معرفی 8 ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2021

معرفی 8 ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2021

پنجشنبه 31 تیر 1400
| 4859
:امتیاز دهید

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری 

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که با ارزهای دیجیتال آشنایی نداشته باشد و از درآمدهای نجومی که از این زمینه به دست می آید بی اطلاع باشد. اگر در زمینه ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی ندارید و قرار است در این بازار سرمایه گذاری نمایید، با مقاله ارزهای مناسب سرمایه گذاری در بلاگ آرتاراکس همراه باشید. در این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2021 و 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا پایان با ما همراه باشید و حتما نظر خود را درباره محتوای مقاله ثبت نمود و به این مقاله امتیاز دهید. همچنین برای استعلام قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.

طراح سایت صرافی ارز دیجیتال

چطور در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

به طور کلی، سرمایه گذاری در هر زمینه ای کاری چالش برانگیز و تا حدودی همراه با ریسک است. بهتر است قبل از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اطلاعات کافی در مورد آن زمینه کسب کرده باشید. بازار ارزهای دیجیتال یکی از زمینه هایی است که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران خود را دارد. همچنین یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری پر طرفدار در این حوزه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال است. اگر می خواهید سرمایه گذاری شما در جهت ایجاد بسترهای معاملاتی مثل صرافی آنلاین باشد، می توانید از خدمات شرکت آرتاراکس در این زمینه استفاده کنید. در ادامه، ابتدا نکات مهم و اساسی را برای شروع سرمایه گذاری در رمز ارزها را با هم مرور می کنیم:

در همین رابطه این مقاله جذاب را از دست ندهید: بلاک چین چیست و چه کاربردهایی دارد؟

1-تعداد کل عرضه مربوط به ارز مدنظرتان را بررسی کنید

حداکثر تعدادی که قرار است از یک ارز دیجیتال وجود داشته باشد را عرضه کل آن می نامند. بیشتر رمز ارزهای دیجیتالی تعداد محدودی دارند. هرچه تعداد کل یک ارز بیشتر باشد و عرضه آن کمتر و محدودتر باشد، ارزش پروژه در طولانی مدت بیشتر خواهد بود. مثلا تعداد کل بیت کوین به صورت اسمی 21 میلیون واحد خواهد بود. اما در عمل به دلیل گم شدن بیت کوین برخی مالکین و یا ارسال شدن به آدرس های غیرفعال، حدود 1/5 میلیون واحد از عرضه کل بیتکوین از چرخه خارج شده است. سایر دلایل برای کسری تعداد بیت کوین، عدم دریافت پاداش توسط ماینرها و یکی بودن امضای دیجیتال در دو بلاک بود که منجر به از دست رفتن تعداد زیادی BTC شد.

2-تاریخچه قیمت را بررسی کنید

نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است. این مورد بسیار پیش آمده است که یک ارز در یک روز افزایش نجومی داشته باشد، همچنین در طول یک روز، ارزش یک ارز بسیار کاهش پیدا کند. با بررسی تاریخچه قیمت و عوامل تاثیرگذار در تغییرات قیمت می توانید راهی برای پیش بینی قیمت پیدا کنید. هرچند با استفاده از تغییرات قیمت به تنهایی نمی توان قیمت آینده یک ارز را پیش بینی کرد. برای مثال برخی رمز ارزهای کمتر شناخته شده با حجم بازار کم وجود دارند. این ارزها توسط عده محدودی به اصطلاح پامپ و دامپ می شوند. در نتیجه چندان برای سرمایه گذاری مناسب نیستند.

3-صرافی معتبری را برای خرید ارز دیجیتال انتخاب کنید

یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا صرافی های معتبر و بزرگ دنیا یا صرافی ارز دیجیتال ایرانی از ارز مورد نظر شما پشتیبانی می کنند یا خیر. همچنین اگر صرافی های بزرگ مانند بایننس (Binance) از یک ارز دیجیتال پشتیبانی نمایند، تاثیر بسیار زیادی در قیمت آن ها خواهد داشت.

