طراحی و راه اندازی سایت ارز دیجیتال در خارج از ایران

طراحی و راه اندازی سایت ارز دیجیتال در خارج از ایران

سه شنبه 26 دی 1402
| 1671
:امتیاز دهید

با توجه به قیمت دلار و نوسانات بازار ارز در ایران، یک ایده بسیار عالی که اخیرا مورد توجه صاحبان کسب و کارهای آنلاین داخلی در حوزه ارز دیجیتال قرار گرفته است راه اندازی سایت ارز دیجیتال در خارج از ایران است. با طراحی سایت ارز دیجیتال خارجی شما بسیاری از دغدغه های سایت های داخلی مثل مالیات یا مسائلی مانند فیشینگ و احراز هویت کاربران را دیگر نخواهید داشت و به راحتی می توانید بازار هدفی به وسعت کل دنیا برای کسب و کارتان داشته باشید.
حتی دیگر لازم نیست نگران بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت دلار باشید. چرا که ارز ریال دیگر در سایت شما وجود ندارد، شما یک سایت انگلیسی ارز دیجیتال با هر ایده و نظری که دارید به راحتی راه اندازی می کنید و با کمی تبلیغات و برندینگ به راحتی به درآمد دلاری کسب می رسید.
در حوزه ارز دیجیتال ایده بسیار زیاد است، از ساخت سایت swap ارز دیجیتال گرفته تا ساخت درگاه ارز دیجیتال ایده های بسیار زیادی برای راه اندازی کسب و کار ارز دیجیتال در خارج از ایران وجود دارد.
برای تبلیغات به راحتی می توانید در گوگل تبلیغ کنید و خیلی سریع مشتریان خود را جذب نمایید. اگر سایت شما از تکنولوژی قوی و بروزی برخوردار باشد و کار با آن ساده باشد و خدمات جدید و جذابی با کارمزد پایین ارائه دهد می توانید مشتریان خود را نگه دارید. بازار ارز دیجیتال بصورتی است که اغلب افرادی که در این بازار فعالند یکدیگر را می شناسند و اگر جایی خدمات با کیفیت و منصفانه دریافت کنند، به خودی خود آن سایت را به دوستان دیگر خود معرفی می کنند.
همچنین اگر با بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) آشنا باشید و در سایت خود امکانات بازاریابی ارجاعی و کسب درآمد از معرفی سایت به سایرین را داشته باشید مشتریان شما در نقش بازاریابان شما عمل خواهند کرد و کسب و کار شما بصورت ویروسی رشد خواهد کرد.

چرا باید سایت ارز دیجیتال در خارج از ایران راه اندازی کنید ؟

در سایت های ارز دیجیتال خارجی نیازی به پروسه های احراز هویت وجود ندارد و فقط با یک ایمیل و تاییدیه مالکیت ایمیل، هر کاربر می تواند در سایت ارز دیجیتال خارجی شما شروع به فعالیت نماید.
خدمات زیادی اعم از واسطه گری انتقال ارز دیجیتال در معاملات بین المللی، خرید و فروش ارز دیجیتال، انجام معاملات P2P ارز دیجیتال، ارائه درگاه ارز دیجیتال به فروشگاه های داخلی و خارجی و بسیاری ایده های دیگر وجود دارد که شما می توانید آن ها را تبدیل به سایت خارجی ارز دیجیتال خود کنید و کسب و کار ارز دیجیتال خود را در خارج از ایران راه اندازی نمایید.

آرتاراکس با بیش از 13 سال تجربه در اجرای ایده های مشتریان خود در حوزه های مختلفی همچون مالی، فروش، ارز دیجیتال، سفر، آموزش و ... آماده کمک به شما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شماست.
کافی است با مشاور ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نماید

[تماس با مشاور (کلیک کنید)]



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002