هاردفورک شانگ های اتریوم

هاردفورک شانگ های اتریوم

سه شنبه 22 فروردین 1402
| 2101
:امتیاز دهید

ارز دیجیتال اتریوم که بعد از آخرین آپگرید خود که marge بود و در آن زنجیره قدیمی اتریوم با زنجیره اثبات سهام ادغام شد به این مشکل برخورد که کاربرانی که سرمایه خود را استک می کردند امکان برداشت سهام خود را ندارند که برای حل این مشکل هاردفورک شانگهای اتریوم ارائه می شود.

هاردفورک شانگ های اتریوم چیست؟

هاردفورک شانگ های اتریوم یک آپگرید بزرگ است که به سهام داران این امکان را می دهد که بعد از استک کردن اتریوم امکان برداشت سهام خود را داشته باشند. در واقع این هاردفورک کد های جدیدی به اتریوم اضافه می کند و سیاست استکینک و سرمایه گذاری در اتریوم را تغییر می دهد.

هاردفورک شانگ های اتریوم چه تاثیری روی این ارز دیجیتال خواهد گذاشت؟

بعد از این تغییر بزرگ اتریوم به یک زنجیره اثبات سهام حقیقی تبدیل می شود. سهام داران اتریوم که تا به حال مجبور بودند برای برداشت سرمایه خود از لیکوئید استکینگ استفاده کنند، با این آپگرید دیگر می توانند به راحتی سرمایه خود را برداشت کنند و طبیعتا سهام دارانی که قبلا به دلیل عدم توانایی در برداشت از سرمایه گذاری در این شبکه خود داری می کردند حالا با خیال آسوده به استکینگ روی می آورند. طبق تحلیل های این امکان وجود دارد تا 80% نسبت استکینگ افزایش پیدا کند.

هاردفورک شانگ های اتریوم چه تاثیری روی قیمت آن خواهد داشت؟

 تقریبا 68% از کل اتریوم موجود استیک شده است اما این که آیا همه ی سرمایه گذاران تمایل دارند سرمایه خود را آزاد کنند یا خیر مشخص نیست. در حالت کلی پیش بینی شده است که این آپگرید تاثیر چندانی روی قیمت اتریوم نخواهد گذاشت و کاهش قیمت می تواند نتیجه احساسات بازار باشد.
تقریبا 8 روز دیگر (اواخر فروردین ماه 1402) هاردفورک شانگهای روی زنجیره اتریوم انجام می شود که امکان برداشت اتر از قرارداد های استیکینگ را فراهم می‌کند. به همین منظور، برخی معتقدند این به روز رسانی می تواند فشار فروش مضاعفی را روی این ارز ایجاد کند.

تاکنون بیش از 18 میلیون واحد اتریوم توسط کاربران سهام گذاری شده است اما همه این مبالغ به صورت یکجا قابل برداشت نیستند. از این مقادیر، 1.1 میلیون واحد ETH که پاداش استیکینگ به شمار می رود، قابل برداشت می باشد. از طرف دیگر، 158 هزار واحد اتر دیگر نیز وجود دارد که متعلق به شرکت ورشکسته سلسیوس بوده و فروش آن برای این شرکت حیاتی است.
با وجود اینکه همین مقدار چیزی حدود 2.4 ميليارد دلار ارزش دارد، برخی از کارشناسان بر این باورند که این مقدار، معادل تنها 20 درصد حجم معاملات روزانه اتر را تشکیل می‌دهد و از طرف دیگر، امکان برداشت کل اترهای سهام گذاری شده، طی هفته ها و ماه های آینده فراهم می‌گردد. بنابراین وقوع فشار فروش وحشتناک، دور از ذهن می باشد.

 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002