آیا از پتانسیل بی نظیر کسب درآمد از بازار کریپتو باخبرید؟ با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال اولین قدم را محکم بردارید!

4-توسعه دهندگان پروژه را بررسی کنید

هر پروژه ارز دیجیتال تیمی توسعه دهنده دارد. این افراد پروژه را برنامه ریزی می کنند و آن را اجرا می نمایند. همچنین نوسانات ارز دیجیتال خود را بررسی می نمایند، و کنترل عرضه و تقاضا نیز به عهده آن هاست. اگر فعالیت افراد توسعه دهنده یک پروژه به صورت ناگهانی افزایش پیدا کرد، نشان از این است که با پروژه ای قوی سر و کار دارید و به زودی منتظر اخبار خاص از سمت این ارز دیجیتال باشید.
 

امنیت شبکه بلاک چین ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال دو به صورت موجود هستند، دسته ای از ارزهای دیجیتال بلاک چین اختصاصی خود را دارند که به آن ها کوین (Coin) گفته می شود. دسته دوم بلاکچین اختصاصی ندارند و از بسترهای دیگر به عنوان میزبان استفاده می نمایند که به آن ها توکن (Token) گفته می شود. ایجاد بلاک چین هزینه نسبتاً بالایی در پی دارد. بنابراین اگر ارز دیجیتال مورد نظرتان بلاک چین اختصاصی دارد می توانید از امنیت آن اطمینان داشته باشید. البته در حال حاضر توکن های بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که قیمت بالایی دارند. پس یک ارز دیجیتال برای داشتن بودن ارزش و اعتبار نیاز ندارد که حتما بلاک چین داشته باشد. همچنین با استفاده از قرارداد هوشمند و ایجاد قوانین برای انجام تراکنش ها می توانید امنیت بیشتری را فراهم کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

در حال حاضر بیش از 11000 ارز دیجیتال مختلف در بازار موجود است و روز به روز به تعداد آن افزوده می شود. اما این سوال پیش می آید که چگونه اطمینان پیدا کنیم کدام ارزها برای سرمایه گذاری مناسب ترند؟ تعدادی از ارزهای دیجیتال موجود جایگاهی محکم در بازارهای ارزهای دیجیتال دارند و همیشه ارزش بالای خود را حفظ خواهند کرد. بنابراین سرمایه گذاری در این ارزها پشتوانه ای محکم خواهد داشت. همچنین قبل از سرمایه گذاری در ارزهای جدید از ارزش و جایگاه آن ها اطمینان حاصل نمایید و گول تبلیغات در مورد ارزهای دیجیتال جدید برای یک شبه پولدار شدن را نخورید. در ادامه چند ارز دیجیتال مهم و با ارزش که همیشه پتانسیل رشد بالا را دارند معرفی می کنیم.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فقط به خرید آن ها محدود نمی شود. برای استعلام قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید!

  • بیت کوین BTC

اولین و مهم ترین ارز دیجیتال ایجاد شده بیت کوین است. بیت کوین در حال حاضر بالاترین حجم معاملات بازار را در اختیار دارد و رتبه یک با ارزش ترین ارزهای دیجیتال متعلق به بیت کوین است. این ارز دیجیتال نوسانات زیادی را تجربه کرده است و جهش های نجومی زیادی را داشته است. بسیاری از کارشناسان این حوزه یک دوره جهش دیگر برای بیت کوین را پیشبینی کرده اند. شرکت ها و کمپانی های مهم و بزرگی این ارز دیجیتال را خریداری کرده اند. همچنین بسیاری از کارت های اعتباری مانند مستر کارت (Mastercard)، پی پال (PayPal) و ویزا (Visa card) با استفاده از بیت کوین به ارائه خدمات بپردازند.

