Bitget الزامات KYC را الزامی می کند

Bitget الزامات KYC را الزامی می کند

دوشنبه 30 مرداد 1402
صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سیشل، Bitget در حال به روز رسانی الزامات «مشتری خود را بشناسید» (KYC) است تا اطلاعات کاربران با دستورالعمل‌های نظارتی جهانی مطابقت داشته باشد.

به گفته این شرکت، الزامات جدید KYC برای محافظت از حقوق و منافع کاربران، شکل دادن به یک محیط تجاری امن ارزهای دیجیتال و مطابقت با توصیه‌های نظارتی ناظران مختلف جهانی ایجاد شده است.

بیت‌گت الزامات تأیید KYC خود را از سپتامبر 2023 تنظیم می‌کند، به طوری که کاربران تازه ثبت‌نام شده برای دسترسی به انواع خدمات Bitget، از جمله سپرده‌گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال، باید تأیید KYC سطح 1 را تکمیل کنند.

کاربرانی که قبل از 1 سپتامبر در این پلتفرم ثبت‌نام می‌کنند باید تأیید KYC را تا 1 اکتبر 2023 تکمیل کنند. مبادله مشتقات خاطرنشان می‌کند که کاربرانی که این فرآیند را تا سپتامبر تکمیل نکرده‌اند همچنان می‌توانند واریز، برداشت و معامله کنند.

با این حال، از اکتبر، کاربرانی که فرآیند راستی‌آزمایی KYC را انجام نداده‌اند به برداشت‌ها، لغو سفارش‌ها، بازخرید اشتراک و موقعیت‌های بسته محدود می‌شوند و امکان ایجاد سفارش‌های تجاری جدید برای آنها محدود خواهد شد.

Bitget همچنین خاطرنشان کرد که از رویه‌های KYC برای تأیید هویت مشتریان برای اهداف ارزیابی ریسک در راستای اکثر موسسات مالی اصلی و سازمان‌های تحت نظارت پیروی می‌کند.

پلت فرم مستقر در سیشل آخرین صرافی است که اعلام کرده است که خط مشی KYC خود را به روز می کند.

KuCoin الزامات مشابهی را در ژوئیه 2023 ایجاد کرد و بررسی هویت اجباری را برای همه کاربران جدید به منظور همسویی با مقررات جهانی مبارزه با پول شویی معرفی کرد. کاربرانی که نتوانستند بررسی های KYC را تکمیل کنند، نمی توانند به خدمات و محصولات KuCoin دسترسی داشته باشند. کاربران KuCoin ملزم به ارائه نام، شماره شناسایی، عکس شناسایی و تکمیل فرآیند تشخیص چهره هستند.

OKX همچنین از کاربران می‌خواهد که فرآیند KYC را برای تأیید هویت، با ضرب‌الاجل ماه سپتامبر مانند Bitget انجام دهند. این فرآیند سه مرحله‌ای منعکس‌کننده فرآیند KuCoin است و کاربرانی که موفق به تکمیل فرآیند تأیید نشدند، از 21 سپتامبر نمی‌توانند به خدمات OKX دسترسی داشته باشند.

برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، ساخت سایت p2p مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس از بهترین روش ها هستند. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، متخصص در زمینه ی طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند شما را برای شروع کسب و کارتان همراهی کند. جهت دریافت مشاوره کاملا رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002