بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2020

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2020

یکشنبه 11 اسفند 1398
| 1833
:امتیاز دهید

امروزه ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی دنیا طوفانی به پا کرده است. در ابتدای پیدایش ارزهای دیجیتال سؤال اصلی این بود که این اختراع جدید بشر می تواند به حیات خود ادامه دهد یا اینکه پس از مدتی به فراموشی سپرده شده و دوامی نخواهد داشت. اکنون که سال ها از ظهور ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی سراسر دنیا می گذارد سؤال اصلی برای همه این است که میزان و سرعت تکامل و رشد ارزهای دیجیتال تا کجا و چه اندازه ادامه خواهد داشت و بالاخره این نوع ارزها چه زمانی تمامی بازارها و سیستم های مالی دنیا را احاطه کرده و ارزهای سنتی همچون دلار و یورو و ... را از چرخه معاملات تجاری حذف خواهند کرد. در این میان اما، برخی از سرمایه گذاران و صنعت گران هم تگرانی هایی را راجع به قدرت این ارزهای جدید برای ارتقاء چشم انداز مالی شرکت ها و کسب و کارهای موجود در این بازار با توجه به نوسانات شدید، سیستم های غیرمتمرکز و پتانسیل پولشویی در ارزهای دیجیتال متصوراند. قبل از ادامه مقاله، پیشنهاد می کنیم اگر قصد طراحی سایت ارز دیجیتال را دارید، برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید.
طراح سایت ارزهای دیجیتال

با اینکه بسیاری از شرکت ها استقبال چندانی از ارزهای دیجیتال نکرده و حتی استفاده از آن ها را ممنوع هم کرده اند، سرعت رشد بالای ارزهای دیجیتال و استفاده گسترده از آن توسط شرکت های بزرگ و پیش رو در سطح جهانی و بین المللی به ویژه فیسبوک، جی پی مورگان، مایکروسافت، شاپیفای و تسلا باعث شده که این نوع ارزها در بازارهای مالی امروزی دنیا رشد قابل ملاحظه ای داشته باشند. برای اینکه با جزئیات خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید می توانید مقاله هرآنچه که باید در مورد ارزهای دیجیتال بدانید را مطالعه کنید.

اما سؤالی که در این مقاله قرار است به آن پاسخ دهیم این است کدام ارزهای دیجیتال در حال حاضر بر بازارهای مالی دنیا حاکم هستند و سهم بازار و خرید و فروش و ارزش بالایی دارند؟ با ما همراه باشید تا لیست برترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار را که در سال 2020 ارزش بالایی برای خرید و فروش و سرمایه گذاری دارند را با هم بررسی کنیم. امروزه با توجه به رشد سریع استفاده ارزهای دیجیتال در میان مردم، یکی از ابزارهای مفیدی که با آن می توانید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشنه باشید طراحی سایت صرافی است. برای اینکه با جزئیات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه ساز ارزهای دیجیتال ما بزنید.

طراحی سایت صرافی
 

بیت کوین (156.52 میلیارد دلار)

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال در سال 2009 به دنیا معرفی شد و از آن زمان تاکنون در صدر پرفروش ترین و ارزشمندترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار قرار داشته است. اساساً بیت کوین با ظهور خود واسطه هایی را که کنترل بازار خرید و فروش ارز دیجیتال را در دست داشتند حذف کرد و فناوری پیشرفته بلاک چین را جایگزین آن ها کرد. تاکنون حدود سه چهارم کل بیت کوین های موجود در دنیا استخراج شده است و این به آن معناست که هر چه زمان می گذرد و رو به جلو حرکت می کنیم ارزش بازار خرید و فروش بیت کوین ها قابل پیش بینی تر و به مراتب بیشتر و بیشتر خواهد شد. چنانچه به دنبال استخراج ارر دیجیتال هستید پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش ماینینگ ارز دیجیتال را به دقت مطالعه کنید. 

