ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست؟

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست؟

چهارشنبه 20 اسفند 1399
| 2318
:امتیاز دهید

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz یک توکن دیجیتالی است که در دنیای سیستم های ورزشی و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد. نام اختصاری این ارز، CHZ می باشد.  به طور خاص، این یک رمز سودمند در بلاکچین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Socios استفاده می شود. با توجه به رابطه دورادور در دنیای ورزش بین باشگاه و طرفداران آن ها، تیم سازنده چیلیز در نظر دارد که طرفین را به یکدیگر نزدیک کند. هدف Chiliz این است که به میلیون ها طرفدار ورزش، یک توکن برای امکان رای گیری مستقیم در باشگاه های فوتبال مورد علاقه شان بدهد. به این ترتیب، هواداران دیگر فقط تماشاگر نیستند، بلکه به یک تصمیم گیرنده فعال این باشگاه تبدیل می شوند. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم برای دریافت بهترین قیمت طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید.
ساخت صرافی ارز دیجیتال

تاریخچه ارز چیلیز

به گفته تیم توسعه دهنده چیلیز، ایده ساخت این ارز پبارها در ذهن تیم توسعه دهنده تکرار شده است. آن ها سرانجام در سال 2016 شروع به کار کردند. تیم در ابتدا 66 میلیون دلار سرمایه گذار خصوصی جذب کردد که بیشترین بخش آن صرف بودجه طراحی سایت و پلتفرم Socios، اولین برنامه تعامل و جوایز طرفداران جهان شده است. Socios در پایان دسامبر 2019 راه اندازی شد. یوونتوس اولین باشگاهی بود که Fan Tokens (JUV $) خود را تولید کرد، Fan Token Offering را ارائه داد و به هواداران خود این فرصت را داد تا درباره این شبکه ارز دیجیتال رأی دهند.
ارز دیجیتال چیلیز

چیلیز چطور کار می کند؟

چلیز یک توکن برای طرفداری از تیم های مورد علاقه تان است. شما می توانید آن را برای حمایت از تیم محبوب خود و تأثیرگذاری بر تصمیمات هیئت مدیره و موارد دیگر هزینه کنید.

در همین رابطه بخوانید: معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

Socios چیست؟

این وب سایت دارای امکاناتی است که تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می دهد. عملکردهایی مانند شناسایی رایانه شخصی شما (صرف نظر از اینکه حساب خود را غیرفعال می کنید، همیشه هنگام بازگشتن شما را شناسایی می کند). این سایت همچنین تنظیمات شما را نیز ذخیره می کند، این کار در مرورگر رایانه شما انجام می شود. طرفداران با داشتن توکن CHZ در یک باشگاه ورزشی می توانند حق رأی داشته باشند. موضوعات نظرسنجی توسط خود باشگاه ها تعیین می شود، اما امکانات بی پایان است! شما می توانید درباره مسائل مختلف ورزشی -مدیریتی باشگاه مثل "بهترین بازیکن بازی"،  تا مکان های بازی های دوستانه در تابستان و موارد دیگر تصمیم بگیرید. یوونتوس، اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن، یوونتوس، آ اس رم، بارسلونا یا گالاتاسرای فقط برخی از باشگاه هایی هستند که در حال حاضر در این سیستم عامل هستند.
ارز دیجیتال چیلیز در فوتبال

هدیه چیلیز به جهان

در Chiliz بیش از 80 تیم از 29 کشور مختلف عضویت دارند. دفتر مرکزی این پورژه در مالت و دفتر توسعه آن در لیون فرانسه واقع شده است. چیلیز در ترکیه، اسپانیا، کره جنوبی و برزیل حضور فعال های دارد. اعضای تیم نیز در انگلستان و سوئد فعال هستند. چیلیز 19 شریک رسمی در Socios دارد. پیشنهادات Fan Token را برای 11 نفر از این شرکا برگزار کرده اند و بیش از 120+ نظرسنجی انجام داده اند و به صدها طرفدار از سراسر جهان پاداش داده اند. پلتفرم چیلیز سخت تلاش می کند تا شرکای فوتبال و ورزش های بیشتری را به لیست شرکای پلتفرم "tokenized" خود اضافه کند، چیلیز امیدوار است در آینده نه چندان دور تعداد تیم های خود را به 10000 تا برساند. همچنین در حال پردازش سایر ورزش ها و سرگرمی ها هستند، مانند PFL که اخیراً از طرف تیم تسعه دهنده اعلام شده است.
Socios.com  اولین پلتفرم نفوذ و پاداش طرفداران در جهان است که به نهادهای ورزشی کمک می کند تا از طریق فناوری بلاک چین به تحول دیجیتالی برسند.

نحوه خرید چیلیز

اگر شما علاقه مند به دریافت سریع این توکن ها هستید و دوست دارید بدانید که از کجا چیلیز بخریم؟ شما می توانید CHZ را از صرافی ارز دیجیتال Bitnovo خریداری کرده و به کیف پول Socios منتقل کنید. Chiliz و Bitnovo شرکای تجاری هستند.  برخلاف سایر رمز ارزها، نمی توان CHZ را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. اما شما هنوز هم می توانید به راحتی این سکه را با خرید بیت کوین اتریوم  و تتر از هر صرافی بزرگ مثل بایننس خریداری کرده و سپس به صرافی که برای معامله این سکه پیشنهاد می شود انتقال دهید. همچنین توکن های CHZ را با کوپن Bitnovo که توسط Chiliz قابل استفاده است، در فروشگاه های فیزیکی ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و پرتغال وجود دارد. 
در همین رابطه بخوانید: برنامه های Dapps چیست و چه کاربردی دارد؟

میزان عرضه رمز ارز Chiliz

مجموع عرضه در رمز ارز دیجیتالی CHZ حدود 8،888،888،888 دلار CHZ (8.8 میلیارد) می باشد. از این عدد، تعداد 5.89 CHZ میلیارد در حال گردش و قابل معامله می باشد.

آینده رمز ارز چیلیز CHZ

ارز دیجیتال CHZ از نظر حجم بازار، در رتبه 61 جهان وجود دارد که به نسبت بیش از 11 هزار رمز ارز موجود، رتبه خیلی خوبی است.  با توجه به ایده جذاب و کاربردی پروژه و استقبال از آن توسط تیم های ورزشی بزرگ دنیا می توان آینده خوبی را برای آن در نظر گرفت. در عین حال، توجه به تحلیل تکنیکال و وضعیت کلی بازار کریپتو کارنسی باید در تصمیم گیری شما دخیل باشد.


طراحی سایت ارز دیجیتال حرفه ای

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت صرافی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، طراحی سایت پرفکت مانی ، ساخت توکن، سایت فروش NFT و غیره به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما عزیزان می توانید نمونه سایت های صرافی ارز دیجیتال را در از منوی اصلی وبسایت مشاهده نمایید. برای سفارش طراحی انواع وبسایت صرافی ارز دیجیتال، با ما تماس بگیرید:

تماس آرتاراکس

 
 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002