بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

چهارشنبه 9 مهر 1399
| 2481
:امتیاز دهید

صرافی های  ارزهای دیجیتال سایت هایی هستند که می توانید انواع ارز های دیجیتال را با ارز دیجیتال دیگر یا یا ارز سنتی مانند دلار آمریکا یا یورو خریداری، فروش یا مبادله کنید. البته برای کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای تجارت کنند و به ابزارهای تجارت دسترسی دارند حتما باید یک حساب در یکی از سایت ای صرافی باز کنید و حساب خود را تائید کنید، اما اگر فقط می خواهید تجارت گاه و بی گاه انجام دهید، پلتفرم هایی  نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و نیازی به حساب کاربری ندارند .امروزه با توجه به رشد سریع استفاده ارزهای دیجیتال در میان مردم، یکی از ابزارهای مفیدی که با آن می توانید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشنه باشید طراحی سایت صرافی است. برای اینکه با جزئیات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه ساز ارزهای دیجیتال ما بزنید.

انواع صرافی ارزهای دیجیتال  


1.برخی صرافی ها وب سایت هایی هستند که فقط واسطه ای میان فروشنده و خریدار هستند و از هر معامله فقط کارمزد دریافت می کنند.

2.برخی دیگر از صرافی ها نیز واسطه ای میان دو شخص از دو کشور متفاوت می شوند تا انها بتوانند ارز های مورد نظر شان با استفاده از حسای بانکی اشان خریداری یا به فروش برسانند. اما تفاوت اینگونه صرافی ها با بقیه صرافی ها این است که هیچ قیمت مشخصی برای هر ارز وجود ندارد و هر فروشنده می توانند قیمت مورد نظر خود را تائین کنند.

3.نوع دیگر صرافی هایی هستند که هرکسی می تواند برای خرید ارزهای دیجیتال با قیمت تعیین شده توسط کارگزار به آنها مراجعه کند. 

قبل از خرید از صرافی های ارزهای دیجیتال به چه نکاتی باید توجه کنید

بهتر است قبل انجام هر تجارتی کمی در مورد آن تحقیق کنیم. در اینجا چند نکته که باید در مورد صرافی ها قبل از انجام اولین خرید خود در نظر داشته یاشید را به شما بگوییم:

اعتبار:  بهترین راه برای اطلاع از اعتبار یک سایت صرافی این است که نظرات کاربران آن سایت را بخوانید، همچنین می توانید در سایت هایی مانند Reddit و Bitcointalk هر سوالی که در مورد صرافی مورد نظر خود دارید را بپرسید.

هزینه کارمزد: بیشتر صرافی ها باید اطلاعات مربوط به کارمزد را در وب سایت های خود داشته باشند. قبل از عضویت، مطمئن شوید که کارمزد های واریز، معامله و برداشت را کاملا در اختیار دارید. البته کارمزد ها  بسته به مبادله ای که استفاده می کنید متفاوت هستند.

روش های پرداخت: چند نوع روش های پرداختی در صرافی وجود دارد؟ کارت اعتباری؟ کارت های بانکی؟  پی پال؟ آیا می توانید با USD EUR معامله کنید؟ اگر صرافی دارای گزینه های پرداخت محدود باشد ، ممکن است استفاده از آن برای شما راحت نباشد. در ادامه به شما 5 تا از معتبر ترین صرافی های دنیا را معرفی خواهیم کرد. 

1.Bitbuy.ca

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال


Bitbuy.ca یک پلت فرم ارز دیجیتال متعلق به کانادا است و توسط آن ها اداره می شود. این شرکت در سال 2013 اول با نام InstaBT تاسیس شد. هدف این شرکت دسترسی راحت، قابل اعتماد و ایمن به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. خدمات رساندن به مشتری، سهولت استفاده و زمان برگشت سریع برای واریز و برداشت ازویژگی های مهم این پلت فرم است. آنها هم مبتدیان و هم افراد با تجربه را تأمین می کنند و یکی از پلت فرم های خرید / فروش ارز های دیجیتال کانادا با سریعترین رشد هستند. یک گزینه عالی برای کاربرانی که به دنبال خرید و نگهداری ارز دیجیتال هستند، یا کاربرانی که به دنبال یک رمپ قابل اعتماد هستند تا فیات خود را به سرعت و به راحتی به ارز دیجیتال تبدیل کنند.

