنند ایجاد می کند، سپس IDE به شما کمک می کند تا آن را کدگذاری کنید.
هنگام بررسی بهترین IDE برای طراحی سایت، حتماً به ویژگی های مورد نیاز خود توجه داشته باشید.

بهترین محیط های برنامه نویسی طراحی سایت

Visual Studio

Visual Studio IDE یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه های طراحی وب IDE موجود است. این از AI برای یادگیری از ویرایشهای شما هنگام کدگذاری استفاده می کند تا بتواند جملات شما را به پایان برساند.
علاوه بر این، هنگام ویرایش و اشکال زدایی می توانید به طور مستقیم با تیم خود همکاری کنید. همچنین می توانید سرورها، terminals و نظرات را به اشتراک بگذارید.
Visual Studio از طراحی وب، موبایل، برنامه و بازی، ASP.NET ، Python ، Node.js ، C ++ ، Unity و همچنین پشتیبانی از Azure پشتیبانی می کند.
همچنین در حالی که برای ویندوز، مک، اندروید، iOS، وب و فضای ابری در دسترس هستید، می توانید در فضای ابری و بسیاری موارد دیگر محیط توسعه ایجاد کنید.

IntelliJ IDEA

IntelliJ IDEA مطمئناً یکی از بهترین IDE ها برای جاوا است. این ویژگی به شما کمک کند تا جایی که ممکن است بدون بهم ریختن رابط کاربری، به توسعه بپردازید.
کد شما را index می کند تا به شما پیشنهادات مربوطه را ارائه دهد و کد شما را برای شما کامل کند. IntelliJ IDEA همچنین به صورت خودکار بعضی کارهای تکراری را به جای شما انجام می دهد که در غیر این صورت انجام این کارها به صورت دستی بسیار آزار دهنده می شدند.

Aptana Studio 3

Aptana Studio 3 یکی از بهترین گزینه های طراحی وب IDE موجود است و همچنین منبع باز است.
شما می توانید رابط کاربری گرافیکی را شخصی سازی کنید، built-in terminal، یکپارچه سازی Git، اشکال زدایی و همچنین یک deployment wizard است. تکمیل خودکار برای HTML ، CSS و JavaScript نیز موجود است.

طراحی سایت صرافی

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. تیم ما به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت وبمانی و پرفکت مانی ، طراحی سایت صرافی p2p، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما می توانید نمونه کار طراحی صرافی  را در منوی بالای صفحه مشاهده نمایید. برای تماس با مشاورین شرکت آرتاراکس کد زیر را اسکن نموده و یا شماره های تلفن را لمس کنید.

 

تماس آرتاراکس


 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002