بیت کوین با ارزش ترین رمز ارز و مناسب سرمایه گذاری بلند مدت است

  • اتریوم ETH

بلاک چین اتریوم مهم ترین بستر برای ایجاد و اجرای قرارداد هوشمند است. بنابراین توکن های بسیار زیادی بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارند و این مورد روز به روز به افزایش ارزش این شبکه اضافه می نماید. همچنین برنامه های غیر متمرکز (Dapp)، دیفای (Defi) و (NFT) در بستر اتریوم قابل اجرا می باشند. Ethereum در حال حاضر رتبه دوم بازارهای معاملاتی و ارزهای دیجیتالی با ارزش را دارد. بنابراین می توانید روی این ارز دیجیتال حساب ویژه ای باز کنید و روی آن سرمایه گذاری انجام دهید.

اتریوم محصول یه بلاک چین قدرتمند و با امکانات فراوان مناسب خرید بلند مدت

  • استلار XLM

با استفاده از شبکه استلار تمام افراد، کسب و کارهای مختلف، دولت ها و... می توانند دارایی دیجیتال خود را ایجاد کنند و خوشان آن را مدیریت نمایند. این شبکه ارز دیجیتال آینده درخشانی دارد و قطعاً یکی از بهترین گزینه های برای سرمایه گذاری است.

  • ایاس EOS

یکی از ارزهای دیجیتال محبوب که روز به روز جایگاه خود را در این بازار افزایش می دهد ایاس است. ایاس نیز مانند اتریوم بستری مناسب برای قراردادهای هوشمند است و اولین شبکه ای است که برنامه های غیر متمرکز (Dapp) بر پایه پردازش های موازی را ارائه می دهند. مهم ترین ویژگی ایاس سرعت و مقیاس پذیری بسیار زیاد به صورت رایگان است. عملکرد قیمتی ایاس کم نوسان و ثابت بوده است و می تواند جزو گزینه های سرمایه گذاری برای شما باشد.

ارز دیجیتال ایاس آینده دار و مناسب سرمایه گذاری است

  • فایل کوین FIL

فایل کوین یکی از جذاب ترین پروژه های ارز دیجیتال است که در صورت اجرایی شدن کامل می تواند انقلاب بزرگی در ذخیره سازی داده ها و اطلاعات ایجاد کند. در این شبکه کاربران می توانند اطلاعات و داده های خود را در شبکه ذخیره نمایند و فضای ذخیره سازی اضافی خود را در اختیار دیگران قرار دهند. کارشناسان معتقدند این پروژه آینده ای بسیار روشن خواهد داشت.

فایل کوین FIL

  • لایت کوین LTC

به تازگی ارز دیجیتال لایت کوین توسط سایت (Overstock.com) برای پرداخت هزینه ها پذیرفته شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت انجام معاملات در این شبکه بالاست. این ارز دیجیتال می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد.

LTC لایت کوین

  • بایننس کوین BNB

سرعت انجام تراکنش ها در شبکه هوشمند بایننس بسیار بالاست و استفاده های زیادی در فعالیت های مالی مانند پرداخت هزینه ها، خرید ارز دیجیتال یا فروش آن، انجام معاملات و غیره در صرافی بایننس (Binance) با این رمز ارز دیجیتالی انجام می گیرد.

بایننس کوین از بستر شبکه هوشمند بایننس با امکانات مختلف و مناسب خرید است

  • کاردانو Ada

توسعه دهندگان شبکه کاردانو اعلام کردند که قرار است از کاردانو در سیستم آموزشی اتیوپی استفاده نمایند. از مهم ترین مزایای این کار ایجاد یک سیستم ضد دستکاری و با امنیت بالا برای حفاظت از اطلاعات دانش آموزان این کشور است.

ADA کاردانو


آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این تیم به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت صرافی، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت بازار معاملاتی، طراحی سایت پرفکت مانی ، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. برای ارتباط با ما کافیست کد زیر را اسکن نموده و یا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
تماس با طراح سایت صرافی

شماره های تماس آرتاراکس: 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002