ارز دیجیتال لیدو دائو

ارز دیجیتال لیدو دائو

چهارشنبه 21 دی 1401
| 3364
:امتیاز دهید

این روز ها یکی از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال استیک کردن آن هاست. اما همانطور که می دانید در زمان استیک، امکان دسترسی به ارز وجود ندارد.
ارز دیجیتال لیدو یک پلتفرم برای استیک کردن اتریوم است که این مشکل را برطرف کرده است.

ارز دیجیتال لیدو دائو چیست؟

ارز دیجیتال لیدو (LDO) یک پلتفرم است که برای برطرف کردن مشکل استیک کردن اتریوم در سال 2020 راه اندازی شد.
لیدو توسط Lido DAO مدیریت می‌شود. عبارت Lido DAO یک کمپانی است که ابزارها و سرویس‌های مورد نیاز برای استیک اتریوم را ارائه می‌دهد.لیدو به کاربران این امکان رو می دهد که اتریوم خود را استیک کنند و هم  زمان بتوانند ترید کنند یا ارز خود را از استیک خارج کنند. پاداش‌های پلتفرم رمز ارزی Lido DAO دوگانه است. یعنی علاوه بر مشوق‌های دریافتی از توکن‌های استیک‌شده روی این شبکه، کاربران به صورت 1:1 به ازای دارایی استیک شده نیز پاداش دریافت می‌کنند. این پاداش به صورت توکن esETH برای کاربران صادر می شود.
لیدو دائو (Lido DAO) از پاداش‌های استیکینگ، ده درصد را به عنوان کارمزد برمی‌دارد و این مبلغ را برای بهبود و گسترش سرویس‌های لیدو استفاده می‌کند.
در ادامه، لیدو خدمات خود را به بلاکچین‌های سولانا و ترا هم گسترش داد. در حال حاضر بیش از 7 میلیارد دلار ارز دیجیتال در شبکه لیدو دائو استیک شده است. با اینکه از این پروتکل بیشتر برای سهام‌گذاری در اتریوم استفاده می‌شود، اما از شبکه‌های دیگری نظیر پولکادات  (Polkadot)، کوساما (Kusama) و پالیگان (Polygon)  نیز پشتیبانی می‌کند.
اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

مزایای استیک کردن با لیدو

از مزایای استیک کردن با لیدو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    کاربران می‌توانند بدون نیاز به قفل شدن توکن‌هایشان پاداش بگیرند.
•    کابران می‌توانند با هر مقداری از سرمایه پاداش دریافت کنند و نیاز نیست که حتماً 32 اتریوم را استیک کنند.
•    کاهش ریسک از دست دادن موجودی استیک‌شده به خاطر خطای نرم افزاری
•    توسعه توکن stETH به عنوان یک بلاک سازنده در پروژه‌های دیفای (مثلاً تولید محصول در Curve Finance یا به عنوان وثیقه وام در ARC)

ویژگی های شبکه لیدو دائو

شبکه رمزارزی لیدو دائو ویژگی های متعددی دارد، از جمله:
•    پلتفرم استیکینگ: لیدو دائو امکان اتصال یک کیف پول ارز دیجیتال به این پروتکل و استیک رمزارز ETH را فراهم کرده است.نرخ ETH به stETH یک به یک بوده به همراه کارمزد تراکنش و پاداش است.
•    کرو: Curve یک استخر نقدینگی است که به کاربران اجازه می‌دهد stETHهای خود را به استیبل کوین قابل معامله روی شبکه اتریوم تبدیل کنند.
•    میکر دائو: در این پلتفرم، کاربران این امکان را دارند که با اتصال والت رمزارزی خود، توکن‌های stETH را به‌عنوان وثیقه در برنامه ریفرال این پلتفرم استفاده نمایند.
•    برنامه ریفرال لیدو: در این برنامه با معرفی هر کاربر شما 1درصد از کل اتریوم های استیک شده رو به صورت ارز دیجیتال LDO پاداش می گیرید.

ارز دیجیتال لیدو دائو

قیمت ارز دیجیتال لیدو دائو

لیدو در اواخر سال 2020 با قیمت حدود 1.5 دلار وارد بازار شد. در اوایل سال 2021 با موج رو به رشد ارزهای دیجیتال همراه شد و تا سقف 8 دلار هم پیش رفت.
از ابتدای سال جدید میلادی (2023) شاهد افزایش چشم گیر قیمت این ارز بوده ایم.به طوری که در 12 روز ابتدایی سال، قیمت این ارز از 0.966 دلار به 1.974 دلار رسید که جمعا 100 درصد افزایش قیمت داشته است.



 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002