ارز دیجیتال کیشو | معرفی + روش خرید و آینده سرمایه گذاری

ارز دیجیتال کیشو | معرفی + روش خرید و آینده سرمایه گذاری

یکشنبه 21 آذر 1400
| 4726
:امتیاز دهید

ارز دیجیتال کیشو

در طول سالیان گذشته، صنایع و فناوری های مهمی به وجود آمده اند. یکی از این موارد که توانسته توجه سرمایه‌گذاران بزرگ را از سراسر جهان به خود جلب کند، صنعت ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی است. ارزهای دیجیتال مدت ها است که در اطراف ما بوده و ما در طول سال ها شاهد افزایش رشد و محبوبیت آن بوده ایم. این در حالی است که سرمایه گذاران خرد از سراسر جهان نیز به سمت این بازار جذب شده اند. امروزه هزاران ارز و توکن دیجیتال معرفی شده اند که یکی از این موارد ارز کیشو می باشد که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم. قبل از ادامه مقاله، پیشنهاد می کنیم اگر قصد طراحی سایت صرافی را دارید، برای استعلام قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال روی بنر زیر کلیک کنید.:
طراحی سایت ارز دیجیتال

کریپتو چیست؟

به دلیل رشد فزاینده آن، تصور می‌کنیم که بسیاری از شما در حال حاضر درباره نحوه عملکرد این صنعت آگاه هستید. اما اگر به دلایلی هنوز با اصول اولیه دنیای رمزنگاری آشنا نیستید، اجازه دهید در این زمینه به شما کمک کنیم. برای شروع، باید بدانید که کریپتو چیزی نیست جز یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین که می‌تواند برای اهداف مختلفی از جمله خرید و فروش کالاها و خدمات و همچنین برای تجارت و مبادله از طریق صرافی‌های رمزنگاری موجود به صورت آنلاین استفاده شود. توکن کیشو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

رابطه کریپتوکارنسی و بلاک چین

به عبارت ساده‌تر، کریپتو از فناوری بلاک چین برای انجام عملیات خود استفاده می‌کند. این بستر به ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا تمام تراکنش‌هایی را که در شبکه رخ می‌دهند، ثبت و طبقه‌بندی شوند. به دلیل غیرمتمرکز بودن، کریپتو یکی از بازارهایی است که به راحتی می تواند خارج از کنترل و دخالت دولت ها و به صورت آزادانه کار کند. کیشو اینو یک پروژه غیرمتمرکز است که بخش های مختلفی مثل ارز دیجیتال Kishu و صرافی غیرمتمرکز کیشو سواپ را شامل می شود.

دلیل رشد بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

برخی از عوامل اصلی در موفقیت این صنعت عبارتند از قابل حمل بودن، راحتی ارائه شده، ماهیت بصری جذاب، حاشیه سود بالا و همچنین نوسانات زیاد. بازار کریپتو تمایل دارد قیمت ارزهای خود را به صورت دائمی در حالت نوسانات نسبتاً زیاد قرار دهد. بنابراین پیش بینی قیمت ارزها در آن حتی برای متخصصان این حوزه دشوار است. در نتیجه، باید به خاطر داشته باشید علی رغم اینکه رمزارزها فرصت مناسبی برای کسب سودهای کلان در اختیار شما قرار می دهند، اما اگر خرید و فروش آن در زمان مناسب و به درستی انجام نشود، ممکن است ضررهای قابل توجهی را نیز تجربه کنید.

کیشو اینو چیست؟

کیشو اینو یا همان طور که معمولاً به آن KISHU گفته می شود چیزی نیست جز یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم که از نژاد سگ به نام کیشو اینو به عنوان سنبل خود استفاده می کند. این خیلی شبیه به دوج کوین و شیبا به نظر می رسد، اینطور نیست؟ گفته می شود کیشو اینو یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده و تحت تأثیر Dogecoin است. دوج کوین یک ارز رمزپایه مبتنی بر میم که چهره شیبا اینو را روی سکه خود دارد که چند سال پیش در سال 2013 معرفی شد و موفقیت های زیادی از سراسر جهان کسب کرد. 
کیشو اینو چیست