طراحی سایت صرافی
 

اتریوم (17.50 میلیارد دلار)

چند سال بعد از معرفی بیت کوین به عنوان اولین و برترین ارز دیجیتال، دومین ارز دیجیتال یعنی اتریوم در سال 2015 به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال پیوست. درحالی که بیت کوین امکان معاملات نظیر به نظیر ارز دیجیتال را فراهم کرد، اتریوم بیشتر در تنظیم و اجرای قراردادهای هوشمند برای خرید و فروش ارز دیجیتال کاربرد داشت (یعنی کاربر می توانست قبل از انجام معامله شرایط خاصی را برای خود تعریف و تنظیم کند و بعد از آن به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازد). اتریوم علاوه بر انجام معاملات و تراکنش های مالی موارد استفاده گسترده تری هم دارد که برای بسیاری از کاربران جذاب بوده و امروزه مورد استقبال وسیعی از مشتریان در میان ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

طراحی سایت صرافی
 

ریپل (9.80 میلیارد دلار)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال معروف در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال ریپل است که درواقع هیچگاه قرار نبود به عنوان جایگزین وجه نقد و ارزهای سنتی نظیر دلار و یورو در پرداخت های مالی مورد استفاده قرار بگیرد و بیشتر توسط موسسات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد تا اینکه به صورت شخصی و فردی خرید و فروش شود. یکی از مزیت های مهم ریپیل این است که ارسال سکه های ریپل از یک کیف پول به کیف پول دیگر خیلی سریع انجام شده و تنها چند ثانیه زمان می برد. با این حال، فرآیند خرید و فروش و انتقال ریپل ها در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بسیار متمرکزتر انجام شده و نمایندگی های ریپل عرضه و تقاضای ریپل را کنترل و مدیریت می کنند.

طراحی سایت صرافی
 

بیت کوین کش (5.76 میلیارد دلار)

بیت کوین کش یا همان Bcash یک انشعاب و شاخه یا بخش کوچی از بیت کوین است که در سال 2017 به وسیله ماینرها و توسعه دهندگان بیت کوین به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال معرفی شد. در اصل، شکافی در شبکه بلاک چین رخ داده است که در جریان آن یکی از ارزهای دیجیتال به عنوان بیت کوین اصلی باقی مانده و ارز دیجیتال جدا شده از آن تحت عنوان بیت کوین کش پدیدار گشته است.

همچنین بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2022

بیت کوین کش در مقایسه با بیت کوین کارمزد انتقال ارزان تر و زمان انتقال سریع تری دارد و بیشتر برای انجام تراکنش های روزانه و کوچک مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلایل محبوبیت زیادی بین سرمایه گذاران بازار خرید و فروش ارز دیجیتال داشته است. 

طراحی سایت صرافی
 

بیت کوین اس وی (5.51 میلیارد دلار)

بیت کوین ساتوشی ویژن یا همان بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) یکی از بازیگران جدید بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که تا همین اواخر با کمک رقیب دیگر خود یعنی بیت کوین کش توانسته بازار خرید و فروش خود به خوبی رونق ببخشد. بیت کوین اس وی از یک شکاف در شبکه بلاک چین بیت کوین کش به وجود آمده است درست زمانی که توسعه دهندگان بیت کوین اس وی قصد داشتند تا به جای استفاده از شبکه بلاک چین بیت کوین کش، پروتکل اصلی بیت کوین را بازیابی کنند. تفاوت اصلی بین بیت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین اس وی در محدودیت اندازه بلوک است. بیت کوین کش محدودیت اندازه بلوک را به 32 مگابایت افزایش داد و بیت کوین اس وی با چهار برابر کردن آن محدودیت هر بلوک را به 128 مگابایت افزایش داد. 

طراحی سایت صرافی
 

تتر (4.11 میلیارد دلار)

تتر یک ارز پایدار است و با بیت کوین تفاوت دارد؛ به این معنی که ارزش آن به ارزش ارزهای فیات مثل دلار متصل بوده و دقیقاً برابر با یک دلار است. تتر در سال 2014 به منظور تسهیل در استفاده از ارزهای فیات (دلار کانادا، روپیه هند، یورو اتحادیه اروپا) به صورت دیجیتالی راه اندازی شد و اولین پلت فرم و سیستم با قابلیت پشتیبانی از شبکه بلاک چین برای استفاده سریع و آسان از ارزهای سنتی به صورت دیجیتال است. 

