بهترین روش طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود)

بهترین روش طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود)

شنبه 9 اسفند 1399
| 3735
:امتیاز دهید

اهمیت طراحی لندینگ پیج

ساخت یک صفحه فرود یا لندینگ پیج برای شما که از نظر بصری جذاب باشد و دارای قابلیت تبدیل بالایی باشد، فوق العاده مهم است. این صفحه مستقل می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست کل تجارت یا ایده شما باشد. در این مقاله به بررسی نکات مهم در طراحی لندینگ پیج می پردازیم. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم اگر به راه اندازی یک کسب و کار پرسود فکر می کنید، برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی روی بنر زیر کلیک کنید:
راه اندازی صرافی آنلاین

صفحه فرود (landing page) چیست؟

به زبان ساده، لندینگ پیج یا صفحه فرود اولین صفحه ای است که پس از کلیک روی یک پیوند "روی آن قرار می گیرید". از این نظر، یک صفحه فرود تقریباً هر چیزی می تواند باشد: صفحه اصلی شما، یک پست وبلاگ، یک صفحه محصول... 

ویژگی های لندینگ پیج خوب

یک صفحه فرود خوب بر روی یک جریان خاص از ترافیک متمرکز شده است. مثلاً از طریق یک کمپین ایمیل که تبلیغ کتاب الکترونیکی را انجام می دهد. از آنجا که صفحه مقصد فقط افرادی را هدف قرار می دهد که احتمالاً به این کتاب علاقه مند هستند، و از آنجا که این کتاب الکترونیکی دارای اطلاعات منحصر به فردی است که در مورد موضوعی که مخاطبان شما از آن مراقبت می کنند، توضیح می دهد، می توانید درصد بیشتری از بازدید کنندگان وب سایت خود را به لیدهایی تبدیل کنید که می توانید سپس پیگیری کنید.

نحوه طراحی صفحه لندینگ پیج

ابزارهای زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا صفحه فرود خود را بسازید، در کنار این ها شما می توانید یک طراح سایت مناسب را نیز برای خود انتخاب کنید  قبل از شروع ساخت صفحه فرود، مهم است که چند سوال از خود بپرسید تا هدف صفحه و همچنین محتوای آن را بفهمید.

چه کسی صفحه فرود شما را مشاهده می کند؟

آیا این صفحه به عنوان وب سایت اصلی شما فعالیت می کند یا صفحه ای است که افراد پس از مشاهده یک تبلیغ در آن قرار می گیرند؟ به عنوان مثال، اگر تبلیغ شما یک ویدیوی توضیحی باشد، صفحه فرود شما می تواند بسیار کوتاه تر از تبلیغات متنی باشد.

چه منابعی دارید؟ (افراد، تصاویر، فیلم ها)

بسته به اندازه و منابع مالی شغل خود، ممکن است به یک عکاس، طراح سایت، توسعه دهنده، فیلمبردار و نویسنده حرفه ای دسترسی داشته باشید یا نداشته باشید. این عناصر باید در هنگام طراحی صفحه مورد توجه قرار گیرند. اگر منابع محدود هستند، بهتر است از کم شروع کنید و به سمت چیزی با عناصر یا پیچیدگی بیشتر بروید.

نمونه اولیه صفحه ورود را بسازید

چه خودتان صفحه را طراحی کنید و چه به یک متخصص متکی باشید، اولین قدم معمولاً با تخته سفید یا خودکار و کاغذ شروع می شود. طراحی به این روش امکان برسی های متعدد را قبل از تصمیم برای انتقال ماکت به یک نرم افزار طراحی قوی تر فراهم می کند. در طول هر مرحله، مهم است که ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید زیرا همکاری در طراحی همیشه نتایج بهتری را به همراه دارد. پس از اینکه از ساخت اولیه لذت بردید، اکثر افراد حرفه ای تصمیم می گیرند با استفاده از Photoshop یا Sketch نمایشی بصری از صفحه فرود را ایجاد کنند، با تکیه بر تصاویر از پیش تعیین شده و کپی کردن. پس از اتمام طراحی، طراحان معمولاً برای ایجاد نمونه اولیه تعاملی و جمع آوری بازخورد به ابزارهایی مانند InVision وارد می شوند.

فواید طراحی مناسب صفحه فرود

طراحی مناسب وب سایت به کاربران این امکان را می دهند که وقتی همه از طراحی راضی هستند، به راحتی آن را انتشار دهید. برای پیاده سازی دیگر نیازی به طراحی مجدد صفحه یا تحویل توسعه دهنده نباشد. اگر به دنبال صفحه فرود سفارشی نیستید، تعداد زیادی الگو و طرح از پیش ساخته شده در سراسر وب وجود دارد. این می تواند یک راه عالی برای شروع سریع باشد، اما اطمینان حاصل کنید که بستر متصل به این طرح به اندازه کافی انعطاف پذیر است که می توانید صفحه فرود خود را به راحتی سفارشی و مقیاس بندی کنید.

بستر طراحی وب سایت خود را انتخاب کنید

لندینگ پیج

اگر تصمیم گرفته اید از ابزارهایی مانند Photoshop و Invision استفاده کنید، اکنون وقت آن است که پلتفرمی را که می خواهید برای طراحی و میزبانی وب سایت خود استفاده کنید انتخاب کنید.

صفحه فرود خود را منتشر و بهینه کنید

در هنگامی که اصول طراحی وب سایت را رعایت می کنید، شامل اتصال دامنه سفارشی و بهینه سازی SEO در صفحه، وقت آن است که صفحه فرود خود را منتشر کنید! با این حال، اگر واقعاً می خواهید اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما عملکرد خوبی داشته باشد، در اینجا به پایان نمی رسد. برای به حداکثر رساندن تبدیل ها در یک صفحه فرود، مهم است که همیشه آزمایشات را انجام دهید تا ببینید آیا می توانید عملکرد را بهبود ببخشید.  برای کمک به اجرای این تست ها، ابزارهای متنوعی به صورت آنلاین در دسترس است.

سرمایه گذاری پرسود در فضای کسب و کار اینترنتی

اگر به دنیای جذاب بلاک چین و ارزهای دیجیتال علاقمند هستید، بهتر است به عنوان یک مالک کسب و کار در آن فعالیت کنید. شما می توانید با سفارش طراحی سایت صرافی به آرتاراکس کسب و کار پرسودی را فراهم کنید. بدین منظور کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و برای استعلام هزینه طراحی سایت صرافی از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002