کیشو اینو، جدیدترین عضو خانواده دوج کوین ها

همانطور که گفته شد، موفقیت سریع دوج کوین الهام بخش بسیاری از میم کوین ها در بازار شد. در ابتدا، برخی از Shiba Inu به عنوان سنبل خود استفاده می کردند، درست مانند مورد بیبی دوج و Wife Doge که به طور شگفت انگیزی در بازار بسیار خوب عمل کردند. Kishu اینو با شباهت زیاد به موارد قبلی، جدیدترین میم کوین است که با آن روبرو هستیم. با این حال، برخلاف سایر پروژه ها، کیشو اینو نه تنها هدفش حضور طنز و سرگرم کننده در صنعت است، بلکه در عوض، توانسته است تغییراتی را در نماد خود ایجاد کند تا بر روی مخاطبان نسبتاً جهانی تمرکز کند و در واقع مردم را به تجارت در کیشو وادار کند.

هدف ارز کیشو چیست؟

هدف ارز دیجیتال کیشو بازتعریف مفاهیم محبوب ارزهای دیجیتال به بیان ساده تر و جذاب تر در کاربردهای روزمره است. برخلاف بسیاری از پروژه‌های قدیمی هم تراز، KISHU دارندگان توکن خود را با مفاهیم نسل بعدی از جمله توکن غیر قابل معاوضه NFT، پاداش های مشارکت و صرافی غیرمتمرکز شگفت زده کرده است.
در همین رابطه بخوانید: 7 دروغ بزرگ درباره بیت کوین

جابه جایی رکوردها توسط Kishu

ناگفته نماند، تنها در اولین ماه انتشار خود، کیشو با پیشی گرفتن از ارزش بازار بیش از دو میلیارد دلار و بیش از 100000 هولدر، تمام رکوردهای قبلی را در دنیای ارزهای دیجیتال شکست. این در واقع به عنوان یک نقطه عطف بی سابقه برای پلتفرم در نوع خود تلقی می شود و قطعاً اعتماد جهانیان به پروژه مذکور را ثابت کرده است.

مزایای توکن کیشو اینو 

این میم کوین، بنا به اعلام در سایت رسمی خود به نشانی kishu.com دارای مزایای زیر است:

سیستم توزیع پاداش تراکنش ها

کیشو اینو یک شبکه تراکنش مبتنی بر اعضا (community) و کاملاً غیرمتمرکز است. با غیرمتمرکز بودن، تمام تصمیمات در پلتفرم توسط خود اعضا گرفته می شود. همچنین به ازای هر تراکنش که در کیشو اتفاق می‌افتد، حدود دو درصد مالیات تراکنش در نظر گرفته می‌شود و از بین آن‌، دو درصد دیگر از تراکنش به همراه پاداش‌های فوری بین دارندگان موجود توزیع می‌شود.
پاداش KISHU INU

هزینه پایین

از جمله مزایای کیشو اینو می توان به هزینه پایین انتقال آن اشاره کرد. زیرا kishu به کمک یک انتقال ساده بین کیفی، قابلیت انتقال به آن سوی مرزها را دارد و هزینه تراکنش کمتری در مقایسه با آن دریافت می شود. همچنین مدیران پروژه کیشو اینو گفته اند که درآمد غیرفعال بدون ریسک را برای کاربران خود فراهم می‌کنند و در نتیجه، دارندگان این رمز ارز می‌توانند حتی بدون نیاز به معامله سود کنند.

قابلیت وام دهی در شبکه

همچنین دارندگان سکه کیشو می توانند به افرادی که نیازمند بدهی هستند، در خود شبکه وام دهند و با بازپرداخت آن سود دریافت کنند.

سرعت بالای انتقال

در نهایت، سرعت تراکنش نقش مهمی را ایفا می کند. زیرا کیشو اینو به کاربران خود اجازه می دهد تا تمام تراکنش های تسویه، معاملات و انتقال خود را تنها در عرض چند دقیقه انجام دهند.

برنامه بلندمدت 

طبق گزارش InvestorPlace.com می توان گفت که کیشو در حال سیاست گذاری برای تبدیل شدن به کوینی از خانواده دوج ها است که بیشترین طول عمر را دارد. در واقع، به نظر می رسد که این ارز با سرمایه گذارانی که جذب کرده، پشتوانه کاملاً محکمی برای خود دست و پا کرده است. کیشو اینو همچنین به سرمایه گذاران خود اجازه می دهد پول نقد / فیات یا هر شکل دیگری از توکن خود را به KISHU تبدیل کنند. این کار پس از راه اندازی کیف پول MetaMask به صورت آنلاین قابل انجام است.

یک مقاله جذاب دیگر بخوانید: صفر تا صد متاورس و کاربردهای آن

سهولت تبدیل به سایر ارزها

علاوه بر این، همه تبدیل‌های ارزهای دیجیتال با کیشو معمولاً از طریق کیشو سوآپ، که صرافی غیرمتمرکز رسمی خودش است، انجام می‌شود. این به تسهیل انتقال ارز از یک توکن به دیگری کمک می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، کیشو اینو کاملاً متعلق به اعضای آن است، به این معنی که توسعه دهندگان این پلتفرم، برخلاف دیگران در بازار، در واقع هیچ توکنی برای خود رزرو نکرده‌اند و در درجه اول به کمک‌های مالی و داوطلبان متکی هستند.

مکانیزم کاهش تورم قوی

مکانیسم کاهش تورم KISHU شامل یک سیستم بازتوزیع و فراگیر است که در آن یک درصد از هر تراکنش سوزانده شده و یک درصد به عنوان پاداش بین دارندگان آن توزیع می شود. همچنین، قرارداد هوشمند کیشو اینو به ‌طور کامل توسط تیم‌های تخصصی پیشرو حسابرسی می‌شود و توکن استخر نقدینگی آن قبلاً سوزانده شده است. به این معنی که تقریباً خطری کاربران و اعضا را از سوی بازیگران بد احتمالی تهدید نمی کند.

کیشو سواپ صرافی ارز دیجیتال

در نهایت، Kishu Swap که قبلاً به آن اشاره کردیم، صرافی غیرمتمرکز رسمی (DEX) برای این پلتفرم است که گفته می‌شود به دارندگان این امکان را می‌دهد تا هر توکن ERC-20 را به‌طور مستقل بین یکدیگر تعویض کنند. این پروژه همچنین توسط Uniswap، که مطمئن ترین و ایمن ترین DEX در جهان است، پشتیبانی می شود.

KISHU SWAP

سرمایه گذاری در کیشو اینو

اکنون که در مورد کیشو اینو زیاد صحبت کرده ایم، برخی از شما باید این سوال را داشته باشید که آیا سرمایه گذاری در این پلتفرم ایده خوبی است یا خیر؟ پس بیایید بفهمیم آیا این کار درست است؟ طبق داده های سایت کوین مارکت کپ، قیمت کیشو اینو از امروز 21 آذر 1400 حدود 0.000000001968 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 4197654 دلار است. مارکت کپ آن نیز حدود 197 میلیون دلار است که رتبه 2911 قرار گرفته است. همچنین قراداد هوشمند آن در بستر اتریوم به آدرس زیر ثبت شده است:

0xA2b4C0Af19cC16a6CfAcCe81F192B024d625817D

همچنین لازم به ذکر است که حداکثر عرضه پلتفرم حدود 100.000.000.000.000 سکه کیشو می باشد. با مطالعه این داده ها تا اینجا، باید درک درستی از این پلتفرم به دست آورده باشید. تا به حال، باید بتوانید به تنهایی بفهمید که آیا سرمایه گذاری در کیشو اینو کار درستی است یا خیر. با دیدن آنچه که کیشو اینو با عملکرد خود در گذشته نزدیک و همچنین برنامه‌هایش برای آینده نزدیک ترکیب می‌کند، مطمئناً معتقدیم که کیشو اینو می‌تواند سرمایه‌گذاری سودآوری در آینده نزدیک برای شما فراهم کند. این احتمال وجود دارد که ارزش سرمایه گذاری فعلی شما افزایش یابد. اما باز هم نمی توان به طور قطعی گفت! 

