اصطلاحات ترید ارزهای دیجیتال

اصطلاحات ترید ارزهای دیجیتال

شنبه 27 اسفند 1401
| 3349
:امتیاز دهید

Allocation(تخصیص)

تخصیص در واقع به معنی تقسیم دارایی و سرمایه گذاری آن در چند بخش مختلف می باشد. در بازار ارز دیجیتال که ممکن است هر لحظه ضررهای مالی زیادی را متحمل شوید با تخصیص دارایی خود و سرمایه گذاری روی چندین ارز دیجیتال می توانید تا حد زیادی از ضرر جلوگیری نمایید.
 

Address(آدرس)

مانند یک آدرس در دنیای واقعی یا آدرس یک وب سایت، یک آدرس در بلاک چین به رشته متنی گفته می شود که به شناسایی یک مکان یا کاربر خاص مربوط می شود. به عبارت دیگر، این رشته متنی است که مکان یک کیف پول خاص را در زنجیره بلوکی مشخص می کند، که برای ارسال یا دریافت دارایی های دیجیتال از آن استفاده می شود.
همه بلاک چین ها  آدرس کیف پول دارند و اکثر آنها به شکل یک رشته طولانی از حروف و اعداد هستند که تفسیر آن برای انسان دشوار است اما به راحتی توسط یک شبکه کامپیوتری قابل درک است.
 

Airdrop

در اکوسیستم ارزهای دیجیتال و بلاک چین، اصطلاح «ایردراپ» به توزیع دارایی‌های دیجیتال در بین مردم به صورت رایگان اشاره دارد. Airdrop معمولا به عنوان تبلیغ برای شرکت های تازه تاسیس ویا شناساندن ارزهای جدید به مردم  استفاده می شود. شرایط دریافت Airdrop می تواند نگهداری یک ارز خاص و یا داشتن یک آدرس خاص باشد.
ایردراپ، توسط برخی به عنوان نوعی پرداخت سود سهام در نظر گرفته می شود که از طریق نگهداری یک دارایی دیجیتال به دست می آید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اصطلاحات ارزهای دیجیتال، به مقالات اصطلاحات سفارشات بازار ارز دیجیتال و اصطلاحات تحلیل تکنیکال ترید ارز دیجیتال مراجعه نمایید.
 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002