مزایا:

1.پشتیبانی قوی
2.ثبت نام و تأیید سریع
3.پردازش سریع سپرده ها و برداشت های CAD
4.کار مزد کم

معایب:

1.فقط BTC ،ETH ،LTC ،BCH را ارائه می دهد
2.فقط در دسترس کانادایی ها است

2.Coinbase

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال


با حمایت سرمایه گذاران مورد اعتماد و با مورد استفاده بودن توسط میلیون ها مشتری در سطح جهان، یکی از محبوب ترین و بهترین صرافی کریپتو در جهان است. پلت فرم Coinbase باعث می شود به آسانی و با امنیت خرید، استفاده، ذخیره و تجارت ارز دیجیتال را انجام دهید. کاربران می توانند بیت کوین، اتر و در حال حاضر Litecoin را از Coinbase از طریق کیف پول دیجیتال موجود در آندروید و آی فون و یا از طریق تجارت با کاربران دیگر در شرکت جهانی تبادل دارایی دیجیتال (GDAX) خریداری کنند.

در همین رابطه بخوانید: بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی 


آن ها مي توانند به راحتي ارز دیجیتال خود را بفروشند و پول به طور مستقیم به حساب بانکی آن ها واریز می شود. GDAX در حال حاضر در ایالات متحده، اروپا، بریتانیا، کانادا، استرالیا، و سنگاپور فعالیت می کند. GDAX در حال حاضر هیچ هزینه ای بابت انتقال وجوه بین حساب Coinbase و حساب GDAX نمی گیرد. در حال حاضر، انتخاب ارزهای قابل معامله، به کشوری که در آن زندگی می کنید بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر به FAQ Coinbase و GDAX FAQ مراجعه فرمایید.

مزایا:


سابقه ای خوب، امنیت بالا، حجم معاملات بالا، استفاده آسان، هزینه های معقول، مناسب برای مبتدی ها، ارز ذخیره شده توسط Coinbase بیمه می شود. تجارت و خرید بیت کوین برای کاربران تازه کار را آسان می کند چرا که اجازه flat currency trading را می دهد.

معایب:


پشتیبانی ضعیف، روش های پرداخت محدود، کشورهای محدود، rollout غیر یکنواخت از خدمات در سراسر جهان، GDAX فقط برای معامله گران فنی مناسب بوده.

3.kraken


طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

کراکن که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده، بزرگترین تبادل ارزدیجیتال در حجم یورو و نقدینگی است و در اولین بانک ارزدیجیتال شریک است. کراکن به شما اجازه خرید و فروش بیت کوین و تجارت بین بیت کوین به یورو، دلار آمریکا، دلار کانادا، پوند بریتانیا و ین ژاپن را می دهد. همچنین می توان ارزهای دیجیتالی غیر از بیت کوین مانند Ethereum ،Monero ،ethereum Classic ،Augur REP tokens ،ICONOMI ،Zcash ،Litecoin ،Dogecoin ،Ripple و Stellar/Lumens را معامله کرد. برای کاربران با تجربه تر، Kraken قابلیت های دیگری مانند معاملات حاشیه ای ارائه می دهد. Kraken انتخاب بسیار خوبی برای معامله گران با تجربه است. برای اطلاعات بیشتر به FAQ کراکن مراجعه فرمایید.

در حالی که بورس کریپتو در سان فرانسیسکو آمریکا مستقر است، آن ها یکی از بزرگترین بازارهای یورو به کریپتو جهان را دارند. کراکن در اختیار ساکنان آمریکا، کانادا، ژاپن و ملت های مختلف اروپایی قرار دارد. کراکن در حال حاضر واریز از طریق کارت های اعتباری، کارت های بانکی، پی پال، یا خدمات مشابه نمی پذیرد. کراکن در سال ۲۰۱۴ به رتبه یک جهان در زمینه حجم تجارت یورو تبدیل شد. آن ها همچنین اولین اثبات رمزنگاری قابل تأیید سیستم حسابرسی ذخایر بودند و در پایانه بلومبرگ نیز در همان سال ذکر شدند. پلت فرم تجاری کریپتو بسیار منسجم ولی در عین حال برای مبتدی ها بسیار نامناسب است.