طراحی سایت صرافی
 

لایت کوین (3.57 میلیارد دلار)

در سال 2011 عمل هاردفورک با تغییراتی که در پروتکل بیت کوین ایجاد کرد باعث شد که بیت کوین به دو بخش تقسیم شود و بیت کوین و لایت کوین ایجاد گردند. عوامل کلیدی که باعث تفاوت بیت کوین و لایت کوین می شود یکی سرعت انجام معاملات و تراکنش ها و دیگری میزان پاداش بلوک برای استخراج هر بلوک است. زمان انجام معاملات و تراکنش ها در لایت کوین حدود چهار برابر سریع تر از معاملات و تراکنش های بیت کوین است و جایزه استخراج هر بلوک در آن در مقایسه با بیت کوین(12.5 بلوک) 25 بلوک است. 

طراحی سایت صرافی
 

ایاس (3.42 میلیارد دلار)

ایاس EOS در سال 2017 به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال وارد شد و در حالی که سایر ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات و تراکنش های همتا به همتا طراحی شده بودند، سکه های دیجیتالی ایاس طوری طراحی شده اند که در محیط اختصاصی سیستم ایاس که چیزی شبیه به پلتفرم اتریوم است مورد استفاده قرار گیرند. بستر یا پلتفرم قراردادهای هوشمند خرید و فروش ارز دیجیتال ایاس به گونه ای طراحی شده است که از طریق آن میلیون ها تراکنش و معامله خرید و فروش ارز دیجیتال در هر ثانیه و بدون  نیاز به عرضه ارز بیشتر انجام می شود و این ارز دیجیتال برای توسعه دهندگان و سرمایه گذارانی که به دنبال ایجاد یک برنامه یا قرارداد خرید و فروش هوشمند اختصاصی برای خود هستند ایده آل و مناسب است. 

طراحی سایت صرافی
 

بایننس کوین (2.62 میلیارد دلار)

بایننس یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین و جهانی است که از طریق آن خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و می توانند بیش از صد نوع ارز دیجیتال را در آن خرید و فروش کنند.از سال 2019، بایننس با همکاری شرکت مالی سیمپلکس امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل را با کارت های اعتباری فراهم کرده است. صرافی بایننس همچنین امکان سپرده گذاری و برداشت رایگان ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایجاد کرده است. 

طراحی سایت صرافی
 

مونرو (1.12 میلیارد دلار)

اگرچه ارز دیجیتال مونرو روند ماینینگ یا همان استخراج بسیار کندتری نسبت به سایر رقبا از جمله بیت کوین را دارد، الگوریتم آن تفاوت چندانی با رایانه های معمولی ندارد که این موضوع باعث شده که بتواند پایگاه کاربری بزرگتری را نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال برای خود فراهم کند. یکی از مهمترین مزایایی که مونرو را در لیست برترین ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش و سرمایه گذاری قرار داده است این است که قابلیت ها و امکانات امنیتی و حفظ حریم خصوصی آن موجب شده که معاملات و تراکنش های خرید و فروش ارز دیجیتال در آن کاملاً محرمانه و غیرقابل ردیابی باشد. در واقع، مونرو از فناوری رمزنگاری پیچیده ای برای محافظت از آدرس ارسال کننده و دریافت کننده ارز دیجیتال و همچنین مقادیر تراکنش ها استفاده می کند.

طراحی سایت صرافی
 

ارزهای دیجیتال و بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال یک روند بسیار بزرگ و در حال رشد در سطح بین المللی است که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و شرکت های بزرگ و مشهوری در دنیا از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده و در معاملات و تراکنش های روزمره خود از آن استفاده می کنند. درمیان همه ارزهای دیجیتال، بیت کوین، به عنوان اولین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال با فناوری پیشرفته خود به خوبی توانسته با سایر ارزهای دیجیتال و سنتی در بازارهای مالی دنیا رقابت کند و این درحالی است که سایر همتایان بیت کوین همچنان تلاش می کنند تا با رقابت با یکدیگر سهم بازار و خرید و فروش بیشتری را به خود اختصاص داده و هرکدام تلاش می کنند تا با کنار گذاشتن ارزهای دیجیتال دیگر در صدر بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار بگیرند.

در این مقاله 10 ارز دیجیتال که در حال حاضر ارزش بالایی برای سرمایه گذاری دارند را به شما معرفی کردیم. 
 

طراحی سایت صرافی




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002