یک مقاله جدید و جذاب دیگر بخوانید: شبکه لایتنینگ بیت کوین چیست؟

نکات مهم در خرید میم کوین ها

همانطور که در ابتدا ذکر شد، کریپتو یک بازار بسیار بی ثبات و نامطمئن است. بنابراین، درک این واقعیت برای شما بسیار مهم است که درست مانند هر ارز دیگری در بازار کریپتو، کیشو اینو نیز ریسک های خاص خود را دارد و تنها در صورتی باید سرمایه گذاری کنید که مایل به پذیرش آن ریسک باشید و هرگونه ریسکی را متحمل شوید. علاوه بر این، میم کوین ها معمولاً پروژه هایی هستند که برنامه قوی ندارند و مشکلی را از جامعه حل نمی کنند. در نتیجه باید درصدی کمی از سبد خرید شما را تشکیل دهند.

رشد کیشو

از کجا کیشو اینو بخریم؟

اگر تمایل دارد که بدانید کیشو اینو را از کجا می توانید خریداری کنید. اجازه دهید برای یافتن پاسخ آن به شما کمک کنیم. در حال حاضر، Kishu Inu در تمام صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال موجود است، اما برخی از صرافی‌های محبوبی که KISHU را در آن ها فهرست کرده‌اند عبارتند از OKEx، Gate.io، BKEX، ZT و همچنین CoinTiger.

خلاصه مقاله

همانطور که گفته شد، کریپتو مدت زیادی است که وجود داشته است و واقعاً توانسته است نامی برای خود دست و پا کند، اما آیا زمانی که این صنعت برای اولین بار معرفی شد، چنین بود؟ نه. وقتی همه چیز شروع شد، افراد زیادی علاقمند به سرمایه گذاری در این صنعت نبودند و صادقانه بگوییم، در آن زمان نیز ارزهای زیادی در دسترس نبود. برعکس، دیدن چنین مخاطبان عظیمی که صنعت در حال حاضر به آن ها عرضه می‌کند، غیرواقعی به نظر می‌رسد و هر روز که می‌گذرد ارزهای جدیدتری ارائه می‌شود و سرمایه‌گذاران متعددی هر ساعت به آن می‌پیوندند. KISHU چیزی نیست جز توکن ابزار بومی پلتفرم، که در واقع می تواند برای اهداف مختلفی در خود پلتفرم استفاده شود. شایان ذکر است که کیشو اینو در گذشته ای نه چندان دور و در آوریل سال 2021 با تمرکز بر یک پروژه میم غیرمتمرکز که هدفی واقعی دارد، راه‌اندازی شده است.

نظر شما درباره کیشو اینو؟

از وقتی که گذاشتید متشکریم و اگر محتوای ما را آموزنده یافتید، آن را با دوستان سرمایه گذار خود به اشتراک بگذارید! در پایان به ما بگویید که نظر شما در مورد کیشو اینو چیست؟


سرمایه گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال

ما در آرتاراکس، برای پیشبرد اهداف شما در زمینه سرمایه گذاری یا کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، فرآیند طراحی سایت ارز دیجیتال را آسان کرده ایم. با وجود نمونه کارهای مختلف در وبسایت آرتاراکس و آمادگی کارشناسان ما برای ارائه مشاوره و راهنمایی به شما، دریافت استعلام هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در اسرع وقت برای شما فراهم است. بدین منظور کافی است از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید. شرکت آرتاراکس به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، سایت فروش وب مانی، پرفکت مانی و طراحی سایت صرافی بیت کوین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. همچنین از این بخش می توانید نمونه کارهای جدید ما را مشاهده کنید: نمونه کار طراحی سایت صرافی 
 

شماره پشتیبانی آرتاراکس: 




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
سعید غلامی
1400/10/13 15:02

سلام، خیلی مقاله کاملی بود، من که قبلاً تو بورس سرمایه گذاری کردم و همه پولم از دست رفت. بعد تصمیم گرفتم وارد فارکس بشم اما با تحقیقی که کردم متوجه شدم ارزهای دیجیتال بهتره. خوشحالم که سایت شما رو پیدا کردم، خیلی اطلاعات خوبی دارین خسته نباشین

آرتاراکس در پاسخ به مهدی
1400/9/23 15:18

@ سلام دوست عزیز برای خرید ارز دای می تونید به صرافی های ایرانی و خارجی معتبر مختلفی مراجعه کنید

مهدی
1400/9/23 12:10

سلام می خوام روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنم. لطفا بگین ارز DAI از کجا بخرم ؟




working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002