مزایا:


سابقه ای خوب، استفاده آسان، حجم معاملات بالا، نرخ تجارت معقول، هزینه های معامله پایین، حداقل مقدار سپرده پایین، قابلت های بسیار، پشتیبانی قوی، امنیت بالا، پشتیبانی در سراسر جهان

معایب:


روش های پرداخت محدود (در حال حاضر پول نقد، کارت بدهی، کارت های اعتباری، پی پال یا خدمات مشابه را نمی پذیرد). برای مبتدیان مناسب نیست، رابط کاربری غیر شهودی.

4.Cex.io

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

Cex.io از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که گزینه های پرداخت متعددی برای استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال فراهم می کند. پلت فرم اجازه می دهد تا کاربران به راحتی با پول flat در زمینه ارز دیجیتال تجارت کنند و بالعکس.  بنابراین، اگر شما یک مبتدی هستید، این یکی از بهترین صرافی هایی است که می توانید از آن برای شروع استفاده کنید. برای کسانی که به دنبال تجارت حرفه ای بیت کوین هستند، پلت فرم این صرافی داشبوری ساده و شخصی در اختیار شما قرار می دهد و همچنین اجازه معاملات حاشیه ای را به شما می دهد. در عین حال، این صرافی یک سرویس کارگزاری ارائه می دهد که معامله گران تازه کار را به شیوه ای بسیار ساده برای خرید بیت کوین با قیمت هایی مناسب فراهم می کند که کم و بیش در راستای نرخ بازار هستند. سایت Cex.io از امنیت بالایی برخوردار است و ارز دیجیتال را می تواند در Cold Storage ایمن ذخیره کند. برای اطلاعات بیشتر به بخش FAQ سایت Cex.io مراجعه کنید.

 

مزایا:


سابقه ای خوب، دارای نرم افزار موبایل، پشتیبانی از کارت های اعتباری، مناسب برای افراد مبتدی، نرخ مبادله معقول، پشتیبانی در سراسر جهان، دارای API برای تجارت خودکار. موجود در ایالات متحده، اروپا، هنگ کنگ، و کشورهای خاصی در آمریکای جنوبی. اجازه تجارت ارز دیجیتال با گزینه های متعدد از جمله کارت اعتباری، کارت بانکی، یورو دلار آمریکا را در اختیار کاربران قرار می دهد.

معایب:


قوانین تأیید بسیار سختگیرانه، کارمزد ها به روش پرداخت بستگی دارد.

5.Swapzone

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال


Swapzone جمع کننده صرافی های ارز دیجیتال است. کار آنها این است که به کاربران پلت فرمی ارائه دهند که اجازه می دهد کاربران در هنگام تبادل ارز دیجیتال بتوانند به راحتی انتخابی آگاهانه داشته باشند. برای این کار، اطلاعات مربوط به ارائه دهندگان خدمات را جمع آوری می کنیم، پارامترها را برای مقایسه را انتخاب می کنیم و معاملات را بر این اساس مرتب می کنیم. در نهایت تمام گزینه ها در یک پنل ارائه می دهیم. هدف ما شفاف کردن، قابل درک و از همه مهمتر یکپارچه کردن فضای سوآپ است.
.

چگونه از Swapzone استفاده کنیم؟

ما در حال ایجاد یک فضای مشترک برای خدمات تبادل غیر حضانت هستیم. با متحد کردن فضا های مختلف با هم، Swapzone به عنوان یک پل  عمل می کند که مبادلات را به کاربر متصل می کند.

مزایا 


1.طیف گسترده ای از ارز ها را می توانید انتخاب کنید (از جمله Stablecoins)

2.شرکای تبادل چندگانه و امکان انتخاب در میان ارائه دهندگان خدمات.

3.تبادل ها بر اساس بهترین نرخ، زمان و رتبه خدمات مرتب شده می شود.

4.تمام ارتباط با خدمات از طریق Swapzone انجام می شود. شعار Swapzone به این صورت است: ما برای کمک اینجا هستیم.

معایب


1.بیشتر برای کاربران با تجربه

سرمایه گذاری روی خودتان را شروع کنید

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ارز دیجیتال هستید گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه در زمینه اجرای پروژه ارزهای دیجیتال آمادگی دارد تا انواع خدمات طراحی سایت صرافی، طراحی سایت صرافی بیت کوین،  پرفکت مانی و طراحی سایت صرافی وبمانی را در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات آرتاراکس می توانید از نمونه کارهای ما بازدید نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره و اجرای پروژه های طراحی سایت ارزهای دیجیتال با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002