استخراج بیت کوین در سوئد

استخراج بیت کوین در سوئد

دوشنبه 30 مرداد 1402
سوئد از یک مرکز داده استخراج بیت کوین با انرژی آبی استقبال کرده است.

Genesis Digital Assets Limited (GDA)، یک شرکت معدنی و مرکز داده با بیش از 400 مگاوات تولید برق در سرتاسر جهان، یک مرکز داده جدید در سوئد افتتاح کرده است که به دلیل مازاد روزافزون انرژی های تجدیدپذیر این کشور هدایت می شود.

عملیات جدید در شمال دور سوئد، جایی که برق آبی بر شبکه غالب است، واقع شده است. عبدالمالک میراخمدوف، رئیس اجرایی و موسس GDA، گفت: که مرکز داده جدید در نزدیکی نیروگاه برق آبی پورجوس قرار دارد و با توجه به نزدیکی به نیروگاه برق آبی، انتظار داریم تمام برق مصرفی ما از انرژی های تجدید پذیر تامین شود.

ظرفیت کل مرکز داده تقریباً 8 مگاوات است و انتظار می رود نرخ هش تقریباً 155 PH/s (پتا هش در ثانیه) را به همراه داشته باشد و 1900 دستگاه استخراج بیت کوین در مرکز داده Porjus مستقر هستند.

همانطور که توسط Jaran Mellerud، یک توسعه دهنده تجاری در Luxor Mining، و یکی از همکاران مکرر Cointelegraph گزارش شده است، سوئد تقریباً تمام برق خود را از انرژی هسته ای و آبی تولید می کند.

سوئد، فنلاند و نروژ هر از گاهی انرژی مازاد و قیمت انرژی منفی دارند و در درجه اول انرژی های تجدیدپذیر به شکل برق آبی در یک مکان دورافتاده که توزیع آن سخت است.
انرژی‌های بکر، رشته‌ای و تجدیدپذیر جزء محبوب‌ترین مواد برای استخراج بیت‌کوین هستند زیرا ارزان‌ترین هستند. میرخمدوف توضیح داد: "سوئد همچنین منابع انرژی پاک فراوانی دارد که عامل مهمی است که ما در عملیات خود در نظر می گیریم."

علاوه بر این، در حالی که احساسات برخی از اسکاندیناوی ها نسبت به بیت کوین منفی است، اما شرکت های انرژی به سمت ابزار استخراج بیت کوین می آیند.


برای شروع کسب و کار جدید سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بهترین انتخاب است. شرکت آرتاراکس متخصص در زمینه طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند مناسب ترین راه را به شما نشان دهد. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و مشاوره